abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168273867
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef Melting het volgende:

[..]

Je werkt op een helpdesk, of je werkt er niet hè? :P
idd! :Y Zo heb ik ooit een keer een 286 laptop gerepareerd waar de heel toegangspasjes-administratie op stond en geen backup van was! _O-
Die schijf wilde niet meer opstarten; de kop bleef hangen of zo. Van alles geprobeerd, nada!
Even van 30 cm hoogte laten stuiteren en hij werkte weer prrrrrrima! ^O^

Wel ff gevraagd of ze toch direct even een backup wilden maken en het liefst dat ze het programma vanaf nu op het netwerk lieten lopen! :')
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:07:10 #127
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168273869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Pun intended.
_O-

Wakkere Harrie. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_168274061
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
@ Symph: heb jij een goede tip voor een leuke usb microfoon?
Ik krijg mijn huidige niet meer aan de praat. }:|
ik heb zelf dslr microfoon. Ik ben niet helemaal thuis in de usb
Gewoon even kijken wat Bax in de aanbieding heeft :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_168274085
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gewoon een ferme tik geven...
corrigerende tikjes O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_168274086
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:06 schreef ToT het volgende:
idd! :Y Zo heb ik ooit een keer een 286 laptop gerepareerd waar de heel toegangspasjes-administratie op stond en geen backup van was! _O-
Die schijf wilde niet meer opstarten; de kop bleef hangen of zo. Van alles geprobeerd, nada!
Even van 30 cm hoogte laten stuiteren en hij werkte weer prrrrrrima! ^O^

Wel ff gevraagd of ze toch direct even een backup wilden maken en het liefst dat ze het programma vanaf nu op het netwerk lieten lopen! :')
^O^
Ik heb ooit een studente de stuipen op het lijf gejaagd.
Ik werkte als assistent systeembeheerder (gewoon IT-manusje van alles inclusief helpdesk dus eigenlijk) op een hogeschool. Komt er een studente in paniek ons hok binnen en vraagt of we kunnen helpen. Dus ik loop me naar het computerlokaal. Haar Word werkte niet meer! Ik zat onderweg al dingen te bedenken over recoverydocumenten enzo. Aangekomen in het lokaal wiepr ik één blik op haar monitor en begon binnensmonds keihard te lachen. Ik zag meteen wat het "probleem" was. Maar ik zette een moeilijk gezicht op en vroeg haar of ze een backup had. Mevrouw werd wit en groen in het gezicht en fluisterde "nee...". Ik: "Nou, ik zal m'n best doen..." en klikte vrolijk wat in het wilde weg, waarvan ik precies wist dat het het probleem niet ging oplossen. Mevrouw moest intussen even gaan zitten want haar knieën begonnen te weigeren.
Na een minuut of vijf toch maar op het knopje "verbergen harde returns" gedrukt zodat het "probleem" wegging. Mevrouw vloog me bijna om m'n nek van blijdschap. Ze was lelijk dus dat heb ik maar even geweigerd. En heb haar op het hart gedrukt een backup te maken. Ze heeft meteen een pakje diskettes (goeie ouwe tijd...) van me gekocht.

Ah, de helpdesk, goede herinneringen. Maar ook kutherinneringen en ik ga nog liever dood dan nu nog weer helpdeskwerk doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_168274094
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef Symphonic het volgende:

[..]

corrigerende tikjes O+
o|O
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:16:45 #132
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168274122
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
@ Symph: heb jij een goede tip voor een leuke usb microfoon?
Ik krijg mijn huidige niet meer aan de praat. }:|
Ik heb deze:

http://www.bax-shop.nl/us(...)joztECFYg-GwodwWUMqA

Werkt op zich prima...
pi_168274151
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

o|O
precies :*
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:18:12 #134
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274164
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb deze:

[ afbeelding ]

Werkt op zich prima...
Dank. ^O^
Ain't it funny how it is
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:18:28 #135
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274169
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

o|O
Niet doen.... dat vind ie alleen maar lekker. :P
Ain't it funny how it is
pi_168274173
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb deze:

[ afbeelding ]

Werkt op zich prima...
zoiets en Bax is een prima toko
Juin uit Eigen Tuin!
pi_168274181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

^O^
Ik werkte als assistent systeembeheerder (gewoon IT-manusje van alles inclusief helpdesk dus eigenlijk) op een hogeschool. Komt er een studente in paniek ons hok binnen en vraagt of we kunnen helpen. Dus ik loop me naar het computerlokaal. Haar Word werkte niet meer! Ik zat onderweg al dingen te bedenken over recoverydocumenten enzo. Aangekomen in het lokaal wiepr ik één blik op haar monitor en begon binnensmonds keihard te lachen. Ik zag meteen wat het "probleem" was. Maar ik zette een moeilijk gezicht op en vroeg haar of ze een backup had. Mevrouw werd wit en groen in het gezicht en fluisterde "nee...". Ik: "Nou, ik zal m'n best doen..." en klikte vrolijk wat in het wilde weg, waarvan ik precies wist dat het het probleem niet ging oplossen. Mevrouw moest intussen even gaan zitten want haar knieën begonnen te weigeren.
Na een minuut of vijf toch maar op het knopje "verbergen harde returns" gedrukt zodat het "probleem" wegging. Mevrouw vloog me bijna om m'n nek van blijdschap. Ze was lelijk dus dat heb ik maar even geweigerd. En heb haar op het hart gedrukt een backup te maken. Ze heeft meteen een pakje diskettes (goeie ouwe tijd...) van me gekocht.

Ah, de helpdesk, goede herinneringen. Maar ook kutherinneringen en ik ga nog liever dood dan nu nog weer helpdeskwerk doen.
Whehehe! :D

En eensch @ dat laatste. Ik heb genoeg leuke anekdotes uit die tijd, maar de lading shit die je soms over je heen krijgt is echt niet fijn, plus dat je volgende de bedrijfspolicy DIT moet doen, maar dat voor de gebruiker DAT weer veel beter zou zijn. Werkt echt frustrerend voor jezelf en het levert veel onbegrip op.
Maar ook inefficiënte procedures.....daar kon ik me echt aan opvreten! :r
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:19:47 #138
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_168274202
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef Symphonic het volgende:

[..]

zoiets en Bax is een prima toko
Ik heb 'm tweedehands via Marktplaats gekocht voor 29 euro...
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:20:05 #139
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274210
quote:

[..]

^O^

_O-
Ain't it funny how it is
pi_168274221
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef Melting het volgende:

[..]

Niet doen.... dat vind ie alleen maar lekker. :P
- Sla me, smeekte de masochist
- Nee, zei de sadist
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:21:06 #141
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274232
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe! :D

En eensch @ dat laatste. Ik heb genoeg leuke anekdotes uit die tijd, maar de lading shit die je soms over je heen krijgt is echt niet fijn, plus dat je volgende de bedrijfspolicy DIT moet doen, maar dat voor de gebruiker DAT weer veel beter zou zijn. Werkt echt frustrerend voor jezelf en het levert veel onbegrip op.
Maar ook inefficiënte procedures.....daar kon ik me echt aan opvreten! :r
Ik doe mijn werk met groot plezier.
Komt ook wel omdat ik de mensen ken, en er graag een geintje mee maak.
Ain't it funny how it is
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:21:24 #142
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274240
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:20 schreef Symphonic het volgende:

[..]

- Sla me, smeekte de masochist
- Nee, zei de sadist
En ben jij dan de masochist? :P
Ain't it funny how it is
pi_168274259
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

helemaal niet verkeerd
Juin uit Eigen Tuin!
pi_168274272
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:21 schreef Melting het volgende:

[..]

Nee })
Juin uit Eigen Tuin!
pi_168274276
quote:
4s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:21 schreef Melting het volgende:

[..]

er worden hier geen klappen uitgedeeld, of ander geweld toegepast.
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:23:04 #146
120423 Melting
on Radio 49!
pi_168274280
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nice.... moet er dan nog wel een beugel of standaard bij kopen.
Toch maar eens rondkijken. :)
Ain't it funny how it is
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:26:06 #147
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_168274323
quote:

[..]

^O^

:D _O-
Make love, not war ☮
pi_168274358
Superfreak *O*
  donderdag 19 januari 2017 @ 19:28:12 #149
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_168274368
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Superfreak *O*
Lennon vindt hem ook leuk. :Y *O*