puntige knieënquote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
streefje
heb dezelfde proporties
Ben ik al geweest. Die zei dat het geen kwaad doet. Als ik er echt vanaf wil zal ik naar een dermatoloog moeten. De oorzaak zit vrij diep onderhuids. Zal eruitgesneden moeten worden dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien eens naar een dokter gaan?
Hmm, maar als het al zo lang duurt misschien toch eens laten snijden hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. Die zei dat het geen kwaad doet. Als ik er echt vanaf wil zal ik naar een dermatoloog moeten. De oorzaak zit vrij diep onderhuids. Zal eruitgesneden moeten worden dan.
Denk zelf dat het er vanzelf wel in z'n geheel uitkomt.
Ik heb het eerder gehad boven op m'n schedel, moest er wel even uitkomen, maar is compleet verdwenen.
Ik kijk het nog een paar maandjes aan. Ik ben niet zo iemand die gelijk naar een arts gaat.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, maar als het al zo lang duurt misschien toch eens laten snijden hoor
boeie ze lijken toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 15 januari 2017 13:54 schreef Zosk het volgende:
Jammer dat die neger in Sense 8 is vervangen door een andere neger. :s
Ik ook niet. Maar soms moet het.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk het nog een paar maandjes aan. Ik ben niet zo iemand die gelijk naar een arts gaat.
Misschien is dat dom.
En toch merkte ik het direct.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
boeie ze lijken toch allemaal op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |