Nee. Er is een hele oneindige lijst natuurlijk.quote:
In de winter is een beetje warmte natuurlijk wel een belangrijk criterium.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Er is een hele oneindige lijst natuurlijk.
Ik ben een prinsesje![]()
Maar daar moest ik even aan denken
Iets met biljarten. Dus veel oude mannen vooral.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:16 schreef Myraela het volgende:
Waarom blijf je in een kroeg zonder lekkere hapjes en mannen?
Daarom, dus we houden het bij een wijntjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja in dat geval vast andere goede redenen om te blijven.![]()
Mannen en hapjes zijn toch ongezonde bezigheden
Precies. Ben blij dat jij het snapt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
In de winter is een beetje warmte natuurlijk wel een belangrijk criterium.
Ze is weer helemaal de oude qua gedrag en meetwaardes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Ben blij dat jij het snapt.
Hoe is het met je poes eigenlijk? Zie je nog steeds verbeteringen van de injecties of is het inmiddels al iets stabieler geworden?
Oh wauw. Best wel indrukwekkend dat dat dan toch binnen twee maanden zo'n verschil is dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is weer helemaal de oude qua gedrag en meetwaardes.
Een beetje, niet heel veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw. Best wel indrukwekkend dat dat dan toch binnen twee maanden zo'n verschil is dan.
Is ze ook afgevallen of dat niet?
Nee, de ijzige vorm.quote:
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de ijzige vorm.
Hagel is nog erger dan regen of sneeuw.
Maakt meer lawaai gok ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo? Komt het binnen in je huis dan?
Moet je dat niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Pijn had je al genoeg, begreep ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het maakt herrie en als je erdoor moet doet t pijn.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pijn had je al genoeg, begreep ik..
Je hebt altijd keuze.quote:
Bah.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
omg. Een appelpannenkoek en dan de appel niet meebakken maar gewoon los op de pannenkoek doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |