Ja zelfde hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja product van mijn ouders, had er weinig invloed op.
Kan ik mij niet voorstellen.quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo klein was
Heb mijn leven gebeterdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf waarom? dit moet vast een bug zijn
Is toch normaal voor een vrouw?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je zo geweldig bent dat je invloed op je eigen geboorte hebtquote:
De verlegen saiyans?quote:
Nee ze lijkt op mij volgens chequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent hoor
heb je nou een pic van jezelf als ui
dat zei cachet ook toen ze je broek uit deed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alleen nog maar pic van je gezicht gezien maar zag laatst die van je fobo en daar heb je tieten op ook nogquote:
Vaayyyyyquote:
Dat is het enige dat ik waardeerde aan mijn vader. Die gratis zwemles.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zo geweldig bent dat je invloed op je eigen geboorte hebt
[..]
De verlegen saiyans?
1.70 scheelt ook maar 1 cm.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie, heb ze altijd 1.70 of groter gehad
Nou woohoo veel tiet te zien hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had alleen nog maar pic van je gezicht gezien maar zag laatst die van je fobo en daar heb je tieten op ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |