SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Je bent zelf hard.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan absurd hard vandaag.
NU doen. Anders morgenvroeg spijt.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet mn pak nog van de stomerij halen
zal ik het nog doen of morgenochtend
struggles ik heb ze
je doet maarquote:Op maandag 16 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan absurd hard vandaag.
Moet jij weten.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Befbekje het volgende:
Jezus Griestoes kut.. Ik had als TT: Hete tietjes in een lekker sausje..
heb morgen nog wel tijd opzichquote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NU doen. Anders morgenvroeg spijt.
Denk het niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Weet Drizzt wel dat ik zalm heb gegeten vandaag?
Denk van niet.. Zijn dieet komt 'm de spuigaten uit, denk ik.. Hij zit nu te binge-vreten in de snackbar van Borculo of waar die pipo ook woontquote:Op maandag 16 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Weet Drizzt wel dat ik zalm heb gegeten vandaag?
Morgenvroeg denk je aan mij. Ohoh had Jojo toch gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb morgen nog wel tijd opzich
11 uur pas afspraak
Pics van dat mokkelquote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Miss België schreef that nigga op Insta en is nu een grote racist
uh ok
dit weet ik nietquote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgenvroeg denk je aan mij. Ohoh had Jojo toch gelijk.
Wat voor afspraak?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
echt geen kkr zin in die afspraak morgen
nergens zin in
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nergens zin in
Is oproepen tot zelfmoord ook een doodsverwensing, hiero?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nergens zin in
kan t ook niet helpenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.
huhquote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.
lamlulquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik moet het wel gaan zoeken
Maar stel steeds uit
Wat zeggen je ouders daarvan?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar stel steeds uit
ga net als mij freelancenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar stel steeds uit
Moet je nog wel opdrachten krijgenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga net als mij freelancen
en dan steeds uitstellen tot deadline moment
Het wordt wel telkens beter per seizoen.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Saind het volgende:
Black Sails is best leuk
Maar het gaat nogal traag
dan moet je in loondienstquote:Op maandag 16 januari 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nog wel opdrachten krijgen
Komt goed ouwe reusquote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nergens zin in
gegroetquote:Op maandag 16 januari 2017 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ben slapen.
Slaap lekker fokkers en lieve fokkers.
Gaat die kok een keer minder aanwezig zijn? Kutpersonagequote:Op maandag 16 januari 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wordt wel telkens beter per seizoen.
kloptquote:Op maandag 16 januari 2017 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je in loondienst
dat is ook niets
Ik ga niks spoileren.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat die kok een keer minder aanwezig zijn? Kutpersonage
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet magere yoghurt met de Ruijter extra grote pure vlokken.
quote:
Gisteren nog wat extra grote vlokken op je moeders gezichtje gedeponeerd.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet magere yoghurt met de Ruijter extra grote pure vlokken.
Was niet 't planquote:Op maandag 16 januari 2017 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Saind ga je naar Brugs bierfestival?
Jeetjequote:Op maandag 16 januari 2017 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren nog wat extra grote vlokken op je moeders gezichtje gedeponeerd.
Genietenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
mooi toch dat je die vrijheid krijgt
Bruine vlokken?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren nog wat extra grote vlokken op je moeders gezichtje gedeponeerd.
Ik tik je neus als je in Gent bentquote:Op maandag 16 januari 2017 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nee dan sws niet. 4 februari ben ik in Liedekerke bier drinken en de 5e Brussel of Gent.
Mijn pad, mijn weg, mijn trajectquote:Op maandag 16 januari 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
rijst, broccoli en kip
Gelukkig mag ik dat zelf weten
Kans op Brussel is groter maar ik laat je weten als het Gent wordtquote:Op maandag 16 januari 2017 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik tik je neus als je in Gent bent
plat op zn bekquote:Op maandag 16 januari 2017 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Schijnt dat die leraar die zelfmoord pleegde door van het schoolgebouw af te springen zijn leerlingen altijd 'pannenkoek' noemde als ze zich niet gedroegen. En dan zelf zo eindigen heeft wel iets bijzonders.
Je bent een waar protégé van onlogisch.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
rijst, broccoli en kip
Gelukkig mag ik dat zelf weten
Mwah, lang niet gehad.. Beetje BBQ saus erbijquote:Op maandag 16 januari 2017 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een waar protégé van onlogisch.
Wilt u ook een hype creëren en uitmelken? Ga dan naar www.hoecreëerikeenhype.nltwitter:ADSportwereld twitterde op maandag 16-01-2017 om 22:56:39De cover van Sportwereld! Met daarin ook prominenten over Justin Kluivert, de column van Wilfred Genee en de Austra… https://t.co/Dq3pKEw2hq reageer retweet
gewoon meenemen die jongen en hem volgieten met jenever.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik tik je neus als je in Gent bent
Vrees dat hij me keihard staat uit te lachen als ik na een paar jenevertjes redelijk toet ben en hij net warm draait.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon meenemen die jongen en hem volgieten met jenever.
Jajaquote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Vanwege privéomstandigheden van een van de "acteurs"
dan zijn wij tenminste een gelijke partijquote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrees dat hij me keihard staat uit te lachen als ik na een paar jenevertjes redelijk toet ben en hij net warm draait.
turkey club killerquote:
Ik heb er al in drie topics mijn mening over gegevenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
dat logo van juve hhahaha
jr is het met mij eens
picsquote:Op maandag 16 januari 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er al in drie topics mijn mening over gegeven
Ik heb hafcfan zijn mening er nog niet over gelezenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BPVyrb_lKcj/
die heeft zichzelf van kant gemaakt.. Maar serieus, is er iemand positief?quote:Op maandag 16 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hafcfan zijn mening er nog niet over gelezen
wtfquote:Op maandag 16 januari 2017 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De beleidsbepalers bij Juventus denk ikquote:Op maandag 16 januari 2017 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die heeft zichzelf van kant gemaakt.. Maar serieus, is er iemand positief?
bij ajax is het ook alquote:Op maandag 16 januari 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dit zal wel een trend worden in de voetbalwereld.
Bij Feyenoord wel makkelijk, alleen die F overhouden
Lachwekkend.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kinderbiertjequote:Op maandag 16 januari 2017 23:34 schreef Saind het volgende:
Lekker sterk biertje gebrouwen
[ afbeelding ]
Bij PSV alleen het vlaggetje met de naam erin danquote:Op maandag 16 januari 2017 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij ajax is het ook al
Alleen cirkel weg
Dit zegt mij allemaal vrij weinigquote:Op maandag 16 januari 2017 23:34 schreef Saind het volgende:
Lekker sterk biertje gebrouwen
[ afbeelding ]
Alleen het onderstequote:Op maandag 16 januari 2017 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit zegt mij allemaal vrij weinig
Dit is ee Online Brew Manager die Saind speelt voor het seizoen 2027/28quote:Op maandag 16 januari 2017 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bovenste is suikergehalte voor het gisten en degene daaronder na het gistenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij Ajax alleen een neusquote:Op maandag 16 januari 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dit zal wel een trend worden in de voetbalwereld.
Bij Feyenoord wel makkelijk, alleen die F overhouden
wzvquote:Op maandag 16 januari 2017 23:51 schreef MCH het volgende:
Kennen we Denthemen nog van de oude VBL garde? Leuken verhaal om te lezen!
http://www.vi.nl/pro-kenn(...)e-twitteraccount.htm
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Schijnt dat die leraar die zelfmoord pleegde door van het schoolgebouw af te springen zijn leerlingen altijd 'pannenkoek' noemde als ze zich niet gedroegen. En dan zelf zo eindigen heeft wel iets bijzonders.
hier geen last gehad gelukkig, het verbaast me toch wel, je verwacht dit alleen in bananenrepubliekenquote:
De vrijstaat Amsterdam komt toch aardig in de buurt van een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier geen last gehad gelukkig, het verbaast me toch wel, je verwacht dit alleen in bananenrepublieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij werkt toch bij de groenvoorziening Tuindorp-Oostzaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:48 schreef Smoofie het volgende:
Kek, tentamen en OV is helemaaal naar de kanker.
Nee?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij de groenvoorziening Tuindorp-Oostzaan?
hahahahaha Amsterdam waar leg dat danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:48 schreef Smoofie het volgende:
Kek, tentamen en OV is helemaaal naar de kanker.
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahahahaha Amsterdam waar leg dat dan
Ga weg joh mafkees.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..
Leuk verhaal!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:51 schreef MCH het volgende:
Kennen we Denthemen nog van de oude VBL garde? Leuken verhaal om te lezen!
http://www.vi.nl/pro-kenn(...)e-twitteraccount.htm
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..
Maastricht is een toffe stad, inderdaad.. De rest van Limburg moeten ze afdrijven..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Maastricht natuurlijk, mafklapper.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maastricht is een toffe stad, inderdaad.. De rest van Limburg moeten ze afdrijven..
Kost Nederland geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan.. Ik stel voor dat we Maastricht als ware een Baarle-Nassau behouden en de rest aan België geven.. Limburgers zijn allemaal corrupt en Belgen ook dus dat valt lekker in het pulletje.. Wij hier in Duitsland zien in ieder geval niets in Limburg..quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief.. Jij bent nog nooit buiten 's-Gravenhage geweest..
Pfff flashbacks ouwe. Tien jaar geleden ofzo hing er een keer een apache in de hoogspanningskabels bij m'n ouderlijk dorpquote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier geen last gehad gelukkig, het verbaast me toch wel, je verwacht dit alleen in bananenrepublieken
Was dit in karachiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff flashbacks ouwe. Tien jaar geleden ofzo hing er een keer een apache in de hoogspanningskabels bij m'n ouderlijk dorp
heel december zonder stroom gezeten in de helft van de dorpen daar
Daar heeft hij dan ook geen reden voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief.. Jij bent nog nooit buiten 's-Gravenhage geweest..
Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
Kreeg laatst wel fittie met de brandweer omdat er een plastic zak over de rookmelder hing en de brandblusser niet van de muur kon omdat er een distillatiekolom overheen hingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord.
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kost Nederland geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan.. Ik stel voor dat we Maastricht als ware een Baarle-Nassau behouden en de rest aan België geven.. Limburgers zijn allemaal corrupt en Belgen ook dus dat valt lekker in het pulletje.. Wij hier in Duitsland zien in ieder geval niets in Limburg..
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?
Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.
..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?
Heb daar familie wonen, altijd een ramp.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja best wel. Stikt er ook van de moffen.
Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdrukquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..
Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekochtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
Prima toch.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is daar wel 1 groot verkeersinfarct ja. Walgelijk:rquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar familie wonen, altijd een ramp.
Met kerst drie kwartier in de file gestaan om Roermond binnen te komenEnige Nederlander in de file
Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdruk
Mijn grootste vrees is om ooit serieus te worden genomen.. Dat zal echt de dag wezen..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.
Klopt. Daarvoor was ik er al jaren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekocht..
Naar het voorbeeld van Maastricht dusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.
Die in Roosendaal is ook niet best.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
Je moet ook gewoon met de trein naar Roermond. Al een paar keer gedaan. Is wel met afstand de beste outlet van Nederland. In Lelystad heb je bijna alleen maar goedkope merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |