Ben wel benieuwd wat er van sommige terecht is gekomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus eerst de terugblik op de vorige serie.
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
Die ene kakkerboy is er ook niet bij
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Is Wiskunde-Jordi eigenlijk al gespot?
Ja, dat was wel een beetje triestquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die kreeg op het eind toch nog een sneer van zn moeder?
Demi? Wel gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef Protoplanet het volgende:
En die meid die zichzelf zo verstandig vond heb ik ook nog niet gezien, weet niet meer hoe ze heet
It's not easy saving the world. Try it one case at a time.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ander lag weer op die tafel te slapen, bij veel nog steeds een erg negatieve houding; en die met die GHB overdosis.![]()
Is ook zo, maar het blijft zonde. Abdelkader komt wel erg cool over op tv trouwens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
It's not easy saving the world. Try it one case at a time.
Met zó'n groep jongeren is het al een wonder dat je de helft de goede kant op kan sturen.
Uhu.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het blijft zonde. Abdelkader komt wel erg cool over op tv trouwens.![]()
Abdelvwo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
Abdelvwo zou voor de helft wel te hoog gegrepen zijn.
Niet voor Tess. Zij is natuurlijk extreem slim en dat weet ze zelf ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
Van Rossem ook niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef d4v1d het volgende:
Van Rossum moet dit jaar echt niet terug ja
Ja Bas Haring en Eva Jinek ben ik o.a. wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:20 schreef Meke het volgende:
Goh, Maarten van Rossem komt niet terug![]()
Ik vind er wel een paar leuke docenten tussenzitten, ben ontzettend benieuwd naar Bas Haring!
Denk wel dat ze met oa Ferry Doedens en Kim Feenstra meer op het niveau van de leerlingen ook zijn gaan zitten. Heb wel t idee dat er dit jaar meer op showbizz-banen in wordt gezet, vond juist ook die anatoom-patholoog (of andersom?) vorig jaar zo leuk!
Doe ik ook altijd hoor.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Lekker knuffelen op de eerste dag. Koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |