quote:Op maandag 16 januari 2017 03:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]Hier was hij nog een mooie slanke, fitte jongen. Zo hoop ik hem over enkele maanden ook weer te zien, nu hij geen suiker meer in de koffie doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Bij zulk overgewicht heb je met een paar kilo minder al een flinke gezondheidswinst. Verbaast me dus niks dat hij zich gelijk een stuk beter voelt. Wel goed teken though, ik hoop dat hij dit vol weet te houden.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:27 schreef Moira. het volgende:
Wel frappant dat Tailfox en zijn vriendin al 16 dagen geen enkele vorm van toegevoegde suiker meer innemen en er nog helemaal niks van merken, en Braddie 2 dagen geen suiker meer in z'n koffie doet en ineens veel energieker en lekkerder in z'n vel zit
Het is wel echt een typische SBS6-intro, ik word er ook een beetje moe van. Van mij mag het allemaal wel wat agressiever met die intro.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
dat showmuziekje komt met wel de strot uit
quote:VRAAG: LIEVER GRIJS WORDEN OF LIEVER KAAL WORDEN?
Dit kwam net ter sprake toen ik hier met Adriaan en Frank zat. Weet je, ik heb al mijn haar nog, mijn haargrens is ook nog helemaal prima en ik heb een flinke bos haar, ziet er niet uit. En als ik inhammen zou krijgen gaat de tondeuse er overheen. Grijs worden dat zou ik eigenlijk gewoon zo laten. Als je grijs wordt dan kan dat er best wel classy uitzien in mijn ogen. Als je, een paar grijze plukjes hier, hier grijs wordt weet je wel. Maar als je als gast van zeg 25-26 of jonger al inhammen krijgt sta je in mijn ogen, denk ik, toch wel wat meer voor schut bij je leefstijdsgenoten dan wanneer je grijs wordt maar nog wel je volle bos haar hebt.
Dus bij deze de vraag, wat zouden jullie erger vinden: inhammen krijgen, of grijs worden?
quote:WEEGMOMENT 16 JANUARI
Goedemorgen, zoals je hebt kunnen zien: ik ben 1,2 kilo kwijt.
Ik drink sinds vrijdag geen koffie meer met suiker en mijn koffie-intake is dus ook gezakt. Ik voel me energieker en ik heb geen moeite meer met opstaan, ik heb geen moeite meer met in slaap komen. Ik voel me gewoon overall een stuk prettiger. Ik had wel eventjes die 'three day hump', weet je wel. Ik begon met hoofdpijn de eerste dag. De tweede dag had ik een beetje hoofdpijn en was ik vooral heel futloos. De derde dag had ik eigenlijk nergens meer last van, behalve dan dat ik moeite had met wakker worden. Vandaag heb ik tot dusver nog nergens last van gehad.
Op naar de volgende week.
quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
Omdat ook de nieuwe video's onvermijdelijk binnenkort offline gaan, hierbij weer wat transcripties:
[..]
[..]
Ik denk dat hij door een bezoek te brengen aan de kapper ook minstens één kilo kan afvallen.quote:
Dank u! Dankzij jou hoeft ik de video's niet eens meer te kijken.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
Omdat ook de nieuwe video's onvermijdelijk binnenkort offline gaan, hierbij weer wat transcripties:
[..]
[..]
Terechte notulen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 13:29 schreef Barrah het volgende:
[..]
[..]
Neen, volgens Braddie ''zit het weer helemaal goed'' tussen hen.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
Heh maar geen ruzie meer dus met petjesmeneer?
Ah.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, volgens Braddie ''zit het weer helemaal goed'' tussen hen.
Stiekem zou je hem wel doen hequote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
Heh maar geen ruzie meer dus met petjesmeneer?
Denk dat hij wel gauw blijft hangen in dat lome, want hij hoeft nergens heen.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ook wel mooi dat hij aan geeft dat hij geen last had van vermoeidheid tijdens het opstaan. Dat daar überhaupt sprake van kan zijn als je pas wakker wordt wanneer je lichaam daar klaar voor is (geen wekker, geen ritme)
Alleen af en toe zijn zak legen in België natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2017 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat hij wel gauw blijft hangen in dat lome, want hij hoeft nergens heen.
Eerlijk is eerlijk, van niks doen kan je behoorlijk moe worden.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ook wel mooi dat hij aan geeft dat hij geen last had van vermoeidheid tijdens het opstaan. Dat daar überhaupt sprake van kan zijn als je pas wakker wordt wanneer je lichaam daar klaar voor is (geen wekker, geen ritme)
hij kan toch gitaar spelen inderdaad, beetje een rocktune ofzoquote:Op maandag 16 januari 2017 13:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is wel echt een typische SBS6-intro, ik word er ook een beetje moe van. Van mij mag het allemaal wel wat agressiever met die intro.
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapselquote:Op maandag 16 januari 2017 13:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door een bezoek te brengen aan de kapper ook minstens één kilo kan afvallen.
kan mooi op je cv onder 'notulaire werkzaamheden'quote:Op maandag 16 januari 2017 14:13 schreef Barrah het volgende:
Geen dank! Als anderen ook de moeite willen nemen filmpjes die online verschijnen te transcriberen wordt dat zeer gewaardeerd
Zijn haar is goor en onverzorgd.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
zijn haar is baas, niks mis mee. tenminste niet zo'n 13 in dozijn hipser kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |