Weet je zeker dat je zelf wel begrijpt hoe een trust werkt? Voor iemand met een username die afgeleid is van een financieel product lijkt je kennis me behoorlijk onder de maat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:10 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Als je het weet, zoals je zelf claimt, waarom stel je dan vreemde vragen? Trump Org. is een holding, Trump Hotels en ander vastgoed zitten in die holding. Trump distantieert zich van de Trump Organization, niet alleen van de verschillende Trump hotels. Dus je vragen slaan nergens op.
"Nowhere has the UN’s failure been...more outrageous than in its bias against our close ally Israel"quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:18 schreef antiderivative het volgende:
Ik zal zoals gewoonlijk wat headlines/quotes uit de Senate hearings gaan plaatsen, tevens ook om het niveau op te krikken.
* Sen. Menendez asks: 'Do you believe Russia committed war crimes when it indiscriminately bombed civilians in Aleppo?' Nikki Haley: "Yes."
* Haley says she "absolutely" supports the US moving its embassy in #Israel from Tel Aviv to Jerusalem.
Lijkt mij een uitstekend moment om de UN te verhuizen als het gastland meent dat het leverage heeft omdat de UN daar gevestigd is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:25 schreef antiderivative het volgende:
[..]
"Nowhere has the UN’s failure been...more outrageous than in its bias against our close ally Israel"
“I will never abstain when the UN takes any action that comes in direct conflict with U.S. interests and values.”
"When America fails to lead, the world becomes a more dangerous place"
"We host the United Nations: it should give us greater leverage in the way we deal with it"
"You should ask the people of my General assembly in SC, I don't have a problem calling people out"
Ze maakt een sterke en harde indruk tot nu toe
Nikki Haley on US sanctions against Russia: "I certainly think they should be preserved."quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:18 schreef antiderivative het volgende:
Ik zal zoals gewoonlijk wat headlines/quotes uit de Senate hearings gaan plaatsen, tevens ook om het niveau op te krikken.
* Sen. Menendez asks: 'Do you believe Russia committed war crimes when it indiscriminately bombed civilians in Aleppo?' Nikki Haley: "Yes."
* Haley says she "absolutely" supports the US moving its embassy in #Israel from Tel Aviv to Jerusalem.
"Nowhere has the UN’s failure been...more outrageous than in its bias against our close ally Israel"
“I will never abstain when the UN takes any action that comes in direct conflict with U.S. interests and values.”
"When America fails to lead, the world becomes a more dangerous place"
"We host the United Nations: it should give us greater leverage in the way we deal with it"
"You should ask the people of my General assembly in SC, I don't have a problem calling people out"
Ze maakt een sterke en harde indruk tot nu toe
"Do you agree that Putin has served as an active accomplice to Assad's murder of his own people?" Haley: yesquote:Op woensdag 18 januari 2017 17:39 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Nikki Haley on US sanctions against Russia: "I certainly think they should be preserved."
"My job is not just at the UN but at the Security Council. I want to bring back faith to the UN and show we can have progress."
Governor Haley says Syrian refugees were not vetted properly which is why she opposed them coming to SC
says ISIS needs to be dealt with, but need to have "measurables," an "end goal" in mind
Gov Haley says the one voice against ISIS should be defined as the president, NSA and Congress declaring what that looks like
Sfeer is goed, ook de Dems lijken redelijk content
http://www.politico.com/s(...)ate-insurance-233754quote:"Well, you watch,” Trump replied. “We're going to get private insurance companies to take care of a lot of the people that can afford it. That's going to take a tremendous burden off and they're going to be able to have plans that are great plans. So it's very important.”
op het moment wat repeterende vragen, enkele picks:quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef antiderivative het volgende:
[..]
"Do you agree that Putin has served as an active accomplice to Assad's murder of his own people?" Haley: yes
Senator Young: "Syria is Genocide" Nikki Haley: "Absolutely"
Gov Nikki Haley agrees UN Security Council failed on Syria
On Paris agreement: "climate should always be on table for discuss. We should note what's right but not at peril of our industries". "If we do see burdens that are costing our businesses, than that's something I don't think I'll agree with"
Dat is ook alles wat hij kan. Tweeten. De opvolgende president kan zo'n pardon niet terugdraaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:31 schreef tochnietweer het volgende:
President Barack Obama has shortened the prison sentence of former Army private and whistleblower Chelsea Manning, She will be released on May 17, instead of remaining in military custody until 2045 as originally sentenced.
https://www.rt.com/usa/374010-obama-commute-manning-sentence/
Wat zal Trump in response gaan Tweeten?
Zo kennen we 'm wel. Zeggen dat 'ie het gaat doen maar verrassend licht met de details.quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:12 schreef invalidusername het volgende:
Terwijl antiderivative nadenkt wie de beneficiary van die trust is, legt Trump uit hoe healthcare voor iedereen eruit ziet:
[..]
http://www.politico.com/s(...)ate-insurance-233754
Ja, ik denk inderdaad dat private verzekeraars welwillend premie zullen innen van iedereen die het kan betalen. Maar dat is wel een rare defintie van 'healthcare for everyone'. Zou zijn electoraat dat oppikken, of gaat ie gewoon zover dat ie een paar sleutelstaten gaat subsideren (pay for votes).?
Ik volg de Haley hearing, maar die van Price en Pruitt schijnt een feest te zijn. Veel schuimende comments..:Pquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef antiderivative het volgende:
^^ Ik weet niet of hij 'zijn eigen bedrijven' nog steeds heeft. Het feit dat men sinds de verkiezing ermee bezig is geweest en de persconferentie hebben moeten uitstellen, zegt mij dat ze eerst iets rond moesten hebben. Ik moet overigens hard gaan denken om te zien hoe hij met bijvoorbeeld Lockheed of Bayer kan profiteren, gezien zijn eigen imperium.
Maar naar vandaag, weer een dag Senate hearings:
10 a.m.: Nikki Haley, for Ambassador to the United Nations
10 a.m.: Tom Price, for Secretary of Health and Human Services
10 a.m.: Scott Pruitt, for Administrator of the Environmental Protection Agency
10 a.m.: Wilbur Ross, for Secretary of Commerce
dus over enkele minuten. Opzich allemaal interessante hearings. Te zien op de gebruikelijke kanalen.
Waar zie je dat precies in het door jou gelinkte artikel staan? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.cnbc.com/2017/(...)bs-after-merger.html
Dat zeggen ze zelf gewoon. Alles ligt klaar voor de fusie, ze moeten alleen een akkoord krijgen. Dus gaan ze even bij The Donald op bezoek (zijn administratie moet dat namelijk beoordelen), geven ze aan dat ze erg veel gaan investeren als het mag zodat hij met een paar duizend nieuwe banen kan schermen op zijn twitter en hop, die fusie is er ook weer door.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 18:46 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
Waar zie je dat precies in het door jou gelinkte artikel staan? Ik zie het niet.
Onder andere. In de eerste zin staat ook dat dit een investering is die het gefuseerde bedrijf gaat maken.quote:The statement came after U.S. president-elect Donald Trump's spokesman said Germany's Bayer had pledged to boost its investments in the United States as part of its deal to buy U.S.-based Monsanto, investing $8 billion in R&D.
Ja, maar de familie heeft 200 miljoen gedoneerd aan de RNC, dus ja, dan moet je wat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Van wat eerder geleden... Die DeVos weet ook echt niet waar ze het over heeft he.
https://vid.me/SR3t
Dom kind. 400ppm is overschreden, 2016 warmste jaar in de boeken maar nog steeds denken dat de kosten voor de industrie belangrijker zijn dan de kosten die Climate Change met zich meebrengt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 17:50 schreef antiderivative het volgende:
On Paris agreement: "climate should always be on table for discuss. We should note what's right but not at peril of our industries". "If we do see burdens that are costing our businesses, than that's something I don't think I'll agree with"
De Twitter-schoonmakers hadden het er vandaag maar druk mee vanaf exact 11:00 EST... de bedreigingen verdwenen zowat terwijl je ze probeerde te lezen!quote:
Oh, klinkt goed, het is 28C in Cuba dus, hoe laat gaat het vliegtuig?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:09 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
De Twitter-schoonmakers hadden het er vandaag maar druk mee vanaf exact 11:00 EST... de bedreigingen verdwenen zowat terwijl je ze probeerde te lezen!
"Pas maar op, vieze lantveraders! Vrijdag/zaterdag/zondag/maandag (niemand weet meer wanneer Trump nu écht begint) gaan jullie allemaal op zwart en op transprot naar Guantamalalamo!"
Was niet enkel een tweet, die grafiek stond ook bovenaan hun website te pronken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er valt weinig te zeggen over de toon van de tweet, want daar staat slechts wat hun model op dat moment voorspelt.
Ik ga ook helemaal nergens vanuit. Ik stel slechts dat het tweetje over hun model en het genoemde artikel niets met elkaar van doen hebben.
Clinton won dan ook de popular vote...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Was niet enkel een tweet, die grafiek stond ook bovenaan hun website te pronken.
De NYTimes gaf Clinton ook 80% kans oid, maar Huffington Post spande wel de kroon qua stront in de ogen. Die 98% is wat mij betreft hét symbool van media die in een bubbel leven en geen flauw benul hebben wat er borrelt in de samenleving.
Je kunt een model moeilijk betichten van een systematisch bias voor Democraten, althans, ik zie niet in hoe, tenzij ze dat hard erin gezet zouden hebben. Daar heb ik geen aanwijzing voor. Buiten dat, hoe weet je uberhaupt dat het model fout was? 2% is alsnog een kans en zeldzame gebeurtenissen gebeuren continu.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Was niet enkel een tweet, die grafiek stond ook bovenaan hun website te pronken.
De NYTimes gaf Clinton ook 80% kans oid, maar Huffington Post spande wel de kroon qua stront in de ogen. Die 98% is wat mij betreft hét symbool van media die in een bubbel leven en geen flauw benul hebben wat er borrelt in de samenleving.
Eerlijk: of het nu fake news betreft, complottheoriën (Alex Jones) of "journalisten" die zich als schoothondjes aandienen voor een partij/politicus (Buzzfeed), het is gewoon allemaal scum.quote:Op woensdag 18 januari 2017 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Buzzfeed: We hebben dit rapport over Trump, we weten niet of het legit is, maar we gooien het maar online.
Alex Jones: Clinton en Obama ruiken naar zwavel, het leger gaat Texas overnemen en binnen een paar maanden zit iedereen in FEMA-camps. Koop mijn water filters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |