quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:40 schreef Oscar. het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCioq9lv-RQKY3u9uDhihz1w/videos
rocken jullie mee?
Hij heeft daar ooit een video over gemaakt. Drie keer raden wat daarmee gebeurd is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
is er een reden waarom er geen snoertje aan braddies electrische gitaar zit? Heb er verder geen verstand van hoor...
Zit er wel aan. Je ziet het ook in die gif.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
is er een reden waarom er geen snoertje aan braddies electrische gitaar zit? Heb er verder geen verstand van hoor...
Kan je ook een video maken voor Brad?quote:
Uiteraard, hij is een ergere recidivist dan een gemiddelde aan heroïne verslaafde Somaliër.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:04 schreef Ypmaha het volgende:
Is Braddie zelf trouwens geband ofzo?
In het gifje is er wel een snoer aanwezig maar hij heeft ook een draadloos systeemquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
Precies! Velen zouden het niet doen. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Tamabralski het volgende:
Ter verdediging van Bradger:
Braddie is wel een man. Ondanks zijn onvolmaaktheden staat hij daar dan toch op zijn sokken met gitaar voor de cam.. Ik bedoel maar.
(en nu ga ik weg voordat jullie het gemunt hebben op mij)
Meer dan prima inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:18 schreef leolinedance het volgende:
Maar die ass van roofsoccerbitch is wel prima toch?
Ik denk dat dat verhaal over die brakke harde schijf een clever ruse is. Braddie is nu keihard bezig met afvallen, en in zijn volgende vlog (zogenaamd als het probleem is opgelost) zal hij ons verrassen met een geheel nieuwe physique.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
Nog geen nieuwe braads![]()
![]()
Schiet eens op met die vlogs!
Hij is een killerbody aan het kweken voor de zomerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verhaal over die brakke harde schijf een clever ruse is. Braddie is nu keihard bezig met afvallen, en in zijn volgende vlog (zogenaamd als het probleem is opgelost) zal hij ons verrassen met een geheel nieuwe physique.
Alleen de voorgevel is wat aan de kleine kant. Wel dikke prima verder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:18 schreef leolinedance het volgende:
Maar die ass van roofsoccerbitch is wel prima toch?
Duurt lang inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
Nog geen nieuwe braads![]()
![]()
Schiet eens op met die vlogs!
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef chroestjov het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat hij zijn volgelingen niet serieus neemt.
Ik heb zijn instagram opgezocht en ik zag een of ander wijf uit Belgiëquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef PimD het volgende:
Ik las op Instagram dat ie ook in 2017 nog gewoon om 4, 5 uur 's ochtends naar bed gaat. De koning. Had ik maar zo weinig verantwoordelijkheden
Je bedoelt die Bibi?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb zijn instagram opgezocht en ik zag een of ander wijf uit BelgiëGvd man wat een draak is dat
![]()
![]()
Hoe groot is zijn eigen repertoire eigenlijk?quote:Waarom kunnen die stationpianopianisten maar 3 liedjes? Verras ons op Dumpert eens, speel Elton John of zo.
BradgeTV | 15-10-16 | 14:52
quote:Patreon was on my "To do" List for a long time, because of guys like The 8-bit Guy and Regular Car Reviews who get donations from other people, and i thought, i'm a simple guy, don't have a lot of money, but i do love to get some content out there, maybe i could get some help.
Bassie en adriaan, slagharen, en mario.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:39 schreef chroestjov het volgende:
Zo te zien, zit Braddie zelf ook op Dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_stationpiano.html
[..]
Hoe groot is zijn eigen repertoire eigenlijk?
Wat zal er gebeuren als hij echt donaties krijgt, en zijn kanaal word verwijderd? Denk niet dat patreon dat zo grappig vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef chroestjov het volgende:
https://www.patreon.com/user?u=4536948
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef chroestjov het volgende:
https://www.patreon.com/user?u=4536948
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het filmpje op die pagina is iig alvast verwijderd, voor de vorm![]()
Was hij niet eerst mrbradgetv?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:22 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dat zou wel kunnen. Kan geen datums vinden.
Maar BradgeTV is volgens mij nog niet zo lang toch? (oke, zijn er ondertussen ook al minstens 3 geweest, maar goed)
Would donate #wearetheworldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:54 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wat zal er gebeuren als hij echt donaties krijgt, en zijn kanaal word verwijderd? Denk niet dat patreon dat zo grappig vind.
En zichzelf vergelijken met 8-bit guy en Regular car reviews.Man man man.
Money doesn't improve regularity. Are you willing to donate some sort of wake-up service? Lets see if you can move him to wake-up before lunchtime.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Would donate #wearetheworld
Deze versie is wat editing betreft al een stuk beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:33 schreef Rectum het volgende:
De review van Bas staat weer online. Aan opbergvakjes geen gebrek en een prima thumbnail inderdaad.
op z'n koppiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie het 'zou het dan echt?' gevoel in dit soort situaties?
Nee, daarom deed ik hem juist wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
op z'n koppie
-edit- en nu verwijderdJe doet een Bradje?
OT: Ik kwam vorige week ook een blauwe Twingo in het echt tegen en moest ook gelijk aan Braadslee's Bas denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie het 'zou het dan echt?' gevoel in dit soort situaties?
To catch his breath after a 10 minute walk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:30 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Barber would need half a day..
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OT: Ik kwam vorige week ook een blauwe Twingo in het echt tegen en moest ook gelijk aan Braadslee's Bas denken![]()
![]()
To cut his afroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
To catch his breath after a 10 minute walk?
Viel mij ook al op...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
hij zegt elke keer dat hij 1,78m is maar daar geloof ik echt niks van. Op filmpjes met zijn band is hij de kleinste. hij tikt volgens mij net de 1,70m aan
Ongekend hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Er is weer een review van die auto? Hoeveelste is dat wel niet? Laat me raden, het ging weer over de vele vakjes en alle manieren waarop er geschoven kan worden met de bank voor extra beenruimte
Wist jij bv Azpilicueta, dat er een bed van de stoelen te maken is ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Er is weer een review van die auto? Hoeveelste is dat wel niet? Laat me raden, het ging weer over de vele vakjes en alle manieren waarop er geschoven kan worden met de bank voor extra beenruimte
Als we Braddie moeten geloven, zou de Wehrmacht er gemakkelijk mee (op één tank) van Berlijn naar Moskou zijn gereden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Het is jammer dat de Twingo niet 70 jaar eerder op de markt is gebracht want er had zo een heel Joods gezin in kunnen onderduiken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Het is jammer dat de Twingo niet 70 jaar eerder op de markt is gebracht want er had zo een heel Joods gezin in kunnen onderduiken.
Als VonBraun de Twingo had uitgevonden ipv de V1 hadden we nu op fok.de gezetenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als we Braddie moeten geloven, zou de Wehrmacht er gemakkelijk mee (op één tank) van Berlijn naar Moskou zijn gereden.
Genau!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:39 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Als VonBraun de Twingo had uitgevonden ipv de V1 hadden we nu op fok.de gezeten
Ik vind 'm best leukquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze versie is wat editing betreft al een stuk beter![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de toegevoegde waarde vanaf 3:48 isIs dat een [quote]Volwaardig bed[/qoute]. NIet erg comfortabel. Verbaasde ik mij in de eerste bas-review ook al over
Met die korte beentjes van hem kan hij inderdaad niet bijna 1.80 zijn. Ik denk dat hij gewoon een groot hoofd heeft. Met een normaal hoofd zou hij kleiner zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
hij zegt elke keer dat hij 1,78m is maar daar geloof ik echt niks van. Op filmpjes met zijn band is hij de kleinste. hij tikt volgens mij net de 1,70m aan
Die beentjes lijken wel heel erg klein in die Twingoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Met die korte beentjes van hem kan hij inderdaad niet bijna 1.80 zijn. Ik denk dat hij gewoon een groot hoofd heeft. Met een normaal hoofd zou hij kleiner zijn.
Die twingo is gewoon groot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die beentjes lijken wel heel erg klein in die Twingo
Hij mist dan ook wat slangen hier en daar, zoals de luchtinvoer vanaf de voorkant....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dat starten van die auto ook. Net alsof er een diesel tractor opstart.
Dat ding loopt echt voor geen meter.
Iets missen is natuurlijk een relatief begrip. Dat wat je niet kent mis je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij mist dan ook wat slangen hier en daar, zoals de luchtinvoer vanaf de voorkant....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iets missen is natuurlijk een relatief begrip. Dat wat je niet kent mis je niet
Idd, dan zou die bassiste de 1,90 aantikken, lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
Dat zou wel ernstig zijn want dan zou zijn overgewicht feitelijk nog ernstiger zijn als dat we al dachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dan zou die bassiste de 1,90 aantikken, lijkt me sterk.
In 2009 was hij nog een stuk kleiner:quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)
Ik hoop voor hem dat z'n voeten ook zijn gekrompen, want maat 47 is vrij extreem bij zijn lengte. Al zal iets anders dan misschien ook extreem groot zijn...quote:LIF / Hoeveel weeg je en hoe lang ben je
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:28 schreef Braddie het volgende:
Heb een Bmi test gedaan.
Die is 36,4 en ik ben obesitas(kan wel kloppen)
1,73m
108kg.
man
18!
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:22 schreef Braddie het volgende:
Ja, op zich is zo`n Daihatsu YRV wel een leuk kek wagentje, maar waar ik tegen aan zit is de ruimte achterin en de breedte (In de Seicento van m`n ma zit ik in de knoop met de pedalen + schoenmaat 47)
Dan is z'n BMI 43quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik geloof die 1.73 eerder dan 1.78 in ieder geval
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
In 2013 is hij ook nog 1,75m geweest:
LIF / Helpt dit met afvallen?..
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Elke maandag een meetmomentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef marsan het volgende:
Eigenlijk moet er ook gewoon een meetvlog komen, naast zijn weegvlog.
Zowel zn lengte als zn gewicht fluctueren.
Elke dag 22 sneetjes brood inclusief beleg eten en dan nog denken goed te kunnen afvallenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
Met Braddie in de twingo passen er geen 20 Afrikaantjes meer in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:45 schreef Pocabontjas het volgende:
Ik zou met die Twingo trouwens niet naar Engeland gaan. Dan ziten er zo 20 Afrikanen in zonder dat je het doorhebt.
QFTquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Lengte is net zo relatief als tijd.
Toen hij nog van fietsen hield.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:43 schreef DeBaba het volgende:
Is triest,heb het ook ff doorgelezen. Is topic van 4 jaar geleden. En gaat precies zelfde nu.
Hadden hier pas geleden discussie of een tosti nu goed of slecht is.
Na lezen van dit topic moet ik toch concluderen dat het tosti dieet niet werkt.
Even JR lokquoten.quote:
Toevallig, las net dat andere topic deze post bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Doe ik al.. ik ging van 8 scheppen (ja, serieus... 8 scheppen, en dan gemiddeld 6 koppen per dag) naar 1 schep of 2 klontjes en dan 3 koppen per dag
dinsdag 8 januari 2013 @ 10:38 • 222quote:
Menig statisticus gaat zijn hoofd breken over de gewicht- en lengtecijfers van de Braadslee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Daar zal ongetwijfeld een trend in te volgen zijn
Dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Toevallig, las net dat andere topic deze post bijvoorbeeld.
[..]
Letterlijkquote:Op zondag 15 januari 2017 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Menig statisticus gaat zijn hoofd breken over de gewicht- en lengtecijfers van de Braadslee.
Weet je wel niet hoe tyfuskoud het is in dat schuurtje nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Die lerenjas van de kringloop is echt met zijn 2e leven bezig, hè. Je ziet hem nooit meer zonder
gelukkig is hij goed geïsoleerdquote:Op zondag 15 januari 2017 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe tyfuskoud het is in dat schuurtje nu.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)arbecue-in-koud-huisquote:Op zondag 15 januari 2017 00:38 schreef Catkiller het volgende:
Braddie is wel zo iemand die de barbecue aansteekt om zijn schuur te verwarmen.
Binnen loopt 'ie er ook mee rondquote:Op zondag 15 januari 2017 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe tyfuskoud het is in dat schuurtje nu.
In alle voorgaande vlogs wordt de 1,5 liter fles, 2 per dag steeds genoemd maar daar is tot op heden nog niets van terecht gekomen blijkbaar. Vanaf nu dus wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:01 schreef Ingolstadt het volgende:
Dacht trouwens dat hij alleen nog water dronk
goed punt, gebeurt te vaak afgelopen jaarquote:Op zondag 15 januari 2017 01:45 schreef Stratotanker het volgende:
Nou er zijn weer wat stapjes gemaakt. Geen hele grote, maar hopelijk zorgt het er een beetje voor dat het minder snel erger wordt. Er is namelijk geen ruimte meer om het erger te laten worden, het kantelpunt is al voorbij. Nu maar hopen dat deze mentaliteitsverandering blijft plakken. Ondanks dat schreeuwt de situatie erom dat hij zichzelf met zijn reet gewoon incheckt bij een sportschool met personal trainer. Maar goed, hopelijk gebeurt dat snel.
waar komt dat aantal vandaan eigenlijk?quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Moira. het volgende:
24-32 suikerklontjes en 22 sneetjes brood per dagdamn
geen wonder dat je ipv 30kg afvalt 30kg aankomt
24-32 suikerklontjes zei hij in die vlog hierboven en 22 sneetjes in een oud topic dat hierboven ergens gelinkt staat, maar aangezien Braddie nog steeds op tosti's leeft en ook nog midden in de nacht door blijft eten geloof ik dat dat cijfer ook nog wel actueel isquote:Op zondag 15 januari 2017 02:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waar komt dat aantal vandaan eigenlijk?
ik doelde op de sneetjes broodquote:Op zondag 15 januari 2017 02:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
24-32 suikerklontjes zei hij in die vlog hierboven en 22 sneetjes in een oud topic dat hierboven ergens gelinkt staat, maar aangezien Braddie nog steeds op tosti's leeft en ook nog midden in de nacht door blijft eten geloof ik dat dat cijfer ook nog wel actueel is
Jeetje.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Moira. het volgende:
Mwoah, aan dat aantal suikerklontjes zit je zo. In het verleden heb ik weleens bewust met koffie (en cola) geminderd. Zonder erg tikte ik minimaal 14 koffie op een (werk)dag weg. En dat maal twee suikerklontjes. Ik heb een normaal postuur en mijn gewicht schommelde daar helemaal niets van. Als je ook maar gemiddeld actief bent en niet 's avonds doorgaat, compenseert dat wel. Maar bij Brad kan niets meer, die nachtelijke vreetfestijnen zijn helemaaal killing.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:03 schreef Moira. het volgende:
geen wonder dat je ipv 30kg afvalt 30kg aankomt
Werd van die drie liter water niet gewoon eerst koffie gezet alvorens het te drinken?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
In alle voorgaande vlogs wordt de 1,5 liter fles, 2 per dag steeds genoemd maar daar is tot op heden nog niets van terecht gekomen blijkbaar. Vanaf nu dus wel.
Je zegt het zelf al. Als jij voor 5k aan calorieën vreet maar ook verbrand dan kom je niks aan ja. Bij Braddie is de intake nog al hoog en wat er uit gaat nihil.quote:Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Mwoah, aan dat aantal suikerklontjes zit je zo. In het verleden heb ik weleens bewust met koffie (en cola) geminderd. Zonder erg tikte ik minimaal 14 koffie op een (werk)dag weg. En dat maal twee suikerklontjes. Ik heb een normaal postuur en mijn gewicht schommelde daar helemaal niets van. Als je ook maar gemiddeld actief bent en niet 's avonds doorgaat, compenseert dat wel. Maar bij Brad kan niets meer, die nachtelijke vreetfestijnen zijn helemaaal killing.
Jij bent echt een mongooltje.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:00 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Probeerde hij koffie stroop te maken?![]()
Ja, als je meer suiker als koffie in je koffie gooit, zal je vast afvallen zonder suiker in de koffie.
😂😂quote:Op zondag 15 januari 2017 09:20 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
People who say they like coffee and then drink it with milk and sugar 😂 x10000
#teambradge #abtronic
a french kiss pour vousquote:Op zondag 15 januari 2017 09:20 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
People who say they like coffee and then drink it with milk and sugar 😂 x10000
#teambradge #abtronic
Er zou maar net iemand zo'n laptop hebben die graag wil weten hoe je hem uit elkaar haaltquote:Op zondag 15 januari 2017 13:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Weet ik eindelijk hoe ik mijn laptop uit elkaar moet halen.. Heeft maar 9 jaar geduurd...
Wat voegt dit nou toe?
Die het 5 jaar geleden nog niet opgezocht had?quote:Op zondag 15 januari 2017 13:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er zou maar net iemand zo'n laptop hebben die graag wil weten hoe je hem uit elkaar haalt
Precies, maar dat zijn dan wel gelijk loyale klanten aangezien niet iedereen bereid is om 10 jaar oude laptops stap voor stap uit elkaar te halen. Als je populair wil worden dan moet je anders zijn. Bradgetv ademt 'anders' door alle poriënquote:Op zondag 15 januari 2017 13:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Die het 5 jaar geleden nog niet opgezocht had?
Absoluut, maar misschien is het te min..quote:Op zondag 15 januari 2017 15:08 schreef DeBaba het volgende:
Dat heb ik al eens eerder geopperd.
Kringloopwinkel, afdeling electronica, zal perfect voor hem zijn.
Welke kringloopwinkel betaald minimaal 3000¤ netto per maand? Onze Hoogheid Brad moet er wel vet op vooruitgaan natuurlijk wil hij dat vette lijf in beweging moeten krijgenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:08 schreef DeBaba het volgende:
Ik heb mij wel eens laten vertellen dat zwart goed afkleedt, misschien dat Braddie dat ook weet.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Die lerenjas van de kringloop is echt met zijn 2e leven bezig, hè. Je ziet hem nooit meer zonder
Zal goede ervaring voor hem zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:10 schreef Portomasso het volgende:
[..]
Absoluut, maar misschien is het te min..
is al 1000x gepost hier. hij luistert toch nietquote:Op zondag 15 januari 2017 16:17 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Zal goede ervaring voor hem zijn.
Ook kan hij daarin al zijn kennis kwijt
Kerel doet de hele dag geen flikker. Ik heb ook een periode gehad dat ik de dag grotendeels zittend doorbracht en ik viel juist af, omdat ik weinig at. Hij vreet zichzelf gewoon vol.quote:
I know, heb al menig advies gegeven. Maar blijf hopen dat meneer Bradge ooit het licht ziet en wat met een van onze adviezen doet.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:36 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
is al 1000x gepost hier. hij luistert toch niet
Het is een flinke stapquote:Op zondag 15 januari 2017 16:46 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Kerel doet de hele dag geen flikker. Ik heb ook een periode gehad dat ik de dag grotendeels zittend doorbracht en ik viel juist af, omdat ik weinig at. Hij vreet zichzelf gewoon vol.
En waarom zoveel koffie drinken als je de hele dag toch geen flikker doet. Ik drink alleen 1 kopje in de ochtend als ik moet werken.De rest van de dag heb ik geen koffie nodig. Zal ook wel de reden zijn dat hij pas om 4 uur in de nacht moe wordt als je zoveel koffie drinkt.
quote:BradgeTV4 uur geleden
RPsketcher dat was exclusief frisdranken. dus zit wel richting de 40 50 denk ik..
Dat zeg ik niet. 5k is namelijk heel erg ver van gemiddeld actief verwijderd. Suiker maakt niet per definitie dik. Suiker moedigt doorvreten aan. Het is overconsumptie dat dik maakt, niet suiker.quote:Op zondag 15 januari 2017 08:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Als jij voor 5k aan calorieën vreet maar ook verbrand dan kom je niks aan ja. Bij Braddie is de intake nog al hoog en wat er uit gaat nihil.
1000 degree knife vs worn out shedquote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef JK het volgende:
Waarom gaat Braddie niet gewoon ook '1000 degrees knive'-video's maken?
Aangezien hij views wil hebben...
you didnt tell him you had your periodquote:Op zondag 15 januari 2017 19:29 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Thanks for the vid in English Bradgetv, hope your finger is OK.
ik wordtquote:Op zondag 15 januari 2017 19:35 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
you didnt tell him you had your period
hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreetquote:Op zondag 15 januari 2017 17:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. 5k is namelijk heel erg ver van gemiddeld actief verwijderd. Suiker maakt niet per definitie dik. Suiker moedigt doorvreten aan. Het is overconsumptie dat dik maakt, niet suiker.
Op het vorige week gepostte twitteracount (@BradgeTV) stond dat hij bij minder dan 5000 stappen 's nachts niet zou eten en bij meer dan 5000 stappen 's nachts 2 tosties zou eten. 'Dan val ik sowieso af.'quote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreet
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt wasquote:Op zondag 15 januari 2017 19:41 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Op het vorige week gepostte twitteracount (@BradgeTV) stond dat hij bij minder dan 5000 stappen 's nachts niet zou eten en bij meer dan 5000 stappen 's nachts 2 tosties zou eten. 'Dan val ik sowieso af.'Ik heb het even opgezocht, maar 5000 stappen is net op de grens van een zeer inactieve leefstijl.
Tevens: ik wordt![]()
https://twitter.com/bradgetvquote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt was
Ging meer om het what goes in -> what goes out principe. Niet zo zeer om een hoeveelheid calorieën.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. 5k is namelijk heel erg ver van gemiddeld actief verwijderd. Suiker maakt niet per definitie dik. Suiker moedigt doorvreten aan. Het is overconsumptie dat dik maakt, niet suiker.
Hoe kom je erbij dat ik erbij kom dat hij 's nachts ..quote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreet
Is zeker waar.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging meer om het what goes in -> what goes out principe. Niet zo zeer om een hoeveelheid calorieën.
Was dat ook het account met die tweets van een week terug ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:44 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
https://twitter.com/bradgetv
afgeschermd... geen goede pr van braddie
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen. En het account werd binnen een paar minuten nadat hij gepost was afgeschermd, dat is ook een typische Bradreactie.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt was
nieuwsgierigquote:Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef Pocabontjas het volgende:
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:49 schreef Stratotanker het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik erbij kom dat hij 's nachts ..
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Stratotanker het volgende:
bij Brad kan niets meer, die nachtelijke vreetfestijnen zijn helemaaal killing.
De inhoud van de reacties waren ook zo infantiel beschreven dat ik het nauwelijks kon geloven dat hij het wasquote:Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen. En het account werd binnen een paar minuten nadat hij gepost was afgeschermd, dat is ook een typische Bradreactie.
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De inhoud van de reacties waren ook zo infantiel beschreven dat ik het nauwelijks kon geloven dat hij het was
wat danquote:Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.
Ik had zelf meer het idee dat het de hersenscheten waren die Brad niet in z'n vlogs kwijt kon, maar om één of andere reden heeft hij toch de behoefte om die dingen op internet te plempen.
Wie er ook achter zat heeft inderdaad wel mentale problemen. In dat opzicht is het aannemelijk dat het Bradley zelf was. Dat hij niet helemaal fris is tussen de oren was allang duidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.
Ik had zelf meer het idee dat het de hersenscheten waren die Brad niet in z'n vlogs kwijt kon, maar om één of andere reden heeft hij toch de behoefte om die dingen op internet te plempen.
Er zijn natuurlijk wel meer figuren de revue gepasseerd die ook aan die kwalificatie voldoen.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie er ook achter zat heeft inderdaad wel mentale problemen. In dat opzicht is het aannemelijk dat het Bradley zelf was. Dat hij niet helemaal fris is tussen de oren was allang duidelijk.
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staatquote:Op zondag 15 januari 2017 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel meer figuren de revue gepasseerd die ook aan die kwalificatie voldoen.
Pijnlijke situatie voor de mensen onder hem.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staat
Moah, iedereen heeft z'n eigen 'stijl' lama zeggenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staat
Klopt, maar volgens mij ben jij geen onderdeel van 'we'.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:20 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
in nederland sluiten we niemand uit
ik be geen vieze buitenlanderquote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij ben jij geen onderdeel van 'we'.
Een schone dan? 'Ik wordt' is toch niet door een autochtoon geschreven?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik be geen vieze buitenlander
Shots fired @tailfoxquote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moah, iedereen heeft z'n eigen 'stijl' lama zeggen
Kan ie ook mooi spulletjes bezorgen en ophalen in die riante Twingo van emquote:Op zondag 15 januari 2017 15:08 schreef DeBaba het volgende:
Hij is 170cm en weegt 130kg. Dan lijkt lopen me sowieso niet verstandig, tenzij hij versleten enkels en knieën wil krijgen.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:41 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Op het vorige week gepostte twitteracount (@BradgeTV) stond dat hij bij minder dan 5000 stappen 's nachts niet zou eten en bij meer dan 5000 stappen 's nachts 2 tosties zou eten. 'Dan val ik sowieso af.'Ik heb het even opgezocht, maar 5000 stappen is net op de grens van een zeer inactieve leefstijl.
Tevens: ik wordt![]()
Zijn er eigenlijk ook foto's van alle chicks die hij heeft mogen douwen? Want ik verbaas mij er wel over dat iemand met die uitstraling en uiterlijk iedere maand wel weer ergens een dorstige chick heeft zitten. Wat voor kaliber hebben we het dan over?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertelt hij hier over zijn ontmoeting met die Belgische jongedame?
Volgers van het eerste uren weten dat fietsen niet aan Bradley besteed is aangezien hij iedere ketting kapot trapt met die korte beentjes van hem.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij is 170cm en weegt 130kg. Dan lijkt lopen me sowieso niet verstandig, tenzij hij versleten enkels en knieën wil krijgen.![]()
Het beste is om te fietsen. De fiets draagt al zijn gewicht en hij hoeft alleen maar te trappen. Of zwemmen.
Waarschijnlijk de vrouwelijke variant van hemzelfquote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook foto's van alle chicks die hij heeft mogen douwen? Want ik verbaas mij er wel over dat iemand met die uitstraling en uiterlijk iedere maand wel weer ergens een dorstige chick heeft zitten. Wat voor kaliber hebben we het dan over?
Shots fired @Azpilicueta?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dan weer niet, die schijnt stiekem namelijk doodnormaal te zijn
Als nog 1 iemand het woord ''fiets'' in de mond durft te nemen, slaat hij een complete wand van zijn schuurtje aan gort.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij is 170cm en weegt 130kg. Dan lijkt lopen me sowieso niet verstandig, tenzij hij versleten enkels en knieën wil krijgen.![]()
Het beste is om te fietsen. De fiets draagt al zijn gewicht en hij hoeft alleen maar te trappen. Of zwemmen.
Hij heeft helaas nooit gereageerd op mijn suggestie de Twingo in te ruilen voor een goede fiets. Een mes dat aan twee kanten zou snijden.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als nog 1 iemand het woord ''fiets'' in de mond durft te nemen, slaat hij een complete wand van zijn schuurtje aan gort.
Klopt. Maar fietsen en zwemmen wil hij niet en van stilzitten wordt hij alleen maar zwaarder en ongezonder. Dan blijven er niet veel opties over.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Sander166 het volgende:
[..]
De fiets is wel eens ter sprake gekomen tijdens diverse adviezen. Fietsen en met name fietskettingen zijn niet bestand tegen de brute kracht van meneer Bradge.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:58 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hij heeft helaas nooit gereageerd op mijn suggestie de Twingo in te ruilen voor een goede fiets. Een mes dat aan twee kanten zou snijden.
Gaan ongelezen de prullenbak inquote:Op zondag 15 januari 2017 22:29 schreef Seam het volgende:
En we weten allemaal hoe braddie omgaat met goed bedoelde adviezen.
Dan kan het maar één van die drie zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 23:04 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Wie of wat is een mapima? Volgens google images is het een Afrikaan, een truck of een chimpansee.
De borsten van Mapima zijn in ieder geval wel net zo harig als dat van een chimpansee.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dan kan het maar één van die drie zijn
Zolang het schuurtje nog staat zal het met die brute kracht ook wel meevallenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:24 schreef DeBaba het volgende:
[..]
De fiets is wel eens ter sprake gekomen tijdens diverse adviezen. Fietsen en met name fietskettingen zijn niet bestand tegen de brute kracht van meneer Bradge.
130 kg wegen, maar dan op iedere leeftijd.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:32 schreef Geelman het volgende:
Wat zouden jullie op je 26e erger vinden: grijs worden, inhammen krijgen of 130 kg wegen?
130 kg lolquote:Op zondag 15 januari 2017 23:32 schreef Geelman het volgende:
Wat zouden jullie op je 26e erger vinden: grijs worden, inhammen krijgen of 130 kg wegen?
Ik heb wel eens gevraagd waarom hij er een hekel aan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:58 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hij heeft helaas nooit gereageerd op mijn suggestie de Twingo in te ruilen voor een goede fiets. Een mes dat aan twee kanten zou snijden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nu wel een fiets kopen?Nee maar even serieus, waarom heb je daar een hekel aan? Kreeg laatst geen antwoord voor je wegging.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik fietsen absoluut niet fijn vind, ik had 2 jaar geleden een periode dat ik behoorlijke stukken fietste, 15-20-25-30 kilometer per dag. En besloot maar dat het wel prima geweest was nadat voor de zoveelste keer de ketting er afvloog.
En als ik ook zie hoe asociaal de meeste fietsers zich begeven door het verkeer, door rood, rakelings langs andere mensen fietsen, slingeren etc dan ja, hoeft het voor mij niet zo nodig.
Nu m`n auto het niet meer doet tot Woensdag is dat wél een goede mogelijkheid om gewoon lekker weer overal naar toe te wandelen though.
Wat een onzinnige redenquote:Op zondag 15 januari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gevraagd waarom hij er een hekel aan heeft.
[..]
[..]
Mobiel is dat niet mogelijk. dus even op desktopweergave zetten dan.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:00 schreef DeBaba het volgende:
Hoe moet ik nou zo'n oud bericht quotten ?
Duidelijk, thanksquote:Op maandag 16 januari 2017 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mobiel is dat niet mogelijk. dus even op desktopweergave zetten dan.
claimt hij dit?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
dat iemand met die uitstraling en uiterlijk iedere maand wel weer ergens een dorstige chick heeft zitten.
Hij is er wel alleen heeft hij op dit moment gewoon niet het recht om te posten.quote:
waarom, lijkt me niet vervelende jongenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is er wel alleen heeft hij op dit moment gewoon niet het recht om te posten.
Hij krijgt niet voor niets constant bans.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom, lijkt me niet vervelende jongen
waarom danquote:Op maandag 16 januari 2017 01:49 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij krijgt niet voor niets constant bans.
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom, lijkt me niet vervelende jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 16 januari 2017 03:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]teveel cola zkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een smoesjes weer. Anders laat je je fiets goed onderhouden? Denkt Braad nu werkelijk dat dit komt omdat hij zo bijzonder is?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gevraagd waarom hij er een hekel aan heeft.
[..]
[..]
Bans worden hier niet besproken, maar hij wil in discussies nog wel eens wat dingen naar mensen roepen die tegen de forumregels ingaan. Dat was in het verleden vaak de reden tenminste.quote:
HULKBRADquote:Op zondag 15 januari 2017 23:57 schreef DeBaba het volgende:
zondag 14 augustus 2016 @ 01:26 • 282
Mister-Bradge
Nou, die fiets word hem nietM`n ma heeft er al moeite mee omdat 'ie af en toe verspringt van versnelling, en ik heb veel kracht in m`n benen zitten en dat heeft bij meerdere fietsen al gezorgd dat ik of de ketting er vaak in een klap af trap, of dat ik iets breek
Dus ze vond het geen goed idee.
Maakt niet uit of het een nieuwe dure fiets is of een oude goedkope, zodra ik echt kracht ga zetten is het vaak "krak" en dan breek ik of een onderdeel waar de ketting aan vast zit óf de derailleur.
Ja hoor, bij een nieuwe dure fiets.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:57 schreef DeBaba het volgende:
zondag 14 augustus 2016 @ 01:26 • 282
Mister-Bradge
Nou, die fiets word hem nietM`n ma heeft er al moeite mee omdat 'ie af en toe verspringt van versnelling, en ik heb veel kracht in m`n benen zitten en dat heeft bij meerdere fietsen al gezorgd dat ik of de ketting er vaak in een klap af trap, of dat ik iets breek
Dus ze vond het geen goed idee.
Maakt niet uit of het een nieuwe dure fiets is of een oude goedkope, zodra ik echt kracht ga zetten is het vaak "krak" en dan breek ik of een onderdeel waar de ketting aan vast zit óf de derailleur.
Is toch mooi als je altijd ergens een excuus voor hebt.quote:
Volgens mij heeft hij ook nog nooit meer dan 1000 euro aan een auto uitgegeven, dus een bedrag in die richting sparen en uitgeven aan een fiets zal er al wel helemaal niet in zitten.quote:Op maandag 16 januari 2017 07:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is toch mooi als je altijd ergens een excuus voor hebt.
Nooit meer dan 300 euro zal je bedoelen!quote:Op maandag 16 januari 2017 07:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook nog nooit meer dan 1000 euro aan een auto uitgegeven, dus een bedrag in die richting sparen en uitgeven aan een fiets zal er al wel helemaal niet in zitten.
Met zijn postuur lijkt kogelstoten me meer geschiktquote:Op maandag 16 januari 2017 07:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
HULKBRAD![]()
Deze man moet gewoon gaan trainen voor de tour de france of zo. Met al die fietsslopende kracht in z'n benen.
Als hij dat nu ook zei over zijn gewicht EN er naar ging handelen zou het al een hoop schelen.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:24 schreef LurkJeRot het volgende:
"Dan hoeft het voor mij niet meer". is een beetje Braddie's levensmotto, geloof ik. Heb die uitspraak al diverse keren voorbij zien komen, en nu dan weer met het fietsverhaal.
Nee, gek genoeg heb ik dat nog niet gezien, ik heb het alleen gezien over dingen die bij zouden kunnen dragen aan afvallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als hij dat nu ook zei over zijn gewicht EN er naar ging handelen zou het al een hoop schelen.
Ik heb ook veel dingen gezien die daar niet aan gaan bijdragen, maar goed.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg heb ik dat nog niet gezien, ik heb het alleen gezien over dingen die bij zouden kunnen dragen aan afvallen.
Echt he. We caren enorm veel met z'n allenquote:Op maandag 16 januari 2017 08:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je kan zeggen wat je wilt. Bradley houdt de gemoederen wel bezig of hij er nou is of niet. Hij is een beetje als een goede soap serie.
De dijbenen van Cancellara zijn niets vergeleken met de brommer die de Braadslee in de benen heeftquote:Op maandag 16 januari 2017 07:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
HULKBRAD![]()
Deze man moet gewoon gaan trainen voor de tour de france of zo. Met al die fietsslopende kracht in z'n benen.
Nice!quote:Op maandag 16 januari 2017 11:46 schreef koemleit het volgende:
Volgens zijn laatste video is hij meer dan een kilo kwijt en energieker en weet ik wat niet al.
Hoe komt het eigenlijk dat jij en Bradley geen bro's meer zijn? Eerst leken jullie maatjes voor het leven, God dit en God dat, maar nu lijk je een ommekeer te hebben gedaan. What gives my friend?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef Toto69 het volgende:
128.41.2 kg kwijt
![]()
Flinke drol moet dat geweest zijn
Geen problemen met Bradge hoor. Misschien dat ie zo eens inziet dat ie harder moet gaan werken om die kilo's te verliezen.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij en Bradley geen bro's meer zijn? Eerst leken jullie maatjes voor het leven, God dit en God dat, maar nu lijk je een ommekeer te hebben gedaan. What gives my friend?
DoubleDip wil de D echt wel, maar ze speelt hard to get. Niet opgeven en ze zwicht vanzelf.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen problemen met Bradge hoor. Misschien dat ie zo eens inziet dat ie harder moet gaan werken om die kilo's te verliezen.
en verder ben ik natuurlijk frusti omdat doubledip me niet wil
Wat tailfox (?) doet interesseert niemand een neuk. Braddie daarentegenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef Moira. het volgende:
Wel frappant dat Tailfox en zijn vriendin al 16 dagen geen enkele vorm van toegevoegde suiker meer innemen en er nog helemaal niks van merken, en Braddie 2 dagen geen suiker meer in z'n koffie doet en ineens veel energieker en lekkerder in z'n vel zit
Dit dus, ook lezende zijn topic en z'n bij 35 subscribers doe ik een QenA dan ben je net zo aandachtsgeil als Braddie, echter is Tailfox een "normale" jongen dus boeit niemand het ene neuk wat ie doet. Braddie is "interessant" om te volgen of leedvermaak of wat dan ook. Braddie is anders daarom volgen mensen hemquote:Op maandag 16 januari 2017 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat tailfox (?) doet interesseert niemand aan neuk. Braddie daarentegen
quote:Op maandag 16 januari 2017 03:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]Hier was hij nog een mooie slanke, fitte jongen. Zo hoop ik hem over enkele maanden ook weer te zien, nu hij geen suiker meer in de koffie doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Bij zulk overgewicht heb je met een paar kilo minder al een flinke gezondheidswinst. Verbaast me dus niks dat hij zich gelijk een stuk beter voelt. Wel goed teken though, ik hoop dat hij dit vol weet te houden.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef Moira. het volgende:
Wel frappant dat Tailfox en zijn vriendin al 16 dagen geen enkele vorm van toegevoegde suiker meer innemen en er nog helemaal niks van merken, en Braddie 2 dagen geen suiker meer in z'n koffie doet en ineens veel energieker en lekkerder in z'n vel zit
Het is wel echt een typische SBS6-intro, ik word er ook een beetje moe van. Van mij mag het allemaal wel wat agressiever met die intro.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
dat showmuziekje komt met wel de strot uit
quote:VRAAG: LIEVER GRIJS WORDEN OF LIEVER KAAL WORDEN?
Dit kwam net ter sprake toen ik hier met Adriaan en Frank zat. Weet je, ik heb al mijn haar nog, mijn haargrens is ook nog helemaal prima en ik heb een flinke bos haar, ziet er niet uit. En als ik inhammen zou krijgen gaat de tondeuse er overheen. Grijs worden dat zou ik eigenlijk gewoon zo laten. Als je grijs wordt dan kan dat er best wel classy uitzien in mijn ogen. Als je, een paar grijze plukjes hier, hier grijs wordt weet je wel. Maar als je als gast van zeg 25-26 of jonger al inhammen krijgt sta je in mijn ogen, denk ik, toch wel wat meer voor schut bij je leefstijdsgenoten dan wanneer je grijs wordt maar nog wel je volle bos haar hebt.
Dus bij deze de vraag, wat zouden jullie erger vinden: inhammen krijgen, of grijs worden?
quote:WEEGMOMENT 16 JANUARI
Goedemorgen, zoals je hebt kunnen zien: ik ben 1,2 kilo kwijt.
Ik drink sinds vrijdag geen koffie meer met suiker en mijn koffie-intake is dus ook gezakt. Ik voel me energieker en ik heb geen moeite meer met opstaan, ik heb geen moeite meer met in slaap komen. Ik voel me gewoon overall een stuk prettiger. Ik had wel eventjes die 'three day hump', weet je wel. Ik begon met hoofdpijn de eerste dag. De tweede dag had ik een beetje hoofdpijn en was ik vooral heel futloos. De derde dag had ik eigenlijk nergens meer last van, behalve dan dat ik moeite had met wakker worden. Vandaag heb ik tot dusver nog nergens last van gehad.
Op naar de volgende week.
quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
Omdat ook de nieuwe video's onvermijdelijk binnenkort offline gaan, hierbij weer wat transcripties:
[..]
[..]
Ik denk dat hij door een bezoek te brengen aan de kapper ook minstens één kilo kan afvallen.quote:
Dank u! Dankzij jou hoeft ik de video's niet eens meer te kijken.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
Omdat ook de nieuwe video's onvermijdelijk binnenkort offline gaan, hierbij weer wat transcripties:
[..]
[..]
Terechte notulen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
[..]
[..]
Neen, volgens Braddie ''zit het weer helemaal goed'' tussen hen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
Heh maar geen ruzie meer dus met petjesmeneer?
Ah.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, volgens Braddie ''zit het weer helemaal goed'' tussen hen.
Stiekem zou je hem wel doen hequote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
Heh maar geen ruzie meer dus met petjesmeneer?
Denk dat hij wel gauw blijft hangen in dat lome, want hij hoeft nergens heen.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ook wel mooi dat hij aan geeft dat hij geen last had van vermoeidheid tijdens het opstaan. Dat daar überhaupt sprake van kan zijn als je pas wakker wordt wanneer je lichaam daar klaar voor is (geen wekker, geen ritme)
Alleen af en toe zijn zak legen in België natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat hij wel gauw blijft hangen in dat lome, want hij hoeft nergens heen.
Eerlijk is eerlijk, van niks doen kan je behoorlijk moe worden.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ook wel mooi dat hij aan geeft dat hij geen last had van vermoeidheid tijdens het opstaan. Dat daar überhaupt sprake van kan zijn als je pas wakker wordt wanneer je lichaam daar klaar voor is (geen wekker, geen ritme)
hij kan toch gitaar spelen inderdaad, beetje een rocktune ofzoquote:Op maandag 16 januari 2017 13:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel echt een typische SBS6-intro, ik word er ook een beetje moe van. Van mij mag het allemaal wel wat agressiever met die intro.
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapselquote:Op maandag 16 januari 2017 13:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door een bezoek te brengen aan de kapper ook minstens één kilo kan afvallen.
kan mooi op je cv onder 'notulaire werkzaamheden'quote:Op maandag 16 januari 2017 14:13 schreef Barrah het volgende:
Geen dank! Als anderen ook de moeite willen nemen filmpjes die online verschijnen te transcriberen wordt dat zeer gewaardeerd
Zijn haar is goor en onverzorgd.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapsel
zie het probleem niet het is wat dik en pluizig nou enquote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn haar is goor en onverzorgd.
Als die wat aan zijn haar laat doen ziet die jongen zelf er al een stuk frisser uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |