hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreetquote:Op zondag 15 januari 2017 17:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. 5k is namelijk heel erg ver van gemiddeld actief verwijderd. Suiker maakt niet per definitie dik. Suiker moedigt doorvreten aan. Het is overconsumptie dat dik maakt, niet suiker.
Op het vorige week gepostte twitteracount (@BradgeTV) stond dat hij bij minder dan 5000 stappen 's nachts niet zou eten en bij meer dan 5000 stappen 's nachts 2 tosties zou eten. 'Dan val ik sowieso af.'quote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreet
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt wasquote:Op zondag 15 januari 2017 19:41 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Op het vorige week gepostte twitteracount (@BradgeTV) stond dat hij bij minder dan 5000 stappen 's nachts niet zou eten en bij meer dan 5000 stappen 's nachts 2 tosties zou eten. 'Dan val ik sowieso af.'Ik heb het even opgezocht, maar 5000 stappen is net op de grens van een zeer inactieve leefstijl.
Tevens: ik wordt![]()
https://twitter.com/bradgetvquote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt was
Ging meer om het what goes in -> what goes out principe. Niet zo zeer om een hoeveelheid calorieën.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. 5k is namelijk heel erg ver van gemiddeld actief verwijderd. Suiker maakt niet per definitie dik. Suiker moedigt doorvreten aan. Het is overconsumptie dat dik maakt, niet suiker.
Hoe kom je erbij dat ik erbij kom dat hij 's nachts ..quote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat braddie 's nachts dooreet
Is zeker waar.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ging meer om het what goes in -> what goes out principe. Niet zo zeer om een hoeveelheid calorieën.
Was dat ook het account met die tweets van een week terug ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:44 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
https://twitter.com/bradgetv
afgeschermd... geen goede pr van braddie
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen. En het account werd binnen een paar minuten nadat hij gepost was afgeschermd, dat is ook een typische Bradreactie.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was dat account echt dan? Want bond die tweets over die chick in België wel grappig als het echt was
nieuwsgierigquote:Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef Pocabontjas het volgende:
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:49 schreef Stratotanker het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik erbij kom dat hij 's nachts ..
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:23 schreef Stratotanker het volgende:
bij Brad kan niets meer, die nachtelijke vreetfestijnen zijn helemaaal killing.
De inhoud van de reacties waren ook zo infantiel beschreven dat ik het nauwelijks kon geloven dat hij het wasquote:Op zondag 15 januari 2017 19:51 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Er stonden dingen op die je volgens mij niet kunt verzinnen. En het account werd binnen een paar minuten nadat hij gepost was afgeschermd, dat is ook een typische Bradreactie.
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De inhoud van de reacties waren ook zo infantiel beschreven dat ik het nauwelijks kon geloven dat hij het was
wat danquote:Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.
Ik had zelf meer het idee dat het de hersenscheten waren die Brad niet in z'n vlogs kwijt kon, maar om één of andere reden heeft hij toch de behoefte om die dingen op internet te plempen.
Wie er ook achter zat heeft inderdaad wel mentale problemen. In dat opzicht is het aannemelijk dat het Bradley zelf was. Dat hij niet helemaal fris is tussen de oren was allang duidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:05 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Als iemand die tweets heeft verzonnen, mag diegene ook wel een psychiater opzoeken.
Ik had zelf meer het idee dat het de hersenscheten waren die Brad niet in z'n vlogs kwijt kon, maar om één of andere reden heeft hij toch de behoefte om die dingen op internet te plempen.
Er zijn natuurlijk wel meer figuren de revue gepasseerd die ook aan die kwalificatie voldoen.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie er ook achter zat heeft inderdaad wel mentale problemen. In dat opzicht is het aannemelijk dat het Bradley zelf was. Dat hij niet helemaal fris is tussen de oren was allang duidelijk.
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staatquote:Op zondag 15 januari 2017 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel meer figuren de revue gepasseerd die ook aan die kwalificatie voldoen.
Pijnlijke situatie voor de mensen onder hem.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staat
Moah, iedereen heeft z'n eigen 'stijl' lama zeggenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bradley aan de top van de piramide staat
Klopt, maar volgens mij ben jij geen onderdeel van 'we'.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:20 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
in nederland sluiten we niemand uit
ik be geen vieze buitenlanderquote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef Pocabontjas het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij ben jij geen onderdeel van 'we'.
Een schone dan? 'Ik wordt' is toch niet door een autochtoon geschreven?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik be geen vieze buitenlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |