nee, dat weet ik. En dat t op mn werk niet 0,1 is ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst thuis maar gekeken welke versie je nu precies had? :p
Jij kan dat prima zelf.... Heb je mij niet voor nodig gezien de staat van je vorige laptop.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Owee als je die van mij dan ook inecteert.
Je moet helemaal niks...quote:
Je moeder had je 'assumption' moeten noemen, want je bent een behoorlijke fuckupquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij ga je er van uit dat
A) Faxie een penis heeft
B) Elvi 0,0 zelfrespect heeft
Die heb jij ook een aantal keer gebruikt....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan dat prima zelf.... Heb je mij niet voor nodig gezien de staat van je vorige laptop.
Lekker optijd faxie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moeder had je 'assumption' moeten noemen, want je bent een behoorlijke fuckup
Jij Mycroft jezelf echt dagelijks hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moeder had je 'assumption' moeten noemen, want je bent een behoorlijke fuckup
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb jij ook een aantal keer gebruikt....
[..]
Ohw. Nja wel leuk dat jullie samen gingen!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk. En ietwat deprimerend![]()
Meer mn dochters ding dan t mijne
Ik zit niet altijd op Fok, heb wonderwel nog een leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb jij ook een aantal keer gebruikt....
[..]
Lekker optijd faxie.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
soms zou ik willen dat ik geen vrije keuze had. Veel gemakkelijker man
Dat is toch stuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij Mycroft jezelf echt dagelijks he
Da's niet het enige dat hij dagelijks met zichzelf doet.quote:
ja, het was ook wel n leuke avondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw. Nja wel leuk dat jullie samen gingen!
Met dat gelul hier altijd kan dat geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij Mycroft jezelf echt dagelijks he
Zo, duurde ff voor je zover terug was gelezen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die lego zet zichzelf niet in elkaar nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd op Fok, heb wonderwel nog een leven.
volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo, duurde ff voor je zover terug was gelezen?
Toch jammer.quote:
Die zit heerlijk. Moet je ook eens proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Die lego zet zichzelf niet in elkaar nee.
Maar wat is er? Zit je buttplug niet lekker?
Hij wordt er niet beter op zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.
Ook goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.
Lullen doen mensen toch wel, laat lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met dat gelul hier altijd kan dat geen kwaad.
ik zou toch niet naar iedereen kunnen luisteren, dus dan hadden alleen bepaalde mensen daar baat bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |