abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168213386
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
pi_168213470
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:56 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Jij bent niet objectief.. Jij bent nog nooit buiten 's-Gravenhage geweest..
Daar heeft hij dan ook geen reden voor.
pi_168213484
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een loodgieter over de vloer.. Heb hem een kop koffie aangeboden.. Had ik niet moeten doen.. Staat nu rustig zijn kop koffie op te drinken, terwijl ik wil dat 'ie optyft..
Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord. _O_
pi_168213517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:23 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik zeg altijd, ik hoor wel als je iets nodig hebt. Nog nooit wat gehoord. _O_
Kreeg laatst wel fittie met de brandweer omdat er een plastic zak over de rookmelder hing en de brandblusser niet van de muur kon omdat er een distillatiekolom overheen hing

Loodgieters enzo stuur ik altijd naar zolder, mogen ze zich uitleven
pi_168213520
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:59 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Kost Nederland geld, blijft Nederland geld kosten en er komt niets van enig belang vandaan.. Ik stel voor dat we Maastricht als ware een Baarle-Nassau behouden en de rest aan België geven.. Limburgers zijn allemaal corrupt en Belgen ook dus dat valt lekker in het pulletje.. Wij hier in Duitsland zien in ieder geval niets in Limburg..
Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten. :)
pi_168213536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kun je mij ergens inzichtelijk maken hoeveel meer geld Limburg kost dan pakweg, Noord-Holland, Zeeland of Groningen. Ik ben daar wel even benieuwd naar. Overigens zou ik Limburg ook graag toe willen laten voegen tot België. Duitsland heb ik dan weer wat minder mee, al ga ik er wel graag boodschappen doen en eten. :)
Ga jij vaak naar die outlet in Roermond?
Zonder wrijving geen glans
pi_168213545
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:r
Kutoutlet
pi_168213548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..
pi_168213552
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:14 schreef Befbekje het volgende:
..
pi_168213567
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef xcachet het volgende:

[..]

..
Sow..
pi_168213570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef Saind het volgende:

[..]

:r
Kutoutlet
Ja best wel. Stikt er ook van de moffen.
pi_168213575
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef xcachet het volgende:

[..]

..
Zoek je ruzie?
pi_168213581
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
pi_168213582
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja best wel. Stikt er ook van de moffen.
Heb daar familie wonen, altijd een ramp.
Met kerst drie kwartier in de file gestaan om Roermond binnen te komen :') Enige Nederlander in de file
pi_168213593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nope. Al jaren niet meer geweest. In november of zo hadden we daar onze auto geparkeerd omdat er in de binnenstad een winkeltje ligt waar ik vaak mijn kleren haal en toen liepen we over de Outlet terug. Toen zag ik dat daar een Scotch & Soda winkel lag en daar heb ik altijd de jeans van. Dus die heb ik toen een aantal gekocht aangezien dat aanzienlijk scheelde. En er lag een l'oreal winkel met goeie deo en wax. Tot zover mijn avonturen...
Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdruk
pi_168213597
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:28 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Zeeland en Groningen moeten ze ook afdrijven.. Wel lekker dat samen met Limburg die drie provincies snel weggegooid kunnen worden..
Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.
pi_168213601
quote:

[..]

Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekocht :?..
pi_168213606
quote:

[..]

Prima toch.
pi_168213617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:

[..]

Heb daar familie wonen, altijd een ramp.
Met kerst drie kwartier in de file gestaan om Roermond binnen te komen :') Enige Nederlander in de file
Het is daar wel 1 groot verkeersinfarct ja. Walgelijk:r
pi_168213621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:30 schreef Saind het volgende:

[..]

Er zit wel een relaxte kookwinkel. Enige waar ik wel eens heen ga maar ook al tijden niet meer, stervensdruk
Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.
pi_168213625
quote:

[..]

Ik voel nog steeds alleen maar onderbuikgevoel. Niets concreets. Jammer dit weer n1ek-. Kansen die je krijgt om serieus genomen te worden, pak je niet.
Mijn grootste vrees is om ooit serieus te worden genomen.. Dat zal echt de dag wezen..
pi_168213635
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Eerst schrijf je dat je al jaren niet meer daar bent geweest en daarna dat je in november of zo daar nog shit hebt gekocht :?..
Klopt. Daarvoor was ik er al jaren niet meer geweest.
pi_168213638
Je moet ook gewoon met de trein naar Roermond. Al een paar keer gedaan. Is wel met afstand de beste outlet van Nederland. In Lelystad heb je bijna alleen maar goedkope merken. :')
pi_168213641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Roermond is ook helemaal niet ingericht op zulke verkeersstromen. Gaan nu een tunnel maken richting centrum en Duitsland. Tunnels en Roermond... Gaat niet altijd lekker.
Naar het voorbeeld van Maastricht dus _O_
pi_168213649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
Je moet ook gewoon met de trein naar Roermond. Al een paar keer gedaan. Is wel met afstand de beste outlet van Nederland. In Lelystad heb je bijna alleen maar goedkope merken. :')
Die in Roosendaal is ook niet best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')