Je hebt ook niets aan haar hè. :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik weet ook niet. Chai weet t wel maar zegt niks. Kutwijf.
Ja ik klaag toch ook niet over de prijs van een BMW als een auto voor mij niet heel belangrijk is en ik er niet zo veel geld uit wil geven.quote:
FLIKKER NOU EENS OP MET JE SHIFT MAN RANDDEBIEL GODVERDOMME KANKERLUL.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH OOK AL MAN, GODKK MOET JE ECHT ALTIJD DE BETWETENDE SPLEETOOG UITHANGEN GADVERDOMME
Zonde.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb haar al mee uitgevraagd maar ben op een nette manier afgewezen dus denk niet dat dit 'm gaat worden.
vergeleken met noel wellichtquote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef xcachet het volgende:
Luuk de jong is pas een mooie verschijning
geloof je nietquote:
WAS CAPSLOCK JOH BEFGEITquote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
FLIKKER NOU EENS OP MET JE SHIFT MAN RANDDEBIEL GODVERDOMME KANKERLUL.
Fixed?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is niet veel hoor. Meeste goede nieuwste televisie modellen zijn al snel 1200+
Ja dat kan, maar weet niet of ze veel lager worden.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wacht dan wel gewoon even
heeft ook geen haast
ja daarom ga ik even sparenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar weet niet of ze veel lager worden.
Jawel. We hebben ooit, jaaaren geleden, ge-pb'tquote:
BEFGEITquote:Op zondag 15 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAS CAPSLOCK JOH BEFGEIT
Heb meer vertrouwen in hem qua rekenen hoor. Posts van jou leest de helft hier niet (laag ingeschat zelf)quote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH OOK AL MAN, GODKK MOET JE ECHT ALTIJD DE BETWETENDE SPLEETOOG UITHANGEN GADVERDOMME
Nee weet ik niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. We hebben ooit, jaaaren geleden, ge-pb'tGeen idee waarover? Weet je dat niet meer?
doe ff normaal mijn opa is dood aan godquote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |