puntige knieënquote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
streefje
heb dezelfde proporties
Ben ik al geweest. Die zei dat het geen kwaad doet. Als ik er echt vanaf wil zal ik naar een dermatoloog moeten. De oorzaak zit vrij diep onderhuids. Zal eruitgesneden moeten worden dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien eens naar een dokter gaan?
Hmm, maar als het al zo lang duurt misschien toch eens laten snijden hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. Die zei dat het geen kwaad doet. Als ik er echt vanaf wil zal ik naar een dermatoloog moeten. De oorzaak zit vrij diep onderhuids. Zal eruitgesneden moeten worden dan.
Denk zelf dat het er vanzelf wel in z'n geheel uitkomt.
Ik heb het eerder gehad boven op m'n schedel, moest er wel even uitkomen, maar is compleet verdwenen.
Ik kijk het nog een paar maandjes aan. Ik ben niet zo iemand die gelijk naar een arts gaat.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, maar als het al zo lang duurt misschien toch eens laten snijden hoor
boeie ze lijken toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 15 januari 2017 13:54 schreef Zosk het volgende:
Jammer dat die neger in Sense 8 is vervangen door een andere neger. :s
Ik ook niet. Maar soms moet het.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk het nog een paar maandjes aan. Ik ben niet zo iemand die gelijk naar een arts gaat.
Misschien is dat dom.
En toch merkte ik het direct.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
boeie ze lijken toch allemaal op elkaar
Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.quote:
Jeetje, heb je al vijf jaar geen seks gehad of zo, zo frusti :squote:Op zondag 15 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.
Zo voelt het wel ja, hou gewoon je commentaar voor je.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jeetje, heb je al vijf jaar geen seks gehad of zo, zo frusti :s
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.quote:
Heb je haar wel goed hard aangepakt?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurtquote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.
Je behandelend arts?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurt
Rustig aan cowboyquote:Op zondag 15 januari 2017 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WIL OOK NAAR JOUquote:Op zondag 15 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.
Hmm. Altijd gestudeerde vrouwen, nu ook weer. Ik ben altijd de laagst opgeleide van de twee.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurt
Bind voor de zekerheid een touw aan het hek en rond je nekquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Er ligt hagel op mijn balkon. Zal ik de ramen daar gaan lappen op een trappetje?
Scherpe analyse, daar moet je wat mee doen.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde klikken, maar zag dat het van jou was, dus niet geklikt
Waarom lok je mensen uit tot een doodverwensing? :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Er ligt hagel op mijn balkon. Zal ik de ramen daar gaan lappen op een trappetje?
Zal eens wat met jou doenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scherpe analyse, daar moet je wat mee doen.
Ik blijf gewoon staan, geloof toch niet in sprookjes.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Willoow het volgende:
You better run away before I put my spell on you
Nee pannenkoek doe eens even normaalquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezienquote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon staan, geloof toch niet in sprookjes.
Dan kan ik daarna een TR doen en dan heb ik weer een fijne dagquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom lok je mensen uit tot een doodverwensing? :s
Denk niet dat dat ooit zal gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezien
Ik begrijp dit wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna een TR doen en dan heb ik weer een fijne dag
Die appels eet je zeker niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezien
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
streefje
heb dezelfde proporties
Zij vindt het te klein zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is #bodygoals voor mij. Is Chai het alleen niet mee eens.
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek doe eens even normaal
Ze is al dik zat jij feederquote:Op zondag 15 januari 2017 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?
Ik vind zoiets echt lelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denkt ze dat je penis daardoor ook ineens groter wordt ofzo? Denk eerder andersom. :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Ik mag pas thuis komen als ik er als Ronnie Coleman uitzie. Inclusief kleur.
Ik houd van Ronniesquote:Op zondag 15 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Ik mag pas thuis komen als ik er als Ronnie Coleman uitzie. Inclusief kleur.
Nee eet bij vriendenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?
Echt lelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om lelijk te zijn? Sowquote:Op zondag 15 januari 2017 14:16 schreef Drug het volgende:
[..]
zou wel passen bij mozy tho, heeft er de kop voor
Een wielrenner waarbij je ribben kan tellenquote:
Oh :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een wielrenner waarbij je ribben kan tellen
die gast uit het plaatje is uit verhouding, rare armenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:16 schreef Drug het volgende:
[..]
word al moe als ik ernaar moet kijken johquote:Op zondag 15 januari 2017 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
die gast uit het plaatje is uit verhouding, rare armen
Normaal postuur.quote:
Naar?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef supersof het volgende:
ik ga misschien verhuizen en ik ben zo excited![]()
hoe weet jij hoe ik er uit zie Pieter?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:16 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed ik leg 5 euro inquote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)29-oud-valkenburg-5/
Zullen we dit met zijn allen kopen?
waarheenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef supersof het volgende:
ja dat ook, ik moet zo wiet verkruimelen meer inspanning pleeg ik niet vandaagquote:Op zondag 15 januari 2017 14:18 schreef Drug het volgende:
[..]
word al moe als ik ernaar moet kijken joh
Gewoon binnen Arnhemquote:
Alsof ik geld uitgeef aan iets in Limburg, donder een eind op man.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)29-oud-valkenburg-5/
Zullen we dit met zijn allen kopen?
Klinkt goed, wanneer is het zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon binnen Arnhem
maar goedkoper, groter en rustiger
Dinsdagavond denk ikquote:
o spannend wat voor iets?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef supersof het volgende:
Jeetje.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Normaal postuur.
Ik associeer dat opgepompte met simpele figuren die iets te compenseren hebben (een laag iq meestal)
zoals mij dus.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Normaal postuur.
Ik associeer dat opgepompte met simpele figuren die iets te compenseren hebben (een laag iq meestal)
Dan niet man wilde jou er stiekem toch niet bij want dan hebben de mongolen die meedoen strijd met je, en we hebben hier nu eenmaal meer mongolen dan chinezen.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof ik geld uitgeef aan iets in Limburg, donder een eind op man.
Nee jij dan met je 4kg gewichtjesquote:
een kamer en de rest delen met drie meidenquote:
lief, thanksquote:
ik stop een 4 kg gewicht in je anjer joh gekke koekwousquote:Op zondag 15 januari 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je 4kg gewichtjes
Wow, ik dacht dat wij een team waren maar dit voelt echt als een steek in mijn rug. :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan niet man wilde jou er stiekem toch niet bij want dan hebben de mongolen die meedoen strijd met je, en we hebben hier nu eenmaal meer mongolen dan chinezen.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je 4kg gewichtjes
Wowowowquote:Op zondag 15 januari 2017 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik stop een 4 kg gewicht in je anjer joh gekke koekwous
zondag easy mode aactivatedquote:Op zondag 15 januari 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Radler, haze, olijfjes en feta. Haatseee
tc skl ben je vergeten?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe weet jij hoe ik er uit zie Pieter?
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ook, ik moet zo wiet verkruimelen meer inspanning pleeg ik niet vandaag
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:25 schreef Zosk het volgende:
Ben maar begonnen aan Designated Survivor naardat iemand aan mijn kop bleef zeiken erover. :s
klb sc house warming?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een kamer en de rest delen met drie meiden
heeft hans weer lopen lekken?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kan bevestigen dat hrc2020 een mooie jonge vrouw is
neh ;squote:
Prima verschijning iddquote:Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Je mag van cachet niet meer met Aber pratenquote:
je hebt een 4K HDR tv van een reputabel merk voor niet zo veel. 42 inch 500 euro 55 inch 750 euro.quote:
En een leuk ondeugend hoofdquote:Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Valt reuze meequote:
nou, ik dacht 100, maar dan heb je echt een kleinequote:
Heeft je hond die ook opgegetenquote:
denken dat ik zoveel geld ga uitgeven aan een tvquote:Op zondag 15 januari 2017 14:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
je hebt een 4K HDR tv van een reputabel merk voor niet zo veel. 42 inch 500 euro 55 inch 750 euro.
Ik weet het ook niet hoor, kliekjes.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Zosk het volgende:
Waarom weet iedereen behalve ik hoe Aber eruit ziet, zo ging dat ook altijd met alles op school. :s Krijg het ineens erg benauwd nu.
quote:
Dan moet je ook niet zeuren dat ze duur zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
denken dat ik zoveel geld ga uitgeven aan een tv
Voor 300 heb je ook wel prima tv's.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad. Bedankt, CK.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag van cachet niet meer met Aber praten
hoezo nietquote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat ze duur zijn.
Jeetje nu is er helemaal niks meer te doen in dat hok dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet. Mijn ex heeft haar tv meegenomen, dus heb nu niets op de slaapkamer. :s
Ja ik wacht dan wel gewoon evenquote:
hoe groot wil je? 32"?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik dacht 100, maar dan heb je echt een kleine
dus dan maar even wachten met kopen denk ik
ik ook niet hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Zosk het volgende:
Waarom weet iedereen behalve ik hoe Aber eruit ziet, zo ging dat ook altijd met alles op school. :s Krijg het ineens erg benauwd nu.
Heb haar al mee uitgevraagd maar ben op een nette manier afgewezen dus denk niet dat dit 'm gaat worden.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je samen met Zosk een tv kopen en ook meteen gewoon bij hem intrekken.
Als hij de fout in gaat dan laat ik het je wel weten.quote:
Hahaha ok sorryquote:Op zondag 15 januari 2017 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag van cachet niet meer met Aber praten
Ik weet niet hoe groot dat is, ik snap die inch nietquote:
Hou nou eens op godverdomme, ga douchen ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje nu is er helemaal niks meer te doen in dat hok dan.
2,54 cm, diagonaalquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot dat is, ik snap die inch niet
dat is niet veel hoor. Meeste goede televisies zijn al snel 1200+quote:Op zondag 15 januari 2017 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi supersofquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm voor mij is dat wel veelquote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is niet veel hoor. Meeste goede televisies zijn al snel 1200+
Raar ding op zijn kinquote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef xcachet het volgende:
Luuk de jong is pas een mooie verschijning
Diagonaal, 1 inch is 2.54 cmquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als je een goede wilt wel jaquote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is niet veel hoor. Meeste goede televisies zijn al snel 1200+
jij doet elke keer heel aardig tegen mij maar ik heb echt geen idee hoe goed wij elkaar kennen (volgens mij helemaal niet) dus vind het een beetje awkward elke keer ;squote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij de fout in gaat dan laat ik het je wel weten.
okquote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet ook niet. Chai weet t wel maar zegt niks. Kutwijf.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:33 schreef Zosk het volgende:
We kennen elkaar van vroegerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet elke keer heel aardig tegen mij maar ik heb echt geen idee hoe goed wij elkaar kennen (volgens mij helemaal niet) dus vind het een beetje awkward elke keer ;s
DAT ZEI IK TOCH OOK AL MAN, GODKK MOET JE ECHT ALTIJD DE BETWETENDE SPLEETOOG UITHANGEN GADVERDOMMEquote:
Je hebt ook niets aan haar hè. :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik weet ook niet. Chai weet t wel maar zegt niks. Kutwijf.
Ja ik klaag toch ook niet over de prijs van een BMW als een auto voor mij niet heel belangrijk is en ik er niet zo veel geld uit wil geven.quote:
FLIKKER NOU EENS OP MET JE SHIFT MAN RANDDEBIEL GODVERDOMME KANKERLUL.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH OOK AL MAN, GODKK MOET JE ECHT ALTIJD DE BETWETENDE SPLEETOOG UITHANGEN GADVERDOMME
Zonde.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb haar al mee uitgevraagd maar ben op een nette manier afgewezen dus denk niet dat dit 'm gaat worden.
vergeleken met noel wellichtquote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef xcachet het volgende:
Luuk de jong is pas een mooie verschijning
geloof je nietquote:
WAS CAPSLOCK JOH BEFGEITquote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
FLIKKER NOU EENS OP MET JE SHIFT MAN RANDDEBIEL GODVERDOMME KANKERLUL.
Fixed?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is niet veel hoor. Meeste goede nieuwste televisie modellen zijn al snel 1200+
Ja dat kan, maar weet niet of ze veel lager worden.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wacht dan wel gewoon even
heeft ook geen haast
ja daarom ga ik even sparenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar weet niet of ze veel lager worden.
Jawel. We hebben ooit, jaaaren geleden, ge-pb'tquote:
BEFGEITquote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAS CAPSLOCK JOH BEFGEIT
Heb meer vertrouwen in hem qua rekenen hoor. Posts van jou leest de helft hier niet (laag ingeschat zelf)quote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH OOK AL MAN, GODKK MOET JE ECHT ALTIJD DE BETWETENDE SPLEETOOG UITHANGEN GADVERDOMME
Nee weet ik niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. We hebben ooit, jaaaren geleden, ge-pb'tGeen idee waarover? Weet je dat niet meer?
doe ff normaal mijn opa is dood aan godquote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb jequote:
nou jij nogquote:Op zondag 15 januari 2017 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe ff normaal mijn opa is dood aan god
hoi makkerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:40 schreef scrupuleus het volgende:
Dacht altijd dat nikonlover een dude was...
Ik geloof dit nietquote:
quote:
Nee maar een wat ouder model haal je wel makkelijk voor de helft van die prijs.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja Oke fair point maar ik zou niet zo snel tweedehands televee scoren
TIEF NOU EENS OP MET DIE SHIFT MAN DEBIELE DWERGEZELquote:Op zondag 15 januari 2017 14:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
HUGECOOLER DIE KALE DOET GEMEEN TEGEN MIJ.
past goed bij je piemelquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo ver mogelijk doorgaan zodat die puber het nooit meer in kan halenquote:
Waarom weet je van zijn piemel afquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon zo ver mogelijk doorgaan zodat die puber het nooit meer in kan halen
Zal je straks hebben dat fyfy gefrustreerd het record gaat verbeterenquote:
Heeft er al een topic over gemaakt ook.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal je straks hebben dat fyfy gefrustreerd het record gaat verbeteren
Hou je gele bek johquote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gedraag je nou eens een keer als een dame, godverdomme zeg.
Ach ja. Dan was het leuk voor zolang het duurdequote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal je straks hebben dat fyfy gefrustreerd het record gaat verbeteren
ja hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niets te klagen, lekker lui lekker zondag.
Nog een beetje vol te houden dat posten?
Doe ons allemaal een plezier en trek die ketting wat strakker aan zodat ze niet meer bij het toetsenbord kan.quote:
Linkje?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft er al een topic over gemaakt ook.
Als je dit leest cachet, pak ff biertje voor mequote:Op zondag 15 januari 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en trek die ketting wat strakker aan zodat ze niet meer bij het toetsenbord kan.
KLB / Een of andere #*$*$# die mijn record gaat verbrekenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Linkje?
Maar dat verbaast me ook eigenlijk niets.
lolquote:Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je dit leest cachet, pak ff biertje voor me
CAPSLOCK ON DONT GIVE A FUCKquote:Op zondag 15 januari 2017 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TIEF NOU EENS OP MET DIE SHIFT MAN DEBIELE DWERGEZEL
Zeker, wij zullen je helpenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij zijn records er om gebroken te worden toch?
Ja mooier met een shirt aan en een zak over zijn hoofd.quote:
Sowquote:Op zondag 15 januari 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mooier met een shirt aan en een zak over zijn hoofd.
Iedereen denkt dat, ik zeg het gewoon. #OneManArmy #CaredNietquote:
#CKForPresidentquote:Op zondag 15 januari 2017 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat, ik zeg het gewoon. #OneManArmy #CaredNiet
Beter dan HCR ja.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB / Een of andere #*$*$# die mijn record gaat verbreken
Niet weten dat ik close ben met Poetin.quote:
Oh dus dan maak jij geen kans?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ex van treinmeisje ziet er 89012734x beter uit
You'd probably get drunk and end up trying to suck Putin's dick.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik close ben met Poetin.
Deze Nielsquote ken ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You'd probably get drunk and end up trying to suck Putin's dick.
juist welquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB / Een of andere #*$*$# die mijn record gaat verbreken
Fijn dat ik dit nu weet maar heb daar nog niks van gemerkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist wel
vreemdgaande mensen gaan juist vaker vreemd met mensen die lelijker zijn dan hun partner
moet je wel buiten komen hequote:Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn dat ik dit nu weet maar heb daar nog niks van gemerkt.
Te sneu hier met een Toto, weg.quote:
Doe niet net alsof jij beter bent dan mij.quote:
BOEIT MIJ HET HOE DIE VADSIGE ZEEKOE DAAR HEET JOH GODVERDOMMEquote:
Is er geen van mij. Vegetarische paprika goulash wordt het, bij jullie?quote:
Waarom vegetarisch?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is er geen van mij. Vegetarische paprika goulash wordt het, bij jullie?
Zit kip in maar dat is geen vlees.quote:
:squote:Op zondag 15 januari 2017 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit kip in maar dat is geen vlees.
doe ik nietquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet net alsof jij beter bent dan mij.
Sow rustig gekquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BOEIT MIJ HET HOE DIE VADSIGE ZEEKOE DAAR HEET JOH GODVERDOMME
Complying met het goede voornemen minder vlees te eten. Gisteren vlees op, dus vandaag even niet.quote:
Slechtquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
nog steeds niet begonnen scriptie
zou om 08:00 al beginnen
gewoon doen waar je goed in bent, falenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
nog steeds niet begonnen scriptie
zou om 08:00 al beginnen
Dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet net alsof jij beter bent dan mij.
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Complying met het goede voornemen minder vlees te eten. Gisteren vlees op, dus vandaag even niet.
Zuiniger met energie gaat ook goed.
....quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het gaat over hem, jij hebt er niets mee te maken. :s
poesjes?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.
Zelf weten. Ik wil voor mezelf strikt de helft van de week geen vlees eten. Heb ik mezelf opgelegd. Kleine reducering met voorheen.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.
Ieder zijn ding, maar ik vind vlees gewoon lekker.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik wil voor mezelf strikt de helft van de week geen vlees eten. Heb ik mezelf opgelegd. Kleine reducering met voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |