vind overhead pressen ook altijd zo chill om te doen. Beetje 50 kilo boven je harses houden. Je weet dat als je het laat vallen en verkeerd ontwijkt je doodgaat. Houd je scherp.quote:
nou nou nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living on the edge jij. Mocht 'ie toch op je kop vallen dan neem ik Chai wel van je over.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
vind overhead pressen ook altijd zo chill om te doen. Beetje 50 kilo boven je harses houden. Je weet dat als je het laat vallen en verkeerd ontwijkt je doodgaat. Houd je scherp.
sowquote:
ow shit man ;s kusje eropquote:Op zondag 15 januari 2017 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb sinds 5 jaar geleden een chronische open wond aan m'n reet dankzij een aantal fuck-ups van een bepaald ziekenhuis (of meerdere eigenlijk) en continu terugkomen van cystes in dat gebied
Haha net of die stang durft mij te killen ik kijk en hij knipt zo door midden.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Living on the edge jij. Mocht 'ie toch op je kop vallen dan neem ik Chai wel van je over.
Sinds ruim een jaar een ding op m'n bips vlak bij m'n testikel. Ben er wel zat van inmiddels. Ben weer met trekzalf begonnen. Fuckin' vervelend zulke kwalen.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb sinds 5 jaar geleden een chronische open wond aan m'n reet dankzij een aantal fuck-ups van een bepaald ziekenhuis (of meerdere eigenlijk) en continu terugkomen van cystes in dat gebied
quote:
zal wel meevallen tochquote:
hahaquote:Op zondag 15 januari 2017 13:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha net of die stang durft mij te killen ik kijk en hij knipt zo door midden.
Wat voor ding? Vetknobbel of zo?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sinds ruim een jaar een ding op m'n bips vlak bij m'n testikel. Ben er wel zat van inmiddels. Ben weer met trekzalf begonnen. Fuckin' vervelend zulke kwalen.
Verder mag ik niet klagen over m'n gezondheid,.
Vooral niet als ik mezelf vergelijk met leeftijdsgenoten.
Ik heb een bultje bij mijn ballen, komt ook een paar keer per dag vocht uit. :squote:Op zondag 15 januari 2017 13:43 schreef Drug het volgende:
gelukkig heb ik geen gore bulten bij mijn lul of elders
gvdquote:Op zondag 15 januari 2017 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een bultje bij mijn ballen, komt ook een paar keer per dag vocht uit. :s
Ja en zit ook vrij diep, maar het pust. Met trekzalf droogt het dan wel in, maar als ik er na twee weken in knijp lijkt het een vulkaan. Best sensationeel.quote:
O, okquote:Op zondag 15 januari 2017 13:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
weet niet hoor wordt liever door wat kleine mocros met kleine piemels geneukt dat door Hans met een Hans piemel.
ik ken nog een fokkende aziaat die ook 180 isquote:Op zondag 15 januari 2017 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar was ooit 180 en 54 kilo.
Misschien eens naar een dokter gaan?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja en zit ook vrij diep, maar het pust. Met trekzalf droogt het dan wel in, maar als ik er na twee weken in knijp lijkt het een vulkaan. Best sensationeel.
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ken nog een fokkende aziaat die ook 180 is![]()
![]()
op hoeveel kg bwquote:Op zondag 15 januari 2017 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh nice. Gewoon elke keer 1.25 per kant erbij doen. Zit nu op 82,5 maar ik denk dat ik dat in een jaar misschien wel kan verdubbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |