World of Warcraft.quote:
Witte wel.quote:
Geen genitaliën. Dus mag gewoon.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef JanCees het volgende:
wij kijken op werk naar zijn overwinningsspeech
ik met vieze grijns
Dat lijkt me sterk schurk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Lans zullen we straks weer een paar dagen moeten missen.
[ afbeelding ]
Dan denk ik dat het beter is dat we niet uit zullen wijden over wat we allemaal met je moeder doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit heel respectloos naar vrouwen toe.
Jij gaat weer vol voor de award zie ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het beter is dat we niet uit zullen wijden over wat we allemaal met je moeder doen.
die rechter heb ik eens gezien terwijl ze opgevouwen zat, die is een partij lenig joh.quote:
Link?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die rechter heb ik eens gezien terwijl ze opgevouwen zat, die is een partij lenig joh.
Weet ik niet Jojoortje.quote:
Bambi ogen.quote:
quote:
Wist jij dat er een voetenWIKI is? Speciaal voor voetfetisjisten.quote:
Nee, ik heb trouwens ook niet zoveel met voeten, jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wist jij dat er een voetenWIKI is? Speciaal voor voetfetisjisten.
Neuh. Helemaal niets. Handen daarentegen...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, ik heb trouwens ook niet zoveel met voeten, jij?
Ach, zijn ouders hebben nooit de waarheid verteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
Iets heel anders, maar die Jesse Klaver heeft echt heel weinig realiteitszin.
Wil premier worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |