hoe dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
ik ben bang dat weidman geblesseerd raakt en dat het zijn leven red.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Chaelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:31 schreef THEFXR het volgende:
'The only person thats made money using their mouth is your ex wife'
Holy shit that was brutal. Tito was almost ready to jump across the table.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moose, die Mark hunt verrot sloegquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Ach, Tito reageerde er goed op en dat was het doel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:35 schreef Nober het volgende:
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Een aantal namen, waarvan Jim Rome de meest hardnekkige is volgens mij... Maar nog geen definitieve vervanger...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Joe Rogan voorspelde zelf in één van zijn laatste podcasts naast Jon Anik te zitten bij 208.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Ik kon mij wel vaag de geruchten herinneren, maar ik heb er nooit iets officieels over gelezen. Ook herinner ik mij geruchten over betalingen onder de tafel om belastingen te voorkomen. Maar ook dat Nate regelmatig klaagde over zijn salaris.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist je ook dat Nate had gekozen voor een hoge signing bonus van 1 miljoen en daarom 20/20 kreeg per gevecht.
Jacare's submission ground game is denk ik niet echt te vergelijken met die van Weidman.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:28 schreef escalatie het volgende:
Als Jacare het Mousasi lastig kan maken, dan kan Weidman dat ook. Ik vind het een vette matchup die beide kanten op kan.
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Weidman krijgt een jab clinic van Mousasi. No way dat ie een take down gaat scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |