Dat is toch stuk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij Mycroft jezelf echt dagelijks he

Da's niet het enige dat hij dagelijks met zichzelf doet.quote:

ja, het was ook wel n leuke avondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw. Nja wel leuk dat jullie samen gingen!

Met dat gelul hier altijd kan dat geen kwaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij Mycroft jezelf echt dagelijks he

Zo, duurde ff voor je zover terug was gelezen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moeder had je 'assumption' moeten noemen, want je bent een behoorlijke fuckup

Die lego zet zichzelf niet in elkaar nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit niet altijd op Fok, heb wonderwel nog een leven.

volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo, duurde ff voor je zover terug was gelezen?

Toch jammer.quote:

Die zit heerlijk. Moet je ook eens proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Die lego zet zichzelf niet in elkaar nee.
Maar wat is er? Zit je buttplug niet lekker?

Hij wordt er niet beter op zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.

Ook goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had zn moeder dan assumption moeten heten ook, want anders klopt t helemaal niet.

Lullen doen mensen toch wel, laat lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met dat gelul hier altijd kan dat geen kwaad.

ik zou toch niet naar iedereen kunnen luisteren, dus dan hadden alleen bepaalde mensen daar baat bij.quote:

Ik maak mijzelf wijs dat ik tot die bepaalde mensen behoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik zou toch niet naar iedereen kunnen luisteren, dus dan hadden alleen bepaalde mensen daar baat bij.

wat zeggen ze zoal over mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lullen doen mensen toch wel, laat lekker

Ohw. Dacht die andere ook. Dat verklaard wel waarom sommige mensen nog steeds met oude quotes komen.quote:

zou kunnen, geen idee hoe dat in die andere dimensie zitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf wijs dat ik tot die bepaalde mensen behoor.

quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
zou kunnen, geen idee hoe dat in die andere dimensie zit

Ik hou geen schema bijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat zeggen ze zoal over mij?![]()
Of kom je er dan achter dat t nóg erger is als er niet over je gepraat wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |