Ik heb foto's gemaakt; zo even uploaden als foon weer geladen is. Ik zoek eigenlijk nog een fotomosaiekjes app, zodat ik meerdere in 1 plaatje kan stoppen...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maak eens een foto als je wilt. Ik heb hele gloopy visioenen in mijn hoofd. Kan ook niet 1,2,3 iets op internet vinden....
Ja, die zoeken we allemaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk nog een fotomosaiekjes app, zodat ik meerdere in 1 plaatje kan stoppen...
Die app bestaat wel, Photogrid.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb foto's gemaakt; zo even uploaden als foon weer geladen is. Ik zoek eigenlijk nog een fotomosaiekjes app, zodat ik meerdere in 1 plaatje kan stoppen...
Ah ff kijken. iOS ja. Al ben ik wel geschrokken wat de iPhone 7 moet kosten; of iOS mijn toekomst is weet ik niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die app bestaat wel, Photogrid.
Heb je Android of iOS?
Hier de iOS versie:
https://itunes.apple.com/(...)ker/id543577420?mt=8
Maar voor Android bestaat de app ook...
Da's wel waar. Maar nu wil ik 3 "tussenstap" en 1 "eindresultaat" foto laten zien, en dan vind ik zo'n mozaiek achtig iets misschien wel wat (of niet)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik haat die collages. Het verkleint foto's zodanig dat je geen enkel detail meer ziet. Vind het in alle gevallen zonde van je foto.
Af en toe gebruik ik picframequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel waar. Maar nu wil ik 3 "tussenstap" en 1 "eindresultaat" foto laten zien, en dan vind ik zo'n mozaiek achtig iets misschien wel wat (of niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds hier mee bezigStruggle nu met de rechterkant. Vooral het oog
Ik vind het een uitkomst voor matige restaurantfoto's. Dan maak ik er een collage van en valt het minder op dat het slechte foto's zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik haat die collages. Het verkleint foto's zodanig dat je geen enkel detail meer ziet. Vind het in alle gevallen zonde van je foto.
Qua tablets vind ik de Mac prima, qua telefoon vind ik het beperkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ff kijken. iOS ja. Al ben ik wel geschrokken wat de iPhone 7 moet kosten; of iOS mijn toekomst is weet ik niet...
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:19 schreef emmyemmy2 het volgende:
Waarmee maak je het qua programma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds hier mee bezigStruggle nu met de rechterkant. Vooral het oog
Gebruik je een Wacom tablet of zoiets?
Het ziet er best fraai uit, maar het mist iets levendigs...
Komt nog van alles bij! Een konijn enzo. En ik wil het een beetje een dode sfeer geven, ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee maak je het qua programma?
Gebruik je een Wacom tablet of zoiets?
Het ziet er best fraai uit, maar het mist iets levendigs...
Kan het komen omdat ze je net niet aankijkt? De focus van de ogen ligt niet op t zelfde punt ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Komt nog van alles bij! Een konijn enzo. En ik wil het een beetje een dode sfeer geven, ofzo.
En ik gebruik een kleine wacom bamboo pen & touchen photoshop.
Ja klopt, zei mn vriend ook al, had de iris eerst meer naar rechts, maar dat leek scheel. ik denk dat ik m weer naar rechts doe en het oplos met schaduw, denk dat daar het probleem ligt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kan het komen omdat ze je net niet aankijkt? De focus van de ogen ligt niet op t zelfde punt ofzoWel gaaf gedaan hoor!
Als je het nou loensen noemt, is het weer goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:40 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ja klopt, zei mn vriend ook al, had de iris eerst meer naar rechts, maar dat leek scheel. ik denk dat ik m weer naar rechts doe en het oplos met schaduw, denk dat daar het probleem ligt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij ligt het (voor ons) rechteroog minder diep in zijn kas dan het linker.
Kan je die computer en het programma niet zo maken dat ie alles voor je doet en je zelf helemaal niks meer hoeft te doen voor een tekening?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:49 schreef emmyemmy2 het volgende:
Thanks. Klopt. Rechterkant heeft meer schaduw nodig. Moeilijk als ik die kant licht wil houden.
Dat heet een "digitale camera" en die zitten tegenwoordig in alle telefoons..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je die computer en het programma niet zo maken dat ie alles voor je doet en je zelf helemaal niks meer hoeft te doen voor een tekening?
Laat ik voorop stellen dat ik het knap vind wat je hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Komt nog van alles bij! Een konijn enzo. En ik wil het een beetje een dode sfeer geven, ofzo.
En ik gebruik een kleine wacom bamboo pen & touchen photoshop.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heet een "digitale camera" en die zitten tegenwoordig in alle telefoons..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |