Nee, de ijzige vorm.quote:
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de ijzige vorm.
Hagel is nog erger dan regen of sneeuw.
Maakt meer lawaai gok ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Moet je dat niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Pijn had je al genoeg, begreep ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pijn had je al genoeg, begreep ik..
Je hebt altijd keuze.quote:
Bah.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
Als je net op weg bent naar huis en midden in een bui terecht komt heb je die niet echt.quote:
Waarom zou je dat doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, Je hoort wel vaker dat er oplichters zitten in Gambia maar niet dat het dan Nederlanders zijn die de Nederlandse keuken slecht verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Je hoort wel vaker dat er oplichters zitten in Gambia maar niet dat het dan Nederlanders zijn die de Nederlandse keuken slecht verkopen
O god zit je weer ik vertrek te kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ja. Maar deze keer mag je Elvi de schuld geven. Zij kwam er meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O god zit je weer ik vertrek te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |