Spijkenisse.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Wel iets in de buurt van Rotterdam.
Goudaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Wel iets in de buurt van Rotterdam.
Nee. En ook geen Gouda, Schiedam of dat soort pleurisbuurten. Dat is wel het lastige met de omgeving van Rotterdam. Er is echt een hoop bagger.quote:
Utrecht dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. En ook geen Gouda, Schiedam of dat soort pleurisbuurten. Dat is wel het lastige met de omgeving van Rotterdam. Er is echt een hoop bagger.
Barendrecht? Delft?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. En ook geen Gouda, Schiedam of dat soort pleurisbuurten. Dat is wel het lastige met de omgeving van Rotterdam. Er is echt een hoop bagger.
Kijk je straks dan ook gezellig mee naar NPO1?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:00 schreef Q. het volgende:
Ik wilde vanavond flink gaan gamen maar het is hier te gezellig. Doe eens niet.
Ik heb geen kabel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kijk je straks dan ook gezellig mee naar NPO1?
Dordt is stiekem ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel opties. Dordrecht heeft ook wel toffe wijken. Oud Beijerland is ook wel okay.
Dan ga ik wel gamen. Ik lees op Twitter wel hoe erg het is. Krijg vast te veel last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt gewoon op npo.nl kijken
Same! Al verwacht ik daar weinig opvolging op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je afleiding of gezelschap nodig hebt, weet je me te vinden.
Kan slecht omgaan met dat soort dingen.quote:
Mannelijke hapjes of etens hapjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Heb lekkere trek, maar er zijn geen hapjes in t café
Jij denkt ook maar aan één ding hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannelijke hapjes of etens hapjes?
Nu je t zo stelt mag het eigenlijk beide wel vanavondquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannelijke hapjes of etens hapjes?
Weet nu niet of je hiermee doelt op chocolade of lekkere mannenquote:
Hoog inzettenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je t zo stelt mag het eigenlijk beide wel vanavond
Same here! Behalve de hapjes en de mannen dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu je t zo stelt mag het eigenlijk beide wel vanavond
Lekkere mannen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet nu niet of je hiermee doelt op chocolade of lekkere mannen![]()
Dus dat is nietsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same here! Behalve de hapjes en de mannen dan.
Andere kroeg proberen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, inzetten... Weet toch wel dat het niets wordt (met beide) dusja
Warme mannenquote:
Waarom blijf je in een kroeg zonder lekkere hapjes en mannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst komende twee uur ben ik hier nog niet weg
Ohw. Nja in dat geval vast andere goede redenen om te blijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst komende twee uur ben ik hier nog niet weg
Nee. Er is een hele oneindige lijst natuurlijk.quote:
In de winter is een beetje warmte natuurlijk wel een belangrijk criterium.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Er is een hele oneindige lijst natuurlijk.
Ik ben een prinsesje![]()
Maar daar moest ik even aan denken
Iets met biljarten. Dus veel oude mannen vooral.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef Myraela het volgende:
Waarom blijf je in een kroeg zonder lekkere hapjes en mannen?
Daarom, dus we houden het bij een wijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja in dat geval vast andere goede redenen om te blijven.![]()
Mannen en hapjes zijn toch ongezonde bezigheden
Precies. Ben blij dat jij het snapt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
In de winter is een beetje warmte natuurlijk wel een belangrijk criterium.
Ze is weer helemaal de oude qua gedrag en meetwaardes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Ben blij dat jij het snapt.
Hoe is het met je poes eigenlijk? Zie je nog steeds verbeteringen van de injecties of is het inmiddels al iets stabieler geworden?
Oh wauw. Best wel indrukwekkend dat dat dan toch binnen twee maanden zo'n verschil is dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is weer helemaal de oude qua gedrag en meetwaardes.
Een beetje, niet heel veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw. Best wel indrukwekkend dat dat dan toch binnen twee maanden zo'n verschil is dan.
Is ze ook afgevallen of dat niet?
Nee, de ijzige vorm.quote:
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de ijzige vorm.
Hagel is nog erger dan regen of sneeuw.
Maakt meer lawaai gok ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Moet je dat niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Pijn had je al genoeg, begreep ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pijn had je al genoeg, begreep ik..
Je hebt altijd keuze.quote:
Bah.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
Als je net op weg bent naar huis en midden in een bui terecht komt heb je die niet echt.quote:
Waarom zou je dat doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, Je hoort wel vaker dat er oplichters zitten in Gambia maar niet dat het dan Nederlanders zijn die de Nederlandse keuken slecht verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Je hoort wel vaker dat er oplichters zitten in Gambia maar niet dat het dan Nederlanders zijn die de Nederlandse keuken slecht verkopen
O god zit je weer ik vertrek te kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja. Maar deze keer mag je Elvi de schuld geven. Zij kwam er meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O god zit je weer ik vertrek te kijken...
Dat jij bijna standaard alles van omroep Max kijkt kan Elvi niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Maar deze keer mag je Elvi de schuld geven. Zij kwam er mee
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Pulp tv.
Wel trek in pannenkoeken nu.
Dit is helemaal niet van omroep Maxquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat jij bijna standaard alles van omroep Max kijkt kan Elvi niks aan doen.
Dan zou het er wel onder moeten vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet van omroep Max
Minder dan ik dacht blijkbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van de biljartpoules in Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |