Ben wel benieuwd wat er van sommige terecht is gekomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus eerst de terugblik op de vorige serie.
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
Die ene kakkerboy is er ook niet bij
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Is Wiskunde-Jordi eigenlijk al gespot?
Ja, dat was wel een beetje triestquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die kreeg op het eind toch nog een sneer van zn moeder?
Demi? Wel gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef Protoplanet het volgende:
En die meid die zichzelf zo verstandig vond heb ik ook nog niet gezien, weet niet meer hoe ze heet
It's not easy saving the world. Try it one case at a time.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ander lag weer op die tafel te slapen, bij veel nog steeds een erg negatieve houding; en die met die GHB overdosis.![]()
Is ook zo, maar het blijft zonde. Abdelkader komt wel erg cool over op tv trouwens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
It's not easy saving the world. Try it one case at a time.
Met zó'n groep jongeren is het al een wonder dat je de helft de goede kant op kan sturen.
Uhu.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het blijft zonde. Abdelkader komt wel erg cool over op tv trouwens.![]()
Abdelvwo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
Abdelvwo zou voor de helft wel te hoog gegrepen zijn.
Niet voor Tess. Zij is natuurlijk extreem slim en dat weet ze zelf ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu.
Van Rossem ook niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef d4v1d het volgende:
Van Rossum moet dit jaar echt niet terug ja
Ja Bas Haring en Eva Jinek ben ik o.a. wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:20 schreef Meke het volgende:
Goh, Maarten van Rossem komt niet terug![]()
Ik vind er wel een paar leuke docenten tussenzitten, ben ontzettend benieuwd naar Bas Haring!
Denk wel dat ze met oa Ferry Doedens en Kim Feenstra meer op het niveau van de leerlingen ook zijn gaan zitten. Heb wel t idee dat er dit jaar meer op showbizz-banen in wordt gezet, vond juist ook die anatoom-patholoog (of andersom?) vorig jaar zo leuk!
Doe ik ook altijd hoor.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Lekker knuffelen op de eerste dag. Koekoek
Een programma wat ik regelmatig mis. Mrs Harbord is mijn idoolquote:Op maandag 26 februari 2018 20:36 schreef zoem het volgende:
Dit programma doet me sterk denken aan Dames (en heren) in de dop.
Joch is zestien, die doen dat nog. Jongeren van een jaar of 20 gaan daar toch wat anders mee om.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Nog even naar de camera kijken als ie zegt dat ie niet de hele dag wil hangen want daar bereik je niks mee.
Lekker zeggen wat er gezegd moet worden
Nou ja, volgens mij is het van alle leeftijden om lekker te vertellen wat de ander wil horenquote:Op maandag 26 februari 2018 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Joch is zestien, die doen dat nog. Jongeren van een jaar of 20 gaan daar toch wat anders mee om.
En is me nu al te veel bezig met de camera.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Jade lijkt me iemand die liever boos is dan excuses te accepteren voor een oprechte fout
Ja denk ik eigenlijk ookquote:Op maandag 26 februari 2018 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Jade lijkt me iemand die liever boos is dan excuses te accepteren voor een oprechte fout
Naja, op zich vind ik dat niet gek.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En is me nu al te veel bezig met de camera.
Die volgde ik ook niet helemaal. Klinkt als iemand ernstige brandwonden toebrengen?quote:Op maandag 26 februari 2018 20:57 schreef zoem het volgende:
Whut, uitkleden, op stoel vastbinden, lijm erover en dan met de brander eroverheen?
Bedoelde hij geen brandblusser?quote:Op maandag 26 februari 2018 20:57 schreef zoem het volgende:
Whut, uitkleden, op stoel vastbinden, lijm erover en dan met de brander eroverheen?
quote:Op maandag 26 februari 2018 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
Brandblusser, volgens mij. Ook bizar, maar van een schuimblusser raak je op zich niet gewond.
Oh zou wel eens goed kunnen. Van aan CO2 blusser kun je overigens ook brandwonden krijgen.quote:
In dit het nieuwe Nederlands?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Al die docenten die met hun nepstruggles gaan doen of ze kunnen relaten met met die lui zijn ook wel wat vermoeiend hoor
Er ging een telefoon af terwijl ie aan het praten was over telefoongebruik. Dat is ook gewoon komischquote:Op maandag 26 februari 2018 21:07 schreef zoem het volgende:
Roos gaat vol mee zitten lachen, lekker slim
quote:Op maandag 26 februari 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Al die docenten die met hun nepstruggles gaan doen of ze kunnen relaten met met die lui zijn ook wel wat vermoeiend hoor
Ja dat snap ikquote:Op maandag 26 februari 2018 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er ging een telefoon af terwijl ie aan het praten was over telefoongebruik. Dat is ook gewoon komisch
Tot op zekere hoogte geldt dat voor allemaal. Niemand wordt abnormaal geboren.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:12 schreef zoem het volgende:
Iris lijkt me een normaal persoon, maar ze is totaal verpest door anderen
Je ziet nu al dat zo'n Jade de meelopers als gina? meetrekt. Zo gaat dat natuurlijk altijd. Had je vorig jaar ook met die dikke negerinquote:Op maandag 26 februari 2018 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte geldt dat voor allemaal. Niemand wordt abnormaal geboren.
Alleen hebben van die lawaaiierige types als Jade en Tahir een veel grotere invloed op het functioneren van de groep. Helaas.
Dat blonde meisje Demi toenquote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat zo'n Jade de meelopers als gina? meetrekt. Zo gaat dat natuurlijk altijd. Had je vorig jaar ook met die dikke negerin
Aan de andere kant staan vaak ook wel mensen op die mensen gaan meetrekken. Die papzak kreeg ook echt wel tegengas.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat zo'n Jade de meelopers als gina? meetrekt. Zo gaat dat natuurlijk altijd. Had je vorig jaar ook met die dikke negerin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |