Hoe komt je daar nou weer bij :'Zegt de ANWB zeker weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 02:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
206km file om kwart voor drie 's nachts. Serieus, wie zijn die idioten? Op beroepschauffeurs na.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 03:06 schreef dennistd het volgende:
Paar minuten geleden in het oosten van Twente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vidquote:Op vrijdag 13 januari 2017 02:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe komt je daar nou weer bij :'Zegt de ANWB zeker weer.
Er staat in totaal maar 4km echte file
Waar woon je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:23 schreef pfaf het volgende:
Zoooow. Dit is het dikste pak in jaren.minimaal 10 cm.
Ja idd . Mijn kinderen zullen zo zwaar teleurgesteld zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 02:56 schreef leroytje het volgende:
Alleen maar regen in Venray. Toch onverwacht
Precies, hier ligt echt helemaal niets. Ik had ook niets anders verwacht gezien het weer en de temperatuur van gisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:21 schreef gooddaddy het volgende:
Roermond: alleen maar regen en wind gehad. Terijl ik eigenlijk een flink pak sneeuw verwacht had
Winterpretquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:51 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht dat het noorden de dans zou ontspringen met de Sneeuw des Doods? Niet dus, hier in Assen zeker 10 tot 15 cm!
13 cm in Oldenzaal. Was mooi!quote:
Lokaal as in onze tuin was het dus 13 cmquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:34 schreef Frutsel het volgende:
Zo dat was ff een leuke rit op de fiets naar het werk... goed gestrooid en redelijk begaanbare wegen. Af en toe een slipje van de achterband maar was prima te doen.
Mooi om te zien hoe de sneeuw zich ophoogt langs de wegen waar al geruimd was en dan zie je brokken van 50 cm liggen ofzo![]()
Denk dat er hier lokaal zon 9 tot 12 cm gevallen is. Jammer van de dooi die nu hard inzet.
Zo eerst maar even rennen buiten dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is hier in het westen toch al best flink.
dat zou zo kunnen, heb het niet opgemetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lokaal as in onze tuin was het dus 13 cm.
Bij ons in de straat zaten diverse auto's vast in de sneeuwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zou zo kunnen, heb het niet opgemeten![]()
mijn eerste voet in de tuin richting mijn fiets zakte in elk geval redelijk diep weg in de sneeuw
je hebt zeker zo'n 4-wheel-drive patserbakquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij ons in de straat zaten diverse auto's vast in de sneeuw.
Ik niet
Ghehe... uitstappen ja? En dan?quote:Verkeerschaos in Enschede-Oost
Enschede - Vanmorgen is er een verkeerschaos ontstaan rondom de Oostweg in Enschede.
Door een ongeval stonden automobilisten in de omgeving uren lang vast.
Het ongeval vond plaats op de Oostweg tussen de rotonde en de N35.
Daarnaast vielen de verkeerslichten uit op de kruising van de Gronausestraat. Dit veroorzaakte een file in beide richtingen.
Veel automobilisten keerden om of stapten uit. De bergingswerkzaamheden zijn in volle gang.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt zeker zo'n 4-wheel-drive patserbak![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons in de straat was er ook niet echt gestrooid maar komt ook veel minder verkeer dan de zijstraten. Dat was met de fiets nog wel ff 'spannend'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:47 schreef MaLo het volgende:
[..]oh was jij dat die ik zag scheurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zomerbandenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij ons in de straat zaten diverse auto's vast in de sneeuw.
Ik niet
Nee, ik reed kalm en bedaard in een lange stoet achter een veeg- en strooiwagen richting Twenterandquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oh was jij dat die ik zag scheuren![]()
De voorspelling is altijd geweest dat er tot max 5cm kon vallen in het binnenland met uitschieters richting 10cm voor het Oosten. De locatie is altijd afwachten met sneeuw, dat is een dag van tevoren nooit te zeggen. Maar de hoeveelheden zijn volgens mij prima uitgekomen. In Utrecht lag vannacht een 3-tal centimeter sneeuw op de stoep en iets meer in het gras. In Amersfoort en Wageningen lag vannacht ruim boven de 5 cm en op plekken in Twente zelfs ruim boven de 10cm gevallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren werd nog iets heel anders gezegd.
Die was niet normaal hard inderdaad.quote:
ligt te A'dam geen sneeuwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
En allemaal lekker aan het sleeën al?
Het dooit allemaal al hard weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Was het maar waar, toen ik de gordijnen open deed vanmorgen was echt alle sneeuw alweer helemaal weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Apart, tussen Oldenzaal en Weerselo was de weg zeer goed begaanbaar.quote:Oldenzaal – Het verkeer in en rond Oldenzaal ondervindt veel vertraging door de gevallen sneeuw.
Door de gladheid is er op de A1 bij Oldenzaal een vrachtwagencombinatie geschaard. De snelweg is afgesloten. Hoelang de overlast zal duren is op dit moment nog niet bekend.
Ook op de doorgaande wegen zoals tussen Oldenzaal en Denekamp zijn door de hevige sneeuwval meerdere voertuigen vast komen te staan.
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 09:26:35Nederlandse radarbeelden ontbreken momenteel in het radarbeeld vanwege storing radar De Bilt. Nu alleen neerslag via buitenlandse radars. reageer retweet
Ik vond het een beetje overdreven om mijn zoontje om 2 uur 's nachts wakker te maken. Vanochtend was het merendeel al weggedooit helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
De trollwinter van 16/17quote:
14 vorstdagenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:08 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, ik zie maandag t/m zondag vorst in Zutphen e.o
[ afbeelding ]
Er zijn jaren dat 'we' het met minder hebben moeten doen jaquote:
Wij wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn jaren dat 'we' het met minder hebben moeten doen ja
Van welk lichaamsdeel is dit een afdruk?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:05 schreef Dven het volgende:
Circa 21 cm verse sneeuw hier
[ afbeelding ]
We zijn nu al 9 winters voorbij qua Helmann-getal, waaronder de winters van 2014, 2015 en 2016. Die 3 winters waren me toch een partij kansloos...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn jaren dat 'we' het met minder hebben moeten doen ja
Eerste drie jaar van hun leven zullen mensen niet veel van herinneren dus het valt nog wel meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:26 schreef Blik het volgende:
[..]
We zijn nu al 9 winters voorbij qua Helmann-getal, waaronder de winters van 2014, 2015 en 2016. Die 3 winters waren me toch een partij kansloos...
Het is dat we op wintersport gaan ieder jaar, maar anders had mijn zoontje van 4 pas 1 keer sneeuw meegemaakt in Nederland tot vandaag.
Je hebt je 21 cm er even in gehangen of wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:05 schreef Dven het volgende:
Circa 21 cm verse sneeuw hier
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van welk lichaamsdeel is dit een afdruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |