quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:40 schreef Oscar. het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCioq9lv-RQKY3u9uDhihz1w/videos
rocken jullie mee?
Hij heeft daar ooit een video over gemaakt. Drie keer raden wat daarmee gebeurd is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
is er een reden waarom er geen snoertje aan braddies electrische gitaar zit? Heb er verder geen verstand van hoor...
Zit er wel aan. Je ziet het ook in die gif.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
is er een reden waarom er geen snoertje aan braddies electrische gitaar zit? Heb er verder geen verstand van hoor...
Kan je ook een video maken voor Brad?quote:
Uiteraard, hij is een ergere recidivist dan een gemiddelde aan heroïne verslaafde Somaliër.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:04 schreef Ypmaha het volgende:
Is Braddie zelf trouwens geband ofzo?
In het gifje is er wel een snoer aanwezig maar hij heeft ook een draadloos systeemquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
Precies! Velen zouden het niet doen. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Tamabralski het volgende:
Ter verdediging van Bradger:
Braddie is wel een man. Ondanks zijn onvolmaaktheden staat hij daar dan toch op zijn sokken met gitaar voor de cam.. Ik bedoel maar.
(en nu ga ik weg voordat jullie het gemunt hebben op mij)
Meer dan prima inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:18 schreef leolinedance het volgende:
Maar die ass van roofsoccerbitch is wel prima toch?
Ik denk dat dat verhaal over die brakke harde schijf een clever ruse is. Braddie is nu keihard bezig met afvallen, en in zijn volgende vlog (zogenaamd als het probleem is opgelost) zal hij ons verrassen met een geheel nieuwe physique.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
Nog geen nieuwe braads![]()
![]()
Schiet eens op met die vlogs!
Hij is een killerbody aan het kweken voor de zomerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verhaal over die brakke harde schijf een clever ruse is. Braddie is nu keihard bezig met afvallen, en in zijn volgende vlog (zogenaamd als het probleem is opgelost) zal hij ons verrassen met een geheel nieuwe physique.
Alleen de voorgevel is wat aan de kleine kant. Wel dikke prima verder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:18 schreef leolinedance het volgende:
Maar die ass van roofsoccerbitch is wel prima toch?
Duurt lang inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
Nog geen nieuwe braads![]()
![]()
Schiet eens op met die vlogs!
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef chroestjov het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat hij zijn volgelingen niet serieus neemt.
Ik heb zijn instagram opgezocht en ik zag een of ander wijf uit Belgiëquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:45 schreef PimD het volgende:
Ik las op Instagram dat ie ook in 2017 nog gewoon om 4, 5 uur 's ochtends naar bed gaat. De koning. Had ik maar zo weinig verantwoordelijkheden
Je bedoelt die Bibi?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik heb zijn instagram opgezocht en ik zag een of ander wijf uit BelgiëGvd man wat een draak is dat
![]()
![]()
Hoe groot is zijn eigen repertoire eigenlijk?quote:Waarom kunnen die stationpianopianisten maar 3 liedjes? Verras ons op Dumpert eens, speel Elton John of zo.
BradgeTV | 15-10-16 | 14:52
quote:Patreon was on my "To do" List for a long time, because of guys like The 8-bit Guy and Regular Car Reviews who get donations from other people, and i thought, i'm a simple guy, don't have a lot of money, but i do love to get some content out there, maybe i could get some help.
Bassie en adriaan, slagharen, en mario.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:39 schreef chroestjov het volgende:
Zo te zien, zit Braddie zelf ook op Dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_stationpiano.html
[..]
Hoe groot is zijn eigen repertoire eigenlijk?
Wat zal er gebeuren als hij echt donaties krijgt, en zijn kanaal word verwijderd? Denk niet dat patreon dat zo grappig vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef chroestjov het volgende:
https://www.patreon.com/user?u=4536948
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:47 schreef chroestjov het volgende:
https://www.patreon.com/user?u=4536948
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het filmpje op die pagina is iig alvast verwijderd, voor de vorm![]()
Was hij niet eerst mrbradgetv?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:22 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dat zou wel kunnen. Kan geen datums vinden.
Maar BradgeTV is volgens mij nog niet zo lang toch? (oke, zijn er ondertussen ook al minstens 3 geweest, maar goed)
Would donate #wearetheworldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:54 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wat zal er gebeuren als hij echt donaties krijgt, en zijn kanaal word verwijderd? Denk niet dat patreon dat zo grappig vind.
En zichzelf vergelijken met 8-bit guy en Regular car reviews.Man man man.
Money doesn't improve regularity. Are you willing to donate some sort of wake-up service? Lets see if you can move him to wake-up before lunchtime.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 07:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Would donate #wearetheworld
Deze versie is wat editing betreft al een stuk beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:33 schreef Rectum het volgende:
De review van Bas staat weer online. Aan opbergvakjes geen gebrek en een prima thumbnail inderdaad.
op z'n koppiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie het 'zou het dan echt?' gevoel in dit soort situaties?
Nee, daarom deed ik hem juist wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
op z'n koppie
-edit- en nu verwijderdJe doet een Bradje?
OT: Ik kwam vorige week ook een blauwe Twingo in het echt tegen en moest ook gelijk aan Braadslee's Bas denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[ afbeelding ]
Herkennen jullie het 'zou het dan echt?' gevoel in dit soort situaties?
To catch his breath after a 10 minute walk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:30 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Barber would need half a day..
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OT: Ik kwam vorige week ook een blauwe Twingo in het echt tegen en moest ook gelijk aan Braadslee's Bas denken![]()
![]()
To cut his afroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
To catch his breath after a 10 minute walk?
Viel mij ook al op...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
hij zegt elke keer dat hij 1,78m is maar daar geloof ik echt niks van. Op filmpjes met zijn band is hij de kleinste. hij tikt volgens mij net de 1,70m aan
Ongekend hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Er is weer een review van die auto? Hoeveelste is dat wel niet? Laat me raden, het ging weer over de vele vakjes en alle manieren waarop er geschoven kan worden met de bank voor extra beenruimte
Wist jij bv Azpilicueta, dat er een bed van de stoelen te maken is ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Er is weer een review van die auto? Hoeveelste is dat wel niet? Laat me raden, het ging weer over de vele vakjes en alle manieren waarop er geschoven kan worden met de bank voor extra beenruimte
Als we Braddie moeten geloven, zou de Wehrmacht er gemakkelijk mee (op één tank) van Berlijn naar Moskou zijn gereden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Het is jammer dat de Twingo niet 70 jaar eerder op de markt is gebracht want er had zo een heel Joods gezin in kunnen onderduiken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Het is jammer dat de Twingo niet 70 jaar eerder op de markt is gebracht want er had zo een heel Joods gezin in kunnen onderduiken.
Als VonBraun de Twingo had uitgevonden ipv de V1 hadden we nu op fok.de gezetenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als we Braddie moeten geloven, zou de Wehrmacht er gemakkelijk mee (op één tank) van Berlijn naar Moskou zijn gereden.
Genau!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:39 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Als VonBraun de Twingo had uitgevonden ipv de V1 hadden we nu op fok.de gezeten
Ik vind 'm best leukquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deze versie is wat editing betreft al een stuk beter![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de toegevoegde waarde vanaf 3:48 isIs dat een [quote]Volwaardig bed[/qoute]. NIet erg comfortabel. Verbaasde ik mij in de eerste bas-review ook al over
Met die korte beentjes van hem kan hij inderdaad niet bijna 1.80 zijn. Ik denk dat hij gewoon een groot hoofd heeft. Met een normaal hoofd zou hij kleiner zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
hij zegt elke keer dat hij 1,78m is maar daar geloof ik echt niks van. Op filmpjes met zijn band is hij de kleinste. hij tikt volgens mij net de 1,70m aan
Die beentjes lijken wel heel erg klein in die Twingoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Met die korte beentjes van hem kan hij inderdaad niet bijna 1.80 zijn. Ik denk dat hij gewoon een groot hoofd heeft. Met een normaal hoofd zou hij kleiner zijn.
Die twingo is gewoon groot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die beentjes lijken wel heel erg klein in die Twingo
Hij mist dan ook wat slangen hier en daar, zoals de luchtinvoer vanaf de voorkant....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dat starten van die auto ook. Net alsof er een diesel tractor opstart.
Dat ding loopt echt voor geen meter.
Iets missen is natuurlijk een relatief begrip. Dat wat je niet kent mis je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij mist dan ook wat slangen hier en daar, zoals de luchtinvoer vanaf de voorkant....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iets missen is natuurlijk een relatief begrip. Dat wat je niet kent mis je niet
Idd, dan zou die bassiste de 1,90 aantikken, lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:09 schreef Ypmaha het volgende:
Dat zou wel ernstig zijn want dan zou zijn overgewicht feitelijk nog ernstiger zijn als dat we al dachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dan zou die bassiste de 1,90 aantikken, lijkt me sterk.
In 2009 was hij nog een stuk kleiner:quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)
Ik hoop voor hem dat z'n voeten ook zijn gekrompen, want maat 47 is vrij extreem bij zijn lengte. Al zal iets anders dan misschien ook extreem groot zijn...quote:LIF / Hoeveel weeg je en hoe lang ben je
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:28 schreef Braddie het volgende:
Heb een Bmi test gedaan.
Die is 36,4 en ik ben obesitas(kan wel kloppen)
1,73m
108kg.
man
18!
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:22 schreef Braddie het volgende:
Ja, op zich is zo`n Daihatsu YRV wel een leuk kek wagentje, maar waar ik tegen aan zit is de ruimte achterin en de breedte (In de Seicento van m`n ma zit ik in de knoop met de pedalen + schoenmaat 47)
Dan is z'n BMI 43quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik geloof die 1.73 eerder dan 1.78 in ieder geval
Lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
In 2013 is hij ook nog 1,75m geweest:
LIF / Helpt dit met afvallen?..
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:17 schreef Rectum het volgende:
Elke maandag een meetmomentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:29 schreef marsan het volgende:
Eigenlijk moet er ook gewoon een meetvlog komen, naast zijn weegvlog.
Zowel zn lengte als zn gewicht fluctueren.
Elke dag 22 sneetjes brood inclusief beleg eten en dan nog denken goed te kunnen afvallenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
Met Braddie in de twingo passen er geen 20 Afrikaantjes meer in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:45 schreef Pocabontjas het volgende:
Ik zou met die Twingo trouwens niet naar Engeland gaan. Dan ziten er zo 20 Afrikanen in zonder dat je het doorhebt.
QFTquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:22 schreef chroestjov het volgende:
Lengte is net zo relatief als tijd.
Toen hij nog van fietsen hield.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Pocabontjas het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:43 schreef DeBaba het volgende:
Is triest,heb het ook ff doorgelezen. Is topic van 4 jaar geleden. En gaat precies zelfde nu.
Hadden hier pas geleden discussie of een tosti nu goed of slecht is.
Na lezen van dit topic moet ik toch concluderen dat het tosti dieet niet werkt.
Even JR lokquoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |