ja, een work. dat stond er tochquote:Op maandag 23 januari 2017 13:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Even wat anders...![]()
Wat vonden jullie van Ortiz vs. Sonnen?
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.quote:
Basically clean fight.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet opgevallen. Ik moest over een x aantal meldingen lezen.
Mooie sub van Tito, en lekker lang vastgehouden ook
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Precies.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:quote:Op maandag 23 januari 2017 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Basically clean fight.
En daarna Sonnen die tapt terwijl Tito niet eens onder de kin zat.
Grote fout van McCarthy die zelf niet ingreep, Sonnen was bijna dood.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht (quote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
ik denk dat een goeie nek crank niet zo'n fijn gevoel geeft.
Schijnt..?quote:Op maandag 23 januari 2017 15:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sonnen schijnt gezegd te hebben dat hij dacht () dat het een RNC was, en dat hij niet meer kon ademen dus wel moest opgeven. Daarnaast leek sonnen zijn kin op een gegeven moment ook op te tillen tijdens het verdedigen. Tja.
Ja dat zei men in social media discussie. Heb het maar even opgezocht voor jequote:Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Schijnt..?
Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.
Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks
Vergelijk de positie van de bovenarm van Maia met die van Ortiz. Story zit echt vast tussen de boven- en onderarm terwijl de bovenarm van Ortiz bovenop het gezicht van Sonnen rust. Hoe meer ik van die filmpjes zie (ook die van Dan Hardy), des te meer geloof ik wel dat het een opzetje was...quote:Op maandag 23 januari 2017 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ja, wat een mietje, beetje tappen zonder dat je onder de kin zit. Net als Story:
[ afbeelding ]
twitter:FancyCombat twitterde op zondag 22-01-2017 om 06:02:50Tito held on to that choke way too long #Bellator170 https://t.co/UrRlSqShh9 reageer retweet
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Genoeg zwarte personen in de VS die racisme roepen. Misschien zelfs meer zwarte personen die het roepen dan zwarte die het niet roepen.
Afgelopen jaren genoeg demonstraties geweest nadat er een zwarte door de politie doodgeschoten was. Deze demonstranten vinden Woodley zeker niet een zeikerd. En dit was nog toen Obama de president was, moet je nagaan.
Dit interview moet echt elke week op TV komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
Luister naar God: "stop talking about it"
Beiden echt bazenstatements.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit interview moet echt elke week op TV komen.
Samen met deze:
Ik een beetje, maar niet veel.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Schijnt..?
Ik denk dat ik op dat soort momenten helemaal niet denk wat ik na afloop moet zeggen.
Als er zo'n gruwelijke druk op me kaaklijn word gezet lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik dan gewoon maar tap.
Heb verder geen ervaring met RNC's of Jaw/nek cranks
Oh no you didn't!quote:Op zondag 22 januari 2017 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken meiden met een kleinere scheur!
Hier een neck crank van Jake Shields, lijkt een beetje op de crank die Ortiz ook inzette.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik een beetje, maar niet veel.
Maar waarom ik denk dat het fixed was en die choke niet goed zat.. Omdat Tito (in mijn optiek) niet in een positie zit waarvan (ik denk) dat hij veel kracht kan halen.. (arm onder hem).
De plaatsing op de kaak daar kan prima iemand laten tappen maar dan moet je wel kracht kunnen zetten.
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..quote:Op maandag 23 januari 2017 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Welke drugs gebruik jij de laatste tijd? Wat een onzin continue van jou. Eerst dat gezeik over dat er lengtedivisies moeten komen nu weer van alles met de racismekaart.
Doet Ariel wel vaker.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan Hardy toegevoegd aan de show
Zeker boos dat Ariel zijn Tweet aanhaalde dat de fight fake was
had Tito wel verwachtquote:Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet Ariel wel vaker.
- Woodley en Thompson, een dag later is de rematch getekend.
- Ferguson vragen of hij wat wil zeggen tegen Khabib.
- Demetrious Johnson en Cruz tegelijkertijd om hun rematch op te starten...
Had Overeem wel verwacht aangezien Miocic begon over geld, dat hij meer moet krijgen dan de uitdager.
Tito heeft Ariel al jaren geblockt op Twitter en weigert op de show te komenquote:
Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vastquote:Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.
Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.
Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.
Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?quote:Op maandag 23 januari 2017 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Mijn reactie was op : Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die Woodley géén zeikerd vinden..
En ik zei dat er genoeg mensen zijn die hem geen zeikerd vinden en kwam met voorbeelden.
Wat betreft lengtedivisie. De Top 5 van de middleweight nu zou dan makkelijk gaan vechten met lichaamsgewicht van de heavyweights, +205 lbs dus, als zo een divisie in leven zou worden geroepen, i.p.v. helemaal uitgehongerd tot op het bot te verschijnen bij de weigh ins.
Denk je dat een Rockhold dan met 185 lbs gaat verschijnen als de gewichten vrij worden gegeven.
Het mag hoor, maar ik denk dat een verstandige vechter echt wel spiermassa gaat kweken.
Als ze tegen twee vechters van 1,85m gaan zeggen dat het niet uitmaakt wat ze wegen. Wat denk jij dan dat het ideale gewicht voor deze vechters zal zijn om optimaal te kunnen presteren?
Ik denk +205lbs.
Het is niet alleen dat, het grootste probleem met die redenering is dat er wel degelijk verschil zit in fysieken en dat je dus in dezelfde "gewichtsklasse" verschillen in gewicht gaat krijgen van 15+ kilo, met alle gevolgen van dien. Je krijgt ernstigere blessures, meer langetermijn hersenschade en misschien zelfs de eerste dood in de UFC.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen eenheidsworst, iedereen met dezelfde fysiek. Maar jij houdt niet van verscheidenheid in fysiek?
Ik zie het voordeel niet, het is niet dat de langere vechter altijd wint ofzo.
Het was maar een idee. Enige nadeel is om de hoeveel lengteverschil er een divisie ingedeeld moet worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jongen, nadat meerdere mensen hebben aangetoond dat deze logica te debiel voor woorden is, had ik verwacht dat je je verlies zou nemen. Maar je houdt er gewoon stug aan vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |