SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ben je serieus ?quote:
Ik over de Baronquote:Op zondag 8 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik droomde vroeger veel over de Plaaggeest.
[ afbeelding ]
Je komt zelf uit een wetenschappelijk onderzoek.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt uit een wetenschappelijk onderzoek.
Kijk, jij bent dan weer zo infantiel om met die kutplaatjes aan te komen zetten, daar kan ik niks aan doenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vindt Drizzt grappig en leuk.![]()
Dit is LETTERLIJK het eerste plaatje wat ik tegenkwam.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dan weer zo infantiel om met die kutplaatjes aan te komen zetten, daar kan ik niks aan doen
De dochter van Yvonne die gisteren moeder is geworden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop nog niet zolang op FOK! mee als jou.
Lieg niet, schavuit:quote:Op zondag 8 januari 2017 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is LETTERLIJK het eerste plaatje wat ik tegenkwam.
Pics?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De dochter van Yvonne die gisteren moeder is geworden.
Ik vraag me nu serieus af wat jij verder zoal zoektquote:
Is die tweede Sin City tof?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond die half getekende films zoals sin city en je hebt nog een andere wel tof.
Voor de rest superheldenfilms
Sin city is geen superhelden film, debiel, dat is een stripverfilming maar niet elke strip is een superheldenverhaal.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond die half getekende films zoals sin city en je hebt nog een andere wel tof.
Voor de rest superheldenfilms
Ja, eens.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Batman zelf is nog al duf en moet het vooral van zijn slechteriken hebben The Dark Knight is de beste Batman film ooit en dat komt door Heath Ledger als de Joker.
Valt erg tegen was het lange wachten helaas niet waard.quote:
Goede badguy is dat welquote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Batman zelf is nog al duf en moet het vooral van zijn slechteriken hebben The Dark Knight is de beste Batman film ooit en dat komt door Heath Ledger als de Joker.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City vond ik maar een rare film
Met die gast met een raar geel hoofdhaalde alle spanning weg
Die hele trilogie vond ik wel tof.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Sin City raar vinden omdat Yellow Bastard een geel hoofd heeft, nou nouquote:
Is een cult film man extra zuur dat het vervolg zo kut was.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga weg joh, film 3 was helemaal dramatisch. Wat een kutfilm was dat zeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hele trilogie vond ik wel tof.
Tuurlijk is dat wel superhelden man.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin city is geen superhelden film, debiel, dat is een stripverfilming maar niet elke strip is een superheldenverhaal.
DAT DOEN ZOMBIES OOK ZIJN ZOMBIES SUPERHELDEN???quote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel superhelden man.
Ze springen uit de 50ste verdieping en je moet 100 kogels schieten voor ze dood zijn dat is toch superhelden?
Nee, ik blijf lekker hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg joh, film 3 was helemaal dramatisch. Wat een kutfilm was dat zeg.
De hoofdrol lijkt soms wel onsterfelijk ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
The Walking Dead is volgens Knut ook een superheldenserie
Die gast met het gele hoofd lijkt echt precies op die kale gast van breaking bad.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
OOHHHH NU HEB JE HEM!quote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT DOEN ZOMBIES OOK ZIJN ZOMBIES SUPERHELDEN???
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:14 schreef GGMM het volgende:
The Walking Dead is volgens Knut ook een superheldenserie
Nee want zombies zijn slecht en in sin city zijn er duidelijk 2 goeden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT DOEN ZOMBIES OOK ZIJN ZOMBIES SUPERHELDEN???
Hij deed me eerder denken aan The Grinchquote:Op zondag 8 januari 2017 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gast met het gele hoofd lijkt echt precies op die kale gast van breaking bad.
Uh, oké.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was figuurlijk bedoeld, dus gelukkig.
Behalve in The Watchmen geniale film en rol van Negan als the Comedian trouwens.quote:
Hier werkt 'ie gewoon hoor.quote:
Ligt aan jou.quote:
Dit hele forum heeft als doel om jou in de zeik te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik hem godverdomme voor niks gewijzigd.
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Echt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Die gast is nog steeds wegquote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Alleen Befbekje maakte er een meme van.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken=
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Dat was Johannes_vermeerquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehad
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komtquote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..
Maar ja, dat kan ik wel. Tenzij Simba in één van de vervolgen opeens obesitas krijgt en dronken wordt.
Op één van die tekeningen van jou was die simba toch heel dik?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komt
KUTquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Johannes_vermeer
Je maakt een ernstig verwarde indruk op mij nu...
VBL / Karikaturenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één van die tekeningen van jou was die simba toch heel dik?
Link eens naar dat topic dan ff kijken
Ik vind niet dat er ruzie is.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een beetje ruzie met 422 merk ik
Ik moest regelmatig gniffelen toen ik 'em voorbij zag komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Ik kan hem niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / Karikaturen
Kan best dat hij al niet meer zichtbaar is
Heb ik al gekekenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/
Misschien kan je hem hier vinden
Ik heb ooit een oud klasgenoote van mij naakt gevonden op devianart.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/
Misschien kan je hem hier vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelde je niet dezeEcht teringlelijk
Oh.
Ik mag hier niet postenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
MEN / Crewlid-telspel #11 #teamusers #teamcrew
Dit is echt het meest levenloze spel ooit
Dat is Mufasa hè, pikquote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
JA GEVONDEN
MOEST WEER HARDOP LACHEN
[ afbeelding ]
Heb je daar ooit een keer kut geroepen?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mag hier niet posten
[ afbeelding ]
Waarom kijk je bij NRC-familieberichten?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mag hier niet posten
[ afbeelding ]
Nou ja, Simba mag er ook wezen qua gewicht.quote:
Ga je nu herstelbetalingen eisen?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net catch. 44 afgekeken en dit was met recht de slechtste film die ik ooit gezien heb en dat zegt wat.
Met zwarte haren ?quote:
Toch nog 26 likesquote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, Simba mag er ook wezen qua gewicht.
En die moeder is stoned, niet dronken zie ik nu. Oh well..
Godverdomme, moest serieus echt keihard lachen.
Ik merk dat de snelheid die op Haxball heb ontwikkeld nu goed van pas komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
MEN / Crewlid-telspel #11 #teamusers #teamcrew
Dit is echt het meest levenloze spel ooit
Dan heb jij zeker nog nooit Home Alone 4 gezien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net catch. 44 afgekeken en dit was met recht de slechtste film die ik ooit gezien heb en dat zegt wat.
Ik heb een memoriam voor GGMM geschreven.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk je bij NRC-familieberichten?
Heb er net eentje op.quote:
Genot man.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben voor de 1e keer probleemwijken aan het kijken
Ik dacht dat jij weg ging?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
JA GEVONDEN
MOEST WEER HARDOP LACHEN
[ afbeelding ]
Vooruit dan maar. Na één schamele week zie je toch geen verschil joh.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen zag ik deze post. Moest even reageren.
OP DEZE WIJZE NIET NEEquote:Op zondag 8 januari 2017 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Na één schamele week zie je toch geen verschil joh.
Niet geklikt.quote:
Ok dikke.quote:
Kapo.quote:
Nooit van gehoord, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo drizzy. Net kaartjes voor Batushka gekocht in Leiden, ken je hen?
Toffe liveoptredens en muziek. Vernieuwend zelfs wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kapo.
[..]
Nooit van gehoord, even opzoeken.
Kan goed. Ik wilde ze al een tijdje live zien namelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht, die lui, heb je volgens mij weleens gelinkt, is wel tof
Ik kan "this empty life" wel vindenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Melancholie2al blijft empty world van zijn eerste album ook een topnummer die hier niet op zou misstaan
Ik kan het nu niet aanklikken overigens. Momenteel op een gebrekkige WiFi waarop ik bijna door de limiet beb
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzinquote:Op zondag 8 januari 2017 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb ik soms toch een pokkehekel aan youtube, waar sommige nummers eeuwig aan het laden zijn maar niet afspelen
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEEquote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan "this empty life" wel vinden
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzin
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
quote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Meur zequote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Komt NU voorbijquote:Op zondag 8 januari 2017 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEE
Ook jij: meur zequote:
Beatles ook niet toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
Je moet erica op reis kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 08:31 schreef Vasion het volgende:
Ik zag gisteren Sarah Kroos op npo1.
Wederom het levende bewijs dat vrouwe geen humor hebben.
Normaal word ik helemaal eng van dikke mensen maar dit is idd best leukquote:Op zondag 8 januari 2017 08:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet erica op reis kijken
Genot
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dagquote:
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dag
Ewan?quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017quote:Op zondag 8 januari 2017 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Beetje zoals pim ligthart die bij ons ineens won
Haas is ook geen pannekoekquote:Op zondag 8 januari 2017 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017
Gerrans dus verslagen in een sprintje, genot. Misschien vissen we vandaag nog ergens beeldmateriaal op.
Amerikaans Samoa 75%quote:Op zondag 8 januari 2017 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-6093650-a1540077
Goed artikel over dikke mensen in Oceanië, het hoe en waarom.
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vasion moet iets doen aan zijn linkdumps want ik klik nooit
Die is zeker niet op schiphol geweestquote:Op zondag 8 januari 2017 09:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.
Ik ga het zo maar opzetten om me dood te ergeren.
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos uit op een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.
Oneens.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos door om een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.
Wat moet dat KLB tuig hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Rot op.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
Dit is een vrij forum ik heb ook rechten!!quote:
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
quote:
Schrijf het van je af op de FP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
Oh, dus straks heb ik het gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |