??quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk even naar de nieuwjaarstoespraak van Koning Danny. Daar dat dit voorbeeld EXPLICIET vermeld.
Je moeder achter het station.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij jou ingegroeid ja, half in je porum. Alsof het al een gezicht was.
ah oke. ik wil wel vriendjes met je worden maar je bent er weinig. volgens mij omdat de plicht roept?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chai en ik zijn die personen op het schoolplein waar onze vrienden met elkaar bevriend zijn en wij elkaar soms wel zien maar eigenlijk nooit met elkaar praten
Over wie heeft ze het wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kende je helemaal niet. chai heeft het nooit over je, not personal i guess
Verdommequote:
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft geld verdiend en niet geld uitgegeven
was er altijd heel vaak maar toen kwamen users als haags en Noel en dan moet je wel ijzersterk zijn om hier te willen postenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ah oke. ik wil wel vriendjes met je worden maar je bent er weinig. volgens mij omdat de plicht roept?
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chai en ik zijn die personen op het schoolplein waar onze vrienden met elkaar bevriend zijn en wij elkaar soms wel zien maar eigenlijk nooit met elkaar praten
weer die homo-erotische fantasieen... moet je wat mee doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?
ikzelf, helpt me bij het masturberenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?
ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmiddag, had het over ochtendseks.
ja haags vind ik ook kut. noel ken ik van vroegah dus nostalgischquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was er altijd heel vaak maar toen kwamen users als haags en Noel en dan moet je wel ijzersterk zijn om hier te willen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |