quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of in zo een gesubsidieerde tent waar debielen mongolen mensen met een verstandelijke handicap mensen met een beperking mensen met mogelijkheden ingezet worden om zodoende lekker in je eten te kwijlen.
Man man man.
Fucking mongols!
Politiek correct geneuzel
Is niet helemaal de doelgroep (zie vooral veel kansarme jongeren en immigranten achter de potten staan), maar in deze categorie kan je bij hotspot hutspot in Rotterdam uitstekend eten. Ik ben er iig vaste klant.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar je hebt wel gelijk hoor. Er zijn genoeg andere plekken waar ze die mensen wat kunnen laten doen, dat hoeft niet perse boven mijn eten.
quote:Op zondag 9 juli 2017 10:33 schreef fathank het volgende:
Dat zal wel wat te maken hebben met zn postgedrag elders.
ik heb begrepen dat Iwanius op vakantie is. Hoop op veel recensiesquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:07 schreef sirdanilot het volgende:
Hebben de vele haters dan toch van Iwanius gewonnen en heeft hij het opgegeven?
*slikt opmerking inquote:Op zondag 30 juli 2017 23:02 schreef MCH het volgende:
Iwanius heeft mij bevestigd dat ie een nieuwe miep heeft
Heeft ze (weer) een kloon aangemaakt dan?quote:Op zondag 30 juli 2017 23:02 schreef MCH het volgende:
Iwanius heeft mij bevestigd dat ie een nieuwe miep heeft
Mooi verslag! krijg er spontaan trek van.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf bereidt,verser kan gewoon niet. Heerlijk als intro voor de zaak zo buiten.
[ afbeelding ]
Uitzicht naar buiten vanachter de menukaart binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spicy Temptation.
Westersingel 4
3014 GM Rotterdam
Wat at / dronk je?
[ afbeelding ]
Al het bestelde uitgestald in een heli view.
[ afbeelding ]
Mooie grote Sui Kau thong met een heerlijke heldere bouillon/soep i.c.m. Shanghai pakchoi.
[ afbeelding ]
Fantastisch smakende buikspek. Echt heerlijk!
[ afbeelding ]
Heerlijke grote kom met 'sizzling' beef zoals bij het inmiddels opgeheven Home Town smaak.aan de botersloot.
[ afbeelding ]
Kommetje gevuld met vlees en rijst.Heerlijk!
Impressies / Of op aanmerkingen
Vooraf: Ik heb er een favoriet adresje bij als het gaat om de Szechuan keuken en de smaken uit de hoofdstad Chendu! Genoten! Sterker nog: De eigenaresse/eigenaren komen er vandaan!
Smaken kloppen en het is allemaal gewoon erg lekker en bij de 'sizzling' beef ging de neus lekker lopen na verloop van tijd.
De menukaart is redelijk uitgebreid en zowel in het Chinees als NL/Engels beschikbaar, en de prijzen vond ik allemaal redelijk tot goed als je praat over prijs-kwaliteit verhouding. De bediening tussen de man en vrouw die elke gast verwelkomen kan voor ene buitenstaande wat chaotisch overkomen aangezien beiden constant elkaar corrigeren in het Chinees waardoor het net lijkt alsof ze constant ruzie hebben terwijl ze proberen af te stemmen wie wat doet en of die dat dan gedaan heeft want...![]()
De zaak zelf oogt erg gedateerd, zeker als je weet dat minstens 10? jaar geleden het befaamde restaurant Orient hier zat. en ziet er zeker niet uit qua inrichting (schoonheid/nieuwigheid) als op de Google foto's van hun website.
Buiten staat,(bleek later) een wat oudere groezelig uitziende man ( is dus de jongeren broer! van het man-vrouw stel binnen) die dus allerlei gestoomd spul verkoopt als een soort opwarmertje zodat mensen kunnen besluiten om ook in het restaurant te komen eten. En eerlijk is eerlijk wat hij verkoopt maakt men zelf in de ochtend in het restaurant en dat proef je ook! Vele malen beter dan het standaard Groothandel spul wat de Cantonese restaurants je voorschotelen.
Elke dag geopend van 12:00 uur tot 22:00/23:00 uur.
SānSān?![]()
Eigenlijk is "spicy temptation" Home Town Smaak 2.0 maar dan net iets beter en verfijnder!
Cijfer:
8 / 10
Het is Chengdu, niet Chendu.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf bereidt,verser kan gewoon niet. Heerlijk als intro voor de zaak zo buiten.
[ afbeelding ]
Uitzicht naar buiten vanachter de menukaart binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spicy Temptation.
Westersingel 4
3014 GM Rotterdam
Wat at / dronk je?
[ afbeelding ]
Al het bestelde uitgestald in een heli view.
[ afbeelding ]
Mooie grote Sui Kau thong met een heerlijke heldere bouillon/soep i.c.m. Shanghai pakchoi.
[ afbeelding ]
Fantastisch smakende buikspek. Echt heerlijk!
[ afbeelding ]
Heerlijke grote kom met 'sizzling' beef zoals bij het inmiddels opgeheven Home Town smaak.aan de botersloot.
[ afbeelding ]
Kommetje gevuld met vlees en rijst.Heerlijk!
Vooraf: Ik heb er een favoriet adresje bij als het gaat om de Szechuan keuken en de smaken uit de hoofdstad Chendu! Genoten! Sterker nog: De eigenaresse/eigenaren komen er vandaan!
Smaken kloppen en het is allemaal gewoon erg lekker en bij de 'sizzling' beef ging de neus lekker lopen na verloop van tijd en...(niet onbelangrijk!) je krijgt erg veel vlees in die grote kom.Veel meer dan waar dan ook in R'dam.
De menukaart is redelijk uitgebreid en zowel in het Chinees als NL/Engels beschikbaar, en de prijzen vond ik allemaal redelijk tot goed als je praat over prijs-kwaliteit verhouding. De bediening tussen de man en vrouw die elke gast verwelkomen kan voor ene buitenstaande wat chaotisch overkomen aangezien beiden constant elkaar corrigeren in het Chinees waardoor het net lijkt alsof ze constant ruzie hebben terwijl ze proberen af te stemmen wie wat doet en of die dat dan gedaan heeft want...![]()
De zaak zelf oogt erg gedateerd, zeker als je weet dat minstens 10? jaar geleden het befaamde restaurant Orient hier zat. en ziet er zeker niet uit qua inrichting (schoonheid/nieuwigheid) als op de Google foto's van hun website.
Buiten staat,(bleek later) een wat oudere groezelig uitziende man ( is dus de jongeren broer! van het man-vrouw stel binnen) die dus allerlei gestoomd spul verkoopt als een soort opwarmertje zodat mensen kunnen besluiten om ook in het restaurant te komen eten. En eerlijk is eerlijk wat hij verkoopt maakt men zelf in de ochtend in het restaurant en dat proef je ook! Vele malen beter dan het standaard Groothandel spul wat de Cantonese restaurants je voorschotelen.
Elke dag geopend van 12:00 uur tot 22:00/23:00 uur.
SānSān?![]()
Eigenlijk is "spicy temptation" Home Town Smaak 2.0 maar dan net iets beter en verfijnder!
Cijfer:
8 / 10
Maar somehow deel je die niet met ons. Ook bij de andere Sichuanrestaurants die je allemaal beter vindt kies je altijd allerlei niet-Sichuangerechten. Een beetje als biefstuk bestellen bij een visrestaurant.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:47 schreef Iwanius het volgende:
en ik heb alle gerechten daar intussen al geproefd
Klopt, wel eens gegeten maar voniknielekker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:43 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen fan van de Sichuankeuken.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:28 schreef golfer het volgende:
Dankjewel, Hans.
Heel een lange post quoten om dan 1 letter te verbeteren.
Chargeren is ook een kunst,maakt niet uit maar gezien mij steeds oprukkende luiheid fotografeer ik idd ook niet alles meer waardoor het net lijkt alsof ik het dus niet eet of er geweest ben. Alle gerechten die jij wel deelde kende ik al, en zelfs meer...die ik ooit ergens anders at.Dus kom je uit op wat ik eerder zei met mijn mening over San San.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:34 schreef RobinOok het volgende:
Maar somehow deel je die niet met ons. Ook bij de andere Sichuanrestaurants die je allemaal beter vindt kies je altijd allerlei niet-Sichuangerechten. Een beetje als biefstuk bestellen bij een visrestaurant.
Ben je er wel eens geweest?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:12 schreef Iwanius het volgende:
als het gaat om de Szechuan keuken en de smaken uit de hoofdstad Chendu!
Verslag afgekeurd, geen sigaar in beeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:15 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond vooral dat Du Fu’s plekje erg mooi en rustgevend, het Panda gebeuren leuk, Chunxi koopgebeuren grappig en die plek van die gigantische Boedha echt een "wauw" moment. De theehuisjes met bijbehorende nauwe en soms brede straten hadden ook wel wat.
[ afbeelding ]
Waar?
[ afbeelding ]
© Le Jules Verne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Le Jules Verne Paris.
Avenue Gustave Eiffel,
Tour Eiffel, 2čme étage
- Pilier Sud, 75007
Wat at / dronk je?
[ afbeelding ]
Grappige bewerking van de borden als je die ziet. Zo ligt het ook voor je.
[ afbeelding ]
Het hoofdgerecht dat ik hierna nog 3x heb uitgevraagd omdat de voorgerechten
wel lekker waren maar zo verdomd klein en luchtig.
[ afbeelding ]
Weet niet meer wat het was, maar moet goed zijn geweest anders bestelde ik het niet.
Meesten zullen nu wel denken: " Dat is wel erg mager en "on" Iwanius achtige recensie." Nou daar hebben jullie wel gelijk in, want ik had die avond (week dat we er waren) erg weinig zin om dit eigenlijk vast te leggen omdat ik met mijn nieuwe 'Miep' in de stad van de liefde wel meer aan mij hoofd heb, dan het vastleggen van mijn zoveelste eetentje in een sjieke toko. Vandaar dat ik eigenlijk meer oog voor Miep had dan wat men nu weer serveerde en het fotograferen die avond eigenlijk amper deed.
Maar ik had dit nog liggen en dacht: " Kom...gooien we er maar een keer uit."
Wel champagne gedronken,veel zelfs die avond, en weet bij God niet meer wat de rekening was omdat ik er niet naar gekeken heb. Weet alleen wel dat we nog daarna de Moulin Rouge Late Night Show zijn geweest en daarna naar ons hotel. Het was i.i.g een leuke avond en week voor mijn CC dacht ik zo.
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
En houdt nieuwe Miep ook wel van culinaire avondjes? Dat lijkt me toch wel een must voor een goede relatie.
Om Iwanius even te quoten:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Vragen over het privéleven van Iwa kunnen wel behandeld worden in R&P.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Om Iwanius even te quoten:
Je kan ook gewoon niet reageren als je niks zinnigs hebt te melden
Dat bepaal jij niet. Ik zie dit als een Iwanius fantopic en ik ben fan. Van zijn levensstijl en hoe hij deze beschrijft. Als ik een (grappig bedoelde) vraag stel dan doe ik dat. Het is aan hem om er wel of niet op in te gaan. Wat ook helemaal niet nodig is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Vragen over het privéleven van Iwa kunnen wel behandeld worden in R&P.
Goed mad, jij bent duidelijk geen fan van Braddiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Ik zie dit als een Iwanius fantopic en ik ben fan. Van zijn levensstijl en hoe hij deze beschrijft. Als ik een (grappig bedoelde) vraag stel dan doe ik dat. Het is aan hem om er wel of niet op in te gaan. Wat ook helemaal niet nodig is.
Als je zelf geen vleugje humor hebt en alleen maar overal over zit te zeiken, dan heb je naar mijn mening en zoals hierboven blijkt ook naar die van Iwanius, niets te zoeken in dit topic.
Vetsin-vrije keuken misschienquote:Op zondag 20 augustus 2017 22:47 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben gek op de Sichuan keuken alleen SanSan voldoet voor mij niet aan wat ik gewend ben. Te flauw en verre van geweldig. " Zo zo " meer en ik heb alle gerechten daar intussen al geproefd, bedoel ik ga nooit over 1 nacht ijs als ik mijn mening over iets op horeca gebied geef. Dat jij het wel oke/goed vind, prima, ik niet.
Yepquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is een CC iwanius?
Credit card?
Waarom post Iwanius hier dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet reageren als je niks zinnigs hebt te melden
Ja hoor, ze is het in de basis niet gewend,logisch als Millennial, maar een ieder went snel aan een bepaalde levensstijl zeg ik altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
En houdt nieuwe Miep ook wel van culinaire avondjes? Dat lijkt me toch wel een must voor een goede relatie.
Veel plezier met teruglezen, er zitten zoveel pareltjes tussenquote:Op vrijdag 15 september 2017 09:55 schreef Plompzakker het volgende:
Nu pas dit topic ontdekt
Ziet er prima uit iwanius, ik kijk uit naar de volgende reviews
Als jij je 2e,3e,4e biertje uitvraagt krijg je ook korting?quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:38 schreef Argo het volgende:
Met uitvragen bedoel je dat je hem nog eens besteld toch? Krijg je dan soms ook korting?
Is toch teken dat de porties soms wel erg klein zijn niet?quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Als jij je 2e,3e,4e biertje uitvraagt krijg je ook korting?
iwanius eet soms 17 haringen in een keer dus porties zijn voor hem sowieso te kleinquote:Op vrijdag 15 september 2017 16:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Is toch teken dat de porties soms wel erg klein zijn niet?
Ben jij zijn mennezjer of zo?quote:Op vrijdag 15 september 2017 16:42 schreef MCH het volgende:
[..]
iwanius eet soms 17 haringen in een keer dus porties zijn voor hem sowieso te klein
daar komt hij vrij regelmatigquote:Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef sirdanilot het volgende:
Iwanius zou eens een keer naar Amerika moeten. Daar hoef je geen porties 3x uit te vragen want je krijgt daar hamburgers zo groot als een paardenhoofd.
Echte kenners weten dat hij daar al lang al is geweest en het niveau daar niet heel bijzonder vond (van de toprestaurants dan).quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:59 schreef sirdanilot het volgende:
Iwanius zou eens een keer naar Amerika moeten. Daar hoef je geen porties 3x uit te vragen want je krijgt daar hamburgers zo groot als een paardenhoofd.
In de VS moet je lokaal eten, geen dure restaurants pakken. Bijvoorbeeld heerlijk gegeten in Boston in een viszaakje met chowder. San Francisco Chinatown lekker gegeten. In Seattle ook lekker krab gegeten.quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echte kenners weten dat hij daar al lang al is geweest en het niveau daar niet heel bijzonder vond (van de toprestaurants dan).
Probeer het in LIF.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:31 schreef Iwanius het volgende:
Nou...ik vind dat op zich geen onaardig idee omdat ik een tijdje terug er ook aandacht. Apart rokers subforum voor pijp rokers,sigaretten en sigaren of desnoods sisha lui. De vraag is echter in hoeverre het animo heeft en wie het gaat modden..![]()
Nee, natuurlijk krijg ik geen korting. Zou ook vd gekke zijn.quote:
vrijdag 15 september 2017 13:38 schreef Argo het volgende:
Met uitvragen bedoel je dat je hem nog eens besteld toch? Krijg je dan soms ook korting?
Wat is die grijze smurrie?quote:Op zondag 17 september 2017 16:05 schreef Iwanius het volgende:
Old Scuola
Achterklooster 1
3011 RA Rotterdam.
Wat at/dronk je?
[ afbeelding ]
Een overzicht van hun beste - duurste - voorgerecht (plateau) en hoofdgerecht.(pizza)
[ afbeelding ]
Zee 'vruchten' plateau "Old Scuola " stijl. Hun trots. Voor mij:![]()
en wat is de rest? Ik vind het erg onsmakelijk uitzien.quote:Op zondag 17 september 2017 16:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is die grijze smurrie?
Ziet er idd allemaal niet heel aantrekkelijk uit
Denk soort van mayo met inktvisinkt.quote:Op zondag 17 september 2017 16:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat is die grijze smurrie?
Ziet er idd allemaal niet heel aantrekkelijk uit
Het ziet er in elk geval uit als stopverf.quote:Op zondag 17 september 2017 17:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Denk soort van mayo met inktvisinkt.
Ik heb mijn boodschap voordat ik naar buiten stapte voor hier weggelaten en daar wil ik het bij laten.quote:Op zondag 17 september 2017 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza ziet er ook flauw uit. Hele brede rand deeg. Waar is de saus?
Maareh.. als je weggaat zonder dat andere gerecht te betalen is t toch stelen als de bedrijfsleider vind dat je voor het bestelde moet betalen?
Op een Italiaans terras heb ik eens een vergelijkbaar gerecht gegeten. Ook gefrituurd. Wel lekker trouwens.quote:Op zondag 17 september 2017 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ziet er echt niet lekker uit. En al helemaal niet Italiaans.
Ja duh, het gerecht op zich is natuurlijk wel Italiaans en ook de pizza, maar niet zo onsmakelijk als het er uit ziet.quote:Op zondag 17 september 2017 23:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op een Italiaans terras heb ik eens een vergelijkbaar gerecht gegeten. Ook gefrituurd. Wel lekker trouwens.
Happy Italy is aan te raden ja? Het ziet er altijd zo massaal en industrieel uit dat ik het inderdaad in de Vapiano hoek had gestopt.quote:Op maandag 25 september 2017 22:23 schreef Iwanius het volgende:
Nee, mijden met een lange IJ en gewoon naar het in de buurt gelegen Happy Italy binnerotte of Very Italian Pizza gaan voor een redelijk tot goede Italiaanse hap
Dit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:33 schreef minilot het volgende:
Ik vind Happy Italy eerlijk gezegd juist volkomen smaakloze en onzorgvuldig klaarmaakte meuk in veel te grote porties..
Is ook wel zo hoor, de pasta's daar zijn niet zo best, maar ik vind pizza bij Vapiano echt prima te doen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:42 schreef vinnypassy het volgende:
En ik vind de pizza bij Vapiano anders prima, anders moet ik in een rij staan en daar heb ik nooit zin in. Maar deze pasta ziet er wel heeeel treurig uit.
Vapiano heeft 3! speciale afhaalpunten voor pasta bereiding en alle drie stonden er rijen voor. Dus die industrieel-heid waar men Happy Italy van beticht ( die rijen voor de deur dus) is ook bij Vapiano aanwezig, alleen dan binnen. Daarbij noemde ik al het eerder, en wel met die eigen gemaakte foto over de counter, dat die bakjes met sauzen waar men elke keer iets uithaalt of schept voor in de wok: Ik vind dat niet kunnen dat je 'station' er zo smerig bij ligt als je eten voor je klanten bereidt. Alles bij Vapiano wordt ook in een wok bereidt als het om bijvoorbeeld Bolognese saus gaat en komt uit pakjes die achter in de wand al klaarliggen. ( gewoon openscheuren en hoppa in de wok) Alles ligt al afgemeten in zakjes klaar.. Alles afgemeten vanwege de winstmarge.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:29 schreef De_Hertog het volgende:
Happy Italy is aan te raden ja? Het ziet er altijd zo massaal en industrieel uit dat ik het inderdaad in de Vapiano hoek had gestopt.
Gemiddeld genomen " ja " , Maar echte "moederskeuken" Italianen heb je amper in Rotterdam vind ik. Dat men een klein zaakje runt dat er uitziet als 1, maakt het nog niet "moederskeuken" als je begrijpt wat ik bedoel. En ik ken so what bijna alle Italianen in Rotterdam en ben er misschien 2 tegengekomen die de echte "moederskeuken" voeren. Tenminste, er heel dicht tegenaan zitten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:47 schreef agter het volgende:
Liever een klein Italiaans familie-restaurantje.
Bodemdikte is oké en bodem is vaak (redelijk) krokant, saus goed op smaak, niet teveel maar prima beleg. Het is geen wereldpizza, maar voor die paar euro's ben ik er zeer tevreden mee.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Iwanius het volgende:
En wat vind je dan zo goed aan de pizza's want ik geloof er weinig van als hun pasta's/sauzen al zo smaakloos en bijna rauw smaken. Bedoel als jij je pizza al zo verknalt ( en dat 2x!), dan zullen je pizza's niet veel beter zijn. Ik denk dat het gewoon een " ik wil gewoon dat Vapiano goed is " gedachtengang is die je graag in stand houdt.
Ik bedoelde absoluut niet dat ik Vapiano goed vond, integendeel. Ik dacht alleen dat Happy Italy grofweg hetzelfde was. De vraag was dus waarom je Happy Italy wčl aan zou radenquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Iwanius het volgende:
Vapiano heeft 3! speciale afhaalpunten voor pasta bereiding en alle drie stonden er rijen voor. Dus die industrieel-heid waar men Happy Italy van beticht ( die rijen voor de deur dus) is ook bij Vapiano aanwezig, alleen dan binnen.
Waar haal jij al die kennis vandaan? Je komt mij altijd over als iemand die gewoon graag zoveel mogelijk schranst op een dag.quote:[..]
Gemiddeld genomen " ja " , Maar echte "moederskeuken" Italianen heb je amper in Rotterdam vind ik. Dat men een klein zaakje runt dat er uitziet als 1, maakt het nog niet "moederskeuken" als je begrijpt wat ik bedoel. En ik ken so what bijna alle Italianen in Rotterdam en ben er misschien 2 tegengekomen die de echte "moederskeuken" voeren. Tenminste, er heel dicht tegenaan zitten.
Correctie: wij waren bij de gewone Gastrobar van Ron en daarna ook bij zijn Gastrobar Indonesia en toevallig jl. maandag bij zijn filiaal in Haarlem, Bistrobar Indonesia., maar bij zijn Oriėntal Bar zijn we nog niet geweest en ook nog niet bij Nacarat van Ron Blaauw op het Rokin.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Nadat CUL collega Golfer er al eerder was geweest en diens foto's voor mij een beeld gaven van " daar moet ik gegeten hebben." [ besloot ik een tijd geleden zelf maar eens de stoute schoenen aan te trekken en koers te zetten naar Mokum voor wat heet een hapje en een drankje.
Beijing Bao in Rotterdam 2014.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:53 schreef Wokschotel het volgende:
Ik dacht ooit in dit topic of 1 van de voorgangers een bespreking gelezen te hebben van een kleine maar hele fijne Rotterdamse Chknees. Kan hem alleen niet meer terugvinden. Hellup
Je antwoord is direct een antwoord op mijn vraag, dankje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Waar haal jij het lef vandaan zo een kortzichtig vraag te stellen? Laten wij eens de zaken omdraaien. Als jij je niet vooraf beetje kunt inlezen in mijn voorgeschiedenis, dan is zo een vraag dom,vooringenomen en ook nog erg kortzichtig daar je met het laatste deel van je antwoord precies dat laat zien wat je wilt zien qua vooringenomenheid. Dus eerst lekker inlezen alvorens je een vraag stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |