Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.quote:
Jeetje, heb je al vijf jaar geen seks gehad of zo, zo frusti :squote:Op zondag 15 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.
Zo voelt het wel ja, hou gewoon je commentaar voor je.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jeetje, heb je al vijf jaar geen seks gehad of zo, zo frusti :s
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.quote:
Heb je haar wel goed hard aangepakt?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurtquote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging ooit met een arts. Goeie tetten ook, maar die heeft 'r jeugd gemist. Altijd maar studeren.
Je behandelend arts?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurt
Rustig aan cowboyquote:Op zondag 15 januari 2017 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WIL OOK NAAR JOUquote:Op zondag 15 januari 2017 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je toch, val ons er niet telkens mee lastig. We zijn godverdomme geen dagboek.
Hmm. Altijd gestudeerde vrouwen, nu ook weer. Ik ben altijd de laagst opgeleide van de twee.quote:Op zondag 15 januari 2017 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, misschien was het wel de opso van de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |