SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Je bent zelf hard.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan absurd hard vandaag.
NU doen. Anders morgenvroeg spijt.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet mn pak nog van de stomerij halen
zal ik het nog doen of morgenochtend
struggles ik heb ze
je doet maarquote:Op maandag 16 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan absurd hard vandaag.
Moet jij weten.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Befbekje het volgende:
Jezus Griestoes kut.. Ik had als TT: Hete tietjes in een lekker sausje..
heb morgen nog wel tijd opzichquote:Op maandag 16 januari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NU doen. Anders morgenvroeg spijt.
Denk het niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Weet Drizzt wel dat ik zalm heb gegeten vandaag?
Denk van niet.. Zijn dieet komt 'm de spuigaten uit, denk ik.. Hij zit nu te binge-vreten in de snackbar van Borculo of waar die pipo ook woontquote:Op maandag 16 januari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Weet Drizzt wel dat ik zalm heb gegeten vandaag?
Morgenvroeg denk je aan mij. Ohoh had Jojo toch gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb morgen nog wel tijd opzich
11 uur pas afspraak
Pics van dat mokkelquote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Miss België schreef that nigga op Insta en is nu een grote racist
uh ok
dit weet ik nietquote:Op maandag 16 januari 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Morgenvroeg denk je aan mij. Ohoh had Jojo toch gelijk.
Wat voor afspraak?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
echt geen kkr zin in die afspraak morgen
nergens zin in
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nergens zin in
Is oproepen tot zelfmoord ook een doodsverwensing, hiero?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nergens zin in
kan t ook niet helpenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.
huhquote:Op maandag 16 januari 2017 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normaal Inso. Van jou verwacht ik meer.
lamlulquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik moet het wel gaan zoeken
Maar stel steeds uit
Wat zeggen je ouders daarvan?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar stel steeds uit
ga net als mij freelancenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar stel steeds uit
Moet je nog wel opdrachten krijgenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga net als mij freelancen
en dan steeds uitstellen tot deadline moment
Het wordt wel telkens beter per seizoen.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:30 schreef Saind het volgende:
Black Sails is best leuk
Maar het gaat nogal traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |