Ze heeft een mooi karakterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef goed_volk het volgende:
Dus je vriendin is geen lekker wijf?
Ja en ja, veel adamsappelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Iommi het volgende:
2 vragen:
Ben je daar op vakantie?
En klopt het dat de helft van de dames daar een 30 centimeter hebben?
Zou wel een keer zo'n wijf neuken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:05 schreef Iommi het volgende:
2 vragen:
Ben je daar op vakantie?
En klopt het dat de helft van de dames daar een 30 centimeter hebben?
Maar de vraag is of ze ook jou mag neuken?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zou wel een keer zo'n wijf neuken.
Nee dat hoeft ik niet, ben geen homo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Iommi het volgende:
[..]
Maar de vraag is of ze ook jou mag neuken?
Mancora, Peru. 500 euri met KLMquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:08 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken of er nog een leuk reisje te boeken valt
Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ik niet, ben geen homo.
Is niet duurquote:
Aziatische en latinas > negers en blankenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Fatoeman het volgende:
Zat ik vertrek te kijken in gambia en die chicks gingen dansen. Soepelere heupen dan de nederlandse vrouw hoor. Ik zeg, ruil je nederlandse in ts
Nou vrouwen uit het Oostblok zijn anders ook niet mis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Aziatische en latinas > negers en blanken
Negerinnen en latina's > aziaten en blankequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Aziatische en latinas > negers en blanken
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
Gambia en Indonesië en vooral Indonesië daar lopen toch heerlijke meiden zeg. Beetje ala Pocahontas (geen spleetogen ofzo), lang zwart haar, beetje getint, flinke knoppen GENOT
Sowieso niet, maar boeit dat? Neuken is neuken in dat geval. Vrouwen zijn hier sowieso mooier gevormd en niet zulke stock up bitches als bij ons, of hoe je het ook noemt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:03 schreef Mark031 het volgende:
TS denkt dat ze oprecht interesse in hem hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouw
Jij hebt nog steeds geen vriendin, misschien ook maar eens tijd om over te schakelen naar een andere soortquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds geen vriendin, misschien ook maar eens tijd om over te schakelen naar een andere soort
Je kunt je afvragen of de jacht naar een boerin zonder resultaat in 25 jaar nog wel nuttig is
Dan zou ik het zo houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de nederlandse vrouw toont juist interesse in mij
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga 1 avondje op stap, zonder m'n vriendin. Gvd vrouwen letterlijk van me af moeten slaan. En geloof me, ik heb een kop als een bezem. Alle cliches zijn waar zolderautisten, kom hierheen.
Klacht: eens een keer kans op een lekker wijf en te trouw zijn om daar gebruik van te maken.
Ga gewoon vreemd. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga 1 avondje op stap, zonder m'n vriendin. Gvd vrouwen letterlijk van me af moeten slaan. En geloof me, ik heb een kop als een bezem. Alle cliches zijn waar zolderautisten, kom hierheen.
Klacht: eens een keer kans op een lekker wijf en te trouw zijn om daar gebruik van te maken.
Eerder sneu dat hij zich zo onder de duim laat houden en niet voor zijn eigen seksuele behoeftes op komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:35 schreef Myrr het volgende:
Wel een compliment voor je trouw zijn, ts.
Door vreemd te gaan kom je nergens voor op. Als je echt zo stoer bent zeg je gewoon eerlijk tegen je vriendin dat je die seksuele behoeftes hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:38 schreef GAINZ het volgende:
[..]
Eerder sneu dat hij zich zo onder de duim laat houden en niet voor zijn eigen seksuele behoeftes op komt.
Nah...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Negerinnen en latina's > aziaten en blanke
Hahaha lol. Onder de duim, tuurlijk vent. Ik ga de moeder van m'n toekomstige kind niet verneuken. Klaar. Liefde enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:38 schreef GAINZ het volgende:
[..]
Eerder sneu dat hij zich zo onder de duim laat houden en niet voor zijn eigen seksuele behoeftes op komt.
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hahaha lol. Onder de duim, tuurlijk vent. Ik ga de moeder van m'n toekomstige kind niet verneuken. Klaar. Liefde enzo
Ik denk dat blanken gemiddeld het langst zijn. Negerinnen, aziaten en latina's zijn niet zo lang, maar bij negerinnen komt volgens mij wat meer variatie voor. Dit lijkt mij de correcte vergelijking:quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nah...
Negerinnen <<<< Aziaten, latina's en blanken.
Heb ook 6 maand in Azie gezeten vorig jaar en hiervoor was ik het met je eens. Nu staan ze bij mij op de laatste plek. Geen leuk volk, alles berust op geld (nog meer dan zuid amerika) en ze stralen meestal niks uit. Komt bij dat ze vak het lichaam hebben van een 15 jarige jongen.quote:Op maandag 23 januari 2017 06:00 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk dat blanken gemiddeld het langst zijn. Negerinnen, aziaten en latina's zijn niet zo lang, maar bij negerinnen komt volgens mij wat meer variatie voor. Dit lijkt mij de correcte vergelijking:
Aziaten < latina's < negerinnen < blanken.
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert of iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb ook 6 maand in Azie gezeten vorig jaar en hiervoor was ik het met je eens. Nu staan ze bij mij op de laatste plek. Geen leuk volk, alles berust op geld (nog meer dan zuid amerika) en ze stralen meestal niks uit. Komt bij dat ze vak het lichaam hebben van een 15 jarige jongen.
Oops, my badquote:Op maandag 23 januari 2017 16:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert of iemand anders bedoelt.
Ik had het over lengtes (en noemde Aziaten het kleinst).
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hahaha lol. Onder de duim, tuurlijk vent. Ik ga de moeder van m'n toekomstige kind niet verneuken. Klaar. Liefde enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nou vrouwen uit het Oostblok zijn anders ook niet mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |