SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
zo zonde van je tijd om te gaan slapenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Ga maar gewoon wakker blijven denk ik.
Joyce Simsquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Ow wacht het is alweer middag, en de zon schijnt nog steeds, geweldig.
ik zit rustig en relaxed te werkenquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Blijf wakker en kan de radio wel beetje vullen dan.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:57 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit rustig en relaxed te werken
Tong..? Wat ben je aant doen dan, tongworstelen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Jawel hoor maar was ff druk met tong.
Leuk jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ben aan het guppen met Disco
Zoiets, tegenpolen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Tong..? Wat ben je aant doen dan, tongworstelen?
Ik houd me in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kunnen we dat spektakel ergens live volgen?
Te vaak gehoord.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:17 schreef Tuned22 het volgende:
Deze was ook leukrappers delight is beter
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:30 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga maar een beetje tegen mezelf lopen ouwehoeren dan, ook gezellig
Was de halfbroer van Stanley Schouderhamquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Oliver Cheatham, wie kent 'm niet.
Vergeten helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:32 schreef Tuned22 het volgende:
Insert blauw informatietekentje: Colonel Abrams was een dakloze soulzanger die in 2016 is overleden. RIP
Mantronix is nog steeds te gekquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Mantronix was te gek disco bandje .
Jij ook? Of ben jij iets anders dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:53 schreef Tuned22 het volgende:
Relaxte muziekjes Pieteen mens zou er zen van worden
Ben van nature al redelijk zen geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook? Of ben jij iets anders dan?
Ben wat lastiger vrees ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben van nature al redelijk zen geloof ik
quote:
Eigenlijk zou alles van Volumia zonder uitroepteken want zo belangrijk zijn ze niet, toch bij wet verboden moeten worden?quote:
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:20 schreef Tuned22 het volgende:
She'll only come out at night... zou maar zo over jou kunnen gaan Stien
genoeg keuze uit al dat vinylquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.
Hoeveel mannen heb je al verorberd dan? Of blijft de teller steken bij Tongquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai muziek die dicht bij me staat wel meestal.
Ben met Piet en heb zijn HD gekaapt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je al verorberd dan? Of blijft de teller steken bij Tong
Altijd blij.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Die "Jamaicaan" klinkt als Churandy.
Die vertrouw ik voor geen meter hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:47 schreef Tuned22 het volgende:
Hang op! Klik weg! Bel uw psychiater..!!
Draai meestal op de meest onmogelijke tijdstippen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
beetje druk vandaag op het werk... Nu onderweg naar huis.
Vanmiddag dus ook niet geluisterd.
Leuk toch? Als het gisteren was geweest of morgen had ik kunnen luisteren.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai meestal op de meest onmogelijke tijdstippen.
Je komt mijn shit vast nog wel keer tegen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch? Als het gisteren was geweest of morgen had ik kunnen luisteren.
Gatverdamme... trek dan ff door!quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Je komt mijn shit vast nog wel keer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |