Fight Pass, torrents...quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Fenomeno het volgende:
Stel dat ik het event (of elk ander willekeurig event) van gisteren ergens wil terugkijken, waar kan dat? Fightpass?
Fox sports heeft vaak wel een aantal gevechten op de website. Nu alleen main event.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:08 schreef Fenomeno het volgende:
Stel dat ik het event (of elk ander willekeurig event) van gisteren ergens wil terugkijken, waar kan dat? Fightpass?
Fight Pass is van de UFC dus het lijkt mij logisch als ze alle UFC events op Fight Pass zetten.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Fenomeno het volgende:
Maar fight pass zetten ze altijd alles op dus?
Bron? Dit werd al een keer eerder gezegd toen bleek het fake news te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:11 schreef Nober het volgende:
BREAKING: BLACKZILIANS IS NO LONGER!
[..]
Fight Pass is van de UFC dus het lijkt mij logisch als ze alle UFC events op Fight Pass zetten.
Mijn bron heet Rashad Evans.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bron? Dit werd al een keer eerder gezegd toen bleek het fake news te zijn.
goeie bron welquote:
Alpha's gonna alpha, Evans is nog wel met Spong, A. Johnson, Usman, M. Johnson dus het is nu Black en Zilians ofzo.quote:
Henri Hooft heeft ook een nieuwe gym opgezet, volgens mij zitten de meesten daar nu.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Alpha's gonna alpha, Evans is nog wel met Spong, A. Johnson, Usman, M. Johnson dus het is nu Black en Zilians ofzo.
Ik vond hetdat Big John het al aardig lang d oor liet gaan..quote:Op maandag 16 januari 2017 21:56 schreef Paxlie het volgende:
Jezus Penn was sneu. Die kerel hoort niet eens meer in de UFC zo langzaam vocht hij. Na de eerste clinch wist hij het ook als je kijkt naar zijn uitdrukking. Hij heeft nog gelukt dat Big John het zo stopte anders ging hij de kooi uit op een stretcher.
Echt altijd mad respect voor BJ Penn, maar dit was een masterclass in waarom je niet uit retirement met komen tenzij je echt heel erg veel beter bent geworden.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond hetdat Big John het al aardig lang d oor liet gaan..
Maar het was echt sneu, het leek wel een oude opa..
twitter:DinThomas twitterde op maandag 16-01-2017 om 06:11:56A middle finger for anybody who ever tried to talk me out of retirement. reageer retweet
Maar sowieso, de matchup was al een nachtmerrie voor BJ.quote:Op maandag 16 januari 2017 22:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Echt altijd mad respect voor BJ Penn, maar dit was een masterclass in waarom je niet uit retirement met komen tenzij je echt heel erg veel beter bent geworden.twitter:DinThomas twitterde op maandag 16-01-2017 om 06:11:56A middle finger for anybody who ever tried to talk me out of retirement. reageer retweet
nee, ppv niet of echt maanden later.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Fenomeno het volgende:
Maar fight pass zetten ze altijd alles op dus?
Makwangodquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:45 schreef Kerftminister het volgende:
Tom DuQuesnoy gesigned door de UFCHele grote toekomst die man.
Wel fijn een nieuwe naam in de 135/145 divisie. Hopen dat hij de hype een beehe waar kan maken en echt een title contender kan worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:45 schreef Kerftminister het volgende:
Tom DuQuesnoy gesigned door de UFCHele grote toekomst die man.
Lijkt me wel. Bij bellator testen ze niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:39 schreef Attitude het volgende:
binnenkort is er toch een gevecht gepland tussen ortiz en sonnen. Gaat dat door?
jawel, het vind plaats in de staat CA en die testen random out of compquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Bij bellator testen ze niet.
Sterker nog, zowel Sonnen als Ortiz zijn al een keer getest.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, het vind plaats in de staat CA en die testen random out of comp
jepquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sterker nog, zowel Sonnen als Ortiz zijn al een keer getest.
boeiend, Ngannou vs Arlovski is de echte main eventquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:32 schreef THEFXR het volgende:
man, man 2 weken wachten en dat op pena vs sletjerko
Oh dat doen ze dan wel goed. Al hou ik wel van een goede freakshow zoals Rizinquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hou je ook van Gabi?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dat doen ze dan wel goed. Al hou ik wel van een goede freakshow zoals Rizin
Ik denk dat je hier over een paar jaar anders over denkt. Er is nu een nieuwe generatie aan het komen die weet dat ze altijd getest worden en dus niks gebruiken. Die trainen wel echt ziek hard (en sommige sinds dat ze op de basisschool zaten). Tel daarbij op dat er langzaamaan serieus geld verdiend kan worden dus mensen die de NFL niet halen maar wel atletisch zijn zullen meer mma proberen en het kan alleen maar toffer worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dat doen ze dan wel goed. Al hou ik wel van een goede freakshow zoals Rizin
Ben fan van Amirkhani, maar DuQuesnoy is zoveel gegroeid sinds dat gevecht, terwijl Amirkhani er vrij slecht uit zag tegen Wilkinson. Zie Amirkhani voorlopig geen title run maken, blinkt nergens in uit.quote:
UFC moet ook wat beter gaan promoten, ze hebben een hele hoop vechters die sterren in de maak zijn, maar door constant slechte matchmaking komt het er niet uit. Yair die wint tegen BJ komt dan wel goed voor ze uit, want dat kan echt een enorme ster worden voor Latijns Amerika, maar vind het nog steeds matige matchmaking.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier over een paar jaar anders over denkt. Er is nu een nieuwe generatie aan het komen die weet dat ze altijd getest worden en dus niks gebruiken. Die trainen wel echt ziek hard (en sommige sinds dat ze op de basisschool zaten). Tel daarbij op dat er langzaamaan serieus geld verdiend kan worden dus mensen die de NFL niet halen maar wel atletisch zijn zullen meer mma proberen en het kan alleen maar toffer worden.
Dit is geen boxen waarbij 2 man een hele card dragen. De enige die dat kan is McGregor op het moment dus daar moeten ze weer vanaf stappen.
cowboy zit in the doghouse omdat hij bij de MMAAA zat, met bjorn fuck youquote:Op woensdag 18 januari 2017 00:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
UFC moet ook wat beter gaan promoten, ze hebben een hele hoop vechters die sterren in de maak zijn, maar door constant slechte matchmaking komt het er niet uit. Yair die wint tegen BJ komt dan wel goed voor ze uit, want dat kan echt een enorme ster worden voor Latijns Amerika, maar vind het nog steeds matige matchmaking.
Zo heb je bijvoorbeeld nog Jouban, heeft niet voor niks een Versace contract. Cowboy is een grote naam, enorm raar dat ze hem niet laten headlinen ipv die vrouwen. Ngannou kan in zijn eentje de sport in Frankrijk en Afrika laten groeien zoals Overeem dat hier doet. Mickey Gall heeft met 4-0 ook al een vrij grote naam. Zo heb je vast nog meerdere namen, maar die krijgen 0 promotie vanuit de UFC, moeten eerst op 6 fight win streaks raken voordat ze een keer in de rankings komen überhaupt, terwijl namen als Bigfoot, Matt Brown, Ellenberger, Melendez, Uriah Hall, Blachowicz etc. er allemaal in blijven hangen.
Denk sowieso dat ze meer demografisch moeten gaan kijken en eens af moeten stappen van het telkens maar hopen op WMMA en van die matige Amerikaanse prospects van Looking for a fight die geen enkel gevecht kunnen winnen in de UFC.
Dan doet Bellator het met minder materiaal het nog vrij goed, al hadden die het ongeluk dat letterlijk elk main event daar tegenviel. Maar die hebben nog een hoop bekende namen, minder echte grote namen dan de UFC, maar in de brede linie hebben ze er misschien meer die kunnen headlinen, omdat ze daar de goede keuzes maken en niet een Shevchenko vs Pena doen terwijl je ik weet niet hoeveel goede gevechten op de card hebt.
Dat is wel erg naïef hoor. Je krijgt nu een generatie vechters die weet hoe dopingcontroleurs te slim af te zijn, hoe precies binnen gestelde marges te blijven, etc. In topsporten met serieuze dopingcontroles wordt dat meer gezien als een IQ-test dan een middel om dopinggebruik te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier over een paar jaar anders over denkt. Er is nu een nieuwe generatie aan het komen die weet dat ze altijd getest worden en dus niks gebruiken. Die trainen wel echt ziek hard (en sommige sinds dat ze op de basisschool zaten). Tel daarbij op dat er langzaamaan serieus geld verdiend kan worden dus mensen die de NFL niet halen maar wel atletisch zijn zullen meer mma proberen en het kan alleen maar toffer worden.
Dit is geen boxen waarbij 2 man een hele card dragen. De enige die dat kan is McGregor op het moment dus daar moeten ze weer vanaf stappen.
sonnen zelfs 3x vertelde hij toch bij the mma hour?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in MMA liggen ze nogal achter en ze zijn arm, dus kunnen geen dopingdokter betalenquote:Op woensdag 18 januari 2017 07:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel erg naïef hoor. Je krijgt nu een generatie vechters die weet hoe dopingcontroleurs te slim af te zijn, hoe precies binnen gestelde marges te blijven, etc. In topsporten met serieuze dopingcontroles wordt dat meer gezien als een IQ-test dan een middel om dopinggebruik te voorkomen.
Als Sonnen iets goed kan is het wel overdrijven, iets van 20% komt uit van wat hij op zijn podcast voorspelt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sonnen zelfs 3x vertelde hij toch bij the mma hour?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het volledig mee eens hoor maar in Pride hebben we allemaal ook genoten van Fedor die Zuluzinho afmaakte.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar die achterstand gaan ze wel inlopen. Één expert in een vechtschool is voldoende hè, daarnaast is het de vraag hoe complex het allemaal is. Komen genoeg wielrenners weg met dopinggebruik zonder een dopingdokter te hebben. Preparatie wordt iets minder optimaal en de pakkans iets minder klein, maar nog steeds wel de moeite waard.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in MMA liggen ze nogal achter en ze zijn arm, dus kunnen geen dopingdokter betalen
Maar wat wil je bereiken met die doping?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar die achterstand gaan ze wel inlopen. Één expert in een vechtschool is voldoende hè, daarnaast is het de vraag hoe complex het allemaal is. Komen genoeg wielrenners weg met dopinggebruik zonder een dopingdokter te hebben. Preparatie wordt iets minder optimaal en de pakkans iets minder klein, maar nog steeds wel de moeite waard.
Dat is toch ook doping?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat wil je bereiken met die doping?
Ik zou liever doping willen voor herstel of een soort epo dat je meer cardio krijgt dan dat je zo opgepompt bent en je alsnog kapot bent na 3kwart ronde (Overeem).
twitter:ChampionsFight twitterde op maandag 16-01-2017 om 22:08:01"The fact that my challenger to the title made more money for me in my last fight was like a slap to the face." - Stipe #TheMMAHour reageer retweet
quote:Middleweight bout between Hector Lombard and Johny Hendricks in the works for UFC: Halifax
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:19 schreef irish.joe het volgende:
Hadden jullie deze al voorbij horen komen?twitter:ChampionsFight twitterde op maandag 16-01-2017 om 22:08:01"The fact that my challenger to the title made more money for me in my last fight was like a slap to the face." - Stipe #TheMMAHour reageer retweet
die stipe denkt dat ie slim is en wij niet weten dat hij PPV geld krijgt, dat krijgt dus elke champ, dus hij moet niet zeuren dat kleine kind.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:35 schreef escalatie het volgende:
Tegen Arlovski kreeg Overeem ook al 800k + 200k win bonus. Deze man heeft gewoon heel goed onderhandelt over zijn huidige contract en verdient dat ook als veteraan met meer dan 50 mma-gevechten in alle grote organisaties.
Dat staat los van het contract dat Miocic heeft en hij moet dan ook niet zo zeuren. Voor iemand die net kampioen is verdient hij heel prima. De meeste andere kampioenen in de UFC verdienen een stuk minder dan hem.
Dankzij k.o. win van JDS.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:48 schreef Paxlie het volgende:
Miocic moet niet zo zeuren, Overeem brengt veel meer geld in het laatje.
woodleyquote:
Voor minder dan een miljoen schijnen ze niet willen vechten, dus tja...quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:25 schreef THEFXR het volgende:
what een fail geen enkele Diaz op ufc 209![]()
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef escalatie het volgende:
[..]
Voor minder dan een miljoen schijnen ze niet willen vechten, dus tja...
Hij is aan het sparen voor TMT.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!
Minimaal he?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!
Woodleyquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Plus ze zijn bang dat alle vechters opeens flink meer gaan eisen, wat nu al een beetje gebeurt.
Nate heeft ook een bokslicentie aangevraagd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Minimaal he?![]()
Nate had tot zijn eerste Conor gevecht een 20-20 contract. Zijn tweede gevecht met Conor werd het 2 miljoen en misschien ook ppv-points.., dus Conor had wel gelijk dat ie zijn "bum life" heeft veranderd. Voor Conor was hij populair bij de hardcore fans, maar nauwelijks een draw te noemen, dus de vraag is of hij dat nu wel zou zijn door de Conor gevechten.
Nick verdiende 200k tegen GSP en 500k tegen A. Silva, dus werd al hoger ingeschat, maar heeft in 5 jaar al niet meer gewonnen.
De nieuwe eigenaar heeft 4 miljard betaald en wil natuurlijk ook wat terugverdienen. De vraag is wat is de echte waarde van Diaz broertjes. Ik weet niet wat ze precies vragen, maar alles boven is miljoen vind ik best pittig en ik kan niet inschatten of dat ook echt significant meer ppv buys oplevert.
Plus ze zijn bang dat alle vechters opeens flink meer gaan eisen, wat nu al een beetje gebeurt.
Echt he? Sommigen proberen de bad-guy te spelen, omdat dat nou eenmaal PPVs verkoopt, maar hij probeert gewoon een cry-baby te spelen. En een zwarte cry-baby, om het maar even te verduidelijken, heeft hij ook weer zijn zin. Wat een onzin...quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:05 schreef Vox_Populi het volgende:
Woodley is ook echt wel de vervelendste, meest zeikerige champMijn hemel zeg...
![]()
Het is echt doodvermoeiend, jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:15 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Echt he? Sommigen proberen de bad-guy te spelen, omdat dat nou eenmaal PPVs verkoopt, maar hij probeert gewoon een cry-baby te spelen. En een zwarte cry-baby, om het maar even te verduidelijken, heeft hij ook weer zijn zin. Wat een onzin...
Gelukkig een rematch tegen Wonderboy...
wist je ook dat Nate had gekozen voor een hoge signing bonus van 1 miljoen en daarom 20/20 kreeg per gevecht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Minimaal he?![]()
Nate had tot zijn eerste Conor gevecht een 20-20 contract. Zijn tweede gevecht met Conor werd het 2 miljoen en misschien ook ppv-points.., dus Conor had wel gelijk dat ie zijn "bum life" heeft veranderd. Voor Conor was hij populair bij de hardcore fans, maar nauwelijks een draw te noemen, dus de vraag is of hij dat nu wel zou zijn door de Conor gevechten.
Nick verdiende 200k tegen GSP en 500k tegen A. Silva, dus werd al hoger ingeschat, maar heeft in 5 jaar al niet meer gewonnen.
De nieuwe eigenaar heeft 4 miljard betaald en wil natuurlijk ook wat terugverdienen. De vraag is wat is de echte waarde van Diaz broertjes. Ik weet niet wat ze precies vragen, maar alles boven is miljoen vind ik best pittig en ik kan niet inschatten of dat ook echt significant meer ppv buys oplevert.
hoe dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
ik ben bang dat weidman geblesseerd raakt en dat het zijn leven red.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Chaelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:31 schreef THEFXR het volgende:
'The only person thats made money using their mouth is your ex wife'
Holy shit that was brutal. Tito was almost ready to jump across the table.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moose, die Mark hunt verrot sloegquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Ach, Tito reageerde er goed op en dat was het doel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:35 schreef Nober het volgende:
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Een aantal namen, waarvan Jim Rome de meest hardnekkige is volgens mij... Maar nog geen definitieve vervanger...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Joe Rogan voorspelde zelf in één van zijn laatste podcasts naast Jon Anik te zitten bij 208.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Ik kon mij wel vaag de geruchten herinneren, maar ik heb er nooit iets officieels over gelezen. Ook herinner ik mij geruchten over betalingen onder de tafel om belastingen te voorkomen. Maar ook dat Nate regelmatig klaagde over zijn salaris.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist je ook dat Nate had gekozen voor een hoge signing bonus van 1 miljoen en daarom 20/20 kreeg per gevecht.
Jacare's submission ground game is denk ik niet echt te vergelijken met die van Weidman.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:28 schreef escalatie het volgende:
Als Jacare het Mousasi lastig kan maken, dan kan Weidman dat ook. Ik vind het een vette matchup die beide kanten op kan.
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Weidman krijgt een jab clinic van Mousasi. No way dat ie een take down gaat scoren.
Nee, maar Weidman's worstelen en takedowns zijn wel degelijk goed genoeg om Moussasi op de grond te controleren en met wat ground and pound minimaal 2 rondes te pakken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jacare's submission ground game is denk ik niet echt te vergelijken met die van Weidman.
waarom dan zo happig om goldie te ontslaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:55 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Een aantal namen, waarvan Jim Rome de meest hardnekkige is volgens mij... Maar nog geen definitieve vervanger...
edit: ik lees net dat Todd Grisham (WWE en GLORY) is aangenomen om voorlopig het gat te vullen. Maar nog steeds geen definitieve.
hier een recente foto's van julie fapgodin.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:35 schreef Nober het volgende:
dat was Pre-USADA, nu is het een slappe hapquote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.
Weidman had daarnaast ook Machida stand-up gedomineerd zonder zijn wrestling daarbij te gebruiken.
Het gevecht vindt plaats in New York, dus is het een thuisgevecht voor Weidman.
We zien wel hoe Moose zich een dag voor het gevecht voelt. Toen tegen Jacare zei hij dat ie zich ziekjes of i.i.g. niet goed voelde. Als hij deze keer weer met zo een verklaring gaat komen, weten we dat ie gaat verliezen.
Silva en Machida zijn gepakt door Weidman omdat Silva ten eerste arrogant genoeg was om zijn handen laag te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.
Weidman had daarnaast ook Machida stand-up gedomineerd zonder zijn wrestling daarbij te gebruiken.
Het gevecht vindt plaats in New York, dus is het een thuisgevecht voor Weidman.
We zien wel hoe Moose zich een dag voor het gevecht voelt. Toen tegen Jacare zei hij dat ie zich ziekjes of i.i.g. niet goed voelde. Als hij deze keer weer met zo een verklaring gaat komen, weten we dat ie gaat verliezen.
Nieuwe eigenaren misschien? Als Goldberg het niet zelf naar buiten brengt zullen we het nooit weten, vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom dan zo happig om goldie te ontslaan?
ik denk eerder dat zijn contract te hoog was en niet van wme was. de geruchten over meds verslavingen heb ik ook gelezen. hij was een fool, maar wel de onze.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:18 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Nieuwe eigenaren misschien? Als Goldberg het niet zelf naar buiten brengt zullen we het nooit weten, vermoed ik.
Persoonlijk vond ik 'm wel okay.
Ja dat is Kristof Sodingestquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Trailer voor Logan. Buiten het feit dat deze film mij echt vet lijkt, zag ik op 00:54 een bekend gezicht. Is dat niet K-Sos?
Was sowieso al bekend dat zijn knie naar de tyfus was toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping Injury: Updates on UFC Champion's Recovery from Knee Surgery.
http://bleacherreport.com(...)ry-from-knee-surgery
de vuile ducker, hij zag hoe Romero, weidmans kop open deed splijten en nu heeft ie bs operaties.
Jouw fp-postsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Floris_Stempel het volgende:
'k vermoed dat Bisping er een stalen knieschijf in laat zetten en Romero laat voelen wat hij Weidman heeft aangedaan...
dank!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jouw fp-posts
Eindelijk wat mma op FOK
Jenna was ooit de lekkerste.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier een recente foto's van julie fapgodin.
[ afbeelding ]
[..]
dat was Pre-USADA, nu is het een slappe hap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 weeks, 2 days, 2 hours... I fight everybody, anytime, anywhere.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:22 schreef Floris_Stempel het volgende:
'k vermoed dat Bisping er een stalen knieschijf in laat zetten en Romero laat voelen wat hij Weidman heeft aangedaan...
- Michael Bishit
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Joe Rogan voorspelde zelf in één van zijn laatste podcasts naast Jon Anik te zitten bij 208.
Het wordt dus waarschijnlijk Rogan, Anik als DC samen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.
dan waarom nu pas de operatie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Was sowieso al bekend dat zijn knie naar de tyfus was toch?
te duur contract, een verslaving?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom ze die niet eruit gegooid hebben ipv Goldberg is mij een enorm raadsel.
Waarschijnlijk omdat hij het gevecht met Henderson wilde voordat Henderson. Die KO-loss zal pijn gedaan hebben bij Bisping en ik kan mij voorstellen dat hij, ondanks blessures, die rematch per sé wilde hebben voordat Henderson met pensioen ging.quote:
Klopt. En hoe voegt dat enigszins iets toe aan wat ik zei?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hendo is 46.![]()
En alsnog niet k.o. kunnen slaan. Hij ging zelfs zelf bijna weer k.o.
Als ie wraak wil nemen doet ie dat lekker in zijn eigen tijd en plaats. Er zitten al zoveel contenders in de middleweight en dan kwamen ze met zoiets. Straks wilt ie ook nog eens tegen Belfort.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. En hoe voegt dat enigszins iets toe aan wat ik zei?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Luke Rockhold 1,91m
[..]
Als ie wraak wil nemen doet ie dat lekker in zijn eigen tijd en plaats. Er zitten al zoveel contenders in de middleweight en dan kwamen ze met zoiets. Straks wilt ie ook nog eens tegen Belfort.
Veel vechters vechten ver onder hun divisie
Bisping 1,88m
Weidman 1,88m
Anderson Silva 1,88
Mousasi 1,88m
Romero 1,83m
Jacare 1,83m
Whittaker 1,83m
Nate Diaz 1,83m
En veel boven hun divisie
Mark Hunt 1,78m
DC 1,80m
Het wordt tijd dat er een andere vechtsport organisator komt die op basis van lichaamslengte divisies gaat instellen i.p.v. gewicht. Gat in de markt.
dan is struve champ!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
Ik weet nooit of jij gewoon aan het trollen bent, of dit soort domme dingen echt serieus meent.. Divisies op basis van lichaamslengte![]()
En sinds wanneer is twee "veel"?
Deze man zouden ze ook moeten dwingen om op welterweight te vechten ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Als ie wraak wil nemen doet ie dat lekker in zijn eigen tijd en plaats. Er zitten al zoveel contenders in de middleweight en dan kwamen ze met zoiets. Straks wilt ie ook nog eens tegen Belfort.
Veel vechters vechten ver onder hun divisie
Luke Rockhold 1,91m
Bisping 1,88m
Weidman 1,88m
Anderson Silva 1,88
Mousasi 1,88m
Romero 1,83m
Jacare 1,83m
Whittaker 1,83m
Nate Diaz 1,83m
En veel boven hun divisie
Mark Hunt 1,78m
DC 1,80m
Het wordt tijd dat er een andere vechtsport organisator komt die op basis van lichaamslengte divisies gaat instellen i.p.v. gewicht. Gat in de markt.
Cain is ook 1,85mquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
Ik weet nooit of jij gewoon aan het trollen bent, of dit soort domme dingen echt serieus meent.. Divisies op basis van lichaamslengte![]()
En sinds wanneer is twee "veel"?
Want lengte is allesbepalend natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:27 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Cain is ook 1,85m
veel kleiner dan de meeste middleweight
dan moeten ze wel spiermassa opbouwen i.p.v als botjes te verschijnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want lengte is allesbepalend natuurlijkMassa, spieropbouw, bottenstructuur, metabolisme.. Niets van dat alles is ook maar enigszins van belang
divisie >1,95 wordt dan heavyweight. Natuurlijk zijn kortere vechters welkom in deze divisie, maar niet andersom.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan andere vechters van 2,10m+ wel ja. Of ze moeten Hong Man Choi afstoffen
Je bent niet aan het trollen.. Wow..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dan moeten ze wel spiermassa opbouwen i.p.v als botjes te verschijnen
[..]
divisie >1,95 wordt dan heavyweight. Natuurlijk zijn kortere vechters welkom in deze divisie, maar niet andersom.
1,85-1,95 wordt dan light heavywhight.
btw, weight veranderen in length
Oh, ben jij dat! Goed om te zien dat er aandacht wordt geschonken aan MMAquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:42 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
dank!![]()
Blij te horen dat het op prijs gesteld wordt! En mocht je tips hebben, stuur gewoon een PB.
divisie welterlengthquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bent niet aan het trollen.. Wow..
Dat zulke mensen nog bestaan
Ik ben 1,74. In welke gewichtsklasse zou ik volgens jou moeten vechten dan?
Ik 1.83, welke klasse is dat?quote:
wat denk je zelf als 1.85-1.95 light heavy length is?quote:
Dus dan zou ik middleweight zijn, dat is t/m 84 kg. Ik ben in mijn volwassen leven nooit onder de 85kg geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat denk je zelf als 1.85-1.95 light heavy length is?
Ik heb het over een organisatie naast ufc die op basis van lichaamslengte klasse's indeelt. Dan ga je tenminste geen uitgehongerde types te zien krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dus dan zou ik middleweight zijn, dat is t/m 84 kg. Ik ben in mijn volwassen leven nooit onder de 85kg geweest
Als je ooit iets aan kickboksen of boksen heb gedaan weet je gewoon dat gewicht lijdend is. Als ik mijn broertje raak voelt hij het. Als hij mij raakt voel ik dat ook, maar een stuk minder omdat er gewoon minder gewicht achteraan komt.
Dan moet je ook reach divisions hebben want anders is het nog steeds niet eerlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik heb het over een organisatie naast ufc die op basis van lichaamslengte klasse's indeelt. Dan ga je tenminste geen uitgehongerde types te zien krijgen.
Vechters die normaal zonder een vechtdatum gepland met +15kilo rondlopen dan net voor een gevecht.
En bij kickboxen heb je ook geen max gewicht bij de heavyweights welke je bij de ufc wel hebt.
quote:
Dan zou ik op featherweight gaan vechten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nu 77 kilo. Dat weeg ik alleen als ik vadsig en uit shape ben. Fit weeg ik net 70 kilo, 72 max.
Gezien mijn lichaamsbouw, zou ik inderdaad op featherweight vechten. En dan nog zou ik gemiddeld of zelfs een van de kleinere zijn. Met een beetje weight cut haal ik 135lbs wel. Maar W.H.I.S.T.L.E. bepaalt dat ik maar een welterweight ben op basis van uitsluitend mijn lengtequote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zou ik op featherweight gaan vechten.
je kan geen spiermassa opbouwen in MMA, het is een conditie sport.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dan moeten ze wel spiermassa opbouwen i.p.v als botjes te verschijnen
[..]
divisie >1,95 wordt dan heavyweight. Natuurlijk zijn kortere vechters welkom in deze divisie, maar niet andersom.
1,85-1,95 wordt dan light heavywhight.
btw, weight veranderen in length
IN, before botjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gezien mijn lichaamsbouw, zou ik inderdaad op featherweight vechten. En dan nog zou ik gemiddeld of zelfs een van de kleinere zijn. Met een beetje weight cut haal ik 135lbs wel. Maar W.H.I.S.T.L.E. bepaalt dat ik maar een welterweight ben op basis van uitsluitend mijn lengte
Mmm... Ik zie alleen maar wat jabs, takedown attempt en een armbar... netjes volgens het plan zoals the reem hem ooit uitvoerde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Moose, die Mark hunt verrot sloeg
[ afbeelding ]
Verre van. Die gozer weet gewoon totaal niet waar hij over praat. Niet iedereen heeft dezelfde bouw.quote:
Nee dat zeker niet, mijn broertje is serieus 15cm langer en als het gaat om spieren en bouw dan pwn ik hem, al is hij beter getraind in kickboksen dus ontwijkt toch alles.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Verre van. Die gozer weet gewoon totaal niet waar hij over praat. Niet iedereen heeft dezelfde bouw.
Deste vreemder dat ze nu die early weigh-ins hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gewicht is zo belangrijk in vechtsport dat valt gewoon niet te ontkennen.
Gabi Garcia kan gewoon mee doen bij de mannen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan andere vechters van 2,10m+ wel ja. Of ze moeten Hong Man Choi afstoffen
Chael Sonnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:17 schreef THEFXR het volgende:
205lbs- Chael Sonnen (28-14-1) vs. Tito Ortiz (18-12-1)
170lbs- Paul Daley (38-14-2) vs. Brennan Ward (14-4)
170lbs- Ralek Gracie (3-0) vs. Hisaki Kato (7-2)
170lbs- Georgi Karakhanyan (26-6-1) vs. Emmanuel Sanchez (13-3)
155lbs- Derek Anderson (14-2) vs. Derek Campos (17-6)
quote:Tito Ortiz vs. Chael Sonnen
Mookie Alexander: This has a real high chance of being a bad fight. Neither man is a striker, and I’d rather this not be a kickboxing battle. We could get a lot of clinchwork and stalemates on the ground that don’t amount to much offense. Sonnen’s been away from the cage for 3+ years, whereas Tito has looked like the part of a faded former champion in his last two fights in Bellator. There’s almost no real way to do proper analysis on a soon-to-be re-retiring fighter and one whose last fight was on the same day that GSP fought Johny Hendricks … so here we go: Chael is going to tell Tito his zipper is down, even though Tito is wearing trunks. Tito looks down, and then Chael flying crane kicks him in the face, further cracking Tito’s cracked skull. Sonnen will then call out Wanderlei on the mic. Chael Sonnen by KO.
Hij ging er wel heerlijk inliggen hoor. Wel zonde, ik blijf het een held vinden, maar misschien meer om zijn praatjes.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Chael ga maar weer met pensioen, dit was echt niets.
it was a workquote:Op zondag 22 januari 2017 08:42 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Hij ging er wel heerlijk inliggen hoor. Wel zonde, ik blijf het een held vinden, maar misschien meer om zijn praatjes.
Daley een heerlijke knaller hoor!!
Zo zag het er wel uit jaquote:
Goldberg kan wel wat worden de rest skip ik.twitter:arielhelwani twitterde op zondag 22-01-2017 om 18:43:48Tomorrow on #themmahour: @MFG16 @ChrisWeidmanUFC @TWooodley @sagenorthcutt @TimKennedyMMA @panteraufc and you! See ya then. reageer retweet
ik ken meiden met een kleinere scheur!quote:Op zondag 22 januari 2017 23:35 schreef irish.joe het volgende:
Wow... Dat wordt een stevig litteken zeg...
godverquote:Op zondag 22 januari 2017 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken meiden met een kleinere scheur!
Ik vind de verwondingen die vechters oplopen bij Bellator erger en geloofwaardiger dan bij de UFC.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef Paxlie het volgende:
Zou trouwens HEEL slecht zijn voor Bellator als ze de status krijgen dat fights fixed zijn. Dat gun ik ze echt niet, maar dit was wel echt dat je denkt van hmmmm.
Ik vind jouw opmerkingen anders ook wel geloofwaardigquote:Op maandag 23 januari 2017 11:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik vind de verwondingen die vechters oplopen bij Bellator erger en geloofwaardiger dan bij de UFC.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerkingen anders ook wel geloofwaardig
Het is vandaag Klaag Vrije Maandag dus ik denk het niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef THEFXR het volgende:
woodley morgen op het mma hour, wordt het the new and improved woodley of weer een half uur janken over racisme???
Hoezo, genoeg personen in de VS die klagen over racisme. Zie de demonstraties e.d..quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef THEFXR het volgende:
woodley morgen op het mma hour, wordt het the new and improved woodley of weer een half uur janken over racisme???
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 11:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik vind de verwondingen die vechters oplopen bij Bellator erger en geloofwaardiger dan bij de UFC.
Come again..?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ok, jouw reactie( dat je mijn reacties geloofwaardig vindt) was dus niet cynisch bedoeld
quote:Op maandag 23 januari 2017 12:05 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Come again..?
[ afbeelding ]
Ik blijf jouw logica verbazingwekkend vinden. Dus omdat er in de VS meer racisme-jankerds zijn, moeten wij dat gezeik ook vermakelijk vinden?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg personen in de VS die klagen over racisme. Zie de demonstraties e.d..
Als Woodley deze personen achter zich weet te scharen als een soort aanhang is het toch mooi meegenomen qua commercie en kijkcijfers.
Een soort populistisch trashtalk zeg maar. Het gaat om kijkcijfers en geld.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik blijf jouw logica verbazingwekkend vinden. Dus omdat er in de VS meer racisme-jankerds zijn, moeten wij dat gezeik ook vermakelijk vinden?
Ik herhaal:quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Een soort populistisch trashtalk zeg maar. Het gaat om kijkcijfers en geld.
Woodley wordt dan een soort held o.i.d. voor personen die zich gediscrimineerd voelen zeg maar in de VS, en geloof me, dat zijn er een hoop daarzo.
Ja, want die mensen gaan naar een racistische UFC kijken, of een PPV aanschaffen...quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Woodley wordt dan een soort held o.i.d. voor personen die zich gediscrimineerd voelen zeg maar in de VS, en geloof me, dat zijn er een hoop daarzo.
zelfde verhaal als wanneer de ufc iets organiseert in Europa, dat ze dan hierbij de tijden van de VS aanhouden, wij en de vechters zelfs hier in Europa met hun tijden opgescheept zitten. Nee, dat vinden wij niet vermakelijk.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik herhaal:
Dus omdat er in de VS meer racisme-jankerds zijn, moeten wij dat gezeik ook vermakelijk vinden?
personen die vinden dat er geen racisme is in de VS gaan kijken met de gedachte dat Woodley in elkaar gebeukt zal worden. Personen die het andersom vinden gaan kijken dat Woodley de blanke in elkaar gaat timmeren en zo wraak gaat nemen op hun gediscrimineerd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:32 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Ja, want die mensen gaan naar een racistische UFC kijken, of een PPV aanschaffen...
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
Luister naar God: "stop talking about it"
Genoeg personen die op Trump gestemd hebben om hem te laten winnen.. Dat het in de VS stikt van de domme mensen, maakt het niet dat zij gelijk hebben. De VS heeft inmiddels ook 31 verschillende geslachtenquote:Op maandag 23 januari 2017 12:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.
Afgelopen jaren genoeg demonstraties geweest nadat er een zwarte door de politie doodgeschoten was. Deze demonstranten vinden Woodley zeker niet een zeikerd. En dit was nog toen Obama de president was, moet je nagaan.
wowquote:Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
personen die vinden dat er geen racisme is in de VS gaan kijken met de gedachte dat Woodley in elkaar gebeukt zal worden. Personen die het andersom vinden gaan kijken dat Woodley de blanke in elkaar gaat timmeren en zo wraak gaat nemen op hun gediscrimineerd zijn.
Whatever you say Chael.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
God bestaat niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
je snapt het niet, je hebt van die mensen die de racisme/discriminatie kaart trekken zodra ze hun zin niet krijgen, Woodley is er zo een.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg personen in de VS die klagen over racisme. Zie de demonstraties e.d..
Als Woodley deze personen achter zich weet te scharen als een soort aanhang is het toch mooi meegenomen qua commercie en kijkcijfers.
ja, een work. dat stond er tochquote:Op maandag 23 januari 2017 13:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Even wat anders...![]()
Wat vonden jullie van Ortiz vs. Sonnen?
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.quote:
Basically clean fight.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.
Mooie sub van Tito, en lekker lang vastgehouden ook
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Precies.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Basically clean fight.
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Grote fout van McCarthy die zelf niet ingreep, Sonnen was bijna dood.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht (quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Schijnt..?quote:Op maandag 23 januari 2017 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht () dat het een RNC was, en dat hij niet meer kon ademen dus wel moest opgeven. Daarnaast leek sonnen zijn kin op een gegeven moment ook op te tillen tijdens het verdedigen. Tja.
Ja dat zei men in social media discussie. Heb het maar even opgezocht voor jequote:Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Schijnt..?
Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.
Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks
Vergelijk de positie van de bovenarm van Maia met die van Ortiz. Story zit echt vast tussen de boven- en onderarm terwijl de bovenarm van Ortiz bovenop het gezicht van Sonnen rust. Hoe meer ik van die filmpjes zie (ook die van Dan Hardy), des te meer geloof ik wel dat het een opzetje was...quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
twitter:FancyCombat twitterde op zondag 22-01-2017 om 06:02:50Tito held on to that choke way too long #Bellator170 https://t.co/UrRlSqShh9 reageer retweet
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.
Afgelopen jaren genoeg demonstraties geweest nadat er een zwarte door de politie doodgeschoten was. Deze demonstranten vinden Woodley zeker niet een zeikerd. En dit was nog toen Obama de president was, moet je nagaan.
Dit interview moet echt elke week op TV komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beiden echt bazenstatements.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit interview moet echt elke week op TV komen.
Samen met deze:
Ik een beetje, maar niet veel.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Schijnt..?
Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.
Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks
Oh no you didn't!quote:Op zondag 22 januari 2017 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken meiden met een kleinere scheur!
Hier een neck crank van Jake Shields, lijkt een beetje op de crank die Ortiz ook inzette.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik een beetje, maar niet veel.
Maar waarom ik denk dat het fixed was en die choke niet goed zat.. Omdat Tito (in mijn optiek) niet in een positie zit waarvan (ik denk) dat hij veel kracht kan halen.. (arm onder hem).
De plaatsing op de kaak daar kan prima iemand laten tappen maar dan moet je wel kracht kunnen zetten.
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..quote:Op maandag 23 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.
Doet Ariel wel vaker.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan Hardy toegevoegd aan de show
Zeker boos dat Ariel zijn Tweet aanhaalde dat de fight fake was
had Tito wel verwachtquote:Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet Ariel wel vaker.
- Woodley en Thompson, een dag later is de rematch getekend.
- Ferguson vragen of hij wat wil zeggen tegen Khabib.
- Demetrious Johnson en Cruz tegelijkertijd om hun rematch op te starten...
Had Overeem wel verwacht aangezien Miocic begon over geld, dat hij meer moet krijgen dan de uitdager.
Tito heeft Ariel al jaren geblockt op Twitter en weigert op de show te komenquote:
Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vastquote:Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.
Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.
Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.
Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.
Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.
Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.
Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Het is niet alleen dat, het grootste probleem met die redenering is dat er wel degelijk verschil zit in fysieken en dat je dus in dezelfde "gewichtsklasse" verschillen in gewicht gaat krijgen van 15+ kilo, met alle gevolgen van dien. Je krijgt ernstigere blessures, meer langetermijn hersenschade en misschien zelfs de eerste dood in de UFC.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?
Ik zie het voordeel niet, het is niet dat de langere vechter altijd wint ofzo.
Het was maar een idee. Enige nadeel is om de hoeveel lengteverschil er een divisie ingedeeld moet worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vast
Nee, dat kan niet. En nee, lengteverschil is niet het enige nadeel. Je hebt totaal geen verstand van waar je het over hebt, 3' bent blijkbaar te lui om de uitleg te lezen als mensen je vertellen waarom dit idee zo absurd isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Het was maar een idee. Enige nadeel is om de hoeveel lengteverschil er een divisie ingedeeld moet worden.
Als het om de 10cm ingedeeld wordt, heb je alsnog een nadeel dat iemand van 1,76m tegen iemand van 1,85m moet vechten, wat natuurlijk een niet te onderschatten nadeel voor de kortere is.
Dus dan zal het om de 5cm moeten gebeuren, welke dan teveel divisies op gaat leveren. Iets van 10 divisies, dubbele van nu zeg maar.
Kan toch, naast de ufc een andere organisator die op basis van lichaamslengte vechters laat vechten.
iig, kan je nooit meer "weight" missenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. En nee, lengteverschil is niet het enige nadeel. Je hebt totaal geen verstand van waar je het over hebt, 3' bent blijkbaar te lui om de uitleg te lezen als mensen je vertellen waarom dit idee zo absurd is
Arme JDSquote:
Zeg, FOK!kers sexy en gewaagd is een paar deuren verder op hequote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat, het grootste probleem met die redenering is dat er wel degelijk verschil zit in fysieken en dat je dus in dezelfde "gewichtsklasse" verschillen in gewicht gaat krijgen van 15+ kilo, met alle gevolgen van dien. Je krijgt ernstigere blessures, meer langetermijn hersenschade en misschien zelfs de eerste dood in de UFC.
Case in point:
[ afbeelding ]
Ik woog hier 69 kilo. Zoals je ziet, niet echt een uitgemergeld stokje. Sterker nog, ik kon rond mijn middel nog wel wat cm's kwijt raken voor meer Core strength. Dat zou nog 1 á 2 kilo zijn, waardoor ik op 67 kilo zou komen. Mijn cardio was op zijn hoogtepunt, en ik heb in die periode mijn PR gedrukt met bankdrukken. Maar volgens WHISTLE zou ik, puur op basis van mijn lengte, nog pakweg tien kilo aan moeten komen om (ZONDER WEIGHTCUT) in de juiste gewichtsklasse te vechten.
Weight cuts ga je nooit helemaal bannen. Dus niet alleen moet ik die 10 kilo aankomen: zelfs als ik dat doe, ben ik lichter dan 90% van de gewichtsklasse.
Ik zou in een paar gevechten serieuze kans hebben op blijvend letsel als WHISTLE zijn zin zou krijgen.
Het is niet altijd een kwestie van "maar wat spieren" kweken. MMA is geen bodybuilding: het gaat om functionaliteit. Mijn lichaam functioneert het best rond de 70 kilo, zonder weight cut. Zeggen dat ik tegen monsters van tegen de 80 kilo moet vechten omdat ik 1,74 ben, is te debiel voor woorden.
Geen beste week voor hemquote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:56 schreef Floris_Stempel het volgende:
Good ol' Chael![]()
Chael Sonnen fired for cheating on 'Celebrity Apprentice'
Binnen een maand van Struve naar Stipe? UFC weet echt niet wat ze willen. Apart ook dat Miocic eerder moet vechten dan al die andere laffe champs, terwijl hij juist even een break zou nemen na een enorm druk jaar.quote:
Laffe champs? Stipe had zijn titel voor het laatst op UFC 203 in september verdedigd, lijkt me pauze genoeg. Bijna alle titels zijn na die tijd nog verdedigt/verloren, alleen LHW en FW niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Binnen een maand van Struve naar Stipe? UFC weet echt niet wat ze willen. Apart ook dat Miocic eerder moet vechten dan al die andere laffe champs, terwijl hij juist even een break zou nemen na een enorm druk jaar.
Titel gepakt tegen een Braziliaan in Brazilië en meteen verdedigd. Kort daarvoor ook nog Arlovski gepakt. McGregor ondertussen nog steeds geen belt verdedigd. Aldo ook nog steeds geen spoor van, Cormier is nooit fit en kan beter zijn belt vacaten en Bisping duckt alle contenders waardoor de hele divisie nu compleet op slot zit. Dan tel ik Cody niet mee omdat die net champ is en Johnson kwam door TUF. Alleen Woodley is dus actiever op een goed niveau, al was die voor zn title shot anderhalf jaar inactief dus die is die ook voorbij naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Laffe champs? Stipe had zijn titel voor het laatst op UFC 203 in september verdedigd, lijkt me pauze genoeg. Bijna alle titels zijn na die tijd nog verdedigt/verloren, alleen LHW en FW niet.
Ja daarom, die noem ik ook verder niet, ook al ben ik geen fan van hem, maar dat ben ik van niemand echt in die divisie. Maar die is altijd vrij actief geweest en vecht gewoon tegen iedereen die ze tegenover hem zetten, geen probleem. Probleem is die gasten die opeens denken dat ze alles kunnen eisen, zo'n Alvarez was er ook een, met geluk RDA verslagen, gelukkig meteen exposed, zijn we daar vanaf.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:56 schreef Aethereal het volgende:
DJ heeft bij TUF ook zn belt gewoon verdedigd.
Dit is gewoon selectief kritiek geven. UFC 211 is in mei, september tot mei is 8 maanden en dat noem jij geen lange break? Buiten dat loopt Stipe de laatste tijd ook alleen maar om meer geld te zeiken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Titel gepakt tegen een Braziliaan in Brazilië en meteen verdedigd. Kort daarvoor ook nog Arlovski gepakt. McGregor ondertussen nog steeds geen belt verdedigd. Aldo ook nog steeds geen spoor van, Cormier is nooit fit en kan beter zijn belt vacaten en Bisping duckt alle contenders waardoor de hele divisie nu compleet op slot zit. Dan tel ik Cody niet mee omdat die net champ is en Johnson kwam door TUF. Alleen Woodley is dus actiever op een goed niveau, al was die voor zn title shot anderhalf jaar inactief dus die is die ook voorbij naar mijn mening.
UFC moet gewoon wat doen aan die entitled champs. Cormier strippen als die zn volgende gevecht niet haalt, Aldo een deadline geven en anders strippen, McGregor strippen als die zn titel niet dit jaar verdedigt tegen de winnaar van Khabib vs Ferguson en Bisping strippen als die niet voor de zomer tegen Romero gaat.
Jezus die had ik nog in elkaar kunnen flansenquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:31 schreef irish.joe het volgende:
Oef... Er is weer eens een hele slechte poster gemaakt...
[ afbeelding ]
Dat is een event uit 2014quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:31 schreef irish.joe het volgende:
Oef... Er is weer eens een hele slechte poster gemaakt...
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat elke champ zo'n break neemt, gerechtvaardigd of niet. Verder Jones VS. OSP vergeten? Was Cormier ook uitgevallen. En Bisping belt 'verdedigd' tegen de no 13 vd wereld destijds die het nog geen 30 sec tegen Mousasi volhield.quote:Op woensdag 25 januari 2017 07:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon selectief kritiek geven. UFC 211 is in mei, september tot mei is 8 maanden en dat noem jij geen lange break? Buiten dat loopt Stipe de laatste tijd ook alleen maar om meer geld te zeiken.
Bisping heeft zijn belt gewoon al verdedigt en herstelt nu van zijn blessure. Dat Cormier genaaid wordt door Jones, en daarna geblesseerd raakt kan hij ook niets aan doen en buiten Rumble is die hele divisie toch dood.
Enige waar ik het mee eens ben is Aldo, maar die is altijd al een inactieve champ geweest dus dat is niets nieuws. En volgens de geruchten gaat die waarschijnlijk nog eerder vechten dan Miocic ook (UFC 210, net als DC en Rumble.)
En bij UFC 200 had Cormier gewoon zijn titel verdedigd, als Jones van de Viagra as had kunnen blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke champ zo'n break neemt, gerechtvaardigd of niet. Verder Jones VS. OSP vergeten? Was Cormier ook uitgevallen. En Bisping belt 'verdedigd' tegen de no 13 vd wereld destijds die het nog geen 30 sec tegen Mousasi volhield.
Stomme werdum, die elke keer gevechten weigert. UFC had er genoeg van, dus in the doghouse ermee.quote:Op woensdag 25 januari 2017 00:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Laffe champs? Stipe had zijn titel voor het laatst op UFC 203 in september verdedigd, lijkt me pauze genoeg. Bijna alle titels zijn na die tijd nog verdedigt/verloren, alleen LHW en FW niet.
Werdumquote:Op woensdag 25 januari 2017 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Stomme werdum, die elke keer gevechten weigert. UFC had er genoeg van, dus in the doghouse ermee.
krijgt JDS gewoon het shot.
Ik zou het wel gewoon hilarisch vinden als Bisping nog Romero en Jacare decisioned en retired als nattygoat champion.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bisping moet wel een van de matigste kampioenen ooit zijn. Mazzel tegen Silva, eigenlijk ook mazzel tegen rockhold die ziek arrogant was, en dan een belachelijk gevecht tegen Hendo die hij ook nog eens bijna verliest.
Maar gezien zijn talent snap ik wel dat hij het maximaal probeert te exploiteren.
Had die dus 1 keer in een jaar tijd kunnen vechten, topatleet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En bij UFC 200 had Cormier gewoon zijn titel verdedigd, als Jones van de Viagra as had kunnen blijven.
Klopt. En die sporten lijken ook verschrikkelijk veel op elkaar, dus die vergelijking is helemaal niet raar.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had die dus 1 keer in een jaar tijd kunnen vechten, topatleet.
Nogal een verschil met NBA spelers die een kleine 100 wedstrijden per jaar spelen.
Stefan Struve is de Rik Smits van MMA.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had die dus 1 keer in een jaar tijd kunnen vechten, topatleet.
Nogal een verschil met NBA spelers die een kleine 100 wedstrijden per jaar spelen.
Struve was de toekomstige Champ omdat hij met zijn lengte zo goed zijn reach zou kunnen gebruiken als Semmy. Alleen is dat nooit uit de verf gekomen, nadat hunt zijn kaak brak, is het wel bergafwaarts gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Stefan Struve is de Rik Smits van MMA.
Maar nog steeds een volwaardige gatekeeperquote:Op woensdag 25 januari 2017 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is nooit meer wat geworden met Struve.
Nouja, heeft nu 2-fight winning streak, zijn beoogde tegenstander mag voor de belt (ook wel heel smalle divisie)... Je overdrijft.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Struve was de toekomstige Champ omdat hij met zijn lengte zo goed zijn reach zou kunnen gebruiken als Semmy. Alleen is dat nooit uit de verf gekomen, nadat hunt zijn kaak brak, is het wel bergafwaarts gegaan.
Het is nooit meer wat geworden met Struve.
Kom op, Struve is nooit meer beter geworden alleen maar slechter, gast heeft al jaren geen progressie meer gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, heeft nu 2-fight winning streak, zijn beoogde tegenstander mag voor de belt (ook wel heel smalle divisie)... Je overdrijft.
whut? dat zei men 6 jaar geleden ook al en hij is niks gegroeidquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Hij is nog jong en kan nog meer groeien.
Maar coach/team Loyality is a bitch.
Kijk maar naar Ronda
Is verder irrelevant in deze kwestie inderdaad, maar maakt het niet minder erg dat Cormier maar een keer per jaar vecht.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. En die sporten lijken ook verschrikkelijk veel op elkaar, dus die vergelijking is helemaal niet raar.
QFTquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Hij is nog jong en kan nog meer groeien.
Maar coach/team Loyality is a bitch.
Kijk maar naar Ronda
Je hebt gelijk, net even opgezocht.quote:
Lijkt wel of hij weer aan het hulken is, hè?quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:22 schreef McNulty het volgende:
https://www.instagram.com/p/BPqfUoQhb3F/
[ afbeelding ]
Je kan op ufc.com/fantasy kijken naar overzichten per jaar / periode /event.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Zaterdag weer een nieuw UFC event.
Waar kan ik de tussentijdse stand zien van de UFC Fok! Picks?
Goede vraag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als hij de titel wint wordt hij dan de grootste mma vechter wat NL ooit heeft gekend.
UFC van nu is qua niveau veel hoger dan MMA/UFC van toen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Goede vraag.
28-4-1 Bas Rutten met 25 finishes en de Pancrase en UFC titel.
41-15-0 (1NC) Alistair Overeem met 37 finishes en de Strikeforce en Dream titel en daarnaast K-1 World GP winnaar.
41-6-2 Gegard Mousasi met 34 finishes met de Strikeforce en twee Dream titels.
Nog meer opties?
Daarom verloor Rutten in het begin ook regelmatig omdat hij niets wist van de grondgevechten maar dat duurde niet lang.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
UFC van nu is qua niveau veel hoger dan MMA van toen.
De deelnemerslijst was ook niet zo groot in de tijd van Rutten. Nu is het wereldwijd een bekende sport. Als je goed bent kom je bij ufc, anders bij andere minder bekende organisaties. Zeg maar dat de ufc zoals het NBA bij het basketballen is.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom verloor Rutten in het begin ook regelmatig omdat hij niets wist van de grondgevechten maar dat duurde niet lang.
weer verkeerd, joh. Germaine heeft eerst de kans om dat te worden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Weidman is een grotere tegenstander dan Anderson Silva.
Als ie van Weidman wint wordt ie vanzelf populair en krijgt daarna een nog grotere tegenstander, of zelfs een titleshot. Als hij de titel wint wordt hij dan de grootste mma vechter wat NL ooit heeft gekend.
absoluut niet waar, Ben Askren is gewoon champ niveau, maar wil niet bij die oplichters van een ufc vechten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
De deelnemerslijst was ook niet zo groot in de tijd van Rutten. Nu is het wereldwijd een bekende sport. Als je goed bent kom je bij ufc, anders bij andere minder bekende organisaties. Zeg maar dat de ufc zoals het NBA bij het basketballen is.
Woodley sloopt hemquote:Op woensdag 25 januari 2017 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
absoluut niet waar, Ben Askren is gewoon champ niveau, maar wil niet bij die oplichters van een ufc vechten.
Met een 6-3 record in MMA? Sorry, maar als je het over een shallow division hebt, is dat de 135lbs wel. Zelfs als ze de 145lbs belt wint van Holm, dan vind ik Mousasi nog steeds een groter MMA-vechter, zonder UFC-titel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weer verkeerd, joh. Germaine heeft eerst de kans om dat te worden.
Uiteraard. Zeker 20 kilo en 15cm groter. En germaine moet ook gewoon op 77 kilo vechten met haar 1.75 lengte. Schandalig dat ze op 135/145 vecht.quote:Op donderdag 26 januari 2017 10:45 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Met een 6-3 record in MMA? Sorry, maar als je het over een shallow division hebt, is dat de 135lbs wel. Zelfs als ze de 145lbs belt wint van Holm, dan vind ik Mousasi nog steeds een groter MMA-vechter, zonder UFC-titel.
Dat komt omdat ze op bantamlength moest vechten van ome Dana. Maar nu gelukkig de kans op featherlength.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker 20 kilo en 15cm groter. En germaine moet ook gewoon op 77 kilo vechten met haar 1.75 lengte. Schandalig dat ze op 135/145 vecht.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 10:45 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Met een 6-3 record in MMA? Sorry, maar als je het over een shallow division hebt, is dat de 135lbs wel. Zelfs als ze de 145lbs belt wint van Holm, dan vind ik Mousasi nog steeds een groter MMA-vechter, zonder UFC-titel.
Jij zou heel goed met de vrouwen mee kunnen doen met jouw lengte en gewicht.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker 20 kilo en 15cm groter. En germaine moet ook gewoon op 77 kilo vechten met haar 1.75 lengte. Schandalig dat ze op 135/145 vecht.
yep, ik zie nog steeds een 6-3 MMA-record. Daar heb je het toch over? Of betrek je nu het kickboksen er ook opeens bij?quote:
#1 Cyborgquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hoeveel vechters telt eigenlijk de featherweight vrouwendivisie bij de UFC?
Hoe is de ranking geregeld?
Nummer 1 en nr 2 weten we (pas na het gevecht). Wie is nummer 3 en etc.? Megan Anderson wil tegen de winnaar van Holm vs Randemie.
Die heeft nog geen ranking. Maar er zullen ongetwijfeld nieuwe vechters aan toegevoegd worden in de nabije toekomst, al zullen ze niet de hele bantam leegtrekken vermoed ik.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hoeveel vechters telt eigenlijk de featherweight vrouwendivisie bij de UFC?
Hoe is de ranking geregeld?
Nummer 1 en nr 2 weten we (pas na het gevecht). Wie is nummer 3 en etc.? Megan Anderson wil tegen de winnaar van Holm vs Randemie.
Die ruikt haar kans, easy dubbele belt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
#1 Cyborg
#2 Holm
#3 De Randamie
Er zijn maar 22 bantamweights, Nunes wil nu al tegen de 145 champ.
Nina Ansaroff heeft een lul?quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:42 schreef escalatie het volgende:
Daarnaast gaf Nunes onlangs nog aan nog 2 of 3 gevechten te willen doen en daarna een gezin te stichten. Ook geen snuggere uitspraak als graag wilt dat de UFC tijd en geld in je steekt om je te promoten en voor een tweede titel wilt gaan.
tuurlijk, jij denkt toch niet dat holly naar de grond gaat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:27 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
yep, ik zie nog steeds een 6-3 MMA-record. Daar heb je het toch over? Of betrek je nu het kickboksen er ook opeens bij?
die cyborg is geschorst, dus gaat niet geranked wordenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
#1 Cyborg
#2 Holm
#3 De Randamie
Er zijn maar 22 bantamweights, Nunes wil nu al tegen de 145 champ.
Daarmee laat je al merken dan Germaine nooit de grootste MMA-vechter van NL kan worden. Op de grond is ze namelijk allerbelabberdst. Leuk hoor, zo'n overstap van het kickboksen naar het MMA, maar de tekortkomingen daar zal ze tegen meer all-round tegenstanders nooit meer overbruggen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, jij denkt toch niet dat holly naar de grond gaat?
haar mma record komt omdat de overstap niet zo makkelijk is, wel veel meer geld te verdienen dan in Kickboksen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:27 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Daarmee laat je al merken dan Germaine nooit de grootste MMA-vechter van NL kan worden. Op de grond is ze namelijk allerbelabberdst. Leuk hoor, zo'n overstap van het kickboksen naar het MMA, maar de tekortkomingen daar zal ze tegen meer all-round tegenstanders nooit meer overbruggen.
Daarentegen heb ik bij haar gevechten uiteraard wel mijn oranje bril op
quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haar mma record komt omdat de overstap niet zo makkelijk is, wel veel meer geld te verdienen dan in Kickboksen.
En een goede kin. De vrouwelijke Chuck Liddell in zijn prime.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Germaine vs Holly wordt gewoon een soort kickboks gevecht volgens mij.
Joanna heeft volgens mij ook geen worstel en BJJ skills, alleen een een goede takedown defence.
lizzard facequote:Op vrijdag 27 januari 2017 01:22 schreef Nober het volgende:
The Champ is here!
Julianna Pena criticizes Ronda Rousey for forcing sparring partners to sign nondisclosure agreements
[ afbeelding ]
Tijd om die Flyweight divisie wat aandacht te geven ligt alweer achter ons.twitter:MMAjunkie twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 01:36:01Ranked flyweights Ali Bagautinov, Zach Makovsky no longer on UFC roster https://t.co/NQlxjaeISZ reageer retweet
Ze kent zelfs Kink's Ultimate Surrender! (6:18 Facebook Q&A)quote:
Volgens mij is het juist aantrekkelijk voor de ufc die superfights. Kijk eens naar de laatste ppvsquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:42 schreef escalatie het volgende:
Garbrandt en zelfs Hollaway en Khabib hebben het al over kampioen worden in meerdere gewichtsklasses...![]()
Iedereen wil mee in de Conor hype. Voor de UFC is het weinig aantrekkelijk, want het is wel lekker als een kampioen minstens 2x per jaar zijn/haar titel verdedigt. Anders krijgen we nog meer interim titelgevechten.![]()
Daarnaast gaf Nunes onlangs nog aan nog 2 of 3 gevechten te willen doen en daarna een gezin te stichten. Ook geen snuggere uitspraak als graag wilt dat de UFC tijd en geld in je steekt om je te promoten en voor een tweede titel wilt gaan.
McGregor is de draw. Dat staat los van zijn superfights.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:01 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist aantrekkelijk voor de ufc die superfights. Kijk eens naar de laatste ppvs
http://bloguin.com/mmaman(...)pvs-of-all-time.html
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:23 schreef Aethereal het volgende:
Ben benieuwd in welk jaar de interim interim titel ingevoerd gaat worden en welke vechter als eerste deze titel in twee gewichtsklassen zal bemachtigen
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 03:23 schreef Aethereal het volgende:
Ben benieuwd in welk jaar de interim interim titel ingevoerd gaat worden en welke vechter als eerste deze titel in twee gewichtsklassen zal bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |