JC jij wil ook vast wel miljonair worden, maar de kans dat het gaat lukken lijkt met zelfs groter dan dat Klaver MP wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie geen premier zou willen worden
(Deze heb je al gepost)quote:
alsnog.als politicus wil je toch die ambitie uitspreken anders kan je net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JC jij wil ook vast wel miljonair worden, maar de kans dat het gaat lukken lijkt met zelfs groter dan dat Klaver MP wordt.
Maserati quattroportequote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Een subaru outback napo...red je vader nu het nog kan en laat m iets anders kopen. Een auto gaat ook om stijl.
Nope, dat was het 4e nummer op dat albumquote:
Om me te concentreren luister ik nu veel End of the Ocean. Helegaar niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, dat was het 4e nummer op dat album
Dat lijkt me niet JeeCee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:15 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat Lans een ban gaat krijgen
Mensen in KLB SC mogen me wel.quote:
Tram 2 Loosduinenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit in de tram. Wat een kk idioten op dit tijdstip.
Ik TR alleen GMGMquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen in KLB SC mogen me wel.
Ik net ook niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok in ben niet hele.aal nuchter meer ofzo
Goeie user.quote:
Maakt niet uit Geo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok in ben niet hele.aal nuchter meer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |