Oh, dat is leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Miniserie van HBO, Bodie en Omar uit The Wire zitten erin.
quote:
quote:After a night of partying with a female stranger, a man wakes up to find her stabbed to death and is charged with her murder.
Eerst trailer kijken dan pas vallen over het woordje Marvel.quote:
Marvelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst trailer kijken dan pas vallen over het woordje Marvel.
Producer van Fargo doet ook mee.
Meh Marvelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst trailer kijken dan pas vallen over het woordje Marvel.
Producer van Fargo doet ook mee.
Ik weet hoe jij en jr denken over superhelden shit.quote:
Ja, dat wist ik al ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees net dat er een Jumani remake komt met Dwayne Johnson en Jack Black. Nu ben ik een beetje verdrietig.
WAAR???quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een mod heeft het voor "ons" opgenomen in KLB
Gewoon niet gaan kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees net dat er een Jumani remake komt met Dwayne Johnson en Jack Black. Nu ben ik een beetje verdrietig.
Ja godverdomme wat heb ik hier nou aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was vanmiddag dus geen idee
Print het uit, stop het in je plakboek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat heb ik hier nou aan.
Inderdaad ik lees net de wiki en het komt nu al over als een kut film. Sommige dingen moeten ze gewoon afblijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al ja.
En ja, dat is inderdaad kut. Robin Williams draait zich om in zijn graf
Ik ben benieuwd hoe ze TLK gaan verkrachten met die remakequote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad ik lees net de wiki en het komt nu al over als een kut film. Sommige dingen moeten ze gewoon afblijven.
Onder de printscreen van onze dartwedstrijd van vandaag?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Print het uit, stop het in je plakboek.
\quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder de printscreen van onze dartwedstrijd van vandaag?
Wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
\
Stijn heeft dat toch zo gevonden
Vannacht droomde ik over stinhoEr was iets mis met mn computer en daarom belde ik stijn. Toen kreeg ik iemand aan de lijn met een hele hoge piepstem en eerst moest ie lachen omdat ik knut was maar daarna maakte hij mn computer en ging ie Alvin en de chipmunks kijken met een vriendje.
Het was Lavenderr stijn zoek eens opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Print het uit, stop het in je plakboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |