dr request iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:48 schreef Ferdo het volgende:
En voor de tweede keer in enkele maanden wordt er naar Ma Quale Idea gezocht...
Binnenkort misschien weer de vraag hoe dat nummer met die kettingzaag heet.quote:
ik zet in op binnen nu en 3 maandenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Binnenkort misschien weer de vraag hoe dat nummer met die kettingzaag heet.
Stuk beter dan Gekdom en vooral Pietertje ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer komen Paul en Frank weer terug?
Pieter is best grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stuk beter dan Gekdom en vooral Pietertje ja.
Ik vind Carmen (nieuwslezeres) wel grappigquote:
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]. Wist jij dat op het eind? "Turn - me - oooverrrrr"?
Beetje niveau hoe lang duurt de 24-uursrace van Le Mans.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:56 schreef Againzender het volgende:
dit was wel een heel makkelijke popquizje
Met wat...eh...geciteer van Third World (Try Jah Love)quote:
Gaat toch al niet zo lekker met de 60 Seconden-deelnemers deze week. Volgens mij nog geen één die de tien goed beantwoorde vragen haalde. En dan hebben we er al vier gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
"Stromen rivieren naar de zee toe, of van de zee af"
gvd en dan het verkeerde antwoord geven
prachtigquote:
Véél ouder dan Children, zou je denken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En deze is maar 2 jaar oud, dus echt kloppen met die gevoelstemperatuur doet het niet vandaag
In eerste instantie nog bruut afgekapt.quote:
Serieus? Wout gaat die kleffe post bezorgen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar Mali om Valentijnskaarten te brengenVan ONZE centen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Serieus? Wout gaat die kleffe post bezorgen?
Postzegel is goedkoper en een envelop heeft meer inhoud.
Ik ga even voorstellen om het You've got Mali te noemen.
twitter:woutervdgoes twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:58:56Hoe gaaf en bizar is dit! In februari ga ik op bezoek bij onze militairen in Mali! Ik sprak @JeanineHennis vanmidda… https://t.co/h4I79v7fVz reageer retweet
Hoe gaaf en bizarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:woutervdgoes twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:58:56Hoe gaaf en bizar is dit! In februari ga ik op bezoek bij onze militairen in Mali! Ik sprak @JeanineHennis vanmidda… https://t.co/h4I79v7fVz reageer retweet
Heerlijk om hier te lezen..ik luister niet meer naar Wouter.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Wout naar Mali om Valentijnskaarten te brengenVan ONZE centen.
Met een Eggdop als kado?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:59 schreef Bronson het volgende:
Een ei in het nummer!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat tie verdomme nog steeds door met die niet grappige items welke m'n buurmeisje van 2 ook had kunnen verzinnen?
Hopelijk gaan ze dan Wout voorop zo'n tank binden...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:woutervdgoes twitterde op donderdag 12-01-2017 om 18:58:56Hoe gaaf en bizar is dit! In februari ga ik op bezoek bij onze militairen in Mali! Ik sprak @JeanineHennis vanmidda… https://t.co/h4I79v7fVz reageer retweet
Superkut.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Dit is echt een kutprogramma voor dit tijdstip.
Ik heb het toch nog even half uurtje geluisterd, maar Shay moet echt verhuizen naar radio1 met dit programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Dit is echt een kutprogramma voor dit tijdstip.
Dat is inderdaad best wat je noemt de vrijdagavond slopen, die Shay.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik heb het toch nog even half uurtje geluisterd, maar Shay moet echt verhuizen naar radio1 met dit programma.
Heeft niets te zoeken op radio 2 en al helemaal niet op dit tijdstip.
Geef Rob gewoon die 2 uurtjes erbij.
Hij heeft een oogziekte.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
I still haven't found what I'm looking for...
Misschien moet je dan die achtelijke zonnebril afzetten
quote:
Jep. Alleen Gijs.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Paperback Writer
Wat een verademing is Radio 2 vergeleken bij 3FM, ik had jaren eerder over moeten stappen...
Ach de DJ's neem ik voor lief, eigenlijk was dat volgens mij de enige reden dat ik 3FM luisterde op het eind, de muziek vond ik al tijden niks op zo af en toe een oude klassieker na.quote:
Matig.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dus toch wel een adorateur Pietertje!
Nu ben je officieel echt oudquote:Op maandag 16 januari 2017 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Paperback Writer
Wat een verademing is Radio 2 vergeleken bij 3FM, ik had jaren eerder over moeten stappen...
Daar ben ik helaas ook achtergekomenquote:
altijd gijn met matijnquote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Al dat Blue Monday-gezeikFlikker op joh, Matijn.
Goeiemorgen!quote:
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verademing, Ruud de Wild in de middag.
doe normaal manquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben al weer helemaal klaar met Ruud. Wat een faaldj en hij is gewoon niet grappig.
Dat kanquote:Op woensdag 18 januari 2017 07:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niks, rommelig, het klinkt lelijk.
Volgens mij kan hij veel beter, maar het is allemaal zo afgeraffeld en gehaast, zó veel trucjes in één nummer proppen, op Record drukken en hup, uitbrengen. Maar er zijn genoeg mensen die dat natuurlijk wel waarderen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan
Ik deel je mening niet. Vind hem een van de betere nieuwe artiesten van nl. Vernieuwend, eigen sound, goede stem en zeer muzikale "gast"
Dat wilde ik ook even melden.quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:00 schreef Cee het volgende:
Jett Rebel straks bij Ekdom, ik dacht ik waarschuw maar even.
Hij werd net door Gerard al 'de vleesgeworden David Bowie van de Lage Landen' genoemd dus de hypemachine is weer lekker opgevoerd.
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verademing, Ruud de Wild in de middag.
Jawel, Ruud is briljant. Hopelijk gaat Jeroen Kijk in de Vegte Cielke vervangen als ze niet kan, dan wordt het helemaal weer ouderwets lachen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben al weer helemaal klaar met Ruud. Wat een faaldj en hij is gewoon niet grappig.
ik vind het echt beroerde radio, technisch mislukt er veel, hij lijkt geen idee te hebben wat hij aan het doen is en verder doet hij lollig, maar ik vind er werkelijk niks grappigs aan. Ik was 20 jaar geleden 3fm ontgroeid, ik ben bang dat ik nu gewoon niet meer tot de doelgroep van het programma van Ruud behoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, Ruud is briljant. Hopelijk gaat Jeroen Kijk in de Vegte Cielke vervangen als ze niet kan, dan wordt het helemaal weer ouderwets lachen.
Gelukkig was Wout wel altijd goed op de hoogte van de laatste feiten en programmaonderdelen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het echt beroerde radio, technisch mislukt er veel, hij lijkt geen idee te hebben wat hij aan het doen is en verder doet hij lollig, maar ik vind er werkelijk niks grappigs aan. Ik was 20 jaar geleden 3fm ontgroeid, ik ben bang dat ik nu gewoon niet meer tot de doelgroep van het programma van Ruud behoor.
Gelukkig kan ik wel van Rob genieten, dat vind ik dan wel weer leuke radio.
Wouter was beter te verdragen dan die ellende van Ruud. En nee, ik ben geen uitgesproken fan van Wouter.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gelukkig was Wout wel altijd goed op de hoogte van de laatste feiten en programmaonderdelen.
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wouter was beter te verdragen dan die ellende van Ruud. En nee, ik ben geen uitgesproken fan van Wouter.
Trollollollolquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wouter was beter te verdragen dan die ellende van Ruud. En nee, ik ben geen uitgesproken fan van Wouter.
Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik heb besloten gewoon niet meer te luisteren, ik kan het echt niet aanhoren
Verdomme wat verwoord je mijn gedachten toch altijd goed.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:28 schreef Cee het volgende:
Ik vloek altijd hardop tegen de radio als ik Wout ook maar 1 minuut heb gehoord.
Ruud vind ik tot nu toe echt geweldig. Hij is chaotisch, maar op een leuke manier. Hij is niet bang om er met regelmaat een nummer doorheen te gooien waarvan je in eerste instantie denkt 'wtf wat doe je nu'.![]()
Op Rob's programma begin ik een beetje uitgekeken te raken, de verzoekjes die hij uitkiest zijn voor een groot deel van die typische babyboomernummers.
Van het liedje Blackbird ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het leermoment van de dag was Mr Mister - Broken Wings overigens...
quote:Arjan Snijders, stuwende kracht achter de Avrotros Gouden RadioRing die donderdagavond wordt uitgereikt, trekt zich na deze editie terug uit de organisatie van het radioprijzenfestijn. Hij is het gezeur beu.
„Het wordt tijd dat iemand anders het gaat doen”, zegt Snijders, die in 2006 begon met de publieksprijs. De organisator stoort zich al geruime tijd aan de reacties die hem ten deel vallen. „Elk jaar weer zijn er presentatoren boos omdat ze niet genomineerd zijn of wordt er geroepen dat het doorgestoken kaart is. Nou, voor dat laatste steek in mijn hand in het vuur: dat is het niet. Ik heb best een dikke huid, maar nu ben ik het beu.”
Als voorbeeld noemt hij Radio 2-deejay Wouter van der Goes (KRO-NCRV), die volgens Snijders dit jaar boos was omdat hij niet op de longlist stond. „Terwijl we tijdens een bespreking, waar Wouter bij was en ook mee instemde, juist hadden besloten dat de laagst genomineerden van het jaar ervoor niet terug zouden keren op de longlist. Daar hoorde Wouter bij, maar kennelijk had hij zich niet gerealiseerd welke gevolgen dit voor hemzelf zou hebben. Hij eiste alsnog een plek op de lijst, maar deze was al publiek gemaakt en dan is er geen weg terug. En toen hoorde ik dat Wouter en nog wat mensen van KRO-NCRV niet wilden komen.”
Van der Goes houdt er een andere lezing op na: „Het stoort mij al jaren dat één iemand bepaalt wie er wel en wie er niet op een lijst terechtkomt. Zo was ik voor de nominatie van Jack van Gelder een paar jaar geleden, omdat hij ervoor had gezorgd dat radio en tv synchroon liepen bij voetbalwedstrijden. Het radiocommentaar liep gelijk met de beelden, fantastisch. Maar Arjan vond dat geen nominatie waard. Dit jaar hadden we, met nog andere mensen erbij, een gesprek over hoe dingen anders kunnen gaan. En toen zei Arjan ’bedankt voor input, ik kijk wel wat ik ermee doe, want uiteindelijk beslis ik’. Daar ben ik niet blij mee en mijn omroep ook niet, maar we boycotten de uitreiking zeker niet. ’Onze’ Bert Haandrikman behoort immers ook tot de genomineerden. Ik ben er niet bij omdat ik iets anders heb.”
Over de boosheid over het ontbreken van zijn naam op de longlist zegt Van der Goes: „De hele programmering van Radio 2 stond erbij, behalve ik. Dat is een lastige discussie, want je krijgt al snel de naam gepikeerd te zijn. Toen ik daar een vraag over stelde, zei Arjan dat ik de enige ben die geen reclame voor zichzelf maakt. Dat vind ik sowieso vreemd aan dit systeem: de commerciëlen maken ook geen of weinig reclame voor zichzelf en nu zijn er alleen maar publieke omroepen genomineerd. Dat geeft geen goed beeld van het Nederlandse radiolandschap.”
Avrotros zegt dat de Gouden RadioRing ook volgend jaar zal worden uitgereikt. „Dat staat los van de betrokkenheid van Arjan Snijders. Over de invulling van de uitreiking in 2018 gaan we graag het gesprek aan met radiomakers, omroepen en zenders.”
Honden katten, bevers ratten, olifanten tijgers mieren, lachen met dieren. Ik kende 'm nogquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
De good old Lachen met dieren-jingle
Ohja de radioring is er ook nog. Wanneer wordt hij uitgereikt?quote:
Zie eerste regel, donderdagavond...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ohja de radioring is er ook nog. Wanneer wordt hij uitgereikt?
Ze kunnen het beter de Gouden RadioEgo noemen. Daarom zo leuk om te zien dat Wout een voorstander was van de nieuwe selectieprocedure....om er vervolgens achter te komen dat ie de minste stemmen had en afviel. Sowieso al een wonder dat die bedplasser de lijst haalde, zeker een hoop familie en vrienden overgehaald om te stemmen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Radioring sowieso.![]()
![]()
Niemand interesseert dat wat behalve de radiomensen zelf.
Ik wilde Rhythm MC zeggen maar blijkbaar had ik de tekst steeds fout.quote:
oh leuk, ik vind dat erg prettige muziekquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:59 schreef Bronson het volgende:
Net even twee tickets voor Young Gun Silver Fox gescoord.
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh leuk, ik vind dat erg prettige muziek
Egypt was troubled by a horrible assquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Egypt was troubled by a horrible ass
Ja dat is wel slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:49 schreef Cee het volgende:
Me and my monkey aanvragen omdat je het zo vet vindt en dan niet weten waar het nummer over gaat.
Ik kan me nooit zo concentreren door die enge apen op het scherm steeds.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is wel slecht.![]()
Live uitvoering is wel veel beter.
Knebworth.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zo concentreren door die enge apen op het scherm steeds.
Rob heeft een leuk programma en ik ben blij dat hij oude verzoekjes draait.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:28 schreef Cee het volgende:
Ik vloek altijd hardop tegen de radio als ik Wout ook maar 1 minuut heb gehoord.
Ruud vind ik tot nu toe echt geweldig. Hij is chaotisch, maar op een leuke manier. Hij is niet bang om er met regelmaat een nummer doorheen te gooien waarvan je in eerste instantie denkt 'wtf wat doe je nu'.![]()
Op Rob's programma begin ik een beetje uitgekeken te raken, de verzoekjes die hij uitkiest zijn voor een groot deel van die typische babyboomernummers.
Het is blijkbaar niet jouw dag, nee.quote:
Hij vroeg aan Floortje Dessing, die nu in Australië zit, of het nu ochtend of middag is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luister. Dat vindt ie mooi, mooi, mooi.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vroeg aan Floortje Dessing, die nu in Australië zit, of het nu ochtend of middag is.
Hij deed de verzoekhoekkoekoek maar gaf geen thema door.
Hij vroeg aan Heleen niet wat voor laarzen ze aan heeft.
Hij draaide Kane.
Deze man is haast geschikt genoeg om president van de VS te worden.
Wauw!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luister. Dat vindt ie mooi, mooi, mooi.
Én vergat nog de lage lalalala-laaaaaaaaaa bij de héle-héle-goeiemorgen-tune.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vroeg aan Floortje Dessing, die nu in Australië zit, of het nu ochtend of middag is.
Hij deed de verzoekhoekkoekoek maar gaf geen thema door.
Hij vroeg aan Heleen niet wat voor laarzen ze aan heeft.
Hij draaide Kane.
Deze man is haast geschikt genoeg om president van de VS te worden.
Ik had alle intro's goedquote:
You're doomed...quote:
quote:
ik hoop het nietquote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 23 januari 2017 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iddquote:Op maandag 23 januari 2017 14:33 schreef Bronson het volgende:
Man, wat een herinneringen aan dit plaatje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |