De vrijstaat Amsterdam komt toch aardig in de buurt van een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier geen last gehad gelukkig, het verbaast me toch wel, je verwacht dit alleen in bananenrepublieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij werkt toch bij de groenvoorziening Tuindorp-Oostzaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:48 schreef Smoofie het volgende:
Kek, tentamen en OV is helemaaal naar de kanker.
Nee?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij de groenvoorziening Tuindorp-Oostzaan?
hahahahaha Amsterdam waar leg dat danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:48 schreef Smoofie het volgende:
Kek, tentamen en OV is helemaaal naar de kanker.
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahahahaha Amsterdam waar leg dat dan
Ga weg joh mafkees.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..
Leuk verhaal!quote:Op maandag 16 januari 2017 23:51 schreef MCH het volgende:
Kennen we Denthemen nog van de oude VBL garde? Leuken verhaal om te lezen!
http://www.vi.nl/pro-kenn(...)e-twitteraccount.htm
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Amsterdam is de mooiste en beste stad van Nederland..
Maastricht is een toffe stad, inderdaad.. De rest van Limburg moeten ze afdrijven..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is Maastricht natuurlijk, mafklapper.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maastricht is een toffe stad, inderdaad.. De rest van Limburg moeten ze afdrijven..
Kost Nederland geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan.. Ik stel voor dat we Maastricht als ware een Baarle-Nassau behouden en de rest aan België geven.. Limburgers zijn allemaal corrupt en Belgen ook dus dat valt lekker in het pulletje.. Wij hier in Duitsland zien in ieder geval niets in Limburg..quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief.. Jij bent nog nooit buiten 's-Gravenhage geweest..
Pfff flashbacks ouwe. Tien jaar geleden ofzo hing er een keer een apache in de hoogspanningskabels bij m'n ouderlijk dorpquote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier geen last gehad gelukkig, het verbaast me toch wel, je verwacht dit alleen in bananenrepublieken
Was dit in karachiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff flashbacks ouwe. Tien jaar geleden ofzo hing er een keer een apache in de hoogspanningskabels bij m'n ouderlijk dorp
heel december zonder stroom gezeten in de helft van de dorpen daar
Daar heeft hij dan ook geen reden voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief.. Jij bent nog nooit buiten 's-Gravenhage geweest..
Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
Kreeg laatst wel fittie met de brandweer omdat er een plastic zak over de rookmelder hing en de brandblusser niet van de muur kon omdat er een distillatiekolom overheen hingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord.
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kost Nederland geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan.. Ik stel voor dat we Maastricht als ware een Baarle-Nassau behouden en de rest aan België geven.. Limburgers zijn allemaal corrupt en Belgen ook dus dat valt lekker in het pulletje.. Wij hier in Duitsland zien in ieder geval niets in Limburg..
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?
Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten.
..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?
Heb daar familie wonen, altijd een ramp.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja best wel. Stikt er ook van de moffen.
Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdrukquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..
Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekochtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
Prima toch.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is daar wel 1 groot verkeersinfarct ja. Walgelijk:rquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar familie wonen, altijd een ramp.
Met kerst drie kwartier in de file gestaan om Roermond binnen te komenEnige Nederlander in de file
Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdruk
Mijn grootste vrees is om ooit serieus te worden genomen.. Dat zal echt de dag wezen..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.
Klopt. Daarvoor was ik er al jaren niet meer geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekocht..
Naar het voorbeeld van Maastricht dusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.
Die in Roosendaal is ook niet best.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
Je moet ook gewoon met de trein naar Roermond. Al een paar keer gedaan. Is wel met afstand de beste outlet van Nederland. In Lelystad heb je bijna alleen maar goedkope merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |