Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet eens meer waar mijn laatste droom over ging.
Ik zou daar wel stuk om gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik weet het en dat was maar 1 van mn debiele dromen deze nacht
Daar heb ik de laatste tijd pas last van dat ik erover droom.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseks
Over twee maanden ben ik 19quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent 18 dus waarschijnlijk over neukseks
Ik vergeet het best vaak, alleen de uitermate debiele dromen herinner ik me vaak wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet iedere ochtend wat ik gedroomd heb trouwens en dat is wel eens anders geweest. Behoorlijk irritant eigenlijk.
Vast wel een keertje in een droom die je daarna vergeten bent.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
In al die jaren nog nooit over Fok! gedroomd gelukkig.
12 jaar terug over Brechtje misschien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel een keertje in een droom die je daarna vergeten bent.
De enige toffe superheld is Batman.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij en jr denken over superhelden shit.
Maar dit is meer een psychologische drama serie.
Wie?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
12 jaar terug over Brechtje misschien.
Ja, als je 12 bent misschien.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De enige toffe superheld is Batman.
Broekiequote:
Nee.quote:
GGMM logicaquote:Op zondag 8 januari 2017 00:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun dromen niet herinneren zijn vaak onzeker over hun uiterlijk of de lengte van hun geslachtsdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |