En wie ben jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hou nou 'ns op met dat gebash. Jij vast ook wel.
Doe jij toch ookquote:
speciaal voor jongeren en pubersquote:
ik wil ook een eigen subforum gvdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Young! van 01-06-2016 t/m 20-01-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 1099 Fylax
02 0269 Unites
03 0268 richolio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeieieieiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
01 1099 Fylax
02 0269 Unites
03 0268 richolio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar PUB is jaren geleden ook al doodgebloed. Waarom opnieuw YNG openen dan? Is totaal geen vraag naar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speciaal voor jongeren en pubers
maar ook de rest is welkom, dus eigenlijk is het niet zo speciaal
Kankerhard Zeiken met Noel, de KZN SC.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wil ook een eigen subforum gvd
Maar ze hadden fantastische plannen!!!!!! Alleen lukte het niet om het uit te voerenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar PUB is jaren geleden ook al doodgebloed. Waarom opnieuw YNG openen dan? Is totaal geen vraag naar.
Wat voor plannen eigenlijk? Behalve met op het knopje "Nieuw subforum openen" drukken? Dat is toch alles wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ze hadden fantastische plannen!!!!!! Alleen lukte het niet om het uit te voeren![]()
Ze wouden op social media aandacht trekken, accounts aanmaken is natuurlijk vet moeilijk
En fyfy was er zo lang mee bezig om het op poten te zettenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar PUB is jaren geleden ook al doodgebloed. Waarom opnieuw YNG openen dan? Is totaal geen vraag naar.
1 van de desbetreffende mods(rijmt op Fylax) zat steeds te zeuren om mod te worden, hebben ze nu maar speciaal voor hem een heel nieuw subforum geopend zodat ie zijn bakkes hieldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kankerhard Zeiken met Noel, de KZN SC.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
01 1099 Fylax
02 0269 Unites
03 0268 richolio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tussendoor is er ook nog JNG geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En fyfy was er zo lang mee bezig om het op poten te zetten
Hahahahquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de desbetreffende mods(rijmt op Fylax) zat steeds te zeuren om mod te worden, hebben ze nu maar speciaal voor hem een heel nieuw subforum geopend zodat ie zijn bakkes hield
dat is mijn waarschijnlijk ware theorie
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
01 1099 Fylax
02 0269 Unites
03 0268 richolio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje net als de youtubekanalen van braddie dusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Tussendoor is er ook nog JNG geweest.
jammer dat het niet diep in de grond wasquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel lief van Yvonne en Danny dat Fylax zijn eigen plekje heeft gekregen.
Godverdomme was sneuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
01 1099 Fylax
02 0269 Unites
03 0268 richolio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah dat is niet lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer dat het niet diep in de grond was
Haha. JEETJE wat een humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pik je dit?quote:
In het riool kan ie nog baggerenquote:
ik kreeg ook een keer mijn eigen plekje op een forumquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Wel lief van Yvonne en Danny dat Fylax zijn eigen plekje heeft gekregen.
Niels?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hobby. Ik ben gek op vrouwen. Over de wereld genomen, zoveel smaakjes en ze zijn zelf ook gek op sex dus waarom niet?
sowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
omdat het anders wel HEUL kut is voor wch
Sommige wetenschappers zeggen dat het komt door de veroudering van het kraakbeen, het hoofdbestanddeel van oren en neuzen. De elasticiteit van dat kraakbeen vermindert en onder invloed van de zwaartekracht gaat de boel vervolgens hangen. De punt van de neus bijvoorbeeld zakt naar beneden en dat maakt de neus langer. Andere experts denken dat verslapping van de huid groei veroorzaakt. Slappere huid gaat hangen, hierbij zou vooral de oorlel in lengte toenemen.quote:
Ja we hebben niet allemaal een pens die blijft uitpuilen hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er moet toch iets groeien bij wch?
door jou groeit er bij geen enkele man ietsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er moet toch iets groeien bij wch?
ho ho minachtingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door jou groeit er bij geen enkele man iets
jellyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja we hebben niet allemaal een pens die blijft uitpuilen he
goddomme deze der_mann is ook een toffe userquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door jou groeit er bij geen enkele man iets
Heb een lief buikjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja we hebben niet allemaal een pens die blijft uitpuilen he
ja ben al best lang zo tofquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme deze der_mann is ook een toffe user
Dat weten we niet.quote:Op welke termijn kunnen we dan resultaten gaan zien van jullie brainstormsessies?
quote:Unites
Achter de schermen is overeengekomen dat FOK! ons subforum nog één maand geeft. Ik heb zelf besloten om deze maand YNG nog mee te proberen om aan de praat te krijgen.
quote:Fylax op 26 oktober 2016
We hebben gebrainstormd (en we doen dat nog steeds) over leuke acties en dingen die we kunnen gaan doen om YNG (en ook de rest van FOK!) aantrekkelijker te maken voor jongeren.
YNG kan dus het gat opvullen voor jongeren die graag in contact willen komen met leeftijdsgenoten (desnoods anoniem) en ermee over allerlei onderwerpen willen kletsen.
Op de vraag hoe we jongeren gaan laten zien dat YNG bestaat en dat je daar het bovenstaande kunt doen, zijn we nog op zoek naar een antwoord (alhoewel er wel veel over gesproken wordt op dit moment).
quote:Unites op 20 november 2016
Bedankt voor jullie opmerkingen. Een groot deel van suggesties is al bij ons bekend. We hebben een puntenlijst met ideëen voor YNG, welke nog moeten worden geconcretiseerd om ze echt duurzaam te maken voor ons subforum. We hebben achter de schermen genoeg overleg en energie om er iets moois van te kunnen maken. Maar dat gaat tijd kosten, aangezien de vraag naar een speciaal eigen forum voor jongeren minder is dan we hadden ingeschat.
We gaan (natuurlijk) nog door met de huidige plannen die nu op tafel liggen. We gaan deze z.s.m. uitvoeren, hopelijk ook actiever. Nadat alles écht in gang is gezet, zullen we wel weer kijken wat voor resultaten onze acties hebben opgeleverd. Mocht het effect onvoldoende zijn, dan zullen wij vast tegen die tijd wel onze conclussies trekken en besluiten of we wel of niet doorgaan met YNG.
quote:Op zondag 20 november 2016 13:49 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk kunnen de diverse social media-accounts snel live.
5 minuten werk en ze zijn na 2 maanden er nog mee bezigquote:
was Het 'Ik-ben-op-school-maar-wil-naar-huis' topic maken geen oplossing danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nee is verwijderd. Hebben ze bij jou t haar nog teruggezet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hebben ze die fitbit nog kunnen verwijderen of is ie definitief ingegroeid
waarom vind je die zo tof danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net zo tof als een dode baby ja
Bij jou ingegroeid ja, half in je porum. Alsof het al een gezicht was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hebben ze die fitbit nog kunnen verwijderen of is ie definitief ingegroeid
Ga werk zoeken parasietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij jou ingegroeid ja, half in je porum. Alsof het al een gezicht was.
Chai en ik zijn die personen op het schoolplein waar onze vrienden met elkaar bevriend zijn en wij elkaar soms wel zien maar eigenlijk nooit met elkaar pratenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kende je helemaal niet. chai heeft het nooit over je, not personal i guess
Kijk even naar de nieuwjaarstoespraak van Koning Danny. Daar dat dit voorbeeld EXPLICIET vermeld.quote:
Ochtendseks gehad, jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga werk zoeken parasiet
??quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk even naar de nieuwjaarstoespraak van Koning Danny. Daar dat dit voorbeeld EXPLICIET vermeld.
Je moeder achter het station.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij jou ingegroeid ja, half in je porum. Alsof het al een gezicht was.
ah oke. ik wil wel vriendjes met je worden maar je bent er weinig. volgens mij omdat de plicht roept?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chai en ik zijn die personen op het schoolplein waar onze vrienden met elkaar bevriend zijn en wij elkaar soms wel zien maar eigenlijk nooit met elkaar praten
Over wie heeft ze het wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kende je helemaal niet. chai heeft het nooit over je, not personal i guess
Verdommequote:
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft geld verdiend en niet geld uitgegeven
was er altijd heel vaak maar toen kwamen users als haags en Noel en dan moet je wel ijzersterk zijn om hier te willen postenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ah oke. ik wil wel vriendjes met je worden maar je bent er weinig. volgens mij omdat de plicht roept?
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Chai en ik zijn die personen op het schoolplein waar onze vrienden met elkaar bevriend zijn en wij elkaar soms wel zien maar eigenlijk nooit met elkaar praten
weer die homo-erotische fantasieen... moet je wat mee doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?
ikzelf, helpt me bij het masturberenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer allemaal in je achterste geroerd?
ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmiddag, had het over ochtendseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |