twitter:wxcharts twitterde op maandag 16-01-2017 om 21:23:38A shot of the cold air for Iberia before the Atlantic influence returns by the end of the week. https://t.co/N1zclvuuZa reageer retweet
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
Zie ook behoorlijke neerslagsignalen voor volgende week. regen welteverstaan. Speldenprikje van de winter en daarna weer over tot de orde van de dag met gewoon weer herfst
[ afbeelding ]
Ik zie natuurlijk wel dat het 24/01 is
Beyer dan Drenthequote:Op dinsdag 17 januari 2017 07:50 schreef SecretPret het volgende:
*Leeft in Groningen. Moet jij nu voorstellen dat ik zo naar school moet.
[ afbeelding ]
Telegraaftitel. Het gaat om een dagrecord.quote:
Hè? Ik dacht dat Drenthe altijd wel een stuk kouder zou zijn dan de provincie Utrecht; maar blijkbaar wordt het daar niet zo koud?quote:
*dagrecordquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hè? Ik dacht dat Drenthe altijd wel een stuk kouder zou zijn dan de provincie Utrecht; maar blijkbaar wordt het daar niet zo koud?
10 jaar geleden (4 maart 2005) werd het een keer -14,4 in Utrecht.
ja toen lag er hier ook echt een flink pak sneeuw! Tot de knieën.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hè? Ik dacht dat Drenthe altijd wel een stuk kouder zou zijn dan de provincie Utrecht; maar blijkbaar wordt het daar niet zo koud?
10 jaar geleden (4 maart 2005) werd het een keer -14,4 in Utrecht.
4 februari 2012 was het zeker weten kouder, toen was het waar ik woon -23,9 graden, zo'n 30km hemelsbreed vanaf Drenthe,quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
4 februari 2012 was het zeker weten kouder, toen was het waar ik woon -23,9 graden, zo'n 30km hemelsbreed vanaf Drenthe,
-22.8 zie ik hier, was een koude bedoening in ieder gevalquote:
Lul niet zoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nog steeds niet gevroren hier. Wat nou winter?
Je weet dat je naar buitentemperatuur moet kijken en niet naar de temperatuur binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kan echt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna te normaal jaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Tot nu toe een hele gewone, normale oerhollandse winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |