Een telefoon heeft een stukje plastic dat licht afbuigt en een ccd sensor. Verder heeft het niks met een camera te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heet een "digitale camera" en die zitten tegenwoordig in alle telefoons..
Loenzen is echt wel 1 van de 7 (?) schoonheden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:43 schreef mjan het volgende:
[..]
Als je het nou loensen noemt, is het weer goed
Het legt zo beelden vast en daar gaat het om...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een telefoon heeft een stukje plastic dat licht afbuigt en een ccd sensor. Verder heeft het niks met een camera te maken
Zoals het grootste volume camera's wat anno nu verkocht wordt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een telefoon heeft een stukje plastic dat licht afbuigt en een ccd sensor. Verder heeft het niks met een camera te maken
Alles waarmee je in donkere omgeving geen fatsoenlijke foto kunt maken en je niet mee DOF kunt spelen telt niet meequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoals het grootste volume camera's wat anno nu verkocht wordt?
Gooi dan maar over Giel. Ik doneer een traytjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:51 schreef borisz het volgende:
Valt weinig de bierdouchen als de winnaar er niet is. Martin Garrix wint de Popprijs.
De tafelgenoten waren er, in combinatie met een portie rode kool, erg blij meequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:48 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de foto, het ziet er niet zo gloopy uit als ik gedacht had, maar evengoed nee dank je.
Graag gooien met blik, karton en plastic wrapper er nog om aubquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gooi dan maar over Giel. Ik doneer een traytje
En ook de leverende vrachtwagen er dan graag nog bij...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Graag gooien met blik, karton en plastic wrapper er nog om aub
Oh God, dat klinkt nog viezer!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zat nog lekker wat structuur in de puree.
Frank vd Lende mocht de prijs uitreiken, nou ja envelop open maken en filmpje instarten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gooi dan maar over Giel. Ik doneer een traytje
En dat de rode kool niet door de vergiet gedaan was maar juist met de onderste 2cm vocht uit de pan op tafel ging zeker ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh God, dat klinkt nog viezer!
Lumpy mash. Brrr.
En dan van koolrrap. Brrrr.
Is dat dat langharig tuig dat ze nooit meer uit dat glazen huis hadden moeten loslaten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Frank vd Lende mocht de prijs uitreiken, nou ja envelop open maken en filmpje instarten.
En nu moet het helder zijn welke enorme beroemdheid dit is?quote:
Ik vind het wel lekker hoor. Wel eens geprobeerd? Lekker met een klont boter en eventueel half met aardappel of bloemkool. Waarom zou het vies zijn bij voorbaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh God, dat klinkt nog viezer!
Lumpy mash. Brrr.
En dan van koolrrap. Brrrr.
Het is dat een vol vijftig liter fust zo zwaar isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Graag gooien met blik, karton en plastic wrapper er nog om aub
Het ligt niet aan mij dusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nu moet het helder zijn welke enorme beroemdheid dit is?
2 tegelijk, easyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is dat een vol vijftig liter fust zo zwaar is
Die koelkast komt weer een stapje dichterbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat dat langharig tuig dat ze nooit meer uit dat glazen huis hadden moeten loslaten?
Omdat koolraap vies is. Ik ga het ook echt zeker niet zelf eens proberen te maken, als ze het in restaurants al niet lekker kunnen maken. En de koolraapsmurrie van Fiets werkt ook niet erg overtuigend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor. Wel eens geprobeerd? Lekker met een klont boter en eventueel half met aardappel of bloemkool. Waarom zou het vies zijn bij voorbaat?
In combinatie met spruitjes, gestoofde groene kool, schorseneren, meiknolletjes en meer van dergelijk lekkers is het zalig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:03 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Omdat koolraap vies is. Ik ga het ook echt zeker niet zelf eens proberen te maken, als ze het in restaurants al niet lekker kunnen maken.
Huh? Rode kool, vergiet? What?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat de rode kool niet door de vergiet gedaan was maar juist met de onderste 2cm vocht uit de pan op tafel ging zeker ook?
Akela Robin zegt van niet, dus kop dicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
In combinatie met spruitjes, gestoofde groene kool, schorseneren, meiknolletjes en meer van dergelijk lekkers is het zalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |