Die Jungle book film was nog wel redelijk en die Belle en het Beest trailer viel ook niet tegen dus dat is hoopvol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze TLK gaan verkrachten met die remake
Awhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
\
Stijn heeft dat toch zo gevonden
Vannacht droomde ik over stinhoEr was iets mis met mn computer en daarom belde ik stijn. Toen kreeg ik iemand aan de lijn met een hele hoge piepstem en eerst moest ie lachen omdat ik knut was maar daarna maakte hij mn computer en ging ie Alvin en de chipmunks kijken met een vriendje.
Gast, dit is wel ernstig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
\
Stijn heeft dat toch zo gevonden
Vannacht droomde ik over stinhoEr was iets mis met mn computer en daarom belde ik stijn. Toen kreeg ik iemand aan de lijn met een hele hoge piepstem en eerst moest ie lachen omdat ik knut was maar daarna maakte hij mn computer en ging ie Alvin en de chipmunks kijken met een vriendje.
Belle en het Beest gaat wel tegenvallen denk ik, heel zoetsappig etc. Maak er dan een duistere en grimmige versie vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Jungle book film was nog wel redelijk en die Belle en het Beest trailer viel ook niet tegen dus dat is hoopvol.
Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens meer waar mijn laatste droom over ging.
Ik zou daar wel stuk om gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik weet het en dat was maar 1 van mn debiele dromen deze nacht
Daar heb ik de laatste tijd pas last van dat ik erover droom.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseks
Over twee maanden ben ik 19quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseks
Ik vergeet het best vaak, alleen de uitermate debiele dromen herinner ik me vaak wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet iedere ochtend wat ik gedroomd heb trouwens en dat is wel eens anders geweest. Behoorlijk irritant eigenlijk.
Vast wel een keertje in een droom die je daarna vergeten bent.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
In al die jaren nog nooit over Fok! gedroomd gelukkig.
12 jaar terug over Brechtje misschien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel een keertje in een droom die je daarna vergeten bent.
De enige toffe superheld is Batman.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij en jr denken over superhelden shit.
Maar dit is meer een psychologische drama serie.
Wie?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jaar terug over Brechtje misschien.
Ja, als je 12 bent misschien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige toffe superheld is Batman.
Broekiequote:
Nee.quote:
GGMM logicaquote:Op zondag 8 januari 2017 00:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun dromen niet herinneren zijn vaak onzeker over hun uiterlijk of de lengte van hun geslachtsdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |