abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:06:07 #1
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168126905
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

En nog een wijze spreuk van George Carlin:

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:35:48 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168127546
Fipo 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168128584
Ik rij vandaag keurig 80 met mijn thuiskomertje op de snelweg, en veel auto's deden vervelend tegen mij. :'(
pi_168128982
Ik zat rustig een koffie te drinken in de Appie terwijl ik mijn grijsblauw plastic kar aan het volladen was met een variëteit aan premium spijzen. Omringd door het gedrang en geschreeuw van Hamsterende families uit vinex-wijken viel mijn oor opeens op een bericht over de intercom. Of de eigenaar van de Land Rover met het Zwitserse kenteken zo spoedig mogelijk naar het parkeerterrein kon komen.

Een beklemmend gevoel van onrust nam vat op mij, wat is er gebeurd? Ingebroken? Laptop gestolen? Radio kwijt? Boom op het dak gevallen? Met ferme Duitse pas naar buiten gegaan en eenmaal aangekomen bij mijn Britse tank staat daar een cirkel van mensen, het deed mij herinneren aan een vechtpartij op het schoolplein vroeger.

In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht met een huilend bruin kind op haar arm en nog twee huilende bruine jongetjes bij haar benen.
Maar dat huilen was alleen af te lezen van hun gezichten daar ze overstemd werden door hun moeder die een arme 16-jarige scholier met een huid als een mislukte lasagne zo verbaal vernederde dat ook hij bijna tranen liet stromen.

Na het constateren van dit moderne straattheater wat waarschijnlijk drie sterren zou scoren in de Volkskrant wende ik mij tot mijn kar, waar opeens iets vreemd mee aan de hand was.
Hij had blijkbaar honger gekregen tijdens het wachten op zijn baasje en daarom was hij maar begonnen met het verorberen van een Ford Ka.

En toen viel de blik van het wandelde uitkeringgezwel op mij.
"BEN JIJ DE EIGENAAR VAN DIE KANKERWAGEN???"
"Oui" In tijde van nood schakel ik maar over in het Frans om een discussie te vermijden.
"JIJ BENT MET JE KANKERAUTO TEGEN MIJNE OPGEREDEN, HOE MOET IK NU MIJN KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN?".
Althans ik denk dat ze dat zij aangezien ik toen al niet meer luisterde.

De door de Appie gebelde politie kwam er al aan.
Ook daar tegen begon ze te tieren en schelden. Die dachten ook al meteen; "help, wordt het zo'n dag?"
Zij bleef volhouden dat ik tegen haar op was gereden, de toeschouwers en pizzagezicht hadden niks gezien. En het argument dat ik net kwam aanlopen en mijn auto in zijn vak staat was blijkbaar niet afdoende.

Ik heb maar gezegd dat ik weg moest, gegevens uitgewisseld, politie succes gewenst en haar nog een fijne dag.
Ze "WIL EEN RECHTSZAAK" communiceerde ze nog, aangezet met een serie krachttermen en verwensingen waar de duivel nog van moet poepen.

Ze doet maar.

Ik heb een continue draaiende dashcam, kunnen we lachen in de rechtszaal. :+

Fuck wat een epistel is dit geworden.

tl;dr:

Tokkieteef drukt haar auto in mijn geparkeerde auto, maakt veel kabaal en geeft mij de schuld.

tl;dr2:

Tokkies.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168129138
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zat rustig een koffie te drinken in de Appie terwijl ik mijn grijsblauw plastic kar aan het volladen was met een variëteit aan premium spijzen. Omringd door het gedrang en geschreeuw van Hamsterende families uit vinex-wijken viel mijn oor opeens op een bericht over de intercom. Of de eigenaar van de Land Rover met het Zwitserse kenteken zo spoedig mogelijk naar het parkeerterrein kon komen.

Een beklemmend gevoel van onrust nam vat op mij, wat is er gebeurd? Ingebroken? Laptop gestolen? Radio kwijt? Boom op het dak gevallen? Met ferme Duitse pas naar buiten gegaan en eenmaal aangekomen bij mijn Britse tank staat daar een cirkel van mensen, het deed mij herinneren aan een vechtpartij op het schoolplein vroeger.

In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht met een huilend bruin kind op haar arm en nog twee huilende bruine jongetjes bij haar benen.
Maar dat huilen was alleen af te lezen van hun gezichten daar ze overstemd werden door hun moeder die een arme 16-jarige scholier met een huid als een mislukte lasagne zo verbaal vernederde dat ook hij bijna tranen liet stromen.

Na het constateren van dit moderne straattheater wat waarschijnlijk drie sterren zou scoren in de Volkskrant wende ik mij tot mijn kar, waar opeens iets vreemd mee aan de hand was.
Hij had blijkbaar honger gekregen tijdens het wachten op zijn baasje en daarom was hij maar begonnen met het verorberen van een Ford Ka.

En toen viel de blik van het wandelde uitkeringgezwel op mij.
"BEN JIJ DE EIGENAAR VAN DIE KANKERWAGEN???"
"Oui" In tijde van nood schakel ik maar over in het Frans om een discussie te vermijden.
"JIJ BENT MET JE KANKERAUTO TEGEN MIJNE OPGEREDEN, HOE MOET IK NU MIJN KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN?".
Althans ik denk dat ze dat zij aangezien ik toen al niet meer luisterde.

De door de Appie gebelde politie kwam er al aan.
Ook daar tegen begon ze te tieren en schelden. Die dachten ook al meteen; "help, wordt het zo'n dag?"
Zij bleef volhouden dat ik tegen haar op was gereden, de toeschouwers en pizzagezicht hadden niks gezien. En het argument dat ik net kwam aanlopen en mijn auto in zijn vak staat was blijkbaar niet afdoende.

Ik heb maar gezegd dat ik weg moest, gegevens uitgewisseld, politie succes gewenst en haar nog een fijne dag.
Ze "WIL EEN RECHTSZAAK" communiceerde ze nog, aangezet met een serie krachttermen en verwensingen waar de duivel nog van moet poepen.

Ze doet maar.

Ik heb een continue draaiende dashcam, kunnen we lachen in de rechtszaal. :+

Fuck wat een epistel is dit geworden.

tl;dr:

Tokkieteef drukt haar auto in mijn geparkeerde auto, maakt veel kabaal en geeft mij de schuld.

tl;dr2:

Tokkies.
Al die getinten ook proberen overal weer een slaatje uit te slaan.
Irene is bae <3
pi_168129570
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Al die getinten ook proberen overal weer een slaatje uit te slaan.
Ik weet dat dit soort opmerkingen op de FP standaard zijn,maar moet dat hier op het forum nu echt ook?

[ Bericht 9% gewijzigd door Fixers op 14-01-2017 15:15:05 (Dat kan netter) ]
pi_168130078
Krijgen we een voorproefje van het filmpje?
.
pi_168130399
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:36 schreef Fer het volgende:
Krijgen we een voorproefje van het filmpje?
wellicht, wacht er wel nog even mee, eerst kijken hoe het afloopt.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168130942
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

wellicht, wacht er wel nog even mee, eerst kijken hoe het afloopt.
Ik denk dat je de filmpjes misschien echt nodig gaat hebben om te kunnen bewijzen dat zij jou aan heeft gereden en niet andersom omdat je vertelt dat niemand getuige was van de klap zelf. Zo ben in in ieder geval nat gegaan: 100% niet mijn schuld maar ik had geen bewijs omdat alle $%#$getuigen door zijn gereden. Inmiddels heb ik ook een dashcam (die ik vaak vergeet :@)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 16:18:23 #10
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168131039
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
-knip-
Ik zie het helemaal voor me. :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 januari 2017 @ 18:49:50 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168135178
Ik geef je auto groot gelijk. Ford Ka :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168136750
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik geef je auto groot gelijk. Ford Ka :{w
Ik heb wel mazzel dat mijn lier er nog niet opzat want anders was die wel beschadigd geweest maar nu was het enkel de titanium bullbar (projectje van de lokale garagist) die wat paarse strepen heeft gekregen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:18 schreef Voszje het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. :D
Ik kwam ook echt fluitend aanlopen. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:13 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik denk dat je de filmpjes misschien echt nodig gaat hebben om te kunnen bewijzen dat zij jou aan heeft gereden en niet andersom omdat je vertelt dat niemand getuige was van de klap zelf. Zo ben in in ieder geval nat gegaan: 100% niet mijn schuld maar ik had geen bewijs omdat alle $%#$getuigen door zijn gereden. Inmiddels heb ik ook een dashcam (die ik vaak vergeet :@)
Appie heeft sowieso wat cameras hangen die bewijzen dat ik binnen was, parkeerkaartje dat ik er al een uur stond, de zwervers bij de koffieautomaat waar ik wat mee keuvelde over koetjes en kalfjes, etc.. ik maak me weinig zorgen.
Die dashcam betaalt zich wel uit zo, ben een aantal jaar geleden keihard genaaid door iemand die even een brake check deed voor de verzekering. Sindsdien twee camera's in al mijn en mijn vriendin haar auto's.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168146444
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
...
Appie heeft sowieso wat cameras hangen die bewijzen dat ik binnen was, parkeerkaartje dat ik er al een uur stond, de zwervers bij de koffieautomaat waar ik wat mee keuvelde over koetjes en kalfjes, etc.. ik maak me weinig zorgen.
Die dashcam betaalt zich wel uit zo, ben een aantal jaar geleden keihard genaaid door iemand die even een brake check deed voor de verzekering. Sindsdien twee camera's in al mijn en mijn vriendin haar auto's.
Heel verstandig! En natuurlijk gelukkig dat je toch wat meer bewijs voorziet te hebben. Wat een stomme asociale doos dan zeg...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168148061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zat rustig een koffie te drinken in de Appie terwijl ik mijn grijsblauw plastic kar aan het volladen was met een variëteit aan premium spijzen. Omringd door het gedrang en geschreeuw van Hamsterende families uit vinex-wijken viel mijn oor opeens op een bericht over de intercom. Of de eigenaar van de Land Rover met het Zwitserse kenteken zo spoedig mogelijk naar het parkeerterrein kon komen.

Een beklemmend gevoel van onrust nam vat op mij, wat is er gebeurd? Ingebroken? Laptop gestolen? Radio kwijt? Boom op het dak gevallen? Met ferme Duitse pas naar buiten gegaan en eenmaal aangekomen bij mijn Britse tank staat daar een cirkel van mensen, het deed mij herinneren aan een vechtpartij op het schoolplein vroeger.

In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht met een huilend bruin kind op haar arm en nog twee huilende bruine jongetjes bij haar benen.
Maar dat huilen was alleen af te lezen van hun gezichten daar ze overstemd werden door hun moeder die een arme 16-jarige scholier met een huid als een mislukte lasagne zo verbaal vernederde dat ook hij bijna tranen liet stromen.

Na het constateren van dit moderne straattheater wat waarschijnlijk drie sterren zou scoren in de Volkskrant wende ik mij tot mijn kar, waar opeens iets vreemd mee aan de hand was.
Hij had blijkbaar honger gekregen tijdens het wachten op zijn baasje en daarom was hij maar begonnen met het verorberen van een Ford Ka.

En toen viel de blik van het wandelde uitkeringgezwel op mij.
"BEN JIJ DE EIGENAAR VAN DIE KANKERWAGEN???"
"Oui" In tijde van nood schakel ik maar over in het Frans om een discussie te vermijden.
"JIJ BENT MET JE KANKERAUTO TEGEN MIJNE OPGEREDEN, HOE MOET IK NU MIJN KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN?".
Althans ik denk dat ze dat zij aangezien ik toen al niet meer luisterde.

De door de Appie gebelde politie kwam er al aan.
Ook daar tegen begon ze te tieren en schelden. Die dachten ook al meteen; "help, wordt het zo'n dag?"
Zij bleef volhouden dat ik tegen haar op was gereden, de toeschouwers en pizzagezicht hadden niks gezien. En het argument dat ik net kwam aanlopen en mijn auto in zijn vak staat was blijkbaar niet afdoende.

Ik heb maar gezegd dat ik weg moest, gegevens uitgewisseld, politie succes gewenst en haar nog een fijne dag.
Ze "WIL EEN RECHTSZAAK" communiceerde ze nog, aangezet met een serie krachttermen en verwensingen waar de duivel nog van moet poepen.

Ze doet maar.

Ik heb een continue draaiende dashcam, kunnen we lachen in de rechtszaal. :+

Fuck wat een epistel is dit geworden.

tl;dr:

Tokkieteef drukt haar auto in mijn geparkeerde auto, maakt veel kabaal en geeft mij de schuld.

tl;dr2:

Tokkies.
Prachtig _O-

Tokkies :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 02:19:06 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168148834
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Al die getinten ook proberen overal weer een slaatje uit te slaan.
Er staat
"In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht"
Oftewel zo'n tokkie die elke derde dag onder de huidkankerbank ligt :P Ben je inderdaad wel iets getint, maar das niet natuurlijk :P

Of stel je dat ergens een n slaatje uit slaan fenotypisch ipv genotypisch is? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 02:25:08 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168148935
quote:
Haha ik zie het al helemaal voor me _O- Met zo rustig mogelijk blijven dan fok je ze nog meer op denk ik, heerlijk lijkt me dan. Weet ze al dat alles is vastgesteld middels dashcam? Of is dat een verrassing in de rechtzaal?

quote:
"JIJ BENT MET JE KANKERAUTO TEGEN MIJNE OPGEREDEN, HOE MOET IK NU MIJN KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN?".
"Kunnen die blagen niet fietsen?" was dan mijn reactie geweest :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!fotograaf zondag 15 januari 2017 @ 03:11:55 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168149518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zat rustig een koffie te drinken in de Appie terwijl ik mijn grijsblauw plastic kar aan het volladen was met een variëteit aan premium spijzen. Omringd door het gedrang en geschreeuw van Hamsterende families uit vinex-wijken viel mijn oor opeens op een bericht over de intercom. Of de eigenaar van de Land Rover met het Zwitserse kenteken zo spoedig mogelijk naar het parkeerterrein kon komen.

Een beklemmend gevoel van onrust nam vat op mij, wat is er gebeurd? Ingebroken? Laptop gestolen? Radio kwijt? Boom op het dak gevallen? Met ferme Duitse pas naar buiten gegaan en eenmaal aangekomen bij mijn Britse tank staat daar een cirkel van mensen, het deed mij herinneren aan een vechtpartij op het schoolplein vroeger.

In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht met een huilend bruin kind op haar arm en nog twee huilende bruine jongetjes bij haar benen.
Maar dat huilen was alleen af te lezen van hun gezichten daar ze overstemd werden door hun moeder die een arme 16-jarige scholier met een huid als een mislukte lasagne zo verbaal vernederde dat ook hij bijna tranen liet stromen.

Na het constateren van dit moderne straattheater wat waarschijnlijk drie sterren zou scoren in de Volkskrant wende ik mij tot mijn kar, waar opeens iets vreemd mee aan de hand was.
Hij had blijkbaar honger gekregen tijdens het wachten op zijn baasje en daarom was hij maar begonnen met het verorberen van een Ford Ka.

En toen viel de blik van het wandelde uitkeringgezwel op mij.
"BEN JIJ DE EIGENAAR VAN DIE KANKERWAGEN???"
"Oui" In tijde van nood schakel ik maar over in het Frans om een discussie te vermijden.
"JIJ BENT MET JE KANKERAUTO TEGEN MIJNE OPGEREDEN, HOE MOET IK NU MIJN KINDEREN NAAR SCHOOL BRENGEN?".
Althans ik denk dat ze dat zij aangezien ik toen al niet meer luisterde.

De door de Appie gebelde politie kwam er al aan.
Ook daar tegen begon ze te tieren en schelden. Die dachten ook al meteen; "help, wordt het zo'n dag?"
Zij bleef volhouden dat ik tegen haar op was gereden, de toeschouwers en pizzagezicht hadden niks gezien. En het argument dat ik net kwam aanlopen en mijn auto in zijn vak staat was blijkbaar niet afdoende.

Ik heb maar gezegd dat ik weg moest, gegevens uitgewisseld, politie succes gewenst en haar nog een fijne dag.
Ze "WIL EEN RECHTSZAAK" communiceerde ze nog, aangezet met een serie krachttermen en verwensingen waar de duivel nog van moet poepen.

Ze doet maar.

Ik heb een continue draaiende dashcam, kunnen we lachen in de rechtszaal. :+

Fuck wat een epistel is dit geworden.

tl;dr:

Tokkieteef drukt haar auto in mijn geparkeerde auto, maakt veel kabaal en geeft mij de schuld.

tl;dr2:

Tokkies.
Geen schadeformulier ingevuld? Als je d'r nog een schop na wilt geven, kan je nog zeggen tegen je verzekering dat ze probeerde de verzekering op te lichten. Alhoewel de kans bestaat dat ze dit zelf al denken, maar soms moet je ze nog even helpen. O-)

Dat overschakelen van taal herken ik ergens wel. Toen ik nog met mijn ouders op wintersport ging spraken mijn moeder en ik opeens ook Duits onderling als er weer eens schreeuwende Nederlanders naast ons in de supermarkt stonden. In een skilift een hele tijd doen alsof je stom bent terwijl ze over je praten dan je telefoon opnemen doet het ook altijd goed. :+ :+

Maar jammer altijd dit volk. En het is altijd jouw schuld. Ook al deed je niets. En met rustig blijven heb je ze het meest, dan worden ze helemaal gefrustreerd. Steekje onderwater erbij is ook nog leuk: "Auto? Waar dan? Oh, bedoel je die verroeste skelter die zich onder mijn bolide heeft gefrommeld? Ik dacht in eerste instantie dat dit een verwaaide kartonnen doos was. Dat je daar kinderen mee durft te vervoeren joh!" Dan zitten ze op de kast die op de kast staat. :+ :+

Mooi stukje proza trouwens.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168150507
Maar je zat dus koffie te drinken bij de rest van de zwervers bij de koffieautomaat en toen werd je er op gewezen dat je was vergeten de parkeerrem op je auto te activeren.
Ik denk dat ik je wel snap.

Maar weet je?
Door andere mensen als minimalistisch neer te zetten wordt je zelf niet beter hoor.
Sterker nog: Door de toon van je verhaal haal je jezelf wat mij betreft hard onderuit.
Je kunt een leuk verhaal typen, dat geef ik eerlijk toe. Niks mis met je schrijfkwaliteiten alleen het onderwerp is nogal.... euh.... kut.
En waarom typ ik dit?
Voornamelijk omdat je nogal denigrerend spreekt over andere mensen die je niet eens kent, alleen maar omdat ze koffie zaten te drinken in de Appie wat je zelf ook deed.
Dat stoort me.

Als je je op de weg ook zo gedraagt zullen we ooit nog wel een keer een échte irritatie lezen.
  zondag 15 januari 2017 @ 08:55:51 #19
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_168151944
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 04:52 schreef vannelle het volgende:
je was vergeten de parkeerrem op je auto te activeren.

Waar lees je dat?
Graag verwijderen.
pi_168154140
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 08:55 schreef Charged het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
In zijn fantasie.
  zondag 15 januari 2017 @ 11:19:17 #21
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_168154243
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 04:52 schreef vannelle het volgende:
Maar je zat dus koffie te drinken bij de rest van de zwervers bij de koffieautomaat en toen werd je er op gewezen dat je was vergeten de parkeerrem op je auto te activeren.
Ik denk dat ik je wel snap.

Maar weet je?
Door andere mensen als minimalistisch neer te zetten wordt je zelf niet beter hoor.
Sterker nog: Door de toon van je verhaal haal je jezelf wat mij betreft hard onderuit.
Je kunt een leuk verhaal typen, dat geef ik eerlijk toe. Niks mis met je schrijfkwaliteiten alleen het onderwerp is nogal.... euh.... kut.
En waarom typ ik dit?
Voornamelijk omdat je nogal denigrerend spreekt over andere mensen die je niet eens kent, alleen maar omdat ze koffie zaten te drinken in de Appie wat je zelf ook deed.
Dat stoort me.

Als je je op de weg ook zo gedraagt zullen we ooit nog wel een keer een échte irritatie lezen.
Freeloading zwerver gespot.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_168154248
Mensen die zomaar aan mijn auto en ruitenwissers zitten. Blijf af :{w.
pi_168154980
quote:
3s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Anne het volgende:
Mensen die zomaar aan mijn auto en ruitenwissers zitten. Blijf af :{w.
Voor de sneeuwballen?
.
  zondag 15 januari 2017 @ 11:51:53 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168155202
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:43 schreef Fer het volgende:

[..]

Voor de sneeuwballen?
Nee, om te kloten.. ik stond onder de douche en hoorde door het badkamerraampie al effe een hoop leven van wat kroegjeugd voor de deur.. Op een gegeven moment hoor ik er 2 (ofzo) zeggen; doe nou niet joh.. dus toen werd het tijd om effe een blik te werpen.. stond er eentje te kutten bij Anne dr auto.. Ik blèr door de kier van het (kiepkantel) raampie: EEJ OPPLEUREN! en knulletje wist niet hoe snel hij de benen moest nemen :') :D

Nu staan de voor- en achterruitenwisser(s) omhoog..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168155253
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:25 schreef derLudolf het volgende:
Weet ze al dat alles is vastgesteld middels dashcam? Of is dat een verrassing in de rechtzaal?
Verassing, leuker als je hun hele verdediging kan slopen middels een filmpje. Als het tot daar komt.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 03:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat overschakelen van taal herken ik ergens wel. Toen ik nog met mijn ouders op wintersport ging spraken mijn moeder en ik opeens ook Duits onderling als er weer eens schreeuwende Nederlanders naast ons in de supermarkt stonden. In een skilift een hele tijd doen alsof je stom bent terwijl ze over je praten dan je telefoon opnemen doet het ook altijd goed. :+ :+
Blijft altijd leuk als mensen denken dat je hun niet kan verstaan, je al giechelend beledigen en jij dan gewoon opeens: "ook goedendag, meneer" roept. Ze gaan dan sneller op rood dan een stoplicht in de randstad. :+

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 04:52 schreef vannelle het volgende:
Voornamelijk omdat je nogal denigrerend spreekt over andere mensen die je niet eens kent, alleen maar omdat ze koffie zaten te drinken in de Appie wat je zelf ook deed.
Mooie aannames mijn beste, mijn woordkeuze is bewust daar dit een groepje van drie mannen is die ik al jaren ken en zich naar mij toe introduceerde als zijnde 'zwervers'.
Ze verkopen in toerbeurt de daklozenkrant terwijl de andere twee koffie drinken.
Veelvuldig een interessante redetwist mee gehouden over hedendaagse Hegeliaanse marxisten of het veel te duren product dat in mijn mandje lag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrice_Consigny op 15-01-2017 11:59:33 ]
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 15 januari 2017 @ 11:54:07 #26
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168155262
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Nu staan de voor- en achterruitenwisser(s) omhoog..
Makkelijk toch, vriezen ze niet vast ook ^O^
pi_168155318
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:54 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Makkelijk toch, vriezen ze niet vast ook ^O^
Dit, het is gewoon de illustere ruitenwisser man, een onderkend superheld die voorkomt dat je Bosch Aerotwin's tegen het raam blijven plekken, de superheld die Nederland verdiend, maar niet degene die het nu nodig heeft.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168155372
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:25 schreef derLudolf het volgende: Weet ze al dat alles is vastgesteld middels dashcam? Of is dat een verrassing in de rechtzaal?
Rechtszaal? Waarom zou dit tot een rechtszaak komen? Een simpele aanrijding op een parkeerplaats, dat wordt gewoon door de verzekeraars onderling opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 11:58:11 ]
  zondag 15 januari 2017 @ 12:10:27 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168155760
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:54 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Makkelijk toch, vriezen ze niet vast ook ^O^
True, maar dat was niet de insteek van de dader ben ik bang.. sowieso; al was het dat wel, dan nog heb ik liever dat hij zijn beschonken tengeltjes in zijn lekkere warme zakken houdt en hier voorbij glibbert zonder onze eigendommen te betasten :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 12:36:04 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168156441
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Rechtszaal? Waarom zou dit tot een rechtszaak komen? Een simpele aanrijding op een parkeerplaats, dat wordt gewoon door de verzekeraars onderling opgelost.
Mevrouw wou een rechtzaak toch :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168156536
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mevrouw wou een rechtzaak toch :+
Niet alleen zij. Patrice lijkt er ook van uit te gaan dat die er daadwerkelijk komt, want hij wil 'hun verdediging slopen'.
  zondag 15 januari 2017 @ 13:17:14 #32
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168157629
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 02:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Er staat
"In het middelpunt van deze cirkel stond een blanke vrouw van ergens in de twintig in roze velour huispak en een dichtgeplamuurd gezicht"
Oftewel zo'n tokkie die elke derde dag onder de huidkankerbank ligt :P Ben je inderdaad wel iets getint, maar das niet natuurlijk :P

Of stel je dat ergens een n slaatje uit slaan fenotypisch ipv genotypisch is? :+
Ah joh als ze al chocolade kinderen heeft dan heeft ze zich al bekeerd tot de duisternis inclusief het haar eigen maken van de bijbehorende aggressiviteit. Allemaal één pot nat joh.

Irene is bae <3
pi_168157722
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Niet alleen zij. Patrice lijkt er ook van uit te gaan dat die er daadwerkelijk komt, want hij wil 'hun verdediging slopen'.
Als die er komt.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168159488
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 11:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Rechtszaal? Waarom zou dit tot een rechtszaak komen? Een simpele aanrijding op een parkeerplaats, dat wordt gewoon door de verzekeraars onderling opgelost.
Dit. En mocht je verzekeraar er niet uitkomen zou je 'm gewoon een korte mededeling kunnen sturen.
"Ik ben in het bezit van een dashcam, welke ten tijde van het incident in werking was. Van het incident is een opname gemaakt. Hierop is te zien hoe tegenpartij een eenzijdige aanrijding veroorzaakt waarbij de geparkeerde auto van ondergetekende betrokken is geraakt.
De video staat momenteel hier [youtubelinkje]. Momenteel is de video niet openbaar en zijn de persoonskenmerken van tegenpartij geredigeerd. Mocht tegenpartij vast blijven houden aan hun versie van het verhaal, dan zie ik mij genoodzaakt de video onbewerkt openbaar te maken."

Je zou nog excuses kunnen eisen of ze anderszins door stof te kunnen laten gaan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168162903
mensen die bij de eerste sputtertjes natte sneeuw op de voorraam meteen in de rem gaan en met 70 door gaan... zowel op de linker als rechter baan :|

prima als je een angsthaas wilt zijn en niet harder durft dan 70... maar blijf dan RECHTS! :|
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 19:28:26 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168170595
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:14 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dit. En mocht je verzekeraar er niet uitkomen zou je 'm gewoon een korte mededeling kunnen sturen.
"Ik ben in het bezit van een dashcam, welke ten tijde van het incident in werking was. Van het incident is een opname gemaakt. Hierop is te zien hoe tegenpartij een eenzijdige aanrijding veroorzaakt waarbij de geparkeerde auto van ondergetekende betrokken is geraakt.
De video staat momenteel hier [youtubelinkje]. Momenteel is de video niet openbaar en zijn de persoonskenmerken van tegenpartij geredigeerd. Mocht tegenpartij vast blijven houden aan hun versie van het verhaal, dan zie ik mij genoodzaakt de video onbewerkt openbaar te maken."

Je zou nog excuses kunnen eisen of ze anderszins door stof te kunnen laten gaan.
Joh, het lijkt mij ook uitgesloten dat het tot een rechtzaak komt :) Maar gewoon met dat volk meespelen joh.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 januari 2017 @ 21:30:42 #37
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168175445
Als het toch niet tot een rechtszaak komt kan het filmpje wel online hier. :P
pi_168176149
Mensen die schrikken dat ze ineens op de (opengestelde) vluchtstrook op de A10 rijden en ineens een zwieper naar links geven, terwijl ik daar rijd }:| Ga. Weg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 21:56:52 #39
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168176535
Mensen die ineens naar links komen omdat er een ambulance met alle toeters en bellen op de oprit verschijnt en hij en nog vaart moet maken en de blokmarkering nog 100 vooruit is.
pi_168177474
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die ineens naar links komen omdat er een ambulance met alle toeters en bellen op de oprit verschijnt en hij en nog vaart moet maken en de blokmarkering nog 100 vooruit is.
En daarentegen, automobilisten die op een rechte weg op het allerlaatste moment maar eens ruimte gaan maken voor een hulpdienst.
Kijk toch eens wat vaker in je spiegels :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 22:20:15 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168177607
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En daarentegen, automobilisten die op een rechte weg op het allerlaatste moment maar eens ruimte gaan maken voor een hulpdienst.
Kijk toch eens wat vaker in je spiegels :')
Dat sowieso. Ik had die ambulance al visueel toen ie al op het viaduct reed over de snelweg heen. Zag hem bovenaan de oprit op draaien en wist toen al dat we ongeveer gelijktijdig bij de blokmarkering zouden zijn. Als die mutsch niet vlak voor me dook was dat ook zo uitgepakt.

Het was zo'n oprit met een 180° bocht, alles zeer overzichtelijk. En blauwe lampjes in het duister, zou toch niet te missen moeten zijn zou je denken :')
pi_168177971
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik had die ambulance al visueel toen ie al op het viaduct reed over de snelweg heen. Zag hem bovenaan de oprit op draaien en wist toen al dat we ongeveer gelijktijdig bij de blokmarkering zouden zijn. Als die mutsch niet vlak voor me dook was dat ook zo uitgepakt.

Het was zo'n oprit met een 180° bocht, alles zeer overzichtelijk. En blauwe lampjes in het duister, zou toch niet te missen moeten zijn zou je denken :')
Sommige wegen van automobilisten zijn vrij ondoorgrondelijk :') Alles wat makkelijk is, is ineens moeilijk ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 22:32:44 #43
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168178160
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Sommige wegen van automobilisten zijn vrij ondoorgrondelijk :') Alles wat makkelijk is, is ineens moeilijk ..
Zodra het blauw knippert en een hoop lawaai maakt lijken de meeste mensen spontaan een soort apathische toestand aan te nemen.
pi_168178236
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zodra het blauw knippert en een hoop lawaai maakt lijken de meeste mensen spontaan een soort apathische toestand aan te nemen.
Dat is toch raar?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 22:36:16 #45
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168178339
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat is toch raar?
Dat is bizar eigenlijk. Hoe kunnen zulke mensen zich staande houden in de maatschappij?

De basis van jezelf van a naar b brengen is blijkbaar al heel ingewikkeld.
pi_168179230
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zodra het blauw knippert en een hoop lawaai maakt lijken de meeste mensen spontaan een soort apathische toestand aan te nemen.
Wat doe je als er een brandweerauto met zwaailicht en sirene achter je staat? Dan zet je de auto in de achteruit en rij je pardoes tegen die brandweerauto aan. Dat zal ze leren om zoveel herrie te maken.
pi_168180348
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:59 schreef Light het volgende:

[..]

Wat doe je als er een brandweerauto met zwaailicht en sirene achter je staat? Dan zet je de auto in de achteruit en rij je pardoes tegen die brandweerauto aan. Dat zal ze leren om zoveel herrie te maken.
Ja. De brandweer houdt tegenwoordig geen rekening meer met de Zondagsrust, dan krijg je dit soort taferelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2017 23:36:41 ]
pi_168182772
- Laat maar -

[ Bericht 98% gewijzigd door vannelle op 16-01-2017 04:01:49 ]
pi_168183219
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 22:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zodra het blauw knippert en een hoop lawaai maakt lijken de meeste mensen spontaan een soort apathische toestand aan te nemen.
Dat schijnt echt zo te zijn. Ze worden overvallen door een soort paniek en dan krijg je hele rare capriolen.
Het kan heel simpel zijn. Zit je rechts? Blijf rijden waar je rijdt. Ben je aan het inhalen, zout dan op naar de rechter rijstrook, maar dan wel met gepaste stuurmanoeuvres (en gebruik die richtingaanwijzer een keertje) Die ambulance komt er wel uit, als er maar niet onnodig wordt gestuurd door het overige verkeer.

Blik op de weg liet een keer een camera meedraaien in een ambulance, wat voor rare dingen mensen doen... Van stoicijna door blijven rijden tot met 80 de berm + sloot in sturen, beide zijn niet goed.

Maar het begint idd met kijken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168183281
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat schijnt echt zo te zijn. Ze worden overvallen door een soort paniek en dan krijg je hele rare capriolen.
Het kan heel simpel zijn. Zit je rechts? Blijf rijden waar je rijdt. Ben je aan het inhalen, zout dan op naar de rechter rijstrook, maar dan wel met gepaste stuurmanoeuvres (en gebruik die richtingaanwijzer een keertje) Die ambulance komt er wel uit, als er maar niet onnodig wordt gestuurd door het overige verkeer.

Blik op de weg liet een keer een camera meedraaien in een ambulance, wat voor rare dingen mensen doen... Van stoicijna door blijven rijden tot met 80 de berm + sloot in sturen, beide zijn niet goed.

Maar het begint idd met kijken.
De Haagse motoragenten hebben een reeks filmpjes van ambulancebegeleidingen op youtube staan. Meestal vanaf de helmcamera's dan zie je al wat men doet als ze een duidelijke directe aanwijzing van een agent doen. Bestuurders die hun kans schoon zien bij het stoplicht en hun auto zo op de net voor de ambulance vrijgemaakte rijstrook kwakken bijvoorbeeld.
pi_168193125
Een paar jaar geleden zat ik op de route van een politieachtervolging en toen deden mensen ook de meest vreemde dingen _O-

Van de week een bejaarde die z'n auto zo van de rechterrijstrook over de middelste naar de strook om af te slaan gooit, net op het moment dat ik aan het inhalen begon, als hij geen richting aan gaf was het boem, maar kon nu ontwijken via de afslag strook. Helaas hadden we daarna beide groen want ik was furieus.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168195174
Ik stond vanochtend in de file op de A2 richting het noorden, net voor Eindhoven. Is het tegenwoordig de standaard om dan maar vol gas over een pompstation te knallen om 20 auto's verderop weer in de file aan te sluiten? Minstens 30 mensen zien doen.
Flesje bier
  maandag 16 januari 2017 @ 17:11:41 #53
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168195672
quote:
15s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik stond vanochtend in de file op de A2 richting het noorden, net voor Eindhoven. Is het tegenwoordig de standaard om dan maar vol gas over een pompstation te knallen om 20 auto's verderop weer in de file aan te sluiten? Minstens 30 mensen zien doen.
Is al tijden zo helaas. Als ik een keer in die file zit (normaal ga ik via de ventweg) rijd ik die gaatjes keihard dicht. Dat ze maar even wachten, net als de rest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168196801
Hé jochie in je witte Yaris op de Spaarndamseweg Haarlem. Als er iemand is die voor je rijdt en met alarmlichten aan afremt bij een parkeerplek, dan is er een kans dat deze gene gewoon even in wil parkeren. Natuurlijk kun je dan gaan bumperkleven, maar dit houdt in dat je een stukje achteruit moet rijden. Dit kost voor iedereen gewoon onnodig tijd, zeker ook voor jou.

Ik hoop dat er ooit een beetje besef en rust bij je komt, want volgens mij levert dit veel meer op dan die middelvinger die je, na jou achteruitrijden en mijn inparkeren, aan me toonde.
pi_168196805
A29, een of andere muts in een Scenic die invoeghulp verwachtte.
Eh, nee!
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168199836
quote:
15s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik stond vanochtend in de file op de A2 richting het noorden, net voor Eindhoven. Is het tegenwoordig de standaard om dan maar vol gas over een pompstation te knallen om 20 auto's verderop weer in de file aan te sluiten? Minstens 30 mensen zien doen.
Hier heb ik me wel eens schuldig aan gemaakt. :@ :@
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 januari 2017 @ 19:28:43 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168200187
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hier heb ik me wel eens schuldig aan gemaakt. :@ :@
Foei
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168200753
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Foei
Stiekem wil ik nog steeds een keer deze move doen. :P

http://www.dumpert.nl/med(...)f_in_nederland_.html
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  maandag 16 januari 2017 @ 19:44:28 #60
12621 tcr
*nix 4ever
pi_168200867
Op de A12 was het vanmiddag weer een scala aan auto's die de optie richting aanwijzer niet in het pakket hadden. Inclusief een die mij duidelijk moest maken dat ik ook een meter na inhalen van ander verkeer terug naar baan 1 moet, met knipperlichten was het misschien duidelijker geweest!!!
pi_168201465
Vanmorgen iemand voor me die dacht het gebrek aan werkende achterlichten op zijn aanhanger te moeten compenseren met alarmlichten. Briljant. Mochten de overige weggebruikers raden waar hij allemaal afsloeg. Wacht dan lekker een half uurtje. Dan is het licht buiten.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:54:15 #62
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_168204058
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:10 schreef Fixers het volgende:

De Haagse motoragenten hebben een reeks filmpjes van ambulancebegeleidingen op youtube staan. Meestal vanaf de helmcamera's dan zie je al wat men doet als ze een duidelijke directe aanwijzing van een agent doen. Bestuurders die hun kans schoon zien bij het stoplicht en hun auto zo op de net voor de ambulance vrijgemaakte rijstrook kwakken bijvoorbeeld.
Ik wacht altijd tot de ambulance voorbij is en sluit dan aan. Dat scheelt een boel oponthoud. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_168204109
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik wacht altijd tot de ambulance voorbij is en sluit dan aan. Dat scheelt een boel oponthoud. :)
Wel opletten of er niet nog een ambulance zich in het kielzog bevindt.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  maandag 16 januari 2017 @ 21:08:17 #64
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_168204688
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Wel opletten of er niet nog een ambulance zich in het kielzog bevindt.
Uiteraard. :)

De N-weg waar het me het vaakst overkomt is verbazingwekkend recht. Je kunt hulpdiensten met zwaailichten dan ook al van kilometers zien aankomen. Dat geldt dan toch weer niet voor iedereen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  FOK!fotograaf dinsdag 17 januari 2017 @ 01:02:27 #65
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168211567
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat schijnt echt zo te zijn. Ze worden overvallen door een soort paniek en dan krijg je hele rare capriolen.
Het kan heel simpel zijn. Zit je rechts? Blijf rijden waar je rijdt. Ben je aan het inhalen, zout dan op naar de rechter rijstrook, maar dan wel met gepaste stuurmanoeuvres (en gebruik die richtingaanwijzer een keertje) Die ambulance komt er wel uit, als er maar niet onnodig wordt gestuurd door het overige verkeer.

Blik op de weg liet een keer een camera meedraaien in een ambulance, wat voor rare dingen mensen doen... Van stoicijna door blijven rijden tot met 80 de berm + sloot in sturen, beide zijn niet goed.

Maar het begint idd met kijken.
Ik had er toevallig vandaag eentje achter mij. Of eigenlijk, achter het treintje, waar ik toen nog in zat. Ik had hem al zien komen, dus vrij vroeg naar rechts en knipper naar rechts aan (op een N weg (242) met voor iedere richting 1 rijstrook), waarop automobilisten achter mij gingen zoeken in hun spiegels en ook op tijd weg waren. En ik merkte een gat op bij het tegemoetkomende verkeer, dus gas eruit gegooid zodat de ambu voor mij voldoende ruimte had om terug te komen. Gat bleek veroorzaakt te worden door een landbouwvoertuig die hem helemaal de berm in zette (en het verkeer achter hem volgde) waar de ambu mooi in het midden nog een stukje door kon.

Of ik de juiste call heb gemaakt door dat gat te trekken? Ik weet het niet. Ik wilde de ambu (die richting stad, dus aannemelijk richting ziekenhuis, ging) de ruimte geven om vloeiend terug te kunnen komen op de eigen weghelft. Dat is gelukt. Tempo eruit, dus ambu is mijn treintje vlugger voorbij.

Lijkt me trouwens ook een naar iets voor voorrangsverkeer, de hype om overal maar verhoogde rijbaanscheidingen aan te leggen en in de berm schrikblokken o.i.d. neer te gooien. Want dan zit je vast. En dat gebeurt uiteraard in de spits.

In Amsterdam wel eens de auto in zijn achteruit gezet en terug onder het viaduct gaan staan toen er eentje van achteren kwam en ik als enige voertuig links stond. Op het moment dat de ambu bij de voertuigen was die ook voor het stoplicht stonden, gingen die spontaan een stukje rijden om daarna weer te remmen. "Oh, er is al ruimte." Goedemorgen. :W
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168213663
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Hé jochie in je witte Yaris op de Spaarndamseweg Haarlem. Als er iemand is die voor je rijdt en met alarmlichten aan afremt bij een parkeerplek, dan is er een kans dat deze gene gewoon even in wil parkeren. Natuurlijk kun je dan gaan bumperkleven, maar dit houdt in dat je een stukje achteruit moet rijden. Dit kost voor iedereen gewoon onnodig tijd, zeker ook voor jou.

Ik hoop dat er ooit een beetje besef en rust bij je komt, want volgens mij levert dit veel meer op dan die middelvinger die je, na jou achteruitrijden en mijn inparkeren, aan me toonde.
Damn, soms wenste je dat de fok knokploeg teleportatiekrachten bezit.
Maar volgens mij begrijpen sommige mensen alarmlicht aan = stoppen op de weg niet. Ook van die mensen die dan 5 tellen wachten voordat ze de conclusie trekken dat je stilstaat en niet weer gaat rijden...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168214836
Mistlamp en grootlicht genot vandaag rond Amsterdam.
Ook een lease Audi die me tegemoet kwam in een straatje, met mistlampen en grootlicht aan... :')

Alle lampen maar aangegooid, ook de Hella daklampen, die hint begreep hij toen gelukkig wel.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168215731
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar volgens mij begrijpen sommige mensen alarmlicht aan = stoppen op de weg niet. Ook van die mensen die dan 5 tellen wachten voordat ze de conclusie trekken dat je stilstaat en niet weer gaat rijden...
Sinds wanneer zet je alarmlichten als je wilt gaan inparkeren? Ik heb geleerd om dan gewoon richting aan te geven.
pi_168217014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Sinds wanneer zet je alarmlichten als je wilt gaan inparkeren? Ik heb geleerd om dan gewoon richting aan te geven.
Dat is ook hoe het werkt. Ik zeg ook "stilstaan" ik sta als pakket bezorger ook wel eens stil half of helemaal op een parkeerplek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:20:24 #70
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168219434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is ook hoe het werkt. Ik zeg ook "stilstaan" ik sta als pakket bezorger ook wel eens stil half of helemaal op een parkeerplek.
Maar dan kan die ook denken dat je alvast richting aangeeft om af te slaan oid ipv dat je wilt inparkeren.
Irene is bae <3
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:25:21 #71
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168219569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Sinds wanneer zet je alarmlichten als je wilt gaan inparkeren? Ik heb geleerd om dan gewoon richting aan te geven.
Was ik toch niet de enige die dat dacht. Knipperlicht in combinatie met rem- en/of achteruitrijlicht lijkt me toch behoorlijk duidelijk. Alarmlichten doe je eerder als je langzaam rijd om een huisnummer te zoeken ofzo.
pi_168222799
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:20 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Maar dan kan die ook denken dat je alvast richting aangeeft om af te slaan oid ipv dat je wilt inparkeren.
Ik vind een leeg parkeervak en afremmen ruim voor een eventuele bocht wel redelijk duidelijk, ik heb het nooit dat ik zo dicht op mijn voorganger zit te kleven dat ik eerst zelf achteruit moet steken om er langs te kunnen.... Eerlijk gezegd, word ik eerder een tikkeltje agressief van die irritante klevers. Krijg de neiging om hun autosleutel af te pakken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:20:43 #73
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168223698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind een leeg parkeervak en afremmen ruim voor een eventuele bocht wel redelijk duidelijk, ik heb het nooit dat ik zo dicht op mijn voorganger zit te kleven dat ik eerst zelf achteruit moet steken om er langs te kunnen.... Eerlijk gezegd, word ik eerder een tikkeltje agressief van die irritante klevers. Krijg de neiging om hun autosleutel af te pakken.
Straten zoals dit bijvoorbeeld. Vaak genoeg gehad dat als je alleen knipperlichten zet dat die mensen nog steeds te dicht op je zitten waardoor je dus niet achteruit in kan parkeren.
Irene is bae <3
pi_168223713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:20 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Straten zoals dit bijvoorbeeld. Vaak genoeg gehad dat als je alleen knipperlichten zet dat die mensen nog steeds te dicht op je zitten waardoor je dus niet achteruit in kan parkeren.
U woont in Rdam Zuid? :P

Dat heeft meer met je mede weggebruikers te maken dan met hoe duidelijk het is wat je wilt doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:24:11 #75
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168223785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

U woont in Rdam Zuid? :P

Dat heeft meer met je mede weggebruikers te maken dan met hoe duidelijk het is wat je wilt doen.
Nah kom niet zo vaak bij die criminele getinte buurt, maar Belastingdienst etc zitten daar ook he.
Irene is bae <3
pi_168224035
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:24 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Nah kom niet zo vaak bij die criminele getinte buurt, maar Belastingdienst etc zitten daar ook he.
Overigens, iets wat typisch is voor Rotterdams verkeer, ze stoppen niet voor een zebrapad die idioten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 januari 2017 @ 17:52:44 #77
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168224485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Overigens, iets wat typisch is voor Rotterdams verkeer, ze stoppen niet voor een zebrapad die idioten.
Gebeurt overal toch, maar Rotterdam heeft gewoon meer getint gelovig gespuis en kale voetbalhomo's.
Irene is bae <3
pi_168224661
Mijn ervaring is dat als gewoon op tijd richting aangeeft, rustig afremt en een beetje naast het vak naar rechts uitlijnt, ze het meestal wel snappen. Maar ja sommigen rijden gewoon 50-60 en gooien dan naast zo'n vak opeens het anker uit.
.
pi_168226782
quote:
15s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik stond vanochtend in de file op de A2 richting het noorden, net voor Eindhoven. Is het tegenwoordig de standaard om dan maar vol gas over een pompstation te knallen om 20 auto's verderop weer in de file aan te sluiten? Minstens 30 mensen zien doen.
Ja dat is altijd zo daar. Schofterig gedrag is dat inderdaad.. niemand maar dan ook niemand gaat daar tanken. Rijden allemaal daar langs en vlak erna zitten ze te duwen dat ze weer willen invoegen.
Ik sta daar elke dag... :'(
pi_168227865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ja dat is altijd zo daar. Schofterig gedrag is dat inderdaad.. niemand maar dan ook niemand gaat daar tanken. Rijden allemaal daar langs en vlak erna zitten ze te duwen dat ze weer willen invoegen.
Ik sta daar elke dag... :'(
Ik rij gelukkig vrijwel nooit in de spits maar erger me er die ene keer echt helemaal aan kapot. Bij de oprit van datzelfde pompstation dan ook fijn alle gaten strak toegereden. Zou ik dagelijks doen :+
Flesje bier
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:55:52 #81
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_168228300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik rij gelukkig vrijwel nooit in de spits maar erger me er die ene keer echt helemaal aan kapot. Bij de oprit van datzelfde pompstation dan ook fijn alle gaten strak toegereden. Zou ik dagelijks doen :+
Wel jammer voor de mensen die gewoon moesten tanken. Ik vind dat altijd wat lastig te zien.

Daarbij levert dat dichtrijden van gaten bij mij vooral stress op (te weinig afstand, constant buitenspiegel checken), vind het dat vaak niet waard.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_168236335
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wel jammer voor de mensen die gewoon moesten tanken. Ik vind dat altijd wat lastig te zien.

Daarbij levert dat dichtrijden van gaten bij mij vooral stress op (te weinig afstand, constant buitenspiegel checken), vind het dat vaak niet waard.
Je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar dat geeft me tenminste enigszins een wraakgevoel :@. Kinderachtig ik weet het, doe het ook zelden omdat ik zoals ik al zei zo'n situaties niet vaak meemaak omdat ik bijn nooit in de spits rij. :P

Als het dagelijkse kost was zou het wel een zeer grote frustratie zijn.
Flesje bier
  FOK!fotograaf woensdag 18 januari 2017 @ 10:24:40 #83
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168239218
Zucht, het is wat hijig en koud en we durven weer massaal geen gas te geven... 65@80, 95@100, etc. Gister ook al zo'n figuur. Oehoe, een bocht in de N242, laat ik daar maar met 40 doorheen gaan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:27:52 #84
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168239263
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ja dat is altijd zo daar. Schofterig gedrag is dat inderdaad.. niemand maar dan ook niemand gaat daar tanken. Rijden allemaal daar langs en vlak erna zitten ze te duwen dat ze weer willen invoegen.
Ik sta daar elke dag... :'(
Voor dat volk mogen ze van mij een soort van huftercheck invoeren. Volk wat zonder te tanken/stoppen langs het tankstation komt even aan de kant zetten en de auto doorzoeken. Denk dat het snel stopt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_168239665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef x3ro het volgende:

[..]

Voor dat volk mogen ze van mij een soort van huftercheck invoeren. Volk wat zonder te tanken/stoppen langs het tankstation komt even aan de kant zetten en de auto doorzoeken. Denk dat het snel stopt.
230 euro doet al pijn genoeg bij de leaserijder.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168239927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

230 euro doet al pijn genoeg bij de leaserijder.
Wat het zijn alleen maar leaserijders die dat kunstje flikken :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168239984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef x3ro het volgende:

[..]

Voor dat volk mogen ze van mij een soort van huftercheck invoeren. Volk wat zonder te tanken/stoppen langs het tankstation komt even aan de kant zetten en de auto doorzoeken. Denk dat het snel stopt.
Gehehe ja inderdaad. Ik ken ook iemand die dat elke keer zelf zegt te doen. Het is wel een bepaald soort volk zeg maar...

Dichtrijden gaat vaak ook niet. Je zult toch een bepaalde afstand tot de voorganger moeten hebben. Anders zit je constant op de rem en heb je dat weer, heb je voor je het weet zelf een aanrijding.

Aantal km verderop bij Leende heb je altijd van die simpele zielen die meteen na het invoegen ook helemaal in 1 keer naar de linker baan toe gaan. Aaarghh... het is ook gezeik na gezeik op dat stuk.

Maar dat stuk snelweg verbreden doen ze niet. Ik heb net voor de kerst de brief binnen gehad voor het spits mijden op de A2. Als je je kenteken op geeft en niet meer gesignaleerd wordt tijdens de spits kun je sparen voor kortingscodes bij de MediaMarkt etc. Tot 71 euro per maand.

Nou ik dacht al van te voren niemand KAN dat überhaupt omdat de baas je gewoon op tijd op werk verwacht. En als je erna vertrekt ben je laat, vertrek je voor de spits ben je te vroeg. En inderdaad de spits daar is sinds het initiatief gestart is begin dit jaar niet veranderd, ook niet een beetje.
  woensdag 18 januari 2017 @ 11:31:36 #88
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168240269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zucht, het is wat hijig en koud en we durven weer massaal geen gas te geven... 65@80, 95@100, etc. Gister ook al zo'n figuur. Oehoe, een bocht in de N242, laat ik daar maar met 40 doorheen gaan.
Op de N242 ook echt, wáárom? :') _O-
pi_168240556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wat het zijn alleen maar leaserijders die dat kunstje flikken :')
Het zijn toch voornamelijk Audi A4 1.4tjes, Golf GTE's en Outlanders die ik het kunstje zie flikken.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168240604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Het zijn toch voornamelijk Audi A4 1.4tjes, Golf GTE's en Outlanders die ik het kunstje zie flikken.
Je noemt nu 2 auto's op die voordelig in de lease zijn waren. Ik ken niemand met prive een Outlander of Golf GTE
pi_168240624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:49 schreef alpeko het volgende:

[..]

Je noemt nu 2 auto's op die voordelig in de lease zijn waren.
That's my point.
Leaserijders zijn de as van het kwaad.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168240643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

That's my point.
Leaserijders zijn de as van het kwaad.
"Toch" impliceerde iets anders
pi_168240718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:51 schreef alpeko het volgende:

[..]

"Toch" impliceerde iets anders
?
Nee.
Of Ruigbaard is niet zoals ik dacht sarcastisch maar dat zou een rare repliek zijn op mijn eerste opmerking.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168240758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

?
Nee.
Of Ruigbaard is niet zoals ik dacht sarcastisch maar dat zou een rare repliek zijn op mijn eerste opmerking.
Ik snap je punt nu ja ;) Je hebt gelijk denk ik :)
  FOK!fotograaf woensdag 18 januari 2017 @ 20:53:04 #95
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168253906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:31 schreef Voszje het volgende:

[..]

Op de N242 ook echt, wáárom? :') _O-
Ja, weet ik veel. Net als wanneer je van de A9 komt en de weg de N242 wordt, daar bij die autodealer komen steevast hele bevolkingsgroepen naar links als er iets rechts rijdt op de rijstrook die erbij komt (en geen invoeger wordt). Achterlijk volk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168256533
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 00:12 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal gelijk hoor, maar dat geeft me tenminste enigszins een wraakgevoel :@. Kinderachtig ik weet het, doe het ook zelden omdat ik zoals ik al zei zo'n situaties niet vaak meemaak omdat ik bijn nooit in de spits rij. :P

Als het dagelijkse kost was zou het wel een zeer grote frustratie zijn.
Naar mijn mening moet er ook een inhaalverbod zijn vanaf de ritsstrook bij file.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168256707
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:14 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Gehehe ja inderdaad. Ik ken ook iemand die dat elke keer zelf zegt te doen. Het is wel een bepaald soort volk zeg maar...

Dichtrijden gaat vaak ook niet. Je zult toch een bepaalde afstand tot de voorganger moeten hebben. Anders zit je constant op de rem en heb je dat weer, heb je voor je het weet zelf een aanrijding.

Aantal km verderop bij Leende heb je altijd van die simpele zielen die meteen na het invoegen ook helemaal in 1 keer naar de linker baan toe gaan. Aaarghh... het is ook gezeik na gezeik op dat stuk.

Maar dat stuk snelweg verbreden doen ze niet. Ik heb net voor de kerst de brief binnen gehad voor het spits mijden op de A2. Als je je kenteken op geeft en niet meer gesignaleerd wordt tijdens de spits kun je sparen voor kortingscodes bij de MediaMarkt etc. Tot 71 euro per maand.

Nou ik dacht al van te voren niemand KAN dat überhaupt omdat de baas je gewoon op tijd op werk verwacht. En als je erna vertrekt ben je laat, vertrek je voor de spits ben je te vroeg. En inderdaad de spits daar is sinds het initiatief gestart is begin dit jaar niet veranderd, ook niet een beetje.
Binnen de spits x snelweggebruikers met vertraging, totale uren aan vertraging tegen minimumloon, mensen binnen de spits dit laten betalen als ze de weg op willen.....
Maar Nederland wilt niet aan een kilometer kastje. Economisch zou het wel enigszins terecht zijn.Tijd is immers geld, en een verbreding van de snelweg is ook geld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 18 januari 2017 @ 22:24:51 #98
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168257289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:53 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel. Net als wanneer je van de A9 komt en de weg de N242 wordt, daar bij die autodealer komen steevast hele bevolkingsgroepen naar links als er iets rechts rijdt op de rijstrook die erbij komt (en geen invoeger wordt). Achterlijk volk.
Oh daar inderdaad. Heel bijzonder altijd. _O-
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2017 @ 16:47:34 #99
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168270769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 22:24 schreef Voszje het volgende:

[..]

Oh daar inderdaad. Heel bijzonder altijd. _O-
Bij de Intratuin even verderop is het niet veel beter. En de andere richting op bij de Ranzijn.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:39:07 #100
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168273211
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:47 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Bij de Intratuin even verderop is het niet veel beter. En de andere richting op bij de Ranzijn.
Voor de Intratuin ga ik er eigenlijk altijd af. :P Richting Ranzijn met die invoegstrook is ook altijd wel een zooitje met mensen die dan invoeghulp verlenen, dat gaat 9 van de 10 keer ook echt heel ondoordacht volgens mij. Het is allemaal een beetje paniekerig als het wat drukker is.
pi_168276108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef x3ro het volgende:

[..]

Voor dat volk mogen ze van mij een soort van huftercheck invoeren. Volk wat zonder te tanken/stoppen langs het tankstation komt even aan de kant zetten en de auto doorzoeken. Denk dat het snel stopt.
Niks hufterigs aan, als ze de lokale snelheidslimieten in acht nemen zou er niks aan de hand moeten zijn, wel van mening dat snelheidsovertreders daar wel bekeurd zouden mogen worden.
Niks mis aan een beetje file ontwijken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 januari 2017 @ 20:31:04 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168276166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:29 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Niks hufterigs aan, als ze de lokale snelheidslimieten in acht nemen zou er niks aan de hand moeten zijn, wel van mening dat snelheidsovertreders daar wel bekeurd zouden mogen worden.
Niks mis aan een beetje file ontwijken.
Behalve dan dat je de file langer maakt, het onnodig een onveilige situatie creëert, irritatie geeft, gewoon triest is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168276252
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Behalve dan dat je de file langer maakt, het onnodig een onveilige situatie creëert, irritatie geeft, gewoon triest is.
Als je de snelheidslimiet in acht neemt, is er geen enkele onveilige situatie.
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2017 @ 20:45:35 #104
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168276700
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Behalve dan dat je de file langer maakt, het onnodig een onveilige situatie creëert, irritatie geeft, gewoon triest is.
Als er file is en ik kom invoegen vanaf het secundaire wegennet, dan voel ik ook niet altijd de behoefte om meteen bij het eerste blokje aan te sluiten. Zeker als ik weet dat de file niet op mijn route staat, maar bijvoorbeeld bij de splitsing die over 500 meter is op de linker baan terwijl ik de weg naar rechts moet hebben.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 januari 2017 @ 20:58:30 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168277170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:33 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Als je de snelheidslimiet in acht neemt, is er geen enkele onveilige situatie.
Invoegen is per definitie een onveilige situatie, daar gebeuren de meeste ongelukken.

En je bent gewoon in en in triest als je zo de file omzeilt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168277731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:29 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Niks hufterigs aan, als ze de lokale snelheidslimieten in acht nemen zou er niks aan de hand moeten zijn, wel van mening dat snelheidsovertreders daar wel bekeurd zouden mogen worden.
Niks mis aan een beetje file ontwijken.
Zulke mensen verergeren juist een file. Ze zijn alleen te dom om dat in te zien en derhalve een rijbewijs niet waard.
pi_168277811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als er file is en ik kom invoegen vanaf het secundaire wegennet, dan voel ik ook niet altijd de behoefte om meteen bij het eerste blokje aan te sluiten. Zeker als ik weet dat de file niet op mijn route staat, maar bijvoorbeeld bij de splitsing die over 500 meter is op de linker baan terwijl ik de weg naar rechts moet hebben.
Dat is uiteraard iets anders dan onnodig invoegen. Als je invoegt omdat je er net af ben gegaan om een paar meter te winnen, dan hinder je dus onnodig het verkeer dat wel fatsoen heeft.
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:16:35 #108
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_168277895
Ik snap mensen die op de snelweg de behoefte voelen om met hun ruitenwisservloeistof te spelen ook niet. Of het nu is om degene achterop iets duidelijk te maken of omdat ze in plaats van een bril te dragen met schone ruiten hun zicht willen vergroten ... het komt hoe dan ook op mijn ruit terecht.
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2017 @ 21:17:20 #109
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168277921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik snap mensen die op de snelweg de behoefte voelen om met hun ruitenwisservloeistof te spelen ook niet. Of het nu is om degene achterop iets duidelijk te maken of omdat ze in plaats van een bril te dragen met schone ruiten hun zicht willen vergroten ... het komt hoe dan ook op mijn ruit terecht.
Ik heb een hekel aan vieze ruiten, maar probeer zoveel als mogelijk te sproeien op lage snelheid. Komt er meer op mijn voorruit.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:26:26 #110
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_168278244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan vieze ruiten, maar probeer zoveel als mogelijk te sproeien op lage snelheid. Komt er meer op mijn voorruit.
Ja, als je tussen de vrachtwagens rijdt of het 04:00 is, prima. Maar heb het éénmaal gebruikt zien worden terwijl de auto gekleefd werd door een ander en ik op de baan ernaast mijn ding deed, en de andere keer hield ik mogelijk niet genoeg afstand ... ik ben ook niet heilig. Maar begrijpen doe ik het niet.
pi_168278295
Ja echt zonde, denk dat je boven de 100 echt 3/4 wegspoelt over je dak. Daarnaast paar seconden geen zicht. Trek nu aan mijn hendeltje onderaan de afrit en bij stoplicht.
.
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2017 @ 21:30:09 #112
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168278374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:26 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ja, als je tussen de vrachtwagens rijdt of het 04:00 is, prima. Maar heb het éénmaal gebruikt zien worden terwijl de auto gekleefd werd door een ander en ik op de baan ernaast mijn ding deed, en de andere keer hield ik mogelijk niet genoeg afstand ... ik ben ook niet heilig. Maar begrijpen doe ik het niet.
Als het gesneeuwd heeft, kan ik best vaak sproeien. Doordat anderen hun zooi niet van het dak halen, wordt mijn raam vies van de stuifsneeuw. En daar heb ik een hekel aan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 19 januari 2017 @ 21:31:02 #113
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_168278406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als het gesneeuwd heeft, kan ik best vaak sproeien. Doordat anderen hun zooi niet van het dak halen, wordt mijn raam vies van de stuifsneeuw. En daar heb ik een hekel aan.
Hmm. Ik maak pas een winter mee in mijn auto. Dan snap ik dat je het vaker doet.
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2017 @ 21:32:23 #114
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168278454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:31 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hmm. Ik maak pas een winter mee in mijn auto. Dan snap ik dat je het vaker doet.
Het stomme is, als het echt sneeuwt dan kan je gewoon wisseren en heb je maar weinig last van de sneeuw, maar die stuifzooi van andere auto's af, dat is erg.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168318249
Mensen die 50 rijden op een 80 weg :')

Rijbewijs inleveren. U doet niet meer mee.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168320542
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die 50 rijden op een 80 weg :')

Rijbewijs inleveren. U doet niet meer mee.
Compleet legaal.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 januari 2017 @ 14:23:25 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168320589
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Compleet legaal.
Het levert een gevaarlijke situatie op. Derhalve dom.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168320619
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die 50 rijden op een 80 weg :')

Rijbewijs inleveren. U doet niet meer mee.
Sorry, mijn tractor kon niet sneller.
.
pi_168320627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 20:29 schreef Carlos93 het volgende:


Niks mis aan een beetje file ontwijken.
Prima zolang dat niet ten koste gaat van anderen die ook in de file staan. En dat is wel het geval.
pi_168325843
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Compleet legaal.
Wat Nattekat zegt. En daarbij hinder je gewoon ander verkeer. Je rijdt immers bijna de helft langzamer.
Ik reed 50 op de teller. Echt snelheid bij mij was 40km/h :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168327577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik snap mensen die op de snelweg de behoefte voelen om met hun ruitenwisservloeistof te spelen ook niet. Of het nu is om degene achterop iets duidelijk te maken of omdat ze in plaats van een bril te dragen met schone ruiten hun zicht willen vergroten ... het komt hoe dan ook op mijn ruit terecht.
Ik doe dat wel eens als er iemand aan het kleven is, het liefst zoveel mogelijk :)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:39:26 #122
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_168329616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 20:33 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Ik doe dat wel eens als er iemand aan het kleven is, het liefst zoveel mogelijk :)
Je kan ook op de rem trappen om je punt te maken.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 januari 2017 @ 22:15:12 #123
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168330728
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Je kan ook op de rem trappen om je punt te maken.
Ik hoop heel hard dat eenieder die op zijn rem trapt om een punt te maken op de snelweg dit doet terwijl er politie bij hem in de buurt rijdt. Dan kan je namelijk je rijbewijs inleveren op basis van artikel 5. En imho terecht, mongolide gedrag.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168332673
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:39 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Je kan ook op de rem trappen om je punt te maken.
Ja dat zou ook kunnen, maar als jij dan een ongeluk veroorzaakt kan je dat je hele leven meenemen...
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 22 januari 2017 @ 00:17:43 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168333473
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Ja dat zou ook kunnen, maar als jij dan een ongeluk veroorzaakt kan je dat je hele leven meenemen...
Ja, net als je portemonnee, je ID kaart en je telefoon.. doe niet zo dramatisch man _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168335368
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, net als je portemonnee, je ID kaart en je telefoon.. doe niet zo dramatisch man _O-
Zo dramatisch is deze reactie niet.
Als je er ooit bij betrokken bent geweest en er (onterecht) de schuld van krijgt blijf je jezelf tóch schuldig voelen. Ook al kon je er niks aan doen, het kutgevoel blijft.
En ja, ik weet waar ik het over heb en jij blijkbaar niet.
Beetje minder nonchalant doen over zoiets zou wel gepast zijn imho.

[ Bericht 0% gewijzigd door vannelle op 22-01-2017 03:55:38 ]
pi_168340691
Als je net getankt hebt en je wil dat tankding weer terughangen, maar dat hij dan nog benzine lekt :') op de auto zelf ;( ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 22 januari 2017 @ 13:25:23 #128
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168340883
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je net getankt hebt en je wil dat tankding weer terughangen, maar dat hij dan nog benzine lekt :') op de auto zelf ;( ...
Dat ding moet je ook uitschudden net als je p.. Oh wacht ;(
pi_168340988
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je net getankt hebt en je wil dat tankding weer terughangen, maar dat hij dan nog benzine lekt :') op de auto zelf ;( ...
Als je benzine van je auto wil afhalen zou ik het eens met een lucifer proberen
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat ding moet je ook uitschudden net als je p.. Oh wacht ;(
:D

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 13:29:19 ]
pi_168341181
Nog erger, mensen die bij diesel, niet afschudden. Hele vulpistool vettig.

Positief, laatste zat een pin in, zodat je hem kon vastzetten. Lekker handsfree tanken.
.
pi_168341200
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat ding moet je ook uitschudden net als je p.. Oh wacht ;(
;(
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als je benzine van je auto wil afhalen zou ik het eens met een lucifer proberen

[..]

:D
:{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 13:52:10 #132
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168341695
Mijn auto heeft onder de vuldop een gaatje zodat gemorste benzine niet over de lak weg stroomt. Geen idee waar het wel blijft :')

Het zal wel via de vulslang onder in de wielkast eindigen.
  zondag 22 januari 2017 @ 14:38:13 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168343066
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn auto heeft onder de vuldop een gaatje zodat gemorste benzine niet over de lak weg stroomt. Geen idee waar het wel blijft :')

Het zal wel via de vulslang onder in de wielkast eindigen.
Loopt gewoon op straat via een slangetje idd. daarom is het vaak een gore zooi bij tankstations bij de dieselpomp.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 14:51:48 #134
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168343446
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Loopt gewoon op straat via een slangetje idd. daarom is het vaak een gore zooi bij tankstations bij de dieselpomp.
Al mij vorige auto's hadden dat niet, na de eerste bocht had je zo'n mooi benzinespoor uit je tankdop lopen :')
  zondag 22 januari 2017 @ 14:53:17 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168343473
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Al mij vorige auto's hadden dat niet, na de eerste bocht had je zo'n mooi benzinespoor uit je tankdop lopen :')
Dan wordt het tijd voor een nieuwe tankdop, of iig het rubber.. zit wel een ontluchtingsgaatje in, maar dat maakt nauwelijks een benzinespoor als je niet driftend over rotondes gaat.,


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 15:16:05 #136
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168343938
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd voor een nieuwe tankdop, of iig het rubber.. zit wel een ontluchtingsgaatje in, maar dat maakt nauwelijks een benzinespoor als je niet driftend over rotondes gaat.,


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was meer van het knoeien naast de vuldop :')
pi_168343980
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je net getankt hebt en je wil dat tankding weer terughangen, maar dat hij dan nog benzine lekt :') op de auto zelf ;( ...
Je moet hem dan ook altijd even laten uitdruipen zodra de pomp afslaat. Er zit altijd wat in de slang.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168343991
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 13:36 schreef Fer het volgende:
Nog erger, mensen die bij diesel, niet afschudden. Hele vulpistool vettig.

Positief, laatste zat een pin in, zodat je hem kon vastzetten. Lekker handsfree tanken.
Hey zal ik je een geheim verklappen? Er hangen plastic handschoentjes bij de pomp. ;)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168344414
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Je moet hem dan ook altijd even laten uitdruipen zodra de pomp afslaat. Er zit altijd wat in de slang.
Ja, dat begrijp ik.

Alleen valt het de laatste tijd op dat het extreem blijft nadruppelen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_168344628
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik.

Alleen valt het de laatste tijd op dat het extreem blijft nadruppelen :')
Misschien hebben ze last van een druiper en heerst het.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 22 januari 2017 @ 16:24:11 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168345275
Van die mensen die nog een beetje bijknijpen als de slang al is afgeslagen. Zodat er nog een scheutje extra in de tank kan.
  zondag 22 januari 2017 @ 16:25:09 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168345299
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef kaasplankje het volgende:
Van die mensen die nog een beetje bijknijpen als de slang al is afgeslagen. Zodat er nog een scheutje extra in de tank kan.
Doe ik ook, scheelt bij sommige pompen gewoon 5 liter. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 22 januari 2017 @ 16:31:15 #143
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168345433
Keer een dame op leeftijd moeten helpen bij de pomp. Die snapte maar niet waarom er geen benzine meer de tank in ging. Die had dat ding zo ver ingeknepen dat ze inmiddels een tank vol met schuim had, met rustig tanken ging er nog 30 liter bij ;(
  User die het meest klaagt 2022 zondag 22 januari 2017 @ 16:43:27 #144
414785 sirdanilot
pi_168345753
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef kaasplankje het volgende:
Van die mensen die nog een beetje bijknijpen als de slang al is afgeslagen. Zodat er nog een scheutje extra in de tank kan.
Dat deed mijn vader ook altijd en ik mocht vaak tanken (vond ik leuk) en ik moest het van hem ook zo doen. Altijd nog schudden voor de extra druppeltjes.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168347266
Anti-irritatie vandaag (mag ook weleens genoemd worden), namelijk sociaal gedrag bij de pomp: eerst een meneer die mij aan zag sluiten en eerst de auto even alvast vooruit zette en daarna nog even wat dingetjes ging doen. (Normale gang van zaken is dat zo iemand faliekant blijft zitten narekenen wat hij nu getankt heeft, even een sigaretje rolt, wat met paperassen rommelt en dan pas wedgrijdt). Daarna bleef er ook nog een auto voor de pomp ernaast vriendelijk wachten totdat ik uitgestapt was, zodat ik me niet half de deur uit hoefde te wurgen. Zo kan het ook, zelfs in Zwolle ^O^

En dan nu de tweewekelijkse irritatie bij diezelfde pomp: half Zwolle dat daar zijn auto parkeert bij thuiswedstrijden van PEC, en dan ook echt zo dat je er bijna niet in- of uitkomt. Al een keer een discussie gehad met een hersenloze doos die haar gebakje echt recht voor de pomp wilde parkeren "omdat ze op iemand moest wachten in het stadion". Vorige week toen Ajax langskwam stonden de auto's ook echt op de invoegstrook zodat je gevaarlijke situaties kreeg als je daarlangs wilde kruipen, want dan reed je al half op de rijbaan. Bij sommige mensen gaat het licht echt uit bij het idee van "gratis" blijkbaar.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168347473
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef kaasplankje het volgende:
Van die mensen die nog een beetje bijknijpen als de slang al is afgeslagen. Zodat er nog een scheutje extra in de tank kan.
Ik heb het zo geleerd van m'n pa :') Als die afslaat nog één knijpje en dan klaar.

Ik ging er vanuit dat dat the way to go was :@
  zondag 22 januari 2017 @ 17:46:12 #147
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_168347657
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hey zal ik je een geheim verklappen? Er hangen plastic handschoentjes bij de pomp. ;)
Nou, vaker niet dan wel.
pi_168348604
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nou, vaker niet dan wel.
Onbemande pomps zijn een ramp. Daarom pak ik altijd gelijk een stuk of 20 van die dingen. Voorraadje voor in de auto. :Y)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168349112
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Onbemande pomps zijn een ramp. Daarom pak ik altijd gelijk een stuk of 20 van die dingen. Voorraadje voor in de auto. :Y)
...met als gevolg dat ze altijd op zijn, wat weer een irritatie is voor anderen ;)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168349271
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:30 schreef Jihawti het volgende:

[..]

...met als gevolg dat ze altijd op zijn, wat weer een irritatie is voor anderen ;)
Dat valt wel mee hoor. Een goede pomp controleert dagelijks de voorraad van die dingen. Plus, er hangen altijd op meerdere plekken wel een voorraad. Vaak per pomp of per 2 pompen. Dus neuh, het zal wel meevallen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168350105
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 18:34 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Een goede pomp controleert dagelijks de voorraad van die dingen. Plus, er hangen altijd op meerdere plekken wel een voorraad. Vaak per pomp of per 2 pompen. Dus neuh, het zal wel meevallen.
bij de makro (groningen) heb ik ze al tijden niet meer gezien.. :? wel papiertjes dus dan die maar gebruiken :P

en verder tot het randje voltanken natuurlijk :P
  zondag 22 januari 2017 @ 19:22:04 #152
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168350579
Elke keer tot het randje vullen rijdt natuurlijk wel duurder dan steeds max. 10-15 liter in je tank hebben :+
  zondag 22 januari 2017 @ 20:32:46 #153
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_168352646
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 17:30 schreef Jihawti het volgende:
Anti-irritatie vandaag (mag ook weleens genoemd worden), namelijk sociaal gedrag bij de pomp: eerst een meneer die mij aan zag sluiten en eerst de auto even alvast vooruit zette en daarna nog even wat dingetjes ging doen. (Normale gang van zaken is dat zo iemand faliekant blijft zitten narekenen wat hij nu getankt heeft, even een sigaretje rolt, wat met paperassen rommelt en dan pas wedgrijdt).
Bij de pomp waar ik vaak lpg tank is het gangbaar om, als iemand aansluit terwijl je aan het tanken bent, direct na het tanken in de auto te stappen en even naar de parkeerplaats een paar meter verderop te rijden en daarna pas binnen af te rekenen. Ik maak dat bij benzinerijders eigenlijk nooit mee. Komt die hoffelijkheid vaker voor? Ik vind het altijd wel iets moois.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 22 januari 2017 @ 20:35:59 #154
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_168352756
Irritatie (van gisteren): kutbejaarde die het nodig vond om vlak voor me de rotonde op te klappen en vervolgens niet door te rijden. En me dan uiterst afkeurend aankijken als ik hem verderop op een volkomen legale wijze inhaal. Stort dan lekker in elkaar met je verschoten kleine kutauto erbij.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_168353125
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doe ik ook, scheelt bij sommige pompen gewoon 5 liter. :)
Ik doe het niet meer, ooit een die niet afsloeg met bijknijpen. Na 10l bijknijpen maar gestopt, kwam ik na afrekenen terug, hele plas diesel onder mijn 307.
.
  zondag 22 januari 2017 @ 20:50:01 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168353210
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Bij de pomp waar ik vaak lpg tank is het gangbaar om, als iemand aansluit terwijl je aan het tanken bent, direct na het tanken in de auto te stappen en even naar de parkeerplaats een paar meter verderop te rijden en daarna pas binnen af te rekenen. Ik maak dat bij benzinerijders eigenlijk nooit mee. Komt die hoffelijkheid vaker voor? Ik vind het altijd wel iets moois.
In veel landen is dat normaal, zeker als het druk is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 22 januari 2017 @ 20:50:32 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168353231
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:47 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik doe het niet meer, ooit een die niet afsloeg met bijknijpen. Na 10l bijknijpen maar gestopt, kwam ik na afrekenen terug, hele plas diesel onder mijn 307.
Ja, je kunt ook opletten wat je staat te doen natuurlijk :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168354406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 21:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik snap mensen die op de snelweg de behoefte voelen om met hun ruitenwisservloeistof te spelen ook niet. Of het nu is om degene achterop iets duidelijk te maken of omdat ze in plaats van een bril te dragen met schone ruiten hun zicht willen vergroten ... het komt hoe dan ook op mijn ruit terecht.
Zondag 8 januari kwam ik terug uit Frankrijk, overal ijzel, dus er werd flink gestrooid. Op een gegeven moment reed ik in een auto met matglazen ramen, aan alle kanten. Dus voorzichtig sproeien en wissen. Snel rijden was er niet bij, die pekelwagens reden 3 breed met 60 over de autoroute.
Maar mijn punt is: als er veel gestrooid wordt en het is verder droog dan moet je wel, je wilt wel iets kunnen zien.

Bij een tankstation gestopt om ook mijn zijruiten te kunnen ontpekelen. "Vroegâh" hadden ze daar als service emmers met vocht en wissers staan. Nu niet meer merkte ik. 7 x op en neer met mijn bronwaterflesje naar de toiletten. (Gelukkig gratis langs de autoroute in Frankrijk en in Luxemburg).
  zondag 22 januari 2017 @ 21:58:26 #159
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_168355491
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
als er veel gestrooid wordt en het is verder droog dan moet je wel, je wilt wel iets kunnen zien.
Dat begrijp ik.

Allicht dat mensen te weinig in hun achteruitkijkspiegel kijken. Dat is natuurlijk ook een verklaring.
pi_168358650
Qua tanken maak ik het dus nogal bont, begrijp ik nu. Zodra de pomp afslaat haal ik de vulslang zo'n 10cm uit de vulopening en tank door tot hij weer afslaat.
Daarna haal ik de vulslang helemaal uit de vulopening en laat de benzine echt tót aan de schroefdraad van de dop komen. Bij warm weer stop ik iets eerder, benzine zet nogal uit en dan gaat hij alsnog lekken, thuis.
En ja, het verschil tussen de eerste keer afslaan en waar ik uiteindelijk mee stop is een liter of 6. Scheelt toch weer ruim 100km rijden.
pi_168359417
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 21:58 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.

Allicht dat mensen te weinig in hun achteruitkijkspiegel kijken. Dat is natuurlijk ook een verklaring.
Mijn achterruit is bijna zwart van smurrie en troep, valt inderdaad weinig te zien.
.
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 23:48:43 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168359888
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef kaasplankje het volgende:
Van die mensen die nog een beetje bijknijpen als de slang al is afgeslagen. Zodat er nog een scheutje extra in de tank kan.
Waarom is dat een irritatie, als iedereen dat doet betekend gaat minder tankbeurten dus minder wachten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!fotograaf maandag 23 januari 2017 @ 00:08:41 #163
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168360506
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Bij de pomp waar ik vaak lpg tank is het gangbaar om, als iemand aansluit terwijl je aan het tanken bent, direct na het tanken in de auto te stappen en even naar de parkeerplaats een paar meter verderop te rijden en daarna pas binnen af te rekenen. Ik maak dat bij benzinerijders eigenlijk nooit mee. Komt die hoffelijkheid vaker voor? Ik vind het altijd wel iets moois.
Ik werd van de week afkeurend aangekeken toen ik om de auto's heen reed en een vrije pomp pakte op het achterste eiland in plaats van het voorste eiland. Ding was leeg toen ik aan kwam, sloot netjes aan, gaf een flitser door op mijn telefoon en was toen nog leeg (minuut later). Dan ga ik niet nog langer in de rij staan als stom schaap (er stonden nog 2 auto's voor mij), maar ga ik daar lekker staan tanken.

Met de auto van mijn vader bij een LPG pomp ooit een keer een boos figuur gehad. Die had zijn auto daar geparkeerd (kwam net voor mij aanrijden, stapte uit en liep naar binnen), pomp was alleen aan de linkerkant te berijden, dus ik stond strak met de rechter zijkant langs zijn linkerkant, dus moest hij wachten totdat ik klaar was (en ik uiteraard betaald had, in de auto zat, kilometerstand had opgeschreven, dagteller had gereset en het bonnetje had opgeruimd). :W :W
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168362191
quote:
13s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Irritatie (van gisteren): kutbejaarde die het nodig vond om vlak voor me de rotonde op te klappen en vervolgens niet door te rijden. En me dan uiterst afkeurend aankijken als ik hem verderop op een volkomen legale wijze inhaal. Stort dan lekker in elkaar met je verschoten kleine kutauto erbij.
Rotondes waarbij het verkeer op de rotonde geen voorrang heeft moeten verboden worden.
Ik snap dat je officiëel een andere weg inslaat, ook al ga je rechtdoor op de rotonde, maar die fietsers zijn gewoon bloedirritant en hebben een veel beter overzicht van de verkeerssituatie dan jij op de rotonde.

En het is zó geweldig om te wachten op een rotonde als er een kilometer lange stoet aankomt van scholieren waardoor je gewoon een gridlock krijgt van auto's :(

I feel kinda Locrian today
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 januari 2017 @ 01:01:21 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168362244
Gridlock, zo heet dat dus :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 23 januari 2017 @ 17:24:26 #166
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168376748
Mensen die 120+ rijden in dichte mist met mist achterlichten aan.
.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:14:38 #168
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168390456
idioten die in de mist vanmorgen rondrijden met een te hoge snelheid en elke lamp die ze maar hebben op de auto op volle kracht aan. En dan boos worden als ik wat voorzichtiger rijd op een donkere bosweg in de mist. Sterf !!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  FOK!fotograaf dinsdag 24 januari 2017 @ 12:38:27 #169
842 Zorro
Z
pi_168393444
Vanochtend een auto met mistachterlicht. Minimaal een kilometer zicht :')
Ik zit erachter en doe mijn groot licht aan (binnenweg, niemand had er last van verder) in de hoop dat ie het snapt. Gaat ie eerst een keer op de rem staan ( :') ), zet dan zijn mistlamp uit. Ik denk aha! Hij snapt het! en doe mijn groot licht meteen uit. Zet ie zijn mistachterlicht weer aan, was ie daarmee aan het seinen ... :') x veel. Gelukkig ging hij toen rechtdoor waar ik af moest slaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_168393590
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die maar 1 autolengte aan licht voor zich hebben op een onverlichte weg |:(
Dus dat werd een botsing?
pi_168399303
Op de autobahn, een dikke 328i cabriolet met MIL'F in het kenteken. Kijk je erin, twee lelijke gesluierde haakneuzen :r
.
pi_168400071
Vrouwen op de snelweg in België die in de middelste van 3 banen rijden, het knipperlicht naar links aan doen, ruimte krijgen, vervolgens niet gaan, oogcontact met de bestuurder maken, en dan nog steeds niet gaan.

Wil je nou naar links of niet?
Je maakt nog eens wat mee vanuit de bijrijdersstoel...
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_168400150
Irritatie van de dag: een steentje tegen de voorruit :( Oplossing: alle steentjes uitzetten naar Legoland.
pi_168400216
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:52 schreef Fer het volgende:
Op de autobahn, een dikke 328i cabriolet met MIL'F in het kenteken. Kijk je erin, twee lelijke gesluierde haakneuzen :r
Hebben joden tegenwoordig ook al een sluier :D :P?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 18:40:33 ]
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 19:32:09 #175
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168401484
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 00:59 schreef starla het volgende:

[..]

Rotondes waarbij het verkeer op de rotonde geen voorrang heeft moeten verboden worden.
Ik snap dat je officiëel een andere weg inslaat, ook al ga je rechtdoor op de rotonde, maar die fietsers zijn gewoon bloedirritant en hebben een veel beter overzicht van de verkeerssituatie dan jij op de rotonde.

En het is zó geweldig om te wachten op een rotonde als er een kilometer lange stoet aankomt van scholieren waardoor je gewoon een gridlock krijgt van auto's :(

[ afbeelding ]
Wat mijn ergernis is: automobilisten die fietsers voorrang geven bij een rotonde, die helemaal geen voorrang hebben. En dat ik er dus eigenlijk er niet op reken dat er ineens voorrang verleend wordt :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_168401891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat mijn ergernis is: automobilisten die fietsers voorrang geven bij een rotonde, die helemaal geen voorrang hebben. En dat ik er dus eigenlijk er niet op reken dat er ineens voorrang verleend wordt :{
Sowieso mensen die ineens de regels gaan negeren om "vriendelijk" (lees: gevaarlijk) te doen. Vandaag stond ik te wachten tot een auto van rechts voor mij langs af zou slaan. Ik stond nog op een uitrit ook. Hij ging maar niet, ging maar niet, ging ie ineens staan seinen dat ik maar eerst moest. Was geen enkele noodzaak toe, hij kon er gewoon langs, alles stroomde goed door. Ja, totdat ik en alles achter hem en mij voor Jan Piet Hein Snot stonden te wachten en hij maar niet kwam. :?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_168403558
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, gewoon een beetje opletten voor 2. En genoeg afstand houden.
Dan zit je ook te overdrijven met maar 1 autolengte licht.
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 20:58:28 #179
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168403831
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:58 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh, je was erbij? :{
Dus als ik het goed begrijp naderde jij iemand met 1 autolengte licht die je op 4 meter afstand pas zag en je reed toen hoe hard?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 21:00:07 ]
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 21:01:52 #181
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_168403929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp naderde jij iemand met 1 autolengte licht die je op 4 meter afstand pas zag en je reed toen hoe hard?
Je kan iemand best van achteren naderen en dan bij veilig inhalen constateren dat iemand maar 1 autolengte voor zich aan het verlichten is met zijn/haar automobiel.
pi_168403960
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:01 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je kan iemand best van achteren naderen en dan bij veilig inhalen constateren dat iemand maar 1 autolengte voor zich aan het verlichten is met zijn/haar automobiel.
Omschrijf de situatie dan wat duidelijker, hier hebben we niks aan.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:06:10 #183
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_168404087
DHL busje dat in het donker en in de mist half op de stoep, half op de weg stil gaat staan zonder waarschuwingslichten of überhaupt iets van verlichting. Ik snap dat je een pakketje moet afleveren maar zorg er in ieder geval voor dat je zichtbaar bent...
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  woensdag 25 januari 2017 @ 09:22:20 #184
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_168412641
Waarom blijven mensen altijd op de middelste baan plakken op een driebaansweg...

In ander nieuws. Gister heeft mijn auto de APK weer doorstaan, in maart omruilen voor mijn nieuwe! ^O^
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_168412657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 09:22 schreef Pizzahut het volgende:
Waarom blijven mensen altijd op de middelste baan plakken op een driebaansweg...

In ander nieuws. Gister heeft mijn auto de APK weer doorstaan, in maart omruilen voor mijn nieuwe! ^O^
van baan wisselen is eng
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:29:46 #186
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168413633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:14 schreef karr-1 het volgende:
idioten die in de mist vanmorgen rondrijden met een te hoge snelheid en elke lamp die ze maar hebben op de auto op volle kracht aan. En dan boos worden als ik wat voorzichtiger rijd op een donkere bosweg in de mist. Sterf !!
Sowieso was het gister rampzalig met idioten met hun mistlichten aan.
Sommige ook nog eens in de bebouwde kom :')
pi_168413723
Idiote Belg met constant grootlicht achter me. Mijn auto maar aan de kant gezet en hem voorbij gelaten. Als je niet weet hoe je auto werkt pak dan lekker de fiets
  woensdag 25 januari 2017 @ 10:51:39 #188
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168413893
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Sowieso was het gister rampzalig met idioten met hun mistlichten aan.
Sommige ook nog eens in de bebouwde kom :')
Precies dat idd. Hoe vaak het ook herhaald word, er zijn nog steeds mensen die geen idee hebben wanneer en hoe je een mistlicht gebruikt. de situatie waarin het gerechtvaardigd is komt in NL niet zo heel vaak voor.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:01:40 #189
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168413995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Precies dat idd. Hoe vaak het ook herhaald word, er zijn nog steeds mensen die geen idee hebben wanneer en hoe je een mistlicht gebruikt. de situatie waarin het gerechtvaardigd is komt in NL niet zo heel vaak voor.
Het is erg goed dat ik het regelmatig op RTL Weer het uitgelegd zie worden door Helga maar voor de rest zou dat eigenlijk niet nodig zijn. Het zijn nota bene een van de simpelste regels die er zijn.

En dan heb je ook nog eens van die auto's met dubbele mistachterlichten.. Peugeot 308SW bijvoorbeeld.... }:|
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:02:26 #190
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168414008
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:01 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het is erg goed dat ik het regelmatig op RTL Weer het uitgelegd zie worden door Helga maar voor de rest zou dat eigenlijk niet nodig zijn. Het zijn nota bene een van de simpelste regels die er zijn.

En dan heb je ook nog eens van die auto's met dubbele mistachterlichten.. Peugeot 308SW bijvoorbeeld.... }:|
Ik weet het....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:03:11 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168414019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik weet het....
Gedeelde smart is halve smart? :P
pi_168415223
Stomme kut op de putseweg (N289) die grote moeite heeft om haar lichtblauwe Fiat Panda op de weg te houden en sneller te rijden dan 70 (je mag er 80)

Ik gok op een smartphoneaddict...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:21:57 #193
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168415328
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:03 schreef Gunner het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart? :P
_O_ En toch weet ik dat me er elke keer weer aan erger
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:22:26 #194
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168415342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:21 schreef karr-1 het volgende:

[..]

_O_ En toch weet ik dat me er elke keer weer aan erger
Ik ook. :@
Ik kan het niet uitstaan dat mensen zo dom zijn in het verkeer.
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:23:02 #195
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168415357
Is het tegenwoordig ook normaal om je vrachtwagen/bus maar gewoon in de berm te smijten, half op de weg en dan te verwachten dat iedereen wel om je heen rijd?

En uiteraard geef je dan niet aan dat je gaat stoppen, nee je gaat gewoon ineens van 80 naar 0 door keihard op de rem te trappen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:24:05 #196
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168415376
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:22 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik ook. :@
Ik kan het niet uitstaan dat mensen zo dom zijn in het verkeer.

Bij heel veel mensen vraag ik me serieus af hoe die ooit aan een rijbewijs zijn gekomen, laat staan in staat zijn om het te behouden. Als ik ooit zo oud wordt dat ik zo ga rijden dan lever ik vrijwillig mijn rijbewijs in en ga ik met de bus.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:26:13 #197
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168415421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Bij heel veel mensen vraag ik me serieus af hoe die ooit aan een rijbewijs zijn gekomen, laat staan in staat zijn om het te behouden.
Ik heb het geluk dat ik een moderne auto kan rijden met een uitstekende lichtsensor maar als ik zo eind van de middag in mistige omstandigheden mensen zonder licht of alleen DRL ofzo zie rijden, of in het pikkedonker met stadslicht dan vraag ik me precies hetzelfde af

Over het algemeen zijn dat wel die gare oude Daihatsus met van die makke schapen erin (vooral vrouw) etc naar bv een Prius-rijder lijkt ook zich niet daarom te bekommeren (of een lichtsensor was een te dure optie ofzo)
pi_168415858
Lichtsensors moeten ze echt verbieden.
Die zijn wat mij betreft één van de grootste oorzaken dat mensen te dom geworden zijn om zelf na te kunnen denken of ze hun verlichting aan moeten hebben.

Echt, lichtsensors lossen een probleem op wat helemaal geen probleem is. :N Zelfs in het kader van luiheid kun je niet zeggen dat je licht aan doen moeite kost!
  woensdag 25 januari 2017 @ 13:16:07 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168416288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 10:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Precies dat idd. Hoe vaak het ook herhaald word, er zijn nog steeds mensen die geen idee hebben wanneer en hoe je een mistlicht gebruikt. de situatie waarin het gerechtvaardigd is komt in NL niet zo heel vaak voor.
Ja gister 200m zicht allemaal die mistachterlicht aan.
  woensdag 25 januari 2017 @ 13:31:11 #200
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168416594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 12:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Lichtsensors moeten ze echt verbieden.
Die zijn wat mij betreft één van de grootste oorzaken dat mensen te dom geworden zijn om zelf na te kunnen denken of ze hun verlichting aan moeten hebben.

Echt, lichtsensors lossen een probleem op wat helemaal geen probleem is. :N Zelfs in het kader van luiheid kun je niet zeggen dat je licht aan doen moeite kost!
Ik heb ze ook op mijn auto en op zich is het prima te doen. Het ontslaat je alleen niet van de plicht om zelf ook logisch na te denken en te kijken wanneer licht wel en niet handig is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:26:38 #201
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168417698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 13:31 schreef karr-1 het volgende:
Het ontslaat je alleen niet van de plicht om zelf ook logisch na te denken en te kijken wanneer licht wel en niet handig is.
Precies.... een lichtsensor is geen excuus om je als een mak dom schaap te gedragen. altijd kijken of je licht brandt of niet. Maar ik snap de kritiek wel.
pi_168422203
Goeie aanname weer die lichtsensor, als ik eens rondkijk heeft de helft wat zonder licht in de mist rijdt echt geen lichtsensor in hun oude bak. Denk eerder dat mensen sowieso niet aan licht denken met mist.
.
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:09:38 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168422373
Ja die automatische verlichting werkt niet met mist althans niet in mijn wagen. Dan staat toch de dag/dimverlichting aan en de mistlampen werken daar ook niet op. Je moet het zien als een semi automaat.
pi_168423158
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Precies.... een lichtsensor is geen excuus om je als een mak dom schaap te gedragen. altijd kijken of je licht brandt of niet. Maar ik snap de kritiek wel.
Het staat ook in de handleiding van je auto dat automatische systemen niet bedoeld zijn om de verantwoordelijkheid van een bestuurder over te nemen. Je weet wel, handleiding, dat boekje dat niemand leest...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf woensdag 25 januari 2017 @ 19:57:33 #205
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168424971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:43 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het staat ook in de handleiding van je auto dat automatische systemen niet bedoeld zijn om de verantwoordelijkheid van een bestuurder over te nemen. Je weet wel, handleiding, dat boekje dat niemand leest...
Wat ik nog wel het ergste vind is dat als je dan seinend tegemoet komt of erachter rijdt en seint, er gewoon geen lampje :7 gaat branden bij dit soort volk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168425676
Deze week de auto een beurt laten geven. Kom ik er voor het wegrijden achter dat men de lichten uit heeft gezet (staat in de winter altijd aan, maar kan me voorstellen dat dit voor werkzaamheden niet handig was) en het mistachterlicht aan. Dat vond ik iets minder handig en logisch maar doordat ik het checkte bleef ik de seiners voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!fotograaf woensdag 25 januari 2017 @ 20:24:39 #207
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168425712
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze week de auto een beurt laten geven. Kom ik er voor het wegrijden achter dat men de lichten uit heeft gezet (staat in de winter altijd aan, maar kan me voorstellen dat dit voor werkzaamheden niet handig was) en het mistachterlicht aan. Dat vond ik iets minder handig en logisch maar doordat ik het checkte bleef ik de seiners voor.
Ook een APK gehad?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168425740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ook een APK gehad?
Nope. Daar is de auto nog te jong voor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!fotograaf woensdag 25 januari 2017 @ 20:26:47 #209
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168425766
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nope. Daar is de auto nog te jong voor.
Ah, ik heb het een keer na een keuring gehad dat er in een tunnel naar mij geseind werd (in mei, dus overdag zonder licht), even alles checken, ah, mistlicht.

Maar dan hebben ze gewoon alles gecheckt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2017 @ 20:31:23 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168425909
Auto's met 1 waxinelichtje in een koplamp (en heel af en toe 2) maar dan wel hun mistlampen aan :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168434480
Auto's die minimaal zijn gekrabt. Zeg maar type rijdende burka.

Ik vind dat je minimaal de voorruit, voorste twee zijruiten, spiegels en koplichten ijsvrij moet maken. Ik doe altijd de hele auto, maargoed...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 08:09:12 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168434549
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Precies.... een lichtsensor is geen excuus om je als een mak dom schaap te gedragen. altijd kijken of je licht brandt of niet. Maar ik snap de kritiek wel.
Das dan weer verneukeratief als je dagrijverlichting hebt, dan kun je in de veronderstelling zijn daar je licht aan hebt. Maar achter heb je dan dus geen licht...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168434644
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:00 schreef Ridocar het volgende:
Auto's die minimaal zijn gekrabt. Zeg maar type rijdende burka.

Ik vind dat je minimaal de voorruit, voorste twee zijruiten, spiegels en koplichten ijsvrij moet maken. Ik doe altijd de hele auto, maargoed...
Volgens mij ben je ook verplicht je auto compleet ijsvrij te maken.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168434649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Auto's met 1 waxinelichtje in een koplamp (en heel af en toe 2) maar dan wel hun mistlampen aan :')
Sowieso, mistlampen overbodig aan hebben. :') ____!!!!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168434655
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ook verplicht je auto compleet ijsvrij te maken.
Hopelijk ook om alle shit van het dak te halen voor je gaat rijden.
Tap tap tap
  donderdag 26 januari 2017 @ 08:24:32 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168434672
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das dan weer verneukeratief als je dagrijverlichting hebt, dan kun je in de veronderstelling zijn daar je licht aan hebt. Maar achter heb je dan dus geen licht...
Er zal altijd een lampje in je auto ergens branden om aan te geven of je zonder verlichting rijdt of met dimlicht. Maar mensen kijken daar blijkbaar niet naar en gedragen zich als domme schapen.
pi_168434673
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hopelijk ook om alle shit van het dak te halen voor je gaat rijden.
Correct. Als er een laag sneeuw op je auto ligt o.a. ben je verplicht die voor het rijden te verwijderen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_168434682
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:24 schreef Gunner het volgende:

[..]

Er zal altijd een lampje in je auto ergens branden om aan te geven of je zonder verlichting rijdt of met dimlicht. Maar mensen kijken daar blijkbaar niet naar en gedragen zich als domme schapen.
Mensen snappen niet eens waar het blauwe lampje op het dashboard voor is. |:(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 26 januari 2017 @ 08:26:53 #219
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168434706
[quote]1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mensen snappen niet eens waar het blauwe lampje op het dashboard voor is. |:(
Groot licht?

[ Bericht 11% gewijzigd door Gunner op 26-01-2017 08:40:32 ]
pi_168434737
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mensen snappen niet eens waar het blauwe lampje op het dashboard voor is. |:(
Ik heb maar 1 blauw lampje en dat is de led interieurverlichting . Ok grootlicht is ook blauw bij mij. Meer niet.
pi_168434908
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:24 schreef Gunner het volgende:

[..]

Er zal altijd een lampje in je auto ergens branden om aan te geven of je zonder verlichting rijdt of met dimlicht. Maar mensen kijken daar blijkbaar niet naar en gedragen zich als domme schapen.
Uh nee.
Er is geen specifiek controle-lampje voor dimlicht in mijn auto, behalve het feit dat de hele dashboardverlichting aan danwel uit staat.
Mistlicht is ook echt kut om te zien of die aan staat: enige controlelampje zit in de knop zelf, en die zit ter hoogte van je linkerknie onder je stuur verstopt.
Alleen grootlicht heeft een blauw controle-lampje.

Verder is een Hyundai i10 echt een prima koekblikje ;)
  donderdag 26 januari 2017 @ 09:24:59 #222
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168435321
Slecht ontworpen dan. Kan er helaas niets anders van maken.
  Moderator donderdag 26 januari 2017 @ 10:10:31 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168436030
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:24 schreef Gunner het volgende:

[..]

Er zal altijd een lampje in je auto ergens branden om aan te geven of je zonder verlichting rijdt of met dimlicht. Maar mensen kijken daar blijkbaar niet naar en gedragen zich als domme schapen.
Ik gebruik zo'n automatische stand nooit een schakel hetzelfde manueel in :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:51:15 #224
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168436689
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:00 schreef Ridocar het volgende:
Auto's die minimaal zijn gekrabt. Zeg maar type rijdende burka.

Ik vind dat je minimaal de voorruit, voorste twee zijruiten, spiegels en koplichten ijsvrij moet maken. Ik doe altijd de hele auto, maargoed...
En terecht. Hier is waarom:

pi_168471078
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2017 00:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, net als je portemonnee, je ID kaart en je telefoon.. doe niet zo dramatisch man _O-
Artikeltje 5 acties zijn het, dus zo dramatisch doet ie niet.

Is een mooi filmpje van een gast in een Alfa die het flikt en vervolgens zn roze pasje mag inleveren. En terecht.
pi_168550967
Politie heb je ook niet veel aan. Vanochtend om 6:30 fossiel zonder koplampen gespot op de a2. 09008844 gebeld om door te geven. Toen nog half uurtje samen op gereden, niks zien gebeuren. Pikkedonker en dan zonder lichten voor gewoon de snelweg op....
  maandag 30 januari 2017 @ 20:20:17 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168551286
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:11 schreef eRKa het volgende:
Politie heb je ook niet veel aan. Vanochtend om 6:30 fossiel zonder koplampen gespot op de a2. 09008844 gebeld om door te geven. Toen nog half uurtje samen op gereden, niks zien gebeuren. Pikkedonker en dan zonder lichten voor gewoon de snelweg op....
Heb RWS wel eens gebeld rond een uurtje of half 6 dat er een aangereden wild zwijn midden op de linkerrijstrook lag op de snelweg (uitvoegstrook bij verkeersknooppunt ).. ik sprak Anne later, die was er om half 9 langsgereden, toen lag hij er nog steeds... doe ik dus ook niet meer. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168551623
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:00 schreef Ridocar het volgende:
Auto's die minimaal zijn gekrabt. Zeg maar type rijdende burka.

Ik vind dat je minimaal de voorruit, voorste twee zijruiten, spiegels en koplichten ijsvrij moet maken. Ik doe altijd de hele auto, maargoed...
Maar jij rijdt toch ook 25,25m voertuigen, maak je die dan ook ijsvrij?
.
pi_168552659
Ik was vanmiddag iemand anders' irritatie :o stond al een tijdje te wachten voor een drukke rotonde, dacht een gaatje te zien waar ik hem in kon duwen maar dat bleek toch te weinig. Automatische koppeling (rij sinds kort een 2003 Twingo automaat) werkte ook nog niet mee waardoor ik met wielspin amper weg kwam. Meneer moest aardig hard remmen volgens mij, sorry :@
Flesje bier
  maandag 30 januari 2017 @ 21:36:28 #230
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168554169
Wil ik vanmorgen wegrijden naar werk, loopt de buurman net met de hond achter me langs en zegt "Volgens mij doen je remlichten het niet" en inderdaad die deden het dus niet.

Kon ik dus vanmorgen om half 7 de ANWB bellen die gelukkig snel kwamen. Zekering doorgemeten die was prima. Uiteindelijk was de schakelaar kapot. Dus vanmorgen om 8 uur naar de garage toe, die het onderdeel gelukkig in huis hadden en snel vervangen hadden. Kost je weer 60 euro....

Uiteindelijk dus anderhalf uur te laat op werk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  FOK!fotograaf dinsdag 31 januari 2017 @ 00:05:50 #231
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_168558321
Ik had er vanmiddag eentje die op een oversteek, waar ik stond te wachten totdat ik kon invoegen, links naast me kwam staan en het gat waar ik in dook ook in dook. Lul, ga rechts van me staan en voeg achter mij in met je kut Aygo, zoals het hoort. Gewoon net jes op je beurt wachten, het was niet dat ik 3 gaten voorbij liet gaan of extreem naar rechts stond (stond keurig tegen het middenstreepje aan).
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:11 schreef eRKa het volgende:
Politie heb je ook niet veel aan. Vanochtend om 6:30 fossiel zonder koplampen gespot op de a2. 09008844 gebeld om door te geven. Toen nog half uurtje samen op gereden, niks zien gebeuren. Pikkedonker en dan zonder lichten voor gewoon de snelweg op....
112 bellen dat diegene ook nog slingert en ander opvallend rijgedrag vertoont en dat je vermoedt dat, in combinatie niet met het niet reageren op seinen en het rijden zonder licht, er drank in het spel is.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_168559773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

112 bellen dat diegene ook nog slingert en ander opvallend rijgedrag vertoont en dat je vermoedt dat, in combinatie niet met het niet reageren op seinen en het rijden zonder licht, er drank in het spel is.
En dan sta ik te boek voor een half correcte melding....
pi_168559847
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:29 schreef Fer het volgende:

[..]

Maar jij rijdt toch ook 25,25m voertuigen, maak je die dan ook ijsvrij?
Als het nodig is trekken we een borstel over de trailerdaken, maar dat heb ik nog maar één keer meegemaakt. Volgens mij 2010, toen we nog solo reden, en toen sneeuwde het gigantisch.

Iedere trailer (bij ons iig) heeft een schuine rand (deflector) op het dak waarmee stukken naar de zijkant schuiven en niet naar achteren.

Vroeger, toen ik nog met zeilentrailers reden, was het een stuk makkelijker. Dan sloeg je met je bezem tegen het dak en vielen de stukken eraf. Dat moest wel, want als dat dak gaat doorhangen van tientallen kilo's ijs dan wilde je niet dat zulke stukken in één keer van het dak waaien. die vliegen gewoon door de auto's achter je.

Daarom niet zomaar achter vrachtauto's gaan rijden met zulk weer. Ik geloof niet dat iedere Hongaar altijd zijn trailer afklopt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ridocar op 31-01-2017 07:21:57 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 07:08:03 #234
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_168559887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik had er vanmiddag eentje die op een oversteek, waar ik stond te wachten totdat ik kon invoegen, links naast me kwam staan en het gat waar ik in dook ook in dook. Lul, ga rechts van me staan en voeg achter mij in met je kut Aygo, zoals het hoort. Gewoon net jes op je beurt wachten, het was niet dat ik 3 gaten voorbij liet gaan of extreem naar rechts stond (stond keurig tegen het middenstreepje aan).

[..]

112 bellen dat diegene ook nog slingert en ander opvallend rijgedrag vertoont en dat je vermoedt dat, in combinatie niet met het niet reageren op seinen en het rijden zonder licht, er drank in het spel is.
Volgens mij kan je sowieso 112 bellen in die situatie. Zonder verlichting op de snelweg vind ik gevaarlijk genoeg om 112 te bellen in ieder geval. In plaats van 09008844 waar het minimaal een half uur duurt voor je melding een keer wordt doorgegeven.
pi_168559980
KNIPPERLICHT.
Zoveel mensen die er nooit van hebben gehoord. Zoveel frustraties.
Protège moi de mes désirs.
pi_168560132
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
KNIPPERLICHT.
Zoveel mensen die er nooit van hebben gehoord. Zoveel frustraties.
Dat! Ik kom iedere dag auto's tegemoet op een T-splitsing die dus links of rechts af moeten en dan allemaal te beroerd zijn richting aan te geven. Alsof in dat straatje een anti-richtingaanwijzerforcefield hangt.

(Voor auto's is het een T-kruising. In het 'dak' van de T komt er voor fietsers nog een fietspad op uit.)
pi_168560591
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:01 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat! Ik kom iedere dag auto's tegemoet op een T-splitsing die dus links of rechts af moeten en dan allemaal te beroerd zijn richting aan te geven. Alsof in dat straatje een anti-richtingaanwijzerforcefield hangt.

(Voor auto's is het een T-kruising. In het 'dak' van de T komt er voor fietsers nog een fietspad op uit.)
Ik zie het helaas ook dagelijks, meerdere keren. :N

Gister reed ik achter een dom wijf. In 5 minuten 68 rotondes en geen een keer gebruikte ze 'm.
Alleen hierom zou ik al een dashcam aanschaffen. Gewoon vol met het kenteken op het internet plaatsen. :r
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 10:19:51 #238
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_168561721
Volgens mij heb ik iemand geïrriteerd dus ik vraag een second opinion!

SItuatieschets: 5 baans. Baan 1 is er net bijgekomen met influx van verkeer. Ik zit in baan 3, achter een trage auto die ik wil gaan inhalen. In baan 5 zit schuin achter mij een linksrijder die iets harder rijdt dan ik. Ik kijk goed om me heen, knipperlicht aan (zodat baan 5 plakker het ook ziet en niet spontaan naar baan 4 gaat), en start met de baanwissel. Dan zie ik uit mijn ooghoek een auto (auto 1) van baan 1 op hoge snelheid naar baan 4 of 5 schieten. Ik schrik hiervan en besef dat hij alleen door baan 4 kan met die snelheid, en breek mijn actie af. Ik was op dat moment halverwege baan 3 en 4.

Vervolgens zit er in baan 2 een auto (auto 2) tegen mij te duwen (die harder reed dan ik) en die uitte zijn frustratie middels een specifieke vinger omhoog. Mijn vermoeden dus dat hij op mijn plek wilde om de trage auto in te halen, en ik plots terugging waardoor hij in problemen kwam...

Paint (rijden omhoog):


Ter verduidelijking, voor ik startte aan mijn actie indiceerde Auto 2 niks en zat ergens links/achter mij. Toen ik af had gebroken, zat hij ongeveer waar hij in de paint zit.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_168562166
2 zal toch moeten wachten totdat je je volledig hebt verplaatst. Als dat niet lukt - en dat je de poging afbrak leek me gewoon slim - dan is dat pech voor auto 2. Moet ie wachten. Zijn natuurlijk meerdere weggebruikers schuldiger aan het voorval dan jij. De trage auto, de enthousiaste invoeger en de linksrijder (als die op baan 2 had gezeten had jij ook geen keuze gehad en dan had de invoeger ook niet naar baan 2 gekund)
pi_168563461
Mensen die vanaf de linker baan vlak voor het einde van de uitvoegstrook mij bijna afsnijden om de afslag nog te halen. Vaak donkere stations van duitse maak, dus zonder knipperlichten.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_168563576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij heb ik iemand geïrriteerd dus ik vraag een second opinion!

SItuatieschets: 5 baans. Baan 1 is er net bijgekomen met influx van verkeer. Ik zit in baan 3, achter een trage auto die ik wil gaan inhalen. In baan 5 zit schuin achter mij een linksrijder die iets harder rijdt dan ik. Ik kijk goed om me heen, knipperlicht aan (zodat baan 5 plakker het ook ziet en niet spontaan naar baan 4 gaat), en start met de baanwissel. Dan zie ik uit mijn ooghoek een auto (auto 1) van baan 1 op hoge snelheid naar baan 4 of 5 schieten. Ik schrik hiervan en besef dat hij alleen door baan 4 kan met die snelheid, en breek mijn actie af. Ik was op dat moment halverwege baan 3 en 4.

Vervolgens zit er in baan 2 een auto (auto 2) tegen mij te duwen (die harder reed dan ik) en die uitte zijn frustratie middels een specifieke vinger omhoog. Mijn vermoeden dus dat hij op mijn plek wilde om de trage auto in te halen, en ik plots terugging waardoor hij in problemen kwam...

Paint (rijden omhoog):
[ afbeelding ]

Ter verduidelijking, voor ik startte aan mijn actie indiceerde Auto 2 niks en zat ergens links/achter mij. Toen ik af had gebroken, zat hij ongeveer waar hij in de paint zit.
Je had gewoon moeten doorzetten naar links. Auto 1 moet normaal doen.
.
pi_168563848
Wat is dat toch met dashcam gebruikers?? Stilaan vraag ik mij af wat voor gedachten mensen hebben bij het gebruik van zo'n camera. Vanochtend, A2 richting Eindhoven. Komt er een Seat Leon 30cm van mijn bumper rijden. Ik reed gewoon met het verkeer mee dus duwen had geen zin. Daarna nog diverse stunts met deze kerel meegemaakt. Rechts inhalen, drukken, inhalen over vluchtstrook etc. Dan denk ik eerder dat ze het erom doen dat een voorligger een remtest maakt, zij erin vliegen en de camerabeelden hebben als bewijs dat ze zelf niet schuldig waren....
pi_168565966
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:23 schreef eRKa het volgende:
Wat is dat toch met dashcam gebruikers?? Stilaan vraag ik mij af wat voor gedachten mensen hebben bij het gebruik van zo'n camera. Vanochtend, A2 richting Eindhoven. Komt er een Seat Leon 30cm van mijn bumper rijden. Ik reed gewoon met het verkeer mee dus duwen had geen zin. Daarna nog diverse stunts met deze kerel meegemaakt. Rechts inhalen, drukken, inhalen over vluchtstrook etc. Dan denk ik eerder dat ze het erom doen dat een voorligger een remtest maakt, zij erin vliegen en de camerabeelden hebben als bewijs dat ze zelf niet schuldig waren....
Toch een stukje bewijslast, maar ehh, hmm,
Kan ook wel leuk zijn om ergens filmpjes van te hebben?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566012
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij heb ik iemand geïrriteerd dus ik vraag een second opinion!

SItuatieschets: 5 baans. Baan 1 is er net bijgekomen met influx van verkeer. Ik zit in baan 3, achter een trage auto die ik wil gaan inhalen. In baan 5 zit schuin achter mij een linksrijder die iets harder rijdt dan ik. Ik kijk goed om me heen, knipperlicht aan (zodat baan 5 plakker het ook ziet en niet spontaan naar baan 4 gaat), en start met de baanwissel. Dan zie ik uit mijn ooghoek een auto (auto 1) van baan 1 op hoge snelheid naar baan 4 of 5 schieten. Ik schrik hiervan en besef dat hij alleen door baan 4 kan met die snelheid, en breek mijn actie af. Ik was op dat moment halverwege baan 3 en 4.

Vervolgens zit er in baan 2 een auto (auto 2) tegen mij te duwen (die harder reed dan ik) en die uitte zijn frustratie middels een specifieke vinger omhoog. Mijn vermoeden dus dat hij op mijn plek wilde om de trage auto in te halen, en ik plots terugging waardoor hij in problemen kwam...

Paint (rijden omhoog):
[ afbeelding ]

Ter verduidelijking, voor ik startte aan mijn actie indiceerde Auto 2 niks en zat ergens links/achter mij. Toen ik af had gebroken, zat hij ongeveer waar hij in de paint zit.
Veel mensen zien maar de helft....
Ik vraag me af of ik zelf ook altijd zo blind ben, ik hoop van niet.

Je hebt niks verkeerd gedaan meissie
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566280
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik zie het helaas ook dagelijks, meerdere keren. :N

Gister reed ik achter een dom wijf. In 5 minuten 68 rotondes en geen een keer gebruikte ze 'm.
Alleen hierom zou ik al een dashcam aanschaffen. Gewoon vol met het kenteken op het internet plaatsen. :r
Dat zal der leren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566373
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:55 schreef Gezicht het volgende:
Ik was vanmiddag iemand anders' irritatie :o stond al een tijdje te wachten voor een drukke rotonde, dacht een gaatje te zien waar ik hem in kon duwen maar dat bleek toch te weinig. Automatische koppeling (rij sinds kort een 2003 Twingo automaat) werkte ook nog niet mee waardoor ik met wielspin amper weg kwam. Meneer moest aardig hard remmen volgens mij, sorry :@
Ik ben altijd blij dat in die kleine hoekjes er nog een andere weggebruiker is die oplet....

Zelf ook 1x dat ik wil inhalen en er blijkbaar heel erg van overtuigt was dat er niks achter me zat... Dat ja al stuurt voordat je de spiegel controleert dus.... Zat er blijkbaar wel een andere automobilist.

Ik heb wel de indruk dat betreffende personen altijd wel fors te hard reden, in principe heb ik verkeer achter me altijd in de gaten, kijk genoeg in mijn spiegels onder het rijden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566475
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deze week de auto een beurt laten geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 31 januari 2017 @ 15:24:48 #248
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_168567535
Bedankt voor de feedback! Ik probeer van fouten te leren, maar dan is het wel handig om soms even te vragen wat er nou precies verkeerd ging ;)

Ik heb wel echt de schurft aan onnodig linksrijders trouwens. Ik ben niet snel geïrriteerd in het verkeer maar als je gewoon kilometers rijdt terwijl je makkelijk 2 banen naar rechts kan... En iedereen maar moeilijk doen en er links omheen... Chaos.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_168569873
Linksplakkers :r
Net weer een fijn ritje obver de A1, hoerige 2 baansweg met een enorme lading vrachtwagens. Zat op de linkerbaan vast achter een bestelbus, die reed 120 (hele stuk is 130) en weigerde op plekken waar het kon naar rechts te gaan. Na 15 km uiteindelijk maar besloten er rechts langs te gaan (ja ik weet het, mag niet, sue me)... geeft die lul vervolgens een dot gas bij omdat ie absoluut niet wil dat er iemand langs komt :(

Vervolgens op het laatste stuk naar huis een muts die 65 rijdt waar je 80 mag en 40 waar je 50 mag en vervolgens linksaf en niet even een beetje voorsorteert en daarmee de complete kruiding blokkeert voor het verkeer achter haar.
A mind with a heart of it's own
pi_168570759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:23 schreef eRKa het volgende:
Wat is dat toch met dashcam gebruikers?? Stilaan vraag ik mij af wat voor gedachten mensen hebben bij het gebruik van zo'n camera. Vanochtend, A2 richting Eindhoven. Komt er een Seat Leon 30cm van mijn bumper rijden. Ik reed gewoon met het verkeer mee dus duwen had geen zin. Daarna nog diverse stunts met deze kerel meegemaakt. Rechts inhalen, drukken, inhalen over vluchtstrook etc. Dan denk ik eerder dat ze het erom doen dat een voorligger een remtest maakt, zij erin vliegen en de camerabeelden hebben als bewijs dat ze zelf niet schuldig waren....
Zijn gewoon losers...
Sommige figuren krijgen al bijna een agressie aanval als ze iemand met een kleinere auto, of in hun ogen "verkeerd" automerk, voor hun zien rijden.

Vandaag zat er weer een dikke passaat leasebak te duwen niet normaal. Flink gas erop je bijna aantikken, gas los, links gaan "hangen" rechts gaan "hangen", zowat op twee rijbanen rijdend die rijbaan erlangs ook nog hinderen. En dat terwijl je al max aan het doorrijden bent en er voor jou ook een hele stoet auto's rijdt, waardoor deze persoon never-nooit kan doorrijden zoals hij dat wil ook niet als de auto voor hem er niet rijdt. Dan hangt ie namelijk gewoon weer achter de auto daarvoor.

Sommige krijgen het zelfs nog klaar om ook met hun lampen te gaan seinen.. }:| :{w
pi_168570974
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:53 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Zijn gewoon losers...
Sommige figuren krijgen al bijna een agressie aanval als ze iemand met een kleinere auto, of in hun ogen "verkeerd" automerk, voor hun zien rijden.

Vandaag zat er weer een dikke passaat leasebak te duwen niet normaal. Flink gas erop je bijna aantikken, gas los, links gaan "hangen" rechts gaan "hangen", zowat op twee rijbanen rijdend die rijbaan erlangs ook nog hinderen. En dat terwijl je al max aan het doorrijden bent en er voor jou ook een hele stoet auto's rijdt, waardoor deze persoon never-nooit kan doorrijden zoals hij dat wil ook niet als de auto voor hem er niet rijdt. Dan hangt ie namelijk gewoon weer achter de auto daarvoor.

Sommige krijgen het zelfs nog klaar om ook met hun lampen te gaan seinen.. }:| :{w
Maar als je naar rechts kan. Moet je naar rechts
pi_168571019
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar als je naar rechts kan. Moet je naar rechts
:?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168571035
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:06 schreef DrMarten het volgende:
Linksplakkers :r
Net weer een fijn ritje obver de A1, hoerige 2 baansweg met een enorme lading vrachtwagens. Zat op de linkerbaan vast achter een bestelbus, die reed 120 (hele stuk is 130) en weigerde op plekken waar het kon naar rechts te gaan. Na 15 km uiteindelijk maar besloten er rechts langs te gaan (ja ik weet het, mag niet, sue me)... geeft die lul vervolgens een dot gas bij omdat ie absoluut niet wil dat er iemand langs komt :(

Vervolgens op het laatste stuk naar huis een muts die 65 rijdt waar je 80 mag en 40 waar je 50 mag en vervolgens linksaf en niet even een beetje voorsorteert en daarmee de complete kruiding blokkeert voor het verkeer achter haar.
Je was vast aan het plakken? Waarom haatte die man je zo dat die je gaat hinderen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168571330
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je was vast aan het plakken? Waarom haatte die man je zo dat die je gaat hinderen?
Nee ik was niet aan het plakken en geen idee, is wat moeilijk vragen door een paar gesloten ramen.
A mind with a heart of it's own
pi_168571373
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee ik was niet aan het plakken en geen idee, is wat moeilijk vragen door een paar gesloten ramen.
Hmm, naja sommigen vinden het leuk om te irriteren. Jammer dat je niet een vluggere motor hebt in je auto.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168572108
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef Xaryna het volgende:
Bedankt voor de feedback! Ik probeer van fouten te leren, maar dan is het wel handig om soms even te vragen wat er nou precies verkeerd ging ;)

Ik heb wel echt de schurft aan onnodig linksrijders trouwens. Ik ben niet snel geïrriteerd in het verkeer maar als je gewoon kilometers rijdt terwijl je makkelijk 2 banen naar rechts kan... En iedereen maar moeilijk doen en er links omheen... Chaos.
Ook een kwestie van verder voorruit kijken. Op die 5 baans wegen zoals de A2 Amsterdam Utrecht is het vaak nutteloos met met zijn allen rechts proberen te rijden en dan, zodra er vrachtwagens opdoemen of bij invoegers allemaal twee banen naar links te gaan en later weer terug. Maar om nu 90 op een van de linkerbanen te rijden is overdreven.

Of zoals de A8 kun je richting Zaanstad een kilometer rechts rijden, langa de BP. Maar daarna splitst de boel zich weer. Allemaal onnodig weven en slingeren.
.
pi_168572505
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

:?
Ik kan er ook niks aan doen
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:25:39 #258
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168572925
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
KNIPPERLICHT.
Zoveel mensen die er nooit van hebben gehoord. Zoveel frustraties.
Hartgrondig mee eens. Af en toe denk ik dat een knipperlicht tegenwoordig in het optiepakket zit en dat het te duur is voor veel mensen of zo. Waarom gebruikt niemand dat ding?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_168573691
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hartgrondig mee eens. Af en toe denk ik dat een knipperlicht tegenwoordig in het optiepakket zit en dat het te duur is voor veel mensen of zo. Waarom gebruikt niemand dat ding?
Oh, gaat dat niet automatisch? Ik heb toch lane assist ofzo?
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:19:05 #260
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168574664
Vrachtwagens op de snelweg die gaan inhalen als er maar twee rijstroken zijn }:|
pi_168574712
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:19 schreef Voszje het volgende:
Vrachtwagens op de snelweg die gaan inhalen als er maar twee rijstroken zijn }:|
Tja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_168575491
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
KNIPPERLICHT.
Zoveel mensen die er nooit van hebben gehoord. Zoveel frustraties.
Zelfs de popo gaf zojuist geen richting aan bij het verlaten van de rotonde. Lekker voorbeeld. Ik heb maar niet geclaxonneerd of geseind.
pi_168581963
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar als je naar rechts kan. Moet je naar rechts
Voorbij een invoegstrook, doorgetrokken streep, daar mag je niet naar rechts. Eerst irritant duwen en toen rechts ingehaald. Wat moet ik dan, de regels overtreden? Ik kon naar rechts, maar het mocht daar dus gewoon niet.
De rechtsinhaler ging ook over de doorgetrokken streep. Ik vind die doorgetrokken strepen soms ook best lang, maar ik begrijp wel waarom ze er zijn, dus ik respecteer ze.
pi_168582364
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:06 schreef DrMarten het volgende:
Linksplakkers :r
Net weer een fijn ritje obver de A1, hoerige 2 baansweg met een enorme lading vrachtwagens. Zat op de linkerbaan vast achter een bestelbus, die reed 120 (hele stuk is 130) en weigerde op plekken waar het kon naar rechts te gaan. Na 15 km uiteindelijk maar besloten er rechts langs te gaan (ja ik weet het, mag niet, sue me)...
Vind het al keurig dat je nog zo lang hebt gewacht. :)

quote:
geeft die lul vervolgens een dot gas bij omdat ie absoluut niet wil dat er iemand langs komt :(
Dan is 240pk meestal wel voldoende. :)

Overigens vind ik dat soort gasten veel meer verkeershufters, dan iemand in een Audi die met een kruissnelheid van 150km/h onderweg is, maar waar je wel duidelijk aan ziet dat hij alles goed in de gaten heeft.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:16:40 #265
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_168583587
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:49 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Oh, gaat dat niet automatisch? Ik heb toch lane assist ofzo?
Nou nee dus
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_168583667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 00:39 schreef Tango5Romeo het volgende:
Overigens vind ik dat soort gasten veel meer verkeershufters, dan iemand in een Audi die met een kruissnelheid van 150km/h onderweg is, maar waar je wel duidelijk aan ziet dat hij alles goed in de gaten heeft.
Zoals deze Audi:

https://www.topgear.nl/au(...)euwsbrief-01-02-2017

Bestuurder is inmiddels opgespoord maar bewijslast zal lastig worden.
pi_168585473
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:23 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zoals deze Audi:

https://www.topgear.nl/au(...)euwsbrief-01-02-2017

Bestuurder is inmiddels opgespoord maar bewijslast zal lastig worden.
Dat is niet helemaal wat hij bedoelde, maar dat snap je zelf vast ook wel.
pi_168585529
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal wat hij bedoelde, maar dat snap je zelf vast ook wel.
Bedankt voor je berichtje
pi_168585681
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

Bedankt voor je berichtje
Insgelijks.
pi_168585729
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Insgelijks.
:) Natuurlijk snap ik dat. Ik had het berichtje gewoon zonder quote kunnen plaatsen maar het sloot er wel mooi op aan. Was niet als tegenspraak bedoeld.
pi_168633920
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 08:23 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zoals deze Audi:

https://www.topgear.nl/au(...)euwsbrief-01-02-2017

Bestuurder is inmiddels opgespoord maar bewijslast zal lastig worden.
Die Renault zal er wel om gevraagd hebben....
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_168634176
Reed net over de n242 doemt er opeens een busje op, dat stilstaat op de rechter rijstrook.

Pas op het laatste moment zie ik dat hij een autoambulance is verloren, die geschaard is, half in de berm met de dissel op de rijbaan uitstekend.

Links van me rijdt zo'n shoarmafiguur in een busje en besluit gas te lossen, en mij zo klem te rijden. Ik maak een uitwijkbeweging naar links, hij schrikt en begint boos te gebaren. Vermoedelijk heeft hij de aanhanger nooit gezien.

Waarom zijn sommige mensen zo blind?
.
pi_168635732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 08:31 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Die Renault zal er wel om gevraagd hebben....
Niks vraag om zo'n reactie natuurlijk.
pi_168635756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:32 schreef alpeko het volgende:

Niks vraag om zo'n reactie natuurlijk.
Jouw post wel....
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:35:55 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168635795
Nokkeh, irritaties op de weg posten, zeiken op elkaar doe je maar lekker via DM.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168637174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Auto's met 1 waxinelichtje in een koplamp (en heel af en toe 2) maar dan wel hun mistlampen aan :')
ja is stoer weetje
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:34:50 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168638039
135 op de cruise control aankomen rijden, en dan een mongool in z'n megane scenic die em 500 meter voor een vrachtwagen naar links gooit op een verder lege snelweg. Ik terug naar rechts en blijf op de cruise control 135 rijden. Gaat ie em dichtrijden zodat ik hem niet voorbij kan rijden en als ik eenmaal weer achter em zit tikt ie met z'n vinger tegen zn voorhoofd.

Rot op mongool en blijf gewoon rechts rijden met 110 zoals je deed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168638352
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:40 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zelfs de popo gaf zojuist geen richting aan bij het verlaten van de rotonde. Lekker voorbeeld. Ik heb maar niet geclaxonneerd of geseind.
Verstandig. Zij hoeven geen richting aan te geven, jij mag niet zomaar claxoneren of seinen. Nul keer raden wie dan het lul is...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 februari 2017 @ 12:55:44 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168638391
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Verstandig. Zij hoeven geen richting aan te geven, jij mag niet zomaar claxoneren of seinen. Nul keer raden wie dan het lul is...
Ga eens heel gauw terug naar de rijschool :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:07:38 #280
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168638651
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga eens heel gauw terug naar de rijschool :')
Maar dat jij dan de lul bent als je daarvoor claxonneert is één ding dat wel zeker is.
pi_168638718
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga eens heel gauw terug naar de rijschool :')
Die mag jij uitleggen...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168638721
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Verstandig. Zij hoeven geen richting aan te geven
Vertel? Ze ze hebben ontheffing voor max snelheid (bij noodzaak). Niet voor het niet informeren van medeweggebruikers.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 februari 2017 @ 13:12:25 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168638736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:07 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Maar dat jij dan de lul bent als je daarvoor claxonneert is één ding dat wel zeker is.
Dat zeker, want er is geen gevaar. (Tenzij er een fietser nietsvermoedend oversteekt omdat er geen richting wordt aangegeven).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 februari 2017 @ 13:12:57 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168638749
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:11 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Die mag jij uitleggen...
Het deel dat je gewoon richting aan te geven hebt bij het afslaan?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:16:11 #285
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168638820
Net als het door rood rijden zonder toeters en bellen wat je ze vaak genoeg ziet doen. Het mag niet, alleen kan je er als burger zo weinig van zeggen of iets aan doen :')
pi_168638851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vertel? Ze ze hebben ontheffing voor max snelheid (bij noodzaak). Niet voor het niet informeren van medeweggebruikers.
Uitgezonderd artikel 5 hoeven ze zich nergens aan te houden. Ja, het moet wel noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van hun taken, maar hoe controleer je zoiets? Misschien was 'ie even afgeleid en moest bestuurder belangrijkere dingen doen, misschien kreeg 'ie net een melding en moesten ze opeens afslaan, je weet het niet...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168639104
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:16 schreef Woelwater het volgende:
Net als het door rood rijden zonder toeters en bellen wat je ze vaak genoeg ziet doen. Het mag niet, alleen kan je er als burger zo weinig van zeggen of iets aan doen :')
Zolang ze opsporingsbevoegdheid hebben mag dit.
.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:40:51 #288
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168639353
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:28 schreef Fer het volgende:

[..]

Zolang ze opsporingsbevoegdheid hebben mag dit.
Als het op dat moment noodzakelijk is om hun taak uit te voeren, en dat is lang niet altijd het geval.

quote:
Daarnaast zijn er voorwaarden aan de vrijstelling verbonden:

de verkeersveiligheid mag niet in gevaar komen;
het gebruik van de vrijstelling is gezien de situatie noodzakelijk.;
de voorschriften van de Brancherichtlijn Verkeer Politie worden nageleefd.
Stond ooit een keer achter een politiebusje voor een rood verkeerslicht te wachten, tot ze plotseling door rood wegreden. Gefrustreerd dat ik wel gewoon moest wachten trok ik met piepende banden door naar de stopstreep. Toen hadden ze plotseling niet zo'n haast meer en alle tijd om een prent uit te delen :')
pi_168639693
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar als je naar rechts kan. Moet je naar rechts
Volgens mij bedoelt naiipajiiau met uiterst links en rechts hangen gewoon op de rijstrook hoor. Niet dat hij wisselde, maar gewoon dat je het ene moment de rechterkoplamp in je rechterbuitenspiegel ziet en het volgende moment de linkerkoplamp in je linkerbuitenspiegel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 februari 2017 @ 14:05:07 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168639739
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:40 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als het op dat moment noodzakelijk is om hun taak uit te voeren, en dat is lang niet altijd het geval.

[..]

Stond ooit een keer achter een politiebusje voor een rood verkeerslicht te wachten, tot ze plotseling door rood wegreden. Gefrustreerd dat ik wel gewoon moest wachten trok ik met piepende banden door naar de stopstreep. Toen hadden ze plotseling niet zo'n haast meer en alle tijd om een prent uit te delen :')
Aangevochten natuurlijk?

Als je voorganger optrekt, volg je natuurlijk direct zijn voorbeeld. Omdat je even later zag dat het licht nog rood was, kwam je met piepende banden tot stilstand om nog op tijd stil te staan :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168640034
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Verstandig. Zij hoeven geen richting aan te geven, jij mag niet zomaar claxoneren of seinen. Nul keer raden wie dan het lul is...
Ik heb zojuist dus een gesprek gehad met de politie.....tering wat een ontzettende zielige kneus.

Hij reed voor me en ik zag dat iemand (nota bene in een rolstoel) wilde oversteken bij een zebrapad. Hij reed rustig door, ik seinde....

Nou meneer was toch gepikeerd...Ik kon niet weten of hij een spoedgeval had bla bla. Ik heb hem geantwoord dat hij zich fatsoenlijk moet gedragen omdat 'ie nogal opvalt met z'n autotje en er al genoeg negativiteit rondom de politie hangt. Hij gaf aan geen discussie te willen en ik kon weer verder.
pi_168642564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:40 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als het op dat moment noodzakelijk is om hun taak uit te voeren, en dat is lang niet altijd het geval.
Of dat het geval is, weet je pas als je het ze vraagt.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 16:56:50 #293
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168642801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:42 schreef Light het volgende:

[..]

Of dat het geval is, weet je pas als je het ze vraagt.
Ja, en agenten zullen daar ook nooit over jokken als ze een verkeersovertreding begaan _O-
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 17:00:35 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168642880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:40 schreef Woelwater het volgende:
Stond ooit een keer achter een politiebusje voor een rood verkeerslicht te wachten, tot ze plotseling door rood wegreden. Gefrustreerd dat ik wel gewoon moest wachten trok ik met piepende banden door naar de stopstreep. Toen hadden ze plotseling niet zo'n haast meer en alle tijd om een prent uit te delen :')
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 februari 2017 @ 17:02:34 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168642910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ja, en agenten zullen daar ook nooit over jokken als ze een verkeersovertreding begaan _O-
Dat is wel een beetje de ellende ja, je kunt het nooit hard maken.

Of je moet er een "zaak" van maken, met laten uitzoeken of ze daadwerkelijk een oproep hadden etc. Leuk om te doen als je verder geen leven hebt denk ik, ik maak me er niet zo druk over.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168646730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ja, en agenten zullen daar ook nooit over jokken als ze een verkeersovertreding begaan _O-
Dat is het probleem met dit soort situaties. Je gelijk proberen te halen verzandt in een getouwtrek met een instantie dat heel veel smoesjes kan verzinnen om beslissingen van agenten goed te praten. En dat is onmogelijk omdat een agent nooit (!) terug zal komen op zijn beslissing. Volgens mij is het zelfs beleid dat als een agent doorzet of aanpakt, deze dit niet zal afbreken. Een discussie is dus zinloos.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_168652821
Gewoon niet in discussie gaan met de politie, heb je alleen jezelf mee, het maakt niet uit of je het gelijk van de wereld hebt, niet doen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_168654093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:16 schreef Woelwater het volgende:
Net als het door rood rijden zonder toeters en bellen wat je ze vaak genoeg ziet doen. Het mag niet, alleen kan je er als burger zo weinig van zeggen of iets aan doen :')
Volgens mij mag dat geeoon ivm niet opvallend aankomen bij een verdachte.
Flesje bier
pi_168655007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 16:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ja, en agenten zullen daar ook nooit over jokken als ze een verkeersovertreding begaan _O-
Ze mogen in bepaalde omstandigheden door rood. Of die omstandigheden van toepassing zijn kan ik niet zien, dus ik neem maar gewoon aan dat dat wel het geval is.

Verder krijgen agenten nooit toestemming om het verkeer in gevaar te brengen. Als ze door rood rijden, moeten ze nog veel beter uitkijken dan normaal, ook als ze met zwaailicht en sirene rijden. Kruising rustig naderen, indien nodig stoppen, en pas oversteken als dat veilig kan. Zoals wordt gedemonstreerd op ongeveer 1 minuut in
  zaterdag 4 februari 2017 @ 01:56:20 #300
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168655432
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 01:18 schreef Light het volgende:

[..]

Ze mogen in bepaalde omstandigheden door rood. Of die omstandigheden van toepassing zijn kan ik niet zien, dus ik neem maar gewoon aan dat dat wel het geval is.
Als het bekeuren van iemand voor kortstondig geluidsoverlast een hogere prioriteit heeft dan hetgeen waarvoor ze door rood rijden dan vind ik het behoorlijk naïef om er nog vanuit te gaan dat elke agent die door rood rijdt onderweg is naar een reanimatie of bijvoorbeeld een overval.
Er zullen er zat zijn die ook gewoon misbruik maken van die regels en geen zin hebben om te wachten.

Net als het geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde (waar het uiteindelijk over ging), dat heeft geen fck te maken met het onopvallend bij een verdachte aankomen. Dat is gewoon schijt hebben aan de regels waar zij zich ook aan te houden hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Woelwater op 04-02-2017 02:06:00 ]
  zaterdag 4 februari 2017 @ 02:13:19 #301
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168655601
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 01:18 schreef Light het volgende:

[..]

Ze mogen in bepaalde omstandigheden door rood. Of die omstandigheden van toepassing zijn kan ik niet zien, dus ik neem maar gewoon aan dat dat wel het geval is.

Verder krijgen agenten nooit toestemming om het verkeer in gevaar te brengen. Als ze door rood rijden, moeten ze nog veel beter uitkijken dan normaal, ook als ze met zwaailicht en sirene rijden. Kruising rustig naderen, indien nodig stoppen, en pas oversteken als dat veilig kan. Zoals wordt gedemonstreerd op ongeveer 1 minuut in
_O_ :D _O-

''We hebben een verdachte die ons van de weg drukt als wij bij hem in de buurt komen!''

''Weet je wat, we zetten alle rijbanen dicht op een snelweg en laten hem kapot rijden op de ontstane file. Wij hebben de voertuigen die het aankunnen, maar kost geld, en een burger mist niemand.''

''Goed plan!''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')