Frank is met de Noorderzon vertrokkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee man... ik moet mijn 200-jarig jubileum met Frank nog vieren
hoop dat ze je vinkje afnemenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:42 schreef Toto69 het volgende:
IK STEEK JE OGEN UIT KUTHOMO MAAGD
xx noel
postte gisteren of zo nog johquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frank is met de Noorderzon vertrokken
HAAL WEGquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en lelijke dm's gestuurd
stuurde hij pics van jou rond danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en lelijke dm's gestuurd
SOWquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stuurde hij pics van jou rond dan
KLB / [KLB] Feedbackquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en lelijke dm's gestuurd
ik hou van die manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toto is wel nogal geobsedeerd door WCH
is dit een openbaring? ga jij een ban krijgen? is toto een idioot met een kuif? meer om 11.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en lelijke dm's gestuurd
En Braddiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toto is wel nogal geobsedeerd door WCH
nog 11 dagen jongensquote:Op zondag 1 januari 2017 20:54 schreef Unites het volgende:
Even wat transparantie: allereerst excuses dat er niet altijd door ons wordt gereageerd op jullie feedback, dat is niet zo netjes natuurlijk.
Wat betreft de situatie van YNG: héél eerlijk; wij hebben niet waar kunnen maken wat we van te voren in gedachten hadden en beloofd hadden. Daar komt nog bij dat ikzelf privé in een drukke periode ben aanbeland en weinig tot geen tijd meer heb/ga hebben om YNG de aandacht te geven die het verdient.
Achter de schermen is overeengekomen dat FOK! ons subforum nog één maand geeft. Ik heb zelf besloten om deze maand YNG nog mee te proberen om aan de praat te krijgen.
Het is zonde, wie weet gebeurt er nog wel iets moois de komende weken! Vandaar ook de volgende oproep: blijf vooral lekker meeposten en doen!
Sterktequote:
geen idee wat je bedoeltquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post die ene post nog ff
goed gedaan etc
Ze hebben er een nieuwe mod bij dus zal nog wel wat meer tijd krijgen.quote:
Ik ga die antwoord niet bevragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit had niemand zien verwacht.
Je zin heeft aidsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou op, uit dat licht. Diep, heel diep, wegstoppen en nooit meer naar kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben er een nieuwe mod bij dus zal nog wel wat meer tijd krijgen.
dan heeft iedereen die daar post nu 1 persoonlijke modquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben er een nieuwe mod bij dus zal nog wel wat meer tijd krijgen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heeft iedereen die daar post nu 1 persoonlijke mod
De mods zijn de postersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie zin hansquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hitlerjugend ronselenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat Jimmy ook van de partij is
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met alle respekt maar dat maakt je nog geen sportman.
Jammer dat Jim hier niet isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat Jimmy ook van de partij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |