Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Voor hoeveel kan ik een inactieve username kopen.
ha ha Danny kan niet lezen!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei uit jouw zak ja, dat geld voor Lenthe mochten ze houden.
ik zal je moeder is van achteren nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is![]()
____!!! Achterlijke gladiool.
Ik wil 3 barkie leggen voor Inso of Insomniaquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is wel interessant! Er bestaat een user genaamd Drizzt die in 2002 geregistreerd werd en kerel heeft maar 2 of 3 posts geplaatstIk wil zijn naam overnemen.
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het niet om de grap te doen was, waarom dan een nick change en niet gewoon alleen doneren
Ik vraag het even in FBquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in deze SC hoor.
Hij leest alleen wat ie wil lezen, is al vaker geblekenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
+1 voor GGMMquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, héle actie is gelijk verpest.
Wanneer leer jij het eens af om niet overal zo'n drama van te maken?
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Wat een kleine kinderen zijn het hier joh
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ha ha Danny kan niet lezen!
Klopt als een (brieven)bus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Caland is weer Caland.
De wereld is weer mooi. Kan niet tegen verandering.
Alleen snap nu niet waarom er geen acties meer gedaan worden enzo. Die ene post met brievenbus en poep klopt helemaal.
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tik hem aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, ja goeie diss ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Sluit als een bus en klopt als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt als een (brieven)bus.
dat is moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danny moet zijn emoties leren onder controle te houden.
Uh...quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je toch pure aids wil overnemen kun je net zo goed zn moeder pakken zonder condoom.
Die is inderdaad een behoorlijk lichtgewicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel geld voor een naam van een user die wel post maar in die posts nooit wat relevants toevoegt aan het forum?
Ik wil graag de naam JR-Style-93 overnemen.
Tuurlijk mag hij dat van mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doneert ie wel iedere maand 100 euro aan een goed doel. Kan jij in zijn portemonnee kijken? Ik dus ook niet. En als er een actie aan verbonden wordt en hij daar dankbaar gebruik van maakt is het toch zijn goed recht een nick te kiezen die hij wilt? Dat heeft ie gedaan, die is nota bene nog goedgekeurd ook en achteraf is het janken.
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?quote:
Ik heb niemand gezien die zn donatie terug wil?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, als een actie door een grappenmaker wordt verziekt en ik zeg geen acties meer te doen in de toekomst is dat raar, maar als iemand doneert en hij krijgt een nare reactie van een ander - niet degene voor wie de donatie bedoeld is - dan is het logisch dat hij z'n donatie terug wil.
Klinkt logisch.
Ben er klaar mee.
Adios.
Kijk hem janken nu danny er bij is. Ga eens een eigen mening vormen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
misschien kan ik hier campagne voor voerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil 3 barkie leggen voor Inso of Insomnia
Allejezusquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft op joh, waus. Groei eens wat relativeringsvermogen. En een paar ballen bij voorkeur.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tik hem aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een beetje mad omdat je vriendin aangepakt wordt door Danny?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaak "Uh" in je posts hé. Komt informatie altijd later of niet volledig aan in je bovenkamer of zo?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Zo zie je maar dat dit topic de waarheid is
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je een beetje mad omdat je vriendin aangepakt wordt door Danny?
Dit is feitelijk nog juist ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/RRbo2LMLj4A7fow_dlOEqivBuC0=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)63694.jpg]afbeelding[/url] ]
Danny die een VBL user begroet
Dat zou te simpel zijn en dan ligt het niet aan een ander!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/RRbo2LMLj4A7fow_dlOEqivBuC0=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)63694.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vorm altijd een eigen mening. Alleen als het over 4045-zaken gaat. Dan doe ik alsof ik een autist van vijf jaar ben. Misschien ben ik dat ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk hem janken nu danny er bij is. Ga eens een eigen mening vormen.
Dat was meer dan een uur geleden toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou Stijn het zijn? Die zei vandaag nog dat ie de SC lekker liet gaan.
Caland doneert ieder weekend aan Mo achter het station, weer wat grammetjes erbij halenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Zo zie je maar dat dit topic de waarheid is
Hoi Stijn,quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vorm altijd een eigen mening. Alleen als het over 4045-zaken gaat. Dan doe ik alsof ik een autist van vijf jaar ben. Misschien ben ik dat ook.
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi Stijn,
Iemand vraagt iets in de FB.
Is goed ouwe reusquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.
Opper op de achtergrond aanwezig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.
Ik wil dit graagquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit de SC als jullie dat willen.
Graag een DM sturen als je dit graag wil.
Ja sluit een topic omdat een paar mensen dat willenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn fluit in de geest van de wedstrijdquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou Stijn het zijn? Die zei vandaag nog dat ie de SC lekker liet gaan.
YESquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
De nieuwe vijand nummer 1 van deze SC. Voor zolang hij nog bestaat uiteraard
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe dan. Niet zo lafbekkerig aub.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou zonde zijn, stelletje wijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger was het wel anders!quote:
wanneer wordt de aanval geopend? Want ik wil dit niet missenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
Kon ik maar 14 tot 18 keer stemmen op KingFloplandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik word een beetje moe van het opkloppen van 'rellen'quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, stelletje wijven
Geen idee wie dat is maar ik neuk zijn moederquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
Niet 40 tot 45 keer?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon ik maar 14 tot 18 keer stemmen op KingFlopland
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maar veel plezier jongelui, ik ga te bed.
De aanstichter van Caland's username change.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar ik neuk zijn moeder
Ik weet niet welke UI het was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of de UI niet mocht of de username.
Ik eis opheldering enzulks.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
4045's username change bedoel je.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanstichter van Caland's username change.
Serieus, wat een rare mensen zitten er toch op dit forumquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De aanstichter van Caland's username change.
Zijn profiel > postgeschiedenis > CTRL + F > KLB > 8 resultatenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
MCH
De UIquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
quote:
Kingflopland hier.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 4 die JA hebben gestemd komen niet uit deze SC.
De UI, de username mocht wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFloplandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Moet de VBL-SC gesloten worden?
• Ja, per direct.
• Nee, natuurlijk niet.
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wiesda?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wat zou Romeo Castelen verdienen in China?
OMG HIJ POST IN VBL
Zo zo, je hebt een zwakzinnige idioot aan het lachen gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in KLB SC moet lachen om mijn grap
Kan je dan niet beter daar blijven?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeldzaam geval dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen koos voor KingFlopland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waar is de goede ouwe tijd dat elke antwoord hyperlinkte naar KingFlopland
Blijf daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |