doe ik nietquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet net alsof jij beter bent dan mij.
Sow rustig gekquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
BOEIT MIJ HET HOE DIE VADSIGE ZEEKOE DAAR HEET JOH GODVERDOMME
Complying met het goede voornemen minder vlees te eten. Gisteren vlees op, dus vandaag even niet.quote:
Slechtquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
nog steeds niet begonnen scriptie
zou om 08:00 al beginnen
gewoon doen waar je goed in bent, falenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
nog steeds niet begonnen scriptie
zou om 08:00 al beginnen
Dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet net alsof jij beter bent dan mij.
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Complying met het goede voornemen minder vlees te eten. Gisteren vlees op, dus vandaag even niet.
Zuiniger met energie gaat ook goed.
....quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het gaat over hem, jij hebt er niets mee te maken. :s
poesjes?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.
Zelf weten. Ik wil voor mezelf strikt de helft van de week geen vlees eten. Heb ik mezelf opgelegd. Kleine reducering met voorheen.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik eet gewoon iedere dag waar ik zin in heb.
Ieder zijn ding, maar ik vind vlees gewoon lekker.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik wil voor mezelf strikt de helft van de week geen vlees eten. Heb ik mezelf opgelegd. Kleine reducering met voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |