Alfa Giulia hoop ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga morgen een testrit maken in de mogelijk nieuwe auto van mijn vader.
Outback. Alfa is te laag.quote:
Snap ik. Wel extreem geil.quote:
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.quote:
Hij heeft nu een mazda cx-9, was ook totaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef JanCees het volgende:
Klaver wil premier worden
Daarmee opent het journaal
zou wat zijn als ie geen premier zou willen wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.
Daarvoor is hij toch Groenlinkserquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het wel nieuws dat iemand zo buiten de werkelijkheid staat en toch leider is van een partij.
Jeetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Sooioooo het begint ineens te hagelen en regenen, net optijd binnen.
Is dat zo ja? Schijnen redelijk vaak kapot te gaan toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Subaru is wel een ernstig goed merk overigens.
Nou, nou, poeh, poeh. Een stukje botquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:03 schreef JanCees het volgende:
Klaver wil premier worden
Daarmee opent het journaal
Neuh. De Toyota onder de auto's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Schijnen redelijk vaak kapot te gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |