SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
zo zonde van je tijd om te gaan slapenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Ga maar gewoon wakker blijven denk ik.
Joyce Simsquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Ow wacht het is alweer middag, en de zon schijnt nog steeds, geweldig.
ik zit rustig en relaxed te werkenquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Blijf wakker en kan de radio wel beetje vullen dan.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit rustig en relaxed te werken
Tong..? Wat ben je aant doen dan, tongworstelen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Jawel hoor maar was ff druk met tong.
Leuk jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ben aan het guppen met Disco
Zoiets, tegenpolen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Tong..? Wat ben je aant doen dan, tongworstelen?
Ik houd me in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kunnen we dat spektakel ergens live volgen?
Te vaak gehoord.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:17 schreef Tuned22 het volgende:
Deze was ook leukrappers delight is beter
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:30 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga maar een beetje tegen mezelf lopen ouwehoeren dan, ook gezellig
Was de halfbroer van Stanley Schouderhamquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Oliver Cheatham, wie kent 'm niet.
Vergeten helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:32 schreef Tuned22 het volgende:
Insert blauw informatietekentje: Colonel Abrams was een dakloze soulzanger die in 2016 is overleden. RIP
Mantronix is nog steeds te gekquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Mantronix was te gek disco bandje .
Jij ook? Of ben jij iets anders dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:53 schreef Tuned22 het volgende:
Relaxte muziekjes Pieteen mens zou er zen van worden
Ben van nature al redelijk zen geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook? Of ben jij iets anders dan?
Ben wat lastiger vrees ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben van nature al redelijk zen geloof ik
quote:
Eigenlijk zou alles van Volumia zonder uitroepteken want zo belangrijk zijn ze niet, toch bij wet verboden moeten worden?quote:
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:20 schreef Tuned22 het volgende:
She'll only come out at night... zou maar zo over jou kunnen gaan Stien
genoeg keuze uit al dat vinylquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.
Hoeveel mannen heb je al verorberd dan? Of blijft de teller steken bij Tongquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.
Ben met Piet en heb zijn HD gekaapt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je al verorberd dan? Of blijft de teller steken bij Tong
Altijd blij.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Die "Jamaicaan" klinkt als Churandy.
Die vertrouw ik voor geen meter hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:47 schreef Tuned22 het volgende:
Hang op! Klik weg! Bel uw psychiater..!!
Draai meestal op de meest onmogelijke tijdstippen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
beetje druk vandaag op het werk... Nu onderweg naar huis.
Vanmiddag dus ook niet geluisterd.
Leuk toch? Als het gisteren was geweest of morgen had ik kunnen luisteren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai meestal op de meest onmogelijke tijdstippen.
Je komt mijn shit vast nog wel keer tegen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch? Als het gisteren was geweest of morgen had ik kunnen luisteren.
Gatverdamme... trek dan ff door!quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Je komt mijn shit vast nog wel keer tegen.
Ik zat zelf ook aan de bar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hakke tenen , hakke tenen, draai, draai...
Hmmm...
Hé, zo hoor je 'm nooit en dan ineens 2 dagen achter elkaar...quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan de bar.
die is ook tof. Ze heeft heel veel toffe liedjes.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet maar die vind ik helemaal tof wel.
Leg dat maar eens aan jongere generaties uit....quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe een iel klein vrouwtje 80.000 mensen stil krijgt:
![]()
Kreeg net de schrik van mijn leven.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Kreeg net de schrik van mijn leven.![]()
Draai pc startte niet meer op.
Inderdaad.... maar een keer zachtjes laten stuiteren, en nu doet hij het weer.quote:
Maar het is wel gelukt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Kreeg net de schrik van mijn leven.![]()
Draai pc startte niet meer op.
gewoon een ferme tik geven...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... maar een keer zachtjes laten stuiteren, en nu doet hij het weer.
Binnenkort de muziek toch maar even backuppen.
Werkte wel.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon een ferme tik geven...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... maar een keer zachtjes laten stuiteren, en nu doet hij het weer.
Binnenkort de muziek toch maar even backuppen.
Je werkt op een helpdesk, of je werkt er niet hè?quote:
Pun intended.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
@ Symph: heb jij een goede tip voor een leuke usb microfoon?
Ik krijg mijn huidige niet meer aan de praat.
idd!quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je werkt op een helpdesk, of je werkt er niet hè?
ik heb zelf dslr microfoon. Ik ben niet helemaal thuis in de usbquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
corrigerende tikjesquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon een ferme tik geven...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:06 schreef ToT het volgende:
idd!Zo heb ik ooit een keer een 286 laptop gerepareerd waar de heel toegangspasjes-administratie op stond en geen backup van was!
![]()
Die schijf wilde niet meer opstarten; de kop bleef hangen of zo. Van alles geprobeerd, nada!
Even van 30 cm hoogte laten stuiteren en hij werkte weer prrrrrrima!
Wel ff gevraagd of ze toch direct even een backup wilden maken en het liefst dat ze het programma vanaf nu op het netwerk lieten lopen!
Ik heb deze:quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Dank.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.bax-shop.nl/us(...)joztECFYg-GwodwWUMqA
[ afbeelding ]
Werkt op zich prima...
Niet doen.... dat vind ie alleen maar lekker.quote:
zoiets en Bax is een prima tokoquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.bax-shop.nl/us(...)joztECFYg-GwodwWUMqA
[ afbeelding ]
Werkt op zich prima...
Whehehe!quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een studente de stuipen op het lijf gejaagd.
Ik werkte als assistent systeembeheerder (gewoon IT-manusje van alles inclusief helpdesk dus eigenlijk) op een hogeschool. Komt er een studente in paniek ons hok binnen en vraagt of we kunnen helpen. Dus ik loop me naar het computerlokaal. Haar Word werkte niet meer! Ik zat onderweg al dingen te bedenken over recoverydocumenten enzo. Aangekomen in het lokaal wiepr ik één blik op haar monitor en begon binnensmonds keihard te lachen. Ik zag meteen wat het "probleem" was. Maar ik zette een moeilijk gezicht op en vroeg haar of ze een backup had. Mevrouw werd wit en groen in het gezicht en fluisterde "nee...". Ik: "Nou, ik zal m'n best doen..." en klikte vrolijk wat in het wilde weg, waarvan ik precies wist dat het het probleem niet ging oplossen. Mevrouw moest intussen even gaan zitten want haar knieën begonnen te weigeren.
Na een minuut of vijf toch maar op het knopje "verbergen harde returns" gedrukt zodat het "probleem" wegging. Mevrouw vloog me bijna om m'n nek van blijdschap. Ze was lelijk dus dat heb ik maar even geweigerd. En heb haar op het hart gedrukt een backup te maken. Ze heeft meteen een pakje diskettes (goeie ouwe tijd...) van me gekocht.
Ah, de helpdesk, goede herinneringen. Maar ook kutherinneringen en ik ga nog liever dood dan nu nog weer helpdeskwerk doen.
Ik heb 'm tweedehands via Marktplaats gekocht voor 29 euro...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoiets en Bax is een prima toko
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik werkte als assistent systeembeheerder (gewoon IT-manusje van alles inclusief helpdesk dus eigenlijk) op een hogeschool. Komt er een studente in paniek ons hok binnen en vraagt of we kunnen helpen. Dus ik loop me naar het computerlokaal. Haar Word werkte niet meer! Ik zat onderweg al dingen te bedenken over recoverydocumenten enzo. Aangekomen in het lokaal wiepr ik één blik op haar monitor en begon binnensmonds keihard te lachen. Ik zag meteen wat het "probleem" was. Maar ik zette een moeilijk gezicht op en vroeg haar of ze een backup had. Mevrouw werd wit en groen in het gezicht en fluisterde "nee...". Ik: "Nou, ik zal m'n best doen..." en klikte vrolijk wat in het wilde weg, waarvan ik precies wist dat het het probleem niet ging oplossen. Mevrouw moest intussen even gaan zitten want haar knieën begonnen te weigeren.
Na een minuut of vijf toch maar op het knopje "verbergen harde returns" gedrukt zodat het "probleem" wegging. Mevrouw vloog me bijna om m'n nek van blijdschap. Ze was lelijk dus dat heb ik maar even geweigerd. En heb haar op het hart gedrukt een backup te maken. Ze heeft meteen een pakje diskettes (goeie ouwe tijd...) van me gekocht.
Ah, de helpdesk, goede herinneringen. Maar ook kutherinneringen en ik ga nog liever dood dan nu nog weer helpdeskwerk doen.
- Sla me, smeekte de masochistquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet doen.... dat vind ie alleen maar lekker.
Ik doe mijn werk met groot plezier.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
En eensch @ dat laatste. Ik heb genoeg leuke anekdotes uit die tijd, maar de lading shit die je soms over je heen krijgt is echt niet fijn, plus dat je volgende de bedrijfspolicy DIT moet doen, maar dat voor de gebruiker DAT weer veel beter zou zijn. Werkt echt frustrerend voor jezelf en het levert veel onbegrip op.
Maar ook inefficiënte procedures.....daar kon ik me echt aan opvreten!
En ben jij dan de masochist?quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
- Sla me, smeekte de masochist
- Nee, zei de sadist
helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm tweedehands via Marktplaats gekocht voor 29 euro...
Nice.... moet er dan nog wel een beugel of standaard bij kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm tweedehands via Marktplaats gekocht voor 29 euro...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Culture Club, do you really want to hurt me
Die heb ik wel bij Bax vandaan...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nice.... moet er dan nog wel een beugel of standaard bij kopen.
Toch maar eens rondkijken.
enjoy. Uiteindelijk win jij toch welquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog sushi te proppen...
Jij hebt ook weinig vertrouwen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy. Uiteindelijk win jij toch wel
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen flauw idee, zal wel Nederlands zijn
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal nog wel vaker voorkomen...
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal nog wel vaker voorkomen...
Dit is ook geen bekende plaat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Bekende stem, bekende song.
Maar geen idee...
Wel leuk. Ik kende het hummer wel volgens mij, maar wist niet wie het zong.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is ook geen bekende plaat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit nummer in 100 uitvoeringen, maar deze niet...
Dat was precies wat peaceman zei toen ik dit als naam voorstelde voor Lennon.quote:
Ik iPad ook nu...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zolang ik op de iPad zit, geen kans.![]()
Ik slinger zo de laptop aan.
mad en ik zitten ook op de ipadquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zolang ik op de iPad zit, geen kans.![]()
Ik slinger zo de laptop aan.
Hoe doe je dat dan zo snel? Ik moet ook steeds vernieuwen om de volgende posts te zien.... En ik kan op laptop sneller typen, dan typ ik met 10 vingers. Op iPad met 2.quote:
Eén vinger systeem...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan zo snel? Ik moet ook steeds vernieuwen om de volgende posts te zien.... En ik kan op laptop sneller typen, dan typ ik met 10 vingers. Op iPad met 2.
ik kan er ook niet goed mee overwegquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan zo snel? Ik moet ook steeds vernieuwen om de volgende posts te zien.... En ik kan op laptop sneller typen, dan typ ik met 10 vingers. Op iPad met 2.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zager and evans, in the year 2525
Dat, vooral het orgeltje op een gegeven moment...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De zangstem zei me niks, de sound is eigenlijk wel herkenbaar
Gelukkig een lotgenoot.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegenop typen
Voor mijn toetsenbord verschijnt ...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee, juist wel. Maar ik was veel te laat met typen.![]()
Op een iPad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegenop typen
Voor mijn toetsenbord verschijnt ...
hij heeft een inferieure samsung, maar hij is gewoon niet goed voorbereidquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een iPad.
Die popt toch meteen op als je het tekstvak aantikt?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft een inferieure samsung, maar hij is gewoon niet goed voorbereid
ik heb Samsung en vlot gaat het niet, en ik moet 3x op invoeren tikken, iedere keer weerquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een iPad.
Die popt toch meteen op als je het tekstvak aantikt?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft een inferieure samsung, maar hij is gewoon niet goed voorbereid
ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een hoop haar op zo'n naaktfoto...
Ik typ altijd met één of max. twee vingers...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel een ipad. Maar ik kan daar gewoon niet zo snel en makkelijk op typen als op laptop. Ben gewend om altijd met 10 vingers te typen.
Ze heeft wel een paar mooie nummers vind ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het niet weten
Zelfde categorie als Phil Collins, grafstem
Dat scheelt, dan ben je dat gewend en maakt het niet uit of je op iPad of laptop typt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik typ altijd met één of max. twee vingers...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat dit Roel van Velzen is met Later als ik groot ben
Jullie waren op dezelfde seconde. Mad was 1 seconde later.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
DDM was net iets eerder. MM was ook zelfde minuut.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:59 schreef MadMaster het volgende:
DDM smokkelt met hoofdletters en zonder streepje.
Moreel punt voor Diaan...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie waren op dezelfde seconde. Mad was 1 seconde later.
Over zoetsappig gesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja!Was vrselijk destijds, maar nu vind ik het best leuk om te horen.
ik was ff afgeleidquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat DDm deze wel zou pakken...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Shame on me. Ik hoorde het niet eens.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn de Groot - De eenzame Fietser
Welke oud DJ?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:14 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer speciaal voor een oud dj.
Punt voor Diaan...quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
nummer heet gewoon Jimmy volgens mij:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jimmy_(single)
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is de titel van het album, dit nummer heet Jimmy
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is de titel van het album, dit nummer heet Jimmy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |