Alfa Giulia hoop ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga morgen een testrit maken in de mogelijk nieuwe auto van mijn vader.
Outback. Alfa is te laag.quote:
Snap ik. Wel extreem geil.quote:
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.quote:
Hij heeft nu een mazda cx-9, was ook totaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef JanCees het volgende:
Klaver wil premier worden
Daarmee opent het journaal
zou wat zijn als ie geen premier zou willen wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.
Daarvoor is hij toch Groenlinkserquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.
Jeetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Sooioooo het begint ineens te hagelen en regenen, net optijd binnen.
Is dat zo ja? Schijnen redelijk vaak kapot te gaan toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.
Nou, nou, poeh, poeh. Een stukje botquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef JanCees het volgende:
Klaver wil premier worden
Daarmee opent het journaal
Neuh. De Toyota onder de auto's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Schijnen redelijk vaak kapot te gaan toch?
JC jij wil ook vast wel miljonair worden, maar de kans dat het gaat lukken lijkt met zelfs groter dan dat Klaver MP wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie geen premier zou willen worden
(Deze heb je al gepost)quote:
alsnog.als politicus wil je toch die ambitie uitspreken anders kan je net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JC jij wil ook vast wel miljonair worden, maar de kans dat het gaat lukken lijkt met zelfs groter dan dat Klaver MP wordt.
Maserati quattroportequote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Een subaru outback napo...red je vader nu het nog kan en laat m iets anders kopen. Een auto gaat ook om stijl.
Nope, dat was het 4e nummer op dat albumquote:
Om me te concentreren luister ik nu veel End of the Ocean. Helegaar niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, dat was het 4e nummer op dat album
Dat lijkt me niet JeeCee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:15 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat Lans een ban gaat krijgen
Mensen in KLB SC mogen me wel.quote:
Tram 2 Loosduinenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit in de tram. Wat een kk idioten op dit tijdstip.
Ik TR alleen GMGMquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen in KLB SC mogen me wel.
Ik net ook niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok in ben niet hele.aal nuchter meer ofzo
Goeie user.quote:
Maakt niet uit Geo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok in ben niet hele.aal nuchter meer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |