Heb ook 6 maand in Azie gezeten vorig jaar en hiervoor was ik het met je eens. Nu staan ze bij mij op de laatste plek. Geen leuk volk, alles berust op geld (nog meer dan zuid amerika) en ze stralen meestal niks uit. Komt bij dat ze vak het lichaam hebben van een 15 jarige jongen.quote:Op maandag 23 januari 2017 06:00 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk dat blanken gemiddeld het langst zijn. Negerinnen, aziaten en latina's zijn niet zo lang, maar bij negerinnen komt volgens mij wat meer variatie voor. Dit lijkt mij de correcte vergelijking:
Aziaten < latina's < negerinnen < blanken.
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert of iemand anders bedoelt.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb ook 6 maand in Azie gezeten vorig jaar en hiervoor was ik het met je eens. Nu staan ze bij mij op de laatste plek. Geen leuk volk, alles berust op geld (nog meer dan zuid amerika) en ze stralen meestal niks uit. Komt bij dat ze vak het lichaam hebben van een 15 jarige jongen.
Oops, my badquote:Op maandag 23 januari 2017 16:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert of iemand anders bedoelt.
Ik had het over lengtes (en noemde Aziaten het kleinst).
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hahaha lol. Onder de duim, tuurlijk vent. Ik ga de moeder van m'n toekomstige kind niet verneuken. Klaar. Liefde enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nou vrouwen uit het Oostblok zijn anders ook niet mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |